استخدام برنامه نویس php در طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت دارکوب با توجه به افزایش تعداد پروژه های ورودی خود در صدد جذب برنامه نویسان حرفه ای PHP می باشد. این مجموعه ۱۳ سال سابقه در زمینه طراحی سایت های اینترنتی دارد و تا کنون کار طراحی در حدود ۲۵۰۰ وب سایت را انجام داده است. همچنین دارکوب مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور را دارد .

تخصص های مورد نیاز برای استخدام به صورت حضوری و یا غیر حضوری در دارکوب به صورت زیر می باشد.

ردیف عنوان شغلی توضیحات
۱ گرافیست دو بعدی دارکوب برای پیاده سازی قالب های وب سایت و همچنین گرافیک های وب سایت نیاز به گرافیست متخصص وب دارد که دانش پایه روانشناسی رنگ ها و همچنین سلیقه غریزی مورد نیاز یک طراح را داشته باشد. دارکوب طرح اولیه سایت ها را در مرحله اول به صورت فایل تصویری به کارفرمای خود ارائه می نماید که گرافیست دو بعدی مسئول پیاده سازی قالب وب سایت می باشد.
۲ طراح UI طراح UI مسئول طراحی المان های مختلف صفحه وب سایت می باشد و می بایست مطابق با نیازهای UX وب سایت طراحی گردد. طراح UX می بایست آشنایی کامل به نرم افزارهای ویرایش تصویر نظیر فتوشاپ و illustrator داشته باشد و همچنین نحوه کد زنی گرافیک ها توسط HTML ، CSS ، JQUERY ، جاوا اسکریپت را بداند.
۳ طراح UX طراح UX مسئول ایده های اصلی وب سایت می باشد و این طراح مسئول تاثیر طرح بر کاربران وب سایت می باشد و سیاست هایی که این طراح برای گرافیک وب سایت در نظر می گیرد تاثیر مستقیم بر روی تجربه کاربر از وب سایت خواهد داشت.
۴ کد نویس سمت کاربر تخصص های لازم برای کد نویس سمت کاربر HTML ، CSS ، JQUERY ، جاوا اسکریپت می باشد که البته نحوه کد نویسی صفحات به صورت دایوبیس را بداند. همچنین نحوه کار با کتابخانه های ریسپانسیو سازی نظیر Bootstrap و Foundation را بداند. همچنین دانش اولیه در مورد سئو و بهینه سازی سمت وب سایت نیز برای این طراح وب سایت مورد نیاز می باشد.
۵ برنامه نویس وب سایت برنامه نویس وب سایت به جز کد نویسی های سمت کاربر نظیر HTML ، CSS ، JQUERY ، جاوا اسکریپت می بایست برنامه نویسی PHP را به صورت حرفه ای بداند. اکثر پروژه های وب بدون نیاز به برنامه نویس حرفه ای PHP قابل اجرا می باشد اما در پروژه های خاص تر که نیاز به عملیات های خاصی می باشد نیاز به برنامه نویس وب سایت می باشد.
۶ اپراتور وب سایت اپراتور وب سایت مسئول درج اطلاعات و مطالب وب سایت و همچنین انجام تغییرات جزئی مورد نیاز کارفرما در وب سایت می باشد.
۷ پشتیبان وب سایت پشتیبان وب سایت مسئول پاسخ به تیکت های و مشکلات مشتریان می باشد و پشتیبان وب سایت می بایست اطلاعات کلی در مورد سرور، دامنه، برنامه نویسی و طراحی داشته باشد و در صورت نیاز و در صورتی که نتواند مورد را رفع رجوع نماید بتواند موارد را به برنامه نویس وب سایت ارجاع نماید.
۸ سئو کار سئو کار مسئول انجام بهینه سازی خارج از وب سایت می باشد و همچنین می بایست وب سایت را از نظر بروز مشکلات سئو بررسی نموده و برای رتبه بهتر وب سایت برنامه ریزی نماید.
۹ بک لینک ساز برای بالا آمدن وب سایت در موتورهای جستجو می بایست در عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت بک لینک سازی وب سایت زیر نظر سئو کار توسط اپراتورهایی انجام گردد که به این نیروها یک لینک ساز گفته می شود.

زمان کاری این مجموعه از ساعت ۹ تا ۱۷ شنبه تا چهار شنیه در ایام کاری و پنج شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۳ باشد و کلیه پرسنل این مجموعه بیمه می شود و طبق قانون کار عمل می شود.
دارکوب با توجه به حجم بسیار بالای پروژه های ورودی خود نیاز به طراحان و برنامه نویسان با تجربه وب سایت دارد. زبان برنامه نویسی تخصص دارکوب PHP می باشد و پروژه های خود را توسط این زبان برنامه نویسی پیاده سازی می نماید. دارکوب در راه اندازی سایت های خود از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس و دروپال استفاده می نماید و همچنین در طراحی سایت های فروشگاهی از مجنتو و پرستا شاپ استفاده می نماید. بسته به نوع پروژه ممکن است نیاز باشد سایتی از پایه کد نویسی گردد که نیاز به دانش برنامه نویسی و کد زنی PHP از پایه می باشد.
دارکوب معمولا سایت های خود را تحت دیتابیس MYSQL بالا می آورد و بنابراین نیاز به دانش SQL نویسی نیز می باشد و البته ممکن است نیاز به کار با دیتابیس هایی نظیر MSSQL نیز نیاز باشد.

ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن خط مشی اصلی دارکوب می باشد و با توجه به این اصل دارکوب در صدد می باشد تا گروهی از طراحان و برنامه نویسان با تجربه را گردآوری نموده تا به این مهم دست یابد.

دارکوب برای اجرای پروژه های خود از نیروهای حضوری و غیر حضوری استفاده می نماید که با توجه به نوع پروژه خود روش انجام پروژه مشخص می گردد.

آدرس سایت های این مجموعه در بخش زیر می باشد.

http://sitedar.com , http://joomir.com , http://sitedesign.joomir.com

واجدین شرایط می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

آدرس ایمیل: [email protected]

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها