استخدام بانک کشاورزی ۹۳ + مطالب مهم برای مصاحبه

[box type=”download” align=”aligncenter” ]

سوالات آزمون استخدامی بانک کشاورزی

خود را برای مصاحبه بانک کشاورزی آماده کنید؟

صفحه مخصوص  پذیرفته شدگان آزمون بانک کشاورزی ۹۲

[/box]

اطلاعات بروز در مورد سوالات مصاحبه را از زبان مصاحبه شوندگان در قسمت دیدگاه ها مطالعه نمایید

بانک کشاورزی در بیست یکم خرداد ۱۳۱۲ تاسیس شده است.
بانک کشاورزی به مصوبه مورخ ۵۸/۹/۲۹ مجمع عمومی بانکها با اجازه حاصل از ماده ۱۷ لایحه قانون اداره بانکها از ادغام بانک های “تعاون کشاورزی” و “توسعه کشاورزی” تشکیل گردیده است.
هدف بانک کشاورزی :
فراهم آوردن امکانات اعتباری برای زندگی بهتر در روستا و ارتقاء سطح در آمد روستاییان از یکسو ، افزایش تولیدات کشاورزی ، دامداری ،ایجاد توسعه صنایع کوچک و سنتی واقع در مناطق روستایی و مشارکت در فعالیت های مربوط از سوی دیگر .
رئیس کل بانک مرکزی : جناب آقای دکتر ولی ا… سیف
مدیر عامل بانک کشاورزی : مهندس مهدی طالبی
بانک : واسطه مالی که وجوه مشتریان را جمع آوری و آنها را جهت اعطای وام و اعتبار بکار می گیرد .
انواع بانکها:
الف ) بانک تجاری :
واسطه مالی است که هدف آن تحصیل سود و منفعت برای سهامداران است . و فعالیت های اقتصادی آنها به بخش اقتصادی خاصی محدود نمی شود .
ب ) بانک تخصصی :
بانک هایی که فقط به زمینه خاصی از فعالیتهای اقتصادی می پردازند . و اعتبار خود را در جهت خاصی هدایت می کنند مانند : بانکهای مسکن و معدن – بانک کشاورزی …
ارکان بانک :
الف) مجمع عمومی بانکها
ب)شورای عالی بانک ها
ج)هیئت مدیره و مدیر عامل
د)بازرسان قانونی
تعریف پول : هر پدیده یا عاملی که عموما به عنوان وسیله ای برای مبادله و معیاری برای محاسبه ارزش های اقتصادی و در جهت ذخیره ارزش اقتصادی و ابزاری برای پرداخت های آتی مورد استفاده قرار می گیرد .
سابقه ایجاد پول کاغذی به اواسط قرن ۱۷ باز می گردد . در گذشته دور صرافان کاغذهایی به نام رسپتا recepta وجود داشت که به عنوان قبض رسید صادر می کردند . که نزد آنها به عنوان رسید پولی به ودیعه گذاشته می شد .این رسید ها بیشتر اوقات دست به دست بین مردم می چرخیدند.
مبدع اسکناس پالمستروخ بانکدار سوئدی بنیانگذار بانک سوئد است . او در قرن ۱۷ سال ۱۶۵۶ میلادی برای اولین بار نوعی اسکناس منتشر کرد که به عنوان قبوض سپرده به جریان انداخت .
داریوش برای اولین بار در ایران باستان اقدام به ضرب سکه های طلا و نقره نمود.
اولین پول رسمی کاغذی به وسیله بانک شاهنشاهی در سال ۱۲۶۷ و در دولت ناصرالدین شاه چاپ شد . و نشر اسکناس در ایران به مدت ۶۰ سال به یک تبعه انگلیسی به نام بارون جولیوس دورویتر اعطاء گردید.بعد از آن در اسفند ۱۳۱۰ در اختیار بانک ملی قرار گرفت تا تاسیس بانک مرکزی در خرداد ماه ۱۳۳۹ با تصویب قانون بانکی پولی کشور ، بانک مرکزی ایران تشکیل گردید و کلیه امور مربوط به چاپ و نشر و پشتوانه اسکناس به این بانک محول شد.
مزایای پول کاغذی :
۱) با سهولت بیشتری می توان اینطرف آنطرف برد.
۲)با چاپ چند صفر بیشتر یا کمتر ارزش این وسیله سبک کم و زیاد می شود.
۳)با یک گراور دقیق ارزش پول را می توان به سهولت تشخیص داد و آنرا از تقلب و تنزل در امان داشت .
۴)نمی توان به میل خود پول کاغذی را به مقدار نامحدود چاپ کرد .
۵)در این نظام پولی ، پول برای اینکه پول است نه برای اینکه کالاست مورد تقاضا می باشد.
بانکداری الکترونیک :
استفاده از تکنولوژی پیشرفته شبکه ها و مخابرات ، جهت انتقال منبع ( پول ) در سیستم بانکداری معرفی کرد.
هدف بانکداری الکترونیک :
به حداقل رساندن حضور مردم در بانک
انواع شاخه های بانکداری الکترونیک :
بانکداری اینترنتی ، بانکداری مبتنی بر تلفن همراه ، بانکداری تلفنی، بانکداری مبتنی بر نمابر ، بانکداری مبتنی بر دستگاه خود پرداز ، بانکداری مبتنی بر پایانه های فروش
کانال های بانکداری الکترونیک :
رایانه های شخصی ، کیوسک ، شبکه های مدیریت یافته ، تلفن ثابت و همراه ، دستگاه های خود پرداز ، پایانه های فروش
تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران :
به ۱۳۵۰ بر می گردد در آن زمان بانک تهران با در اختیار گرفتن ۷ تا ۱۰ دستگاه خود پرداز تجره پرداخت پول به صورت اتوماتیک را تنها در همان شعبه نصب شده داشت.
اداره شتاب بانک مرکزی در ۱۳۸۱/۴/۱ تاسیس و با هدف فراهم کردن زیر ساخت بانکداری الکترونیک آغاز به کار کرد .
شتاب با ایجاد ارتباط بین دستگاه های سه بانک رسما متولد شد :
بانک کشاورزی توسعه صادرات صادرات ایران
طرح های بانکداری الکترونیک :
بانک کشاورزی : مهر گستر بانک ملی : سیبا بانک تجارت : SGB
بانک صادرات :سپهر بانک رفاه : جاری همراه بانک ملت : جام
بانکداری متمرکزcore banking:
اصول کار بانکداری متمرکز بر وجود یک واحد اطلاعات مرکزی core استوار است . که این مرکز وظیفه نگه داری و ثبت کلیه اطلاعات تعاملات مالی در شبکه بانک مورد نظر را بر عهده دارد.
شتاب : این شبکه online ملی است و خدمات مربوط به کارتهای بدهی را انجام می دهد و کارتهای بدهی داخلی را بین بانکها تسویه می کند .
سوئیفت swift (society worldwide interbank financial telecomunication
یک شبکه بین بانکی جهانی است .یک شبکه مالی بین المللی بین بانکی است که پیام های مالی را از طریق ابزارهای الکترونیکی جابه جا می کند به طوری که این روش از نقل انتقال ارزی از همه اشکال نقل و انتقال ارز بصورت حواله ارزی هم سریعتر و دقیقتر و مطمئن تر می باشد . و از طرف دیگر در طول سال و در ۲۴ ساعت شبانه روز بدون تعطیلی اقدام به ارائه خدمات مالی بین المللی بین بانکها و کشورهای عضو این شبکه می نماید.
دستگاه (ATM (auomated teller machin
ماشینی خودکار بسیار دقیق و کار آمد جهت ارائه خدماتی همچون دریافت پرداخت ،انتقال وجوه به صورت اتوماتیک در هر ساعت از شبانه روز به مشتریان می باشد.
دستگاه خود پرداز از لحاظ کاربردی به دو کلاس درونی که اصطلاحا به آن lobby می گویند در سالن ها فرودگاه ها ترمینال ها و مراکز فروش نصب می شود کلاس بیرونی که در پشت دیوار نصب می شود و نمای بیرونی آن برای مشتریان قابل رویت است .
قسمت ها خروجی دستگاه :
۱)صفحه نمایش monitor
۲)دریچه رسید مشتری receipt slot
۳)دریچه پرداخت وجه dispenser slot
۴)دریچه پاکت diposit slot
۵)بلند گو speaker
قسمت های ورودی دستگاه :
۱)کارت خوان card reader
۲)کلید های منو menu key
۳)صفحه کلید مشتری key pad
تعریف پایانه های فروش (pos(point of sale terminate: یک وسیله فروش است و مانند یک اسکنر اعتباری عمل می کند و به این ترتیب برای معتبر سازی کارت ، مورد استفاده قرار می گیرد .

اختلاس :
به برداشت غیر قانونی اموال دولتی و غیر دولتی که توسط کارمندان و کارکنان دولت و یا وابسته به دولت انجام می گیرد .اختلاس گونه ای از کلاه برداری محسوب می شود که بیشتر بصورت برنامه ریزی شده ، منظم و پنهان و بدون رضایت و آگاهی دیگران انجام می پذیرد .
#پولشویی :
فعالیتی غیر قانونی که طی آن عواید و درآمد های ناشی از اعمال خلاف قانون مشروعیت می یابد . به عبارت دیگر پول های ناشی از اعمال خلاف قانون به پول های تمیز تبدیل گردیده و در بدنه اقتصاد جایگزین می شوند .
انواع سپرده های :
#سپرده های دیداری :
به وجوهی اطلاق می شود که مشتریان در اختیار بانک ها بصورت امانت می سپارند و بانک موظف است بصورت عندالمطالبه نسبت به پرداخت آنها اقدام کند و معمولا از طریق دست چک قابل نقل و انتقال می باشد .
#سپرده های قرض الحسنه :
این نوع سپرده ها بیشتر با نیات خیرخواهانه توسط مشتریان یا بقصد بهره مندی از جوایز متعلقه بانک ها صورت می گیرد . به این نوع سپرده ها نیز بهره ای تعلق نمی گیرد.
سپرده های سرمایه داری:
این نوع سپرده ها در حقیقت بر اساس قرارداد کتبی است که بین بانک و مشتری منعقد می شود و بانک ها موظف هستند بر طبق سررسید سپر ده ها مورد نظر مبالغ مورد نظر را همراه با بهره متعلقه به مشتری پرداخت نمایند.

براوات :
نوشته ای است که بر اساس آن شخصی به شخص دیگری امر می کند مبلغی در وجه یا حواله کرد شخص ثالثی در موعد معینی بپردازد . کسی که برات را صادر می کند برات کش و کسی که برات را باید بپردازد برات گیر و کسی که مبلغ را دریافت می کند دارنده برات می نامند .
چک یا پول ثبتی یا پول تحریری یا پول اعتباری :
این نوع پول همان موجودی های افراد در حسابهای جاری است که دارنده حساب تمام یا قسمتی از موجودی خود را به وسیله چک به دیگری انتقال می دهد.
ارز یا به اختصار forex:
ارز یعنی ارزش بهاء و سند های تجاری که ارزش آنها به پول های بیگانه معین شده است.
به پول های رایج خارجی اطلاق می شود. به عبارت دیگر در یک کشور از پول سایر کشور ها با عنوان ارز یاد می شود.
۵ ارز مهم در کشور ما به ترتیب اهمیت : دلار آمریکا ، یورو ، ین ژاپن ، پوند استرلینگ ، فرانک سوئیس
حواله ارزی :
دستور پرداخت ارزی است که یک بانک بنا به تقاضای مشتری و پس از وصول وجه آن عهده یکی از بانکهای خارج از کشور به اشکال مختلف از جمله کتبی تلگرافی تلکس یا سوئیفت اقدام به صدور و از آن بانک می خواهد به مبلغ معینی ارز به ذینفع پرداخت کند.
اعتبارنامه مسافرتی :
نوعی حواله ارزی است که بانک بنا به تقاضای مشتری و پس از وصول وجه آن عهده تعداد معینی از بانکها صادر می نماید تا مبالغ ارزی مندرج در اعتبار نامه بصورت یکجا و یا به تدریج تا سررسید مشخص به صاحب اعتبار نامه مندرج در اعتبار نامه به هنگام ارائه به بانک پرداخت نماید .
ترازنامه بیلان یا صورت وضعیت مالی:
یکی از صورت های مالی اساسی است که وضعیت مالی یک شخصیت حسابداری را در یک زمان مشخص می کند.ترازنامه معمولا در پایان یک دوره مالی تهیه می گردد .در ترازنامه ۳ قلم اطلاعات دارای ، بدهی و سرمایه مشخص می گردد.ترازنامه به زبان ساده مشخص می کند یک موسسه چه میزان دارایی دارد.
سرمایه:
در علم اقتصاد عبارت است از حق یا علاقه صاحبان یک موسسه نسبت به دارایی موسسه مذکور
ضمانتنامه بانکی:
گونه ای تضمین قراردادی است که در برابر زیان ناشی از ناتوانی و یا خودداری پیمانکار از انجام تعهداتش طرف دیگر را پشتیبانی می کند . چنین ضمانتنامه ای معمولا در پروژه های ساختمانی دولتی به کار می رود.
الف) مشروط و عندالمطالبه :
ضمانتنامه زمانی مشروط و عندلامطالبه می شود که مطالبه وجه آن توسط ذینفع حسب مفاد ضمانتنامه ، موکول و منوط به رعایت شرایط خاصی گردد. بانکها در عمل کمتر به ضمانتنامه های مشروط روز می آورند چرا که علاقه ای به درگیری درباره تشخیص و اثبات تحقق شرط برای دادن وجه ندارند
ب) قابل فسخ و غیر قابل فسخ :
حق فسخ متعلق به مضمون عنه بوده منتها در مقابل مضمون له قابل استناد نمی باشد.چرا که روابط داخلی ضامن و مضمون عنه نمی تواند به حقوق ثالث لطمه ای بزند.
سفته :
سند تجاری است که بر اساس آن شخصی (صادر کننده سفته ) متعهد می شود مبلغ معینی را در زمان معین یا عندالمطالبه به دیگری بپردازد.
سفته به علت خطرات نقل و انتقال پول و توسعه تجارت بین الملل بین بازرگانان رواج یافته است. امروزه از سفته به عنوان یک وسیله اعتباری در سرمایه گذاری های کوتاه مدت در واحدهای تولیدی صنعتی تجاری خدماتی استفاده می شود.
اوراق مشارکت:
اوراق مشارکت در اصطلاح علم اقتصاد از اوراق بهادار است که توسط دولت و شهرداری ، شرکت های دولتی و خصوصی برای تامین اعتبار طرح های عمرانی در کشور منتشر می گردد.تهیه دستورالعمل اجرایی و مقررات ناظر بر انتشار اوراق مشارکت بر عهده بانک مرکزی است. اوراق مشارکت اوراق بهاداری هستند برای تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز طرح های سود آوری تولیدی و خدماتی در چارچوب عقد مشارکت مدنی توسط سازمان جاری منتشر می شود.
مزارعه :
شرکت کار و سرمایه برای کشاورزی است .به معنی اینکه صاحب آب و زمین با فرد دیگر قرار داد کشاورزی منعقد می کند و توافق می کنند که محصول کشاورزی به نسبت معین میان آنها تقسیم شود.
مساقات :
شرکت کار و سرمایه در امر باغداری است که صاحب درخت با یک کارگر قراردادی منعقد می کند که عهده دار عملیات باغبانی از قبیل آب دادن و دیگر کارها شود که در به ثمر رساندن میوه موثر است و هر کدام به نسبت معین که توافق کرده اند سهمی می برند.
مناقصه:
روشی برای خرید کالا یا خدمات که تمامی پیشنهاد ها ی رسیده در یک زمان و در حضور پیشنهاد دهندگان بررسی شده و پایین ترین قیمت قبول می گردد.مناقصه فرایندی است رقابتی برای تامین کیفیت مورد نظر که در آن تعهدات موضوع معامله به مناقصه گری که کمترین قیمت را پیشنهاد کرده باشد و اگذار می شود.
مزایده:
تفاوت مناقصه و مزایده در این است که جای خریدار و قروشنده عوض می شود.


سلام به همه دوستان.این سوالاتی که میگم از من و یکی از بچه‌ها پرسیدن که گفتم واستون بگم.البته اینو بگم که مصاحبه عقیدتی در کار نیست و دوستان گفتن که سوالات به این صورته که اول یه نرم افزاره که سوالات اولش شخصیتیه که زمان نداره بعد سوالات استدلالی که۹۰۰ثانیه زمان داره.بعد سوالات منطق که۹۰۰ثانیه وسوالت ریاضی که۹۰۰ثانیه زمان داره دوستان لطف کردن سوالات رو گذاشتن که جواباش درسته شما جوابارو یاد بگیرید که وقت کم نیارید.بعد میرید پیش روانشناس اونجا هم طوری وانمود کنید که ادم با برنامه و قانونمندی هستید و کم عصبانی میشی و کام جدی باشید و کم بخندید که هر چی به من میگفت بهش میگفتم بستگی داره که ناراحت شد و گفت چرا اینو میگیکه ازم پرسید همیشه حق با مشتریه که گفتم نه!و واسش توضیح دادم که نمیدونم قانع شد یا نه؟این قسمت که تموم میشه میرید قسمت تخصصی که از من ویکی از بچه‌ها اینا رو پرسید:مبناهای حسابداری چیان؟مبنای تعهدی چیه؟فرق مبنای تعهدی با غیر تعهدی؟فرق اساسی حسابداری دولتی و بازرگانی؟ضمانتنامه ی بانکی چیه؟فرق ATM با POS و کارایی که انجام میدن؟انواع حسابها؟استهلاک و روشهای محاسبه ان؟ وسوالات امار:OFFICE چیه؟سرانه چیه؟میانگین ومد چیه؟اپلود چیه؟یه نصیحت به همه دوستان ما اینجا با هم ارتباط داریم و تقریبا میدونیم چه سوالایی پرسیده میشه ولی خواهشا رفتین مصاحبه به فکر بقیه هم باشید یعنی هر سوالی که پرسیدن جواب بدید چون ممکنه که با توضیحات اضافه ی بعضی از ماها سطح توقعشون بره بالا یا بچه‌های بعدی رو بپیچونن.من تاحدودی راضی بودم و تخصصی ۳یا۴ مورد رو نتونستم که جواب بدم و گفتم حضور ذهن ندارم چون یکساله که درسم تموم شده.امیوارم که همه موفق باشید.


عصری مصاحبه داشتم ابتدا یه نرم افزار آزمون که شامل ۴ آزمون بود که آزمون اول ۹۳ سوال آزمون روانشناختی دوم حدود ۲۰ سوال استدلالی و آزمون سوم ۱۱ سوال علت و معلولی و آزمون چهارم که ریاضی بود ۱۴ سوال.. پیشنهاد میکنم توی آزمون ریاضی ابتدا صفحه اول سوالات رو بزنید بعد برید از صفحه آخر به اول بزنید و بسیار وقت کم دادن برای ریاضی مرحله بعد رفتن پیش روانشناس بود و سوالات روانشناختی میپرسید اول در مورد استرس میپرسید و سوال دیگه مثلا آخرین باری که عصبانی شدی؟ آخرین دروغی که گفتی ؟ سه مورد از صفات خوب و بد خودتو بگو؟ اگه یه مشتری عصبانی بیاد بانک باهاش چه جور برخورد میکنی؟ و …. در کل این مرحله خیلی آسون بود. مرحله بعد مصاحبه تخصصی بود اول گفت از خودت و تحصیلات و زندگیت بگو و بعد سوالات علوم بانکی پرسید مثلا : بانکداری رو تعریف کن؟ فرق ربا و سود؟ سپرده جاری؟ صندوق امانات؟ و یه سوال کامپیوتری پرسید که سریع جواب دادم گفت چون رشتت کامپیوتر بوده ازت دیگه نمیپرسم و دوباره سوالات بانکی پرسید …. پیشنهاد میکنم جزوه علوم بانکی بانک مرکزی رو حتما مطالعه کنید. بعد رفتیم حراست فرم مشخصات که شامل مشخصات فردی تحصیلی کاری آدرس و آشنایان و شرح مختصری از زندگی بود رو پر کردیم. تمام مراحل حدود ۳ ساعتی طول کشید و در مجموع خوب بود. موفق و شاد باشید


سلام دوستان عزیز و همراهان این پیچ و یک سلام گرم خدمت مدیر محترم این سایت که کمال تشکر رو ازشون دارم به خاطر اینکه ما‌ها ده قدم بلکه هزارها قدم با اونایی که به این پیج سر نمیزنن جلوتریم.امروز منم مصاحبه داشتم خیلی خیلی عالی بود همه ی سوالاتو درست جواب دادم به جز سوال آخر که گفت مد چیه منم گفتم نمیدونم گفت خدا رو شکر که بالخره یکی رو جواب ندادی نمیشه که همه رو تند تند جواب بدی همراه با خنده مصاحبه کنندگان. آخر سر هم یکی گفت معلومه آدم زحمت کشو سختکوشی به نظر میرسی و بقیه هم تایید کردند.پس دوستانی که بعد این تاریخ مصابشون شروع میشه اصلا وقتشونو تلف نکنن و فقط تخصصی و دانش علوم بانیکی آمار و کامپیوتر فقط آفیس رو مطالعه کنن بقیه رو هم که دوستان زحمت کشیدن واستون کامل توضیح دادن خصوصا تست شخصیت که یه دوست عزیز کامل توضیح داده که حول چهار سوال اساسی میگرده پس مواظب باشین در بعضی جاها مترادف واژه‌ها رو میدن که باید حواستونو جمع کنید


باسلام خدمت دوستان الان از مصاحبه میام میرم سر اصل مطلب اولش که همون نرم افزار که مهدی آقا بیان کردن سوالاش یادم نمیاد ولی تکراری بود-بعد یه دکترای مدیریت که روانشناسی میکرد-بعد مرحله سوم رفتم یه اتاق دیگه که ۴نفر بودن و همش شد تخصصی و بانکداری -سوالا:بانک؟؟؟بانکداری؟؟؟پول شویی؟؟؟؟عقود اسلامی؟؟؟سرانه؟؟؟؟صورت وضعیت‌های مالی؟؟؟؟صندوق امانات بانک؟؟؟؟؟منشور اخلاقی بانک؟؟؟؟؟خدمات بانک کشاورزی؟؟؟سلف؟؟؟؟و بقیشم کامپیوتر وورد و اکسل و اکسس.فعلا همین یادمه به امید موفقیت روز افزون همه .راستی بهمون یه کیف جیبی و دسته کلید و گل طبیعی و منشور اخلاقی بانک—–ضمنا خبری از احکام و عقیدتی و سیاسی هم نبود


سلام بچه‌ها مصاحبه دادم از اون چیزی که فکر میکنید ساده تره روانشناس درباره چگونه برخورد با مشتری رو ملاک کلیه سوالاش قرار داده بود حدود ۳۰ دیقه

مصاحبه تخصصی هم اینا بود – بانک وخدمات بانک – نرم افزارهای حول محور افیس – بورس – اوراق بهادار – ریسک اعتبار  -حقوق – خارج استان بهت بگن میری کار کنی -ایمیل وجیمیل

بانک داری الکترونیک – سخت افزار بانک – ایمیت چیه


ابتدا از مدیر محترم سایت و کلیه عزیزانی که اطلاعات مصاحبه رو میذارن تشکر خاص و قدردانی را دارم واقعا اطلاعات بکار و مفید بود دیروز مصاحبه رفتم.همانطور که بچه‌ها عرض کردن مصاحبه تستی و روانشناسی و تخصصی بود.سوالات تستی منطق و درک مطلب درسته که تکراری هستن ولی به یه صورت دیگه ای سوال را تغییر داده بودن بنظرم میخواستن امتحان کنن که چقدر رو حرفی ک میزنیم اطمینان داریم به همین خاطر نبایستی جوابهای متفاوتی بدین.اکثر سوالات در مورد واقع بینی و منطقی بودن سوال میکردن.سوالات ریاضی هم تقریبا همینهایی که سورنا گذاشتن ولی پیشنهاد میدم سوالات ریاضی رو پس از سوال ۱ و ۲ از اخر شروع کنید تا وقت کم نیارین.سوالات تخصصی هم حسابداری چیست؟مدیریت رو تعریف کن؟مشتری مداری چیه؟دستگاه pos(کارت خوان)چه فایده ای برا بانک داره؟خدمات بانک کشاورزی چی هستن؟انواع تسهیلات(عقود)؟چک را تعریف کن؟سخت افزارهای بان چیا هستن؟در پایان از حقوق درخواستیم و همچنین اگه یه شهرستان دیگه ای اعلام نیاز کنه و مدیریت شما را انجا بفرسته قبول میکنی که ما هم مجبوریم بگیم که اره با کمال میل قبول میکنیم.

خبر ۲۶ فروردین ۹۳ – برگزاری همایش آموزشی مصاحبه استخدامی بانک کشاورزی

همایش آموزشی مصاحبه استخدامی بانک کشاورزی با هدف فراهم کردن زمینه ورود کارکنان شایسته برای خدمت در این بانک صبح روز دوشنبه بیست و پنجم فروردین ماه در تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در این مراسم که محمد حسن فروغی فر عضو هیات مدیره، منوچهر حیاتی مدیرامورسرمایه انسانی، روسا و معاونان برخی از ادارات مرکزی، مدیران شعب این بانک در استان ها همچنین مدیران گروه های مالی اداری و پشتیبانی و رابطان هسته گزینش مدیریت ها حضور داشتند،فروغی فر طی سخنانی با اشاره به اینکه برند بانک کشاورزی سرمایه انسانی آن است بر رعایت تمام اصول تئوری و عملی در فرآیند جذب نیروهای جدید تأکید کرد. منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی بانک کشاورزی نیز در سخنان خود ضمن بیان فرآیند های قانونی آزمون استخدام ابراز امیدواری کرد زمینه ورود کارکنان شایسته برای خدمت در این بانک فراهم شود. بر اساس این گزارش بیان مفاهیم آموزشی توسط دکتر طاهری از استادان دانشگاه،سخنرانی منوچهر نبی رئیس اداره کل امور کارکنان،محمدرضا جمالوندی مسئول کمیته ایثارگران و محمد حسین رضایی پور مدیر هسته گزینش بانک کشاورزی وجلسه پرسش وپاسخ از دیگر برنامه های این همایش یک روزه بود. این گزارش می افزاید مراحل مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان مرحله نخست آزمون استخدامی بانک کشاورزی که اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد، به زودی آغاز خواهد شد و واجدان شرایط پس از احراز شرایط لازم در این بانک مشغول به کارخواهند شد.

خبر ۶ اسفند ۹۲ – زمان مصاحبه پذیرفته شدگان بانک کشاورزی

با سلام خدمت شما کاربران عزیز بنا به انتشار اخبار کذبی که متاسفانه برخی سایتها در مورد زمان مصاحبه اعلام میدارند. تیم ای استخدام بنا به مسولیتی که در قبال شما کاربران دارد وظیفه خود دانست که به شما اطلاع دهد به این اخبار کذب توجه نکنید. زیرا این سایتها متاسفانه فقط یک متن ثابت را مانند اینکه “طبق تماس تلفنی با مسئول مربوطه زمان احتمالی …” را در تمام آگهی های خود مینویسند. لطفا به این اخبار توجه نکنید زیرا این افراد هدفی جز گمراه کردن ذهن شما ندارند. پس لطفا صبور باشید و مطمئن باشید اگر خبر موثقی باشد در وب سایت ای استخدام منتشر میشود.

خبر ۱ آبان ۹۲ – داوطلبان محترم جهت مشاهده نتیجه آزمون کتبی اینجا را کلیک کنید

– داوطلب گرامی در صورتی که کد رهگیری خود را فراموش نموده اید می توانید به دو روش ذیل کد رهگیری خود را بدست آورید.

خبر ۷ مهر ماه ۹۲ – بانک کشاورزی برای ارائه خدمات مالی و بانکی به مشتریان خود، براساس ضوابط و مقررات استخدامی و اخذ مجوزهای مربوطه اقدام به جذب افراد در مقطع تحصیلی لیسانس، برای تامین کادر خود در شعب مختلف کرده است.

براین اساس آزمون استخدامی بانک کشاورزی در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۹۲ برگزار شد، اما هنوز اسامی پذیرفته‌شدگان اعلام نشده است.

با آخرین پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، جواب آزمون استخدامی بانک کشاورزی آماده شده است اما زمان دقیق اعلام نتایج هنوز اعلام نشده و به احتمال فراوان اعلام نتایج تا پایان مهرماه صورت می‌گیرد.

خبر۳۰ شهریور ۹۲ – الان تماس گرفتم و با یکی از مسئولین  استخدام بانک صحبت کردم ایشون عنوان کردند تنها چیزی که توسط مسئولین رده بالاتر عنوان شده این است که بزودی نتایج رو اعلام خواهند کد و توانسته اند مجوزات لازمه رو کسب کنند ولی عنوان کردند احتمال خیلی قوی تا اواخر ماه آینده نباید منتظر خبری بود!

خبر ۹ شهریور ۹۲ -با توجه یه این خبر:  طرح مهر آفرین چیست؟ +ادامه روند طرح مهرآفرین

باید کمی صبر کرد تا مشخص شود که آیا این طرح جزء آزمونهایی هست که ادامه پیدا خواهد کرد و یا …

خبر ۳ شهریور ۹۲ – الان با بانک تماس گرفتم و جویایی این آزمون و مراحل ان شدم که اعلام کردند:

فرمودند آزمون این بانک جزء مهر آفرین بوده و فعلا تا زمانی که مجلس و دولت بر سر این مصوبه به نتیجه ای نرسند ، این آزمون نیز موقتاً مسکوت می ماند! و فعلا هیچ گونه نظری مبنی بر رد و یا تایید این آزمون نمیشود اعلام کرد…

خبر ۱۴ مرداد ۹۲ – اداره ی کارکنان بانک کشاورزی موفق به اخذ مجوز استخدام از طریق آزمون استخدامی‌برگزار شده ، شده است و طبق گفته ی مسئول مربوطه نتایج آزمون استخدامی‌بانک کشاورزی هفته ی دیگر اعلام خواهد شد.

خبر ۲۸ اردیبهشت –آزمون استخدامی بانک کشاورزی براساس ضوابط ومقررات استخدامی کشور، روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری به طور همزمان در تهران و مراکز استان ها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،با برگزاری این آزمون سراسری که ۳۹ هزار و۷۰۰ نفر از داوطلبان در مقطع لیسانس رشته های رایانه،مدیریت،علوم اقتصادی، علوم بانکی،حسابداری،حقوق،زبان انگلیسی و کشاورزی در آن شرکت کردند،نیروی انسانی مورد نیاز این بانک از میان افراد واجد شرایط برای تصدی مشاغل متصدی امور بانکی انتخاب خواهند شد.
بر اساس این گزارش؛ اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون(کتبی)،تا پایان خرداد ماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی http://www.agri-bank.com اعلام و از آنان برای انجام مصاحبه دعوت خواهد شد.
این گزارش می افزاید،استان های تهران، فارس و آذربایجان شرقی به ترتیب با بیش از ۶۵۰۰ ،۳۵۰۰ و۱۸۰۰ داوطلب، بیشترین شرکت کنندگان در آزمون را به خود اختصاص دادند.

لینک خبر

خبر ۲۴ اردیبهشت ۹۲ : داوطلبان محترم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اینجا را کلیک کنید


بانک کشاورزی با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد مشتری مداری و به منظور ارائه خدمات مالی و بانکی به مشتریان، در نظر دارد براساس ضوابط و مقررات استخدامی و اخذ مجوزهای مربوطه ، از بین افراد واجد شرایط در مقطع تحصیلی لیسانس، نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود را برای مشاغل امور بانکی مطابق جدول مندرج در این سایت پس از کسب موفقیت در مراحل آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی،تایید گزینش، انجام معاینه و آزمایش های پزشکی ، بصورت قراردادی تامین نماید.
برگزاری این آزمون هیچگونه تعهدی برای بانک جهت استخدام شرکت کنندگان ایجاد نخواهد کرد و نتایج آن پس از کسب مجوزهای مربوطه از مراجع ذیربط و قانونی اعلام و سایر مراحل استخدامی انجام خواهد شد.

تاریخ های مهم
۱۳۹۲/۰۲/۰۷
تا
۱۳۹۲/۰۲/۱۶
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری
۱۳۹۲/۰۲/۰۷
تا
۱۳۹۲/۰۲/۱۶
اصلاح اطلاعات
از ۱۳۹۲/۰۲/۲۴ به بعد مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
۱۳۹۲/۰۲/۲۷
راس ساعت ۹ صبح
برگزاری آزمون کتبی
سایر مراحل متعاقبا اعلام خواهد شد

[toggle title=”آرشیو مطالب” state=”close” ]

بانک کشاورزی با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد مشتری مداری و به منظور ارائه خدمات مالی و بانکی به مشتریان، در نظر دارد براساس ضوابط و مقررات استخدامی و اخذ مجوزهای مربوطه ، از بین افراد واجد شرایط در مقطع تحصیلی لیسانس ، نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود را برای مشاغل امور بانکی مطابق جدول مندرج در این سایت پس از کسب موفقیت در مراحل آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی،تایید گزینش، انجام معاینه و آزمایش های پزشکی ، بصورت قراردادی تامین نماید. برگزاری این آزمون هیچگونه تعهدی برای بانک جهت استخدام شرکت کنندگان ایجاد نخواهد کرد و نتایج آن پس از کسب مجوزهای مربوطه از مراجع ذیربط و قانونی اعلام و سایر مراحل استخدامی انجام خواهد شد. مبلغ پرداخت شده بابت ثبت نام به منظور پوشش بخشی از هزینه های شرکت در آزمون بوده و به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد . بدیهی است با توجه به اطلاع رسانی انجام شده ، اختیار هر گونه اعتراض در رابطه با موارد مذکور از متقاضی سلب می گردد . الف) شرایط عمومی و اختصاصی : ۱-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران. ۲-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. ۳-اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. ۴-عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد .(با تأیید مراجع ذیصلاح) ۵-عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردانها. ۶-دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن برگ معافیت دائم قانونی برای آقایان. تبصره ۱: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت قانونی، کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ(۲۷/۲/۱۳۹۲) برگزاری آزمون باشد. تبصره ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوطه پس از تأیید پزشک معتمد بانک بلامانع خواهد بود. ۷-دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تا تاریخ۲۷/۲/۱۳۹۲ (متولدین۲۷/۲/۱۳۷۲ به قبل) و حداکثر ۳۰ سال تمام (متولدین ۲۷/۲/۱۳۶۲ به بعد) توضیح: موارد ذیل به حداکثر سن داوطلبان اضافه خواهد شد: ۷-۱-میزان مدت خدمت داوطلبانه در جبهه‌های جنگ و نیز مدت استراحت پزشکی و بستری شدن در اثر مجروحیت. ۷-۲ به میزان سالهای اسارت وحضور در جبهه در مورد افرادی که به اسارت دشمن و یا گروه‌های ضد انقلاب در آمدند. ۷-۳: افراد خانواده معظم شهدا آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به انجام کار نمی‌باشند: شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر، خواهرو برادر تا میزان ۵ سال. تبصره: چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد. ۸-عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزشی . تبصره: چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود داوطلبی اشتغال به تحصیل دارد از ادامه مراحل استخدام وی ممانعت بعمل خواهد آمد. ۹-عدم اشتغال به کار رسمی و پیمانی و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، موسسات دولتی و یا نهادهای انقلابی. ۱۰-تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانی متناسب با کار بانک طبق تشخیص بانک و مراجع پزشکی معتمد بانک. ۱۱-ایثارگران و خانواده‌های آنان براساس قوانین و مقررات مصوب، از امتیازات مربوط به خود برخوردار خواهند بود. ۱۲-کلیه داوطلبان می‌بایست بومی و ساکن منطقه، شهرستان و استان مورد تقاضا مطابق با موارد مندرج در جدول شرایط احراز اعلام شده، باشند. تبصره ۱: بومی به فردی اطلاق می‌شودکه حداقل دارای یکی از ویژگی‌های ذیل باشد: الف) محل تولد داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد. ب) محل اخذ مدرک تحصیلی وی (حداقل ۵ سال از سنوات تحصیلی داوطلب در مقطع ابتدائی، راهنمائی یا دبیرستان بصورت پیوسته) در شهرستان مورد نظر باشد. ج) فرزندان و همسر کارکنان دولت که به تبع انتقال ولی خویش ساکن شهرستان مورد تقاضا در آزمون شده باشند، به شرط ارائه گواهی، بومی محسوب خواهند شد. د) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که شهرستان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) و یا محل سکونت کنونی آنان (درخصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در شهرستان مورد تقاضای شغل باشد. تبصره ۲: برای مناطقی که درجدول شرایط احراز شرط بومی به صورت استانی ویا منطقه ای تعیین گردیده است کلمه “استان ویا منطقه” (حسب مورد )جایگزین شهرستان درویژگی های اعلام شده (بند الف تا د) خواهد شد. ۱۳-دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته‌های حسابداری، حسابرسی، علوم بانکی وبانکداری، رایانه (نرم افزار، سخت افزار، برنامه نویسی) و IT، مهندسی کشاورزی (کلیه گرایشها) علوم اقتصادی (کشاورزی– نظری– بازرگانی) مدیریت (امور بانکی- بازرگانی-مالی-دولتی- بیمه-صنعتی-کارآفرینی) زبان انگلیسی، حقوق، آمار، ریاضی (کاربرد در کامپیوتر و کاربرد در مدیریت) مطابق با جدول شرایط احرازمندرج در آگهی. تبصره ۱: داشتن حداقل معدل(۱۳) الزامی می‌باشد. تبصره ۲: فرزندان معزز شاهد و جانبازان بالای ۲۵% و آزادگان دارای بیش از یکسال اسارت از شرط حداقل معدل معاف می‌باشند. تبصره ۳: صرفاً مدارک تحصیلی موسسات آموزشی عالی که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری می‌باشد ملاک عمل قرار خواهند گرفت. تبصره ۴: تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ (۲۷/۲/۱۳۹۲) برگزاری آزمون باشد.

سوالات آزمون استخدامی بانک کشاورزی

ب: نحوه ثبت نام ۱-ثبت نام ازطریق سایت اینترنتی انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت اینترنتی بانک کشاورزی به آدرس : www.agri-bank.com مراجعه وپس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام (درصورت دارا بودن شرایط ) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی واخذ کد رهگیری اقدام نمایند . ۲-مهلت ثبت نام از روز شنبه مورخ ۷/۲/۱۳۹۲ لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۶ /۲/۱۳۹۲می باشد . ۳- داوطلبان می بایست مبلغ ۲۵۰،۰۰۰( دویست وپنجاه هزار ) ریال را به عنوان هزینه شرکت درآزمون ازطریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام ( باداشتن الزامات آن همانند cvv2ورمزدوم کارت بانک های عضو شبکه شتاب )پرداخت نمایند . توضیح: داوطلبان ایثارگر و خانواده‌های آنان از پرداخت ۵۰% هزینه ثبت نام معاف می‌باشند. ج) تاریخ توزیع و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ۱-داوطلبان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می‌بایست ازساعت ۸ صبح مورخ ۲۴/۲/۱۳۹۲ به سایت ثبت نام آزمون www.agri-bank.com مراجعه نموده و نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند. تبصره: داوطلبان به منظور حضور درجلسه آزمون می‌بایستی اصل شناسنامه عکس دار یا کارت ملی و کارت ورود به جلسه آزمون را به همراه داشته باشند. ۲-آزمون استخدامی در روز جمعه مورخ۲۷/۲/۱۳۹۲ راس ساعت ۹ صبح برگزارمی‌گردد. محل برگزاری آزمون به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت آزمون، به اطلاع خواهد رسید. چ) مواد آزمون الف) عمومی: ۱- زبان انگلیسی عمومی ۲- فن آوری اطلاعات ۳-ریاضی و آمار مقدماتی ۴-زبان وادبیات فارسی ۵-معارف اسلامی ۶-اطلاعات سیاسی و اجتماعی ومبانی قانونی تبصره: اقلیت‌های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند وامتیاز آن درسایر مواد آزمون توزیع می‌شود. ب) تخصصی: ۱- برای رشته‌های رایانه و IT، آمارو ریاضی کاربردی، زبان انگلیسی، حقوق، کشاورزی، حسابداری وحسابرسی سوالات تخصصی رشته تحصیلی. ۲- برای رشته‌های علوم بانکی وبانکداری، مدیریت و کلیه گرایش‌های آن و علوم اقتصادی سوالات تخصصی میان رشته ای. ح) توضیحات مهم ۱-قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم موجود در سایت مراجعه و مندرجات آن را دقیقاً مطالعه نمایند. ۲-ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد. ۳-ثبت نامه متقاضیان صرفاً از طریق سایت مزبور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. ۴-چنانچه مشخص شود داوطلبی با مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد. ۵-چنانچه در هر یک از مراحل استخدام (ثبت نام، آزمون، مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و. . . ) مشخص شود، داوطلب واجد شرایط اشاره شده در متن آگهی نبوده حتی در صورت توفیق در آزمون و یا هر یک از مراحل استخدام، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت. ۶-پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی، سایر مراحل استخدامی نظیر مصاحبه، معاینه پزشکی، گزینش و. . . انجام شده و متعاقب آن قبول شدگان نهایی تعیین می‌گردند. ۷-قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است هزینه ثبت نامه به هیچ وجه برگشت داده نمی‌شود. ۸-انجام ثبت نام هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نمی‌نماید. ۹-داوطلبان به منظور آگاهی از هرگونه تغییرات احتمالی و تاریخ و محل برگزاری آزمون به سایت بانک مراجعه نمایند. ۱-برگزاری این آزمون هیچگونه تعهدی برای بانک جهت استخدام شرکت کنندگان ایجاد نخواهد کرد و نتایج آن پس از کسب مجوزهای مربوطه از مراجع ذیربط و قانونی اعلام و سایر مراحل استخدامی انجام خواهد شد . ۲-مبلغ پرداخت شده بابت ثبت نام به منظور پوشش بخشی از هزینه های شرکت در آزمون بوده و به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. ۳-متقاضی حق هرگونه اعتراض در خصوص بند های مذکور را از خود سلب می نماید . ۴-ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد. ۵-چنانچه مشخص شود داوطلبی با مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد. ۶-چنانچه در هر یک از مراحل استخدام (ثبت نام، آزمون، مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و. . . ) مشخص شود، داوطلب واجد شرایط اشاره شده در متن آگهی نبوده حتی در صورت توفیق در آزمون و یا هر یک از مراحل استخدام، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت. ۷-قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است هزینه ثبت نامه به هیچ وجه برگشت داده نمی‌شود. داوطلبان محترم می‌توانند سوالات احتمالی خود را ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۳۰۱ و ۸۸۲۸۷۰۷۰ ۰۲۱ (مرکز ارتباط سبز بانک کشاورزی) مطرح نمایند.

سوالات آزمون استخدامی بانک کشاورزی

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید برای مشاهده مشخصات و یا ویرایش اطلاعات اینجا را کلیک کنید

استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
آذربایجان شرقی آذرشهر ۱ ۰ ۱ بومی شهرستان
اهر ۰ ۱ ۱ ۱
بستان آباد ۳ ۰ ۱
بناب ۱ ۱
خداآفرین ۴ ۰ ۱ ۱
سراب ۳ ۰ ۲
شبستر ۱ ۱ ۱
قره آغاج ۲ ۰ ۱
کلیبر ۲ ۰ ۱ ۱
مراغه ۱ ۱
مرند ۲ ۰ ۱
ملکان ۳ ۱ ۱
میانه ۲ ۰ ۱ ۱
ورزقان ۲ ۰ ۱
ورزقان-خاروانا ۱ ۰ ۱ ۱
هادیشهر ۲ ۰ ۱
هریس ۳ ۰ ۱ ۱
هشترود ۱ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
آذربایجان غربی ارومیه ۲ ۰ ۲ بومی شهرستان
بوکان ۲ ۰ ۱ ۱
پلدشت ۲ ۰ ۱
پیرانشهر ۲ ۰ ۱
تکاب ۲ ۰ ۱ ۱
چالدران ۲ ۰ ۱ ۱
خوی ۳ ۱ ۲
سردشت ۲ ۰ ۱
سلماس ۳ ۱ ۴
شاهین دژ ۲ ۰ ۲
شوط ۲ ۰ ۲
قره ضیاءالدین ۲ ۰ ۱
ماکو ۲ ۱
مهاباد ۱ ۰
نقده ۳ ۱ ۲
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
اردبیل اردبیل ۱ ۰ بومی شهرستان
بیله سوار ۱ ۰
پارس آباد-اصلاندوز ۱ ۱
خلخال-کلور ۱ ۰
خلخال -هشچین ۱ ۰
گرمی-انگوت ۱ ۰ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
اصفهان آران بیدگل-آران ۱ ۰ بومی شهرستان
ابوزیدآباد ۱ ۰
اردستان ۱ ۰ ۱
اصفهان ۲ ۰
اصفهان-پایانه شرق ۱ ۰
اصفهان-جرقویه ۱ ۰
اصفهان-خوراسگان ۱ ۰
اصفهان-کوهپایه ۱ ۰
اصفهان-ورزنه ۱ ۰
بادرود نطنز ۱ ۰
تیران ۱ ۱
تیران-باجه عسگران ۱ ۰
جندق ۱ ۰ ۱
چوپانان ۱ ۰
خوانسار ۱ ۰ ۱
خوانسار-رحمت آباد ۱ ۰
خوانسار-ویست ۱ ۰
خوروبیابانک ۲ ۰
دهاقان ۱ ۰
زرین شهر ۱ ۰
زرین شهر-چرمهن ۱ ۰ ۱
سمیرم ۱ ۱
سمیرم-بیده ۲ ۰ ۲ ۱
سمیرم-حنا ۱ ۰
سمیرم-مهرگرد ۱ ۰ ۱ ۱
سمیرم-ونک ۲ ۰
فریدن ۱ ۱ ۱ ۱
فریدن-اسکندری ۱ ۰
فریدن-افوس ۱ ۰
فریدن-امام ۱ ۱
فریدن-بلوار معلم ۰ ۱
فریدن-بوئین میاندشت ۱ ۰ ۱ ۱
فریدن-چادگان ۱ ۰
فریدن-دامنه ۱ ۰
فریدونشهر ۱ ۰ ۱ ۱
فریدونشهر-خمسلو ۱ ۰
فریدونشهر-وحدت آباد ۲ ۰
فلاورجان-قهدریجان ۱ ۰
گلپایگان ۰ ۱ ۱
گلپایگان-امام ۱ ۰
گلپایگان-سعیدآباد ۱ ۰
گلپایگان-کارخانه پنیر ۱ ۰
گلپایگان-گلشهر ۱ ۰
مبارکه ۱ ۰
میمه ۲ ۰ ۱ ۰
نائین ۱ ۰
نجف آباد ۱ ۰
نطنز ۱ ۰ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
ایلام آبدانان ۲ ۰ بومی شهرستان
ایلام ۳ ۱
ایوان ۳ ۰
دهلران ۲ ۰
سرابله ۷ ۰
مهران ۳ ۰
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
البرز اشتهارد ۲ ۰ بومی شهرستان
شهر جدید هشتگرد ۱ ۰ ۱ بومی استان
طالقان ۳ ۲ بومی شهرستان
کرج ۱ ۰ ۱ ۱ بومی استان
ماهدشت ۱ ۰ ۱ بومی استان
نظرآباد ۳ ۰ بومی استان
هشتگرد ۱ ۱ ۱ ۱ بومی استان
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
بوشهر بوشهر ۱ بومی شهرستان
تنگستان ۱ ۰ ۱ ۱
جم ۱ ۰ ۱ ۱ ۱
دشتستان ۱ ۱ ۲
دشتی ۱ ۰ ۱
دیر ۱ ۰ ۱
دیلم ۱ ۰ ۱
عسلویه ۱ ۰ ۱
کنگان ۱ ۱ ۱
گناوه ۱ ۰ ۱ ۱ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
تهران آبسرد ۱ بومی شهرستان
اسلامشهر ۵ ۰
پاکدشت ۱ ۱ ۱
حصار امیر ۱ ۰
دماوند ۴ ۰
دماوند-بومهن ۲ ۰ ۱
دماوند-جابان ۲ ۰ ۱
دماوند-جاجرود ۱ ۰
دماوند-رودهن ۳ ۰
رباط کریم ۱ ۰ ۱ ۱ ۱
ری-بازار ری ۲ ۱ ۱
ری-شهر ری ۴ ۱ ۱ ۱
شهریار ۳ ۰
شهریار-سرآسیاب ۳ ۰
شهریار-سعیدآباد ۲ ۱
شهریار-شاهد شهر ۱ ۰
شهریار-شهرقدس ۲ ۰ ۱
شهریار-مارلیک ۱ ۰ ۱
فشم ۳ ۰
فیروزکوه ۲
قرچک ۱ ۰ ۱
میدان رازی ورامین ۱ ۰
میدان شاهد اندیشه ۱ ۰
نسیم شهر ۲ ۰
ورامین ۳ ۱ ۱
تهران بزرگ ۵۰ ۱۲ ۲۰ ۷ ۳ ۱۰ بومی شهرستان
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
جنوب کرمان اسلام آباد ۱ ۲ بومی منطقه جنوب کرمان
بلوک ۲ ۱
جازموریان ۲ ۰
جیرفت ۱ ۰ ۲
ساردوئیه ۲ ۰
فاریاب ۲ ۱
قلعه گنج ۱ ۱ ۱
کهنوج ۱ ۱ ۱ ۱
منوجان ۱ ۰ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
چهارمحال و بختیاری اردل ۲ ۰ بومی شهرستان
بروجن ۲ ۰
شهرکرد ۲ ۱
فارسان ۱ ۰
کوهرنگ ۳ ۰
لردگان ۶ ۱
ناغان ۲ ۰
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
خراسان جنوبی بشرویه ۱ ۰ بومی شهرستان
خوسف ۲ ۰
درمیان ۴ ۱
زیرکوه ۳ ۰
سرایان ۵ ۰
سربیشه ۵ ۱
طبس-عشق آباد ۳ ۰
فردوس ۲ ۱
قائنات ۴ ۰
نهبندان ۲ ۰
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
خراسان رضوی باخرز ۲ ۰ بومی شهرستان
بجستان ۲ ۰
بردسکن ۴ ۱
تایباد ۲ ۰
تحت جلگه ۲ ۰
تربت جام ۴ ۱
تربت حیدریه ۵ ۱
جغتای ۴ ۰
جوین ۲ ۰
چناران ۲ ۰
خلیل آباد ۱ ۰
خواف ۵ ۱
خوشاب ۱ ۰
درگز ۶ ۰
رشتخوار ۱ ۰
زاوه ۵ ۰
سبزوار ۴ ۱
سرخس ۴ ۰
فریمان ۲ ۰
فیض آباد ۲ ۰
قدمگاه ۲ ۰
قوچان ۱ ۰
کاشمر ۲ ۰
کلات ۴ ۰
گناباد ۵ ۱
نیشابور ۴ ۰
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
خراسان شمالی آشخانه-شهرک قاضی ۲ ۰ ۱ ۱ بومی استان
جاجرم ۰ ۱ ۱
بجنورد – راز-یکه سعود ۱ ۱ ۱
شیروان ۲ ۰ ۱
صفی آّباد-اسفراین-بام ۱ ۰ ۱ ۱
فاروج ۲ ۰ ۱ ۱
گرمه ۱ ۰ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
خوزستان آبادان ۳ ۱ ۱ بومی شهرستان
امیدیه ۱ ۰ ۱
اهواز ۴ ۰
ایذه ۲ ۱ ۱ ۱ ۱
باغملک ۱ ۰
باوی-ملاثانی ۳ ۰ ۱ ۱
بهبهان ۲ ۱ ۱ ۱ ۱
جایزان ۲ ۰
چم خلف عیسی ۱
حسینیه ۱ ۰ ۱
حمیدیه ۰ ۰ ۲ ۱ ۱
خرمشهر ۲ ۱ ۱
دارخوین ۱ ۰
دهدز ۳ ۰ ۱
رامشیر ۱ ۰ ۱
رامهرمز ۳ ۰ ۱ ۱
زیدون سردشت ۲ ۰ ۱ ۱
سوسنگرد ۱ ۱ ۱ ۱
شادگان ۰ ۱ ۱ ۱ ۱
شوشتر ۲ ۱ ۱ ۱
عبدالخان ۱ ۱
عقیلی ۱ ۰ ۱
گتوند ۱ ۰ ۱
لالی ۱ ۱ ۱
ماهشهر ۲ ۰ ۱ ۱
مسجد سلیمان ۳ ۰ ۱ ۱ ۱
میداود ۱ ۰ ۱
هندیجان ۱ ۰
هویزه ۱ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
زنجان ابجرود ۲ ۰ ۱ ۱ بومی شهرستان
طارم ۲ ۱ ۱ ۱
قیدار ۵ ۱ ۱ ۱
ماهنشان ۴ ۲ ۱ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
سمنان آرادان ۴ ۰ بومی شهرستان
دامغان-کلاته،دیباج ۲ ۰
سمنان ۲ ۱
شاهرود-طرود،کلاته خیج،میقان ۴ ۰
گرمسار ۱ ۰
مهدیشهر ۲ ۰
میامی-رضوان،فرومد،نردین… ۱۷ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
سیستان و بلوچستان ادیمی ۲ ۱ بومی استان
اسپکه ۱ ۰
بنت ۲ ۰
بنجار ۲ ۰ ۱ ۱
تره بارایرانشهر ۲ ۰
جالق ۱ ۰ ۱
دلگان ۱ ۰ ۱ ۱
زابل ۱ ۱
زابل-بازار ۱ ۰ ۱
زابل-رامشار ۱ ۰
زابل-یعقوب لیث ۱ ۰
زهک ۱ ۰ ۱ ۱
زهک-جزینک ۱ ۰ ۱
ساربوک ۱ ۰
سراوان ۱ ۱
سرباز-آشار ۱ ۰
سرباز-پارود ۱ ۰
سرباز-پیشین ۱ ۰
سرباز-جکی گور ۱ ۰
سرباز-راسک ۲ ۰ ۱
سرباز-نصیرآباد ۱ ۰
فنوج ۱ ۱
قصرقند ۳ ۱
کنارک ۱ ۰ ۱
محمدآباد ۱ ۰ ۱ ۱
مهرستان ۱ ۰ ۱
نوبندیان ۲ ۰
نیک شهر ۱ ۱
هامون ۲ ۰ ۱
هیرمند ۲ ۱ ۱ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
فارس آباده-ایزدخواست ۲ ۰ بومی شهرستان
آباده-شهربهمن ۲ ۰
ارسنجان ۴ ۱
ارسنجان-جمال آباد ۳ ۰
استهبان-ایج ۳ ۱
استهبان-خیر ۱ ۰
استهبان-رونیز ۲ ۰
استهبان-ماهفرخان ۱ ۰
اقلید-آُسپاس ۲ ۰
اقلید-حسن آباد ۲ ۱
اقلید-خنجشت ۲ ۰
اقلید-دزکرد ۲ ۰
اقلید-سده ۲ ۰
جهرم-خاوران ۲ ۰
جهرم-خفر ۳ ۰
جهرم-قطب آباد ۱ ۰
خرامه ۲ ۰ ۱
خرامه-روبقهان ۲ ۰
خنج ۲ ۰
داراب-رستاق ۳ ۱
داراب-فرگ ۴ ۰
زرین دشت-خسویه ۴ ۰
زرین دشت-حاجی اباد ۲ ۰
زرین دشت-دبران ۳ ۰
زرین دشت-شهرپیر ۳ ۰
سپیدان ۱ ۰
سپیدان-بانش ۲ ۱
سپیدان-هرابال ۲ ۰
سروستان ۱ ۰ ۱
سروستان-کوهنجان ۱ ۰
سعادتشهر ۱ ۰ ۱
سوریان-باغصفا ۱ ۰
سوریان-توجردی ۱ ۰
سوریان-حسامی ۱ ۰
سوریان-سرچهان ۲ ۰
سوریان-سیمکان ۱ ۰
سوریان-مزایجان ۱ ۰
سوریان-منج ۱ ۱
سعادتشهر-قادرآباد ۲ ۰
شیراز-بندامیر ۵ ۰
شیراز-بیدزرد ۱ ۰
شیراز-خان زنیان ۳ ۰
شیراز-داریون ۳ ۰
شیراز-رحمت آباد ۵ ۱
صفاشهر-خرمی ۳ ۰
صفاشهر-دهبید ۲ ۱
فراشبند-دهرم ۲ ۰
فسا-دوگان ۴ ۰
فسا-ششده ۳ ۱
فسا-فدشکویه ۱ ۰
فسا-میائده ۲ ۰
فیروزآباد ۳ ۰ ۱
فیروزآباد-میمند ۳ ۱
قیروکارزین ۱ ۰
قیروکارزین-مبارک آباد ۱ ۰
کازرون-بالاده ۲ ۱
کازرون-خشت ۲ ۰
کازرون-سیف آباد ۱ ۰
کازرون-شهرک قائمیه ۲ ۰
کازرون-کنارتخته ۳ ۰
کازرون-نودان ۲ ۰
کوار-اکبرآباد ۱ ۰
کوار-محمودآباد ۱ ۰
گراش ۳ ۰
لار-ارد ۲ ۰
لار-اوز ۱ ۰
لار-بیرم ۲ ۰
لار-کاریان ۲ ۰
لامرد-اشکنان ۱ ۰
لامرد-علامرودشت ۲ ۰
لامرد-گله دار ۲ ۰
مرودشت-رامجرد ۲ ۰
مرودشت-کامفیروز ۴ ۱
مصیری ۱
مصیری-کوپن ۱ ۰
مهر ۱ ۰
نورآباد -بابامنیر ۲ ۰
نورآباد -دشمن زیاری ۳ ۱
نی ریز-آباده طشک ۳ ۱
نی ریز-دهچاه ۱ ۰
نی ریز-قطرویه ۱ ۰
نی ریز-کوشکک ۲ ۰
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
قزوین آبیک ۲ ۰ ۱ ۱ بومی شهرستان
آوج ۲ ۰ ۱ ۱ بومی شهرستان
بوئین زهرا-ارداق ،دانسفهان، شال ۴ ۲ ۱ ۲ بومی شهرستان
تاکستان ۲ ۰ ۲ ۱ بومی شهرستان
قزوین-رازمیان،الموت ۳ ۰ ۱ ۱ بومی شهر
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
قم بازارقم ۰ ۱ بومی شهرستان
پاچیان ۱ ۰
حاجی آباد لکها ۱ ۰ ۱
سلفچگان ۱
صفائیه ۱ ۰
قاهان ۱ ۰
قم ۱
قمرود ۱ ۰
کهک ۱
گازران ۱ ۰ ۱
میدان توحید قم ۱ ۰
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
کردستان بانه ۲ ۱ ۱ بومی شهرستان
بیجار-بابارشانی ۱ ۱
بیجار-حسن آباد یاسوکند ۴ ۱ ۱
بیجار-نجف آباد ۱ ۰
دهگلان ۳ ۲ ۱
دیواندره-زرینه اباتو ۳ ۱ ۱ ۱
سروآباد ۲ ۱ ۱ ۱
قروه ۱ ۱ ۱ ۱
قروه-دزج ۲ ۱ ۱ ۱
قروه-سریش آباد ۱ ۱ ۱
قروه-گنجی ۲ ۱ ۱ ۱
کامیاران ۲ ۱
مریوان(بلوار رسالت ۱ ۱ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
کرمان ارزوئیه-وکیل آباد، آبدشت،دولت آباد ۷ ۰ ۳ بومی شهرستان
انار-بیاض ۲ ۰
بردسیر-باغابر،نگار ۴ ۰ ۲
دهج شهربابک ۲ ۰ ۱
رابر ۱ ۰
راور-فیض آباد ۱ ۰
رستم آباد ۱ ۰
رفسنجان-نوق،کشکویه،احمدیه ۳ ۳ ۱ ۵
ریگان ۲ ۰
زرند-یزدان آّباد، محمدآباد،رشتخاک ۶ ۱ ۳
سیرجان(پاریز،ملک آّباد،زیدآباد) ۵ ۰ ۴
فهرج ۳ ۰ ۱
کرمان-شهداد،راین،ماهان ۱ ۱ ۲
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
کرمانشاه اسلام آباد ۲ ۰ ۲ بومی شهرستان
اسلام آباد-امام ۱ ۰
باینگان ۱ ۰
پاوه ۱ ۰ ۱
پاوه-نوسود ۱ ۰
ثلاث باباجانی ۲ ۰
دالاهو-ریجاب ۲ ۰
دالاهو -گهواره ۲ ۰
روانسر ۲ ۰
سرپل ذهاب ۱ ۰ ۱
سنقر و کلیایی ۲ ۰
صحنه ۱ ۰ ۱
صحنه-میانراهان ۲ ۰
کرمانشاه ۳ ۱
کنگاور ۰ ۱ ۱
کوزران ۲ ۰
کرمانشاه- حمیل ۲ ۰
گیلانغرب-گواور ۲ ۰
ماهیدشت ۲ ۰
هرسین ۱ ۱ ۱
هرسین-بیستون ۲ ۰
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
کهگیلویه و بویراحمد باشت ۲ ۰ ۱ بومی شهرستان
بویراحمد ۴ ۰ ۱
بهمئی ۲ ۰
چرام ۳ ۰
دنا ۷ ۱ ۱ ۱
کهگیلویه ۴ ۱ ۱
گچساران ۲ ۰ ۱
لنده ۲ ۰
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
گلستان آزاد شهر ۱ ۱ بومی استان
آق قلا ۱ ۱
بندرگز ۱ ۰ ۱
ترکمن ۱ ۰ ۱
دلنند و خان بین ۱ ۰ ۱
رامیان ۰ ۱ ۱
علی آباد ۱ ۱
فاضل آباد ۱
کردکوی ۱ ۰ ۱
کلاله ۱ ۰ ۱ ۱
گالیکش ۱ ۱
گرگان ۰ ۱ ۱
گمیشان و سیمین شهر ۱ ۰ ۱
گنبد ۱ ۰ ۱
مراوه تپه ۱ ۱
مینودشت ۱ ۰ ۱ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
گیلان آستارا ۲ ۰ بومی شهرستان
آستارا-فارابی ۱
آستانه ۱ ۰
آستانه-بندر کیاشهر ۲ ۰
املش ۰ ۱
املش-شبخو سلات ۱ ۰
بندرانزلی ۱
بندرانزلی-غازیان ۱ ۰
تالش ۲ ۰
تالش-خ امام ۱
رشت ۲ ۰
رشت-بازار ۰ ۱
رشت-جهاد کشاورزی ۰ ۱
رشت-خشکبیجار ۱ ۰
رشت-خمام ۱ ۰
رشت-زیبا کنار ۱ ۰
رشت-سنگر ۰ ۱
رشت-کوچصفهان ۱ ۰
رشت-گلسار ۱ ۰
رشت-لشت نشا ۱ ۰
رشت-لولمان ۱ ۰
رشت-مدیریت ۱ ۰
رضوانشهر ۲ ۰
رضوانشهر-پیره سر ۱ ۰
رودبار ۱ ۰
رودبار-جیرنده ۲ ۰
رودبار-خورگام ۲ ۰
رودبار-رستم آباد ۱ ۰
رودبار-لوشان ۱ ۰
رودبار-منجیل ۱ ۰
رودسر ۱ ۰
رودسر-رحیم آباد ۲ ۰
رودسر-کلاچای ۱
رودسر-گلدشت ۱ ۰
سیاهکل-دیلمان ۲ ۰ ۱
شفت ۱ ۰
صومعه سرا ۱ ۰
صومعه سرا-بازار جمعه ۰ ۱
صومعه سرا-ضیابر ۱ ۰
فومن ۲ ۱
لاهیجان- ۱ ۰ ۱
لاهیجان-رودبنه ۱ ۰
لنگرود ۲ ۰
لنگرود-کومله ۱ ۰
ماسال ۱
ماسال-شاندرمن ۱ ۰ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
لرستان ازنا ۱ بومی شهرستان
الشتر ۱ ۰ ۱
بروجرد ۵ ۱ ۱
پلدختر ۴ ۰ ۱
چگینی ۲ ۰
خرم آباد ۶ ۱ ۲
دورود ۱ ۰
کوهدشت ۴ ۰ ۲
نورآباد ۵ ۱ ۲
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
مازندران آمل ۳ ۱ ۱ ۱ بومی شهرستان
بابل ۲ ۱ ۱ ۱
بهشهر ۱ ۱ ۱ ۱
تنکابن ۱ ۱ ۱ ۱
چالوس ۴ ۰ ۲ ۲
رامسر ۱ ۰ ۱ ۱
زیرآب ۳ ۰ ۱ ۲
ساری ۲ ۱ ۱ ۱
سورک ۱ ۰ ۱ ۱
عباس آباد ۱ ۰ ۱
فریدونکنار ۱
گلوگاه ۱ ۱
محمودآباد ۱ ۰ ۱
نکاء ۱ ۰ ۱ ۱
نور ۳ ۱ ۲ ۲
نوشهر ۱ ۰ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
مرکزی آشتیان ۱ ۱ ۱ بومی شهرستان تفرش ،آشتیان ،فراهان
تفرش-شهراب ۱ ۰ بومی شهرستان تفرش ،آشتیان ، فراهان
خمین-انقلاب ۱ ۱ بومی شهرستانهای محلات ، خمین ، دلیجان
خمین-خرمدشت ۲ ۰ بومی شهرستانهای محلات ، خمین ، دلیجان
خنداب ۲ ۰ ۱ بومی شهرستان کمیجان و خنداب
خنداب- جاورسیان ۲ ۰ بومی شهرستان کمیجان و خنداب
خنداب-استوه ۱ ۰ بومی شهرستان کمیجان و خنداب
خنداب-اناج ۱ ۰ بومی شهرستان کمیجان و خنداب
دلیجان ۱ ۰ ۱ بومی شهرستانهای محلات ، خمین ، دلیجان
دلیجان-نراق ۱ ۰ بومی شهرستانهای محلات ، خمین ، دلیجان
زرندیه-آسیابک ۱ ۰ بومی شهرستان ساوه و زرندیه
زرندیه-خشکرود ۲ ۰ بومی شهرستان ساوه و زرندیه
زرندیه-رازقان ۳ ۰ ۱ بومی شهرستان ساوه و زرندیه
زرندیه-زاویه ۱ ۰ ۱ بومی شهرستان ساوه و زرندیه
زرندیه-علیشار ۱ ۰ بومی شهرستان ساوه و زرندیه
زرندیه-قاسم آباد ۲ ۰ بومی شهرستان ساوه و زرندیه
ساوه-آوه ۲ ۰ بومی شهرستان ساوه و زرندیه
ساوه-غرق آباد ۲ ۰ ۱ بومی شهرستان ساوه و زرندیه
ساوه-نوبران ۲ ۰ بومی شهرستان ساوه و زرندیه
ساوه-یل آباد ۲ ۰ بومی شهرستان ساوه و زرندیه
شازند ۱ ۰ بومی شهرستانهای اراک و شازند
شازند-آستانه ۱ ۰ بومی شهرستانهای اراک و شازند
شازند-توره ۲ ۰ بومی شهرستانهای اراک و شازند
شازند-نهرمیان ۱ ۰ بومی شهرستانهای اراک و شازند
شازند-هفته ۱ ۰ بومی شهرستانهای اراک و شازند
شازند-هندودر ۱ ۰ بومی شهرستانهای اراک و شازند
فراهان-تلخاب ۱ ۰ بومی شهرستان تفرش ،آشتیان ، فراهان
فراهان-خنجین ۱ ۰ بومی شهرستان تفرش ،آشتیان ، فراهان
فراهان-فرمهین ۱ ۱ ۱ بومی شهرستان تفرش ،آشتیان ، فراهان
کمیجان ۱ ۱ ۱ بومی شهرستان کمیجان و خنداب
کمیجان-میلاجرد ۲ ۰ بومی شهرستان کمیجان و خنداب
محلات- نیم ور ۱ ۰ بومی شهرستانهای محلات ، خمین ، دلیجان
محلات-خ امام ۱ ۰ ۱ بومی شهرستانهای محلات ، خمین ، دلیجان
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
هرمزگان بشاگرد ۱ ۰ ۱ بومی شهرستان
بندر لنگه ۲ ۰
بندرعباس ۱
بندرعباس-رضوان ۱
بندرعباس-سیاهو ۱
حاجی آباد- احمدی ۱ ۰ ۱
حاجی آباد-حاجی آّباد ۰ ۱ ۱
حاجی آباد-شمیل ۱ ۰
درگهان ۱ ۰
رودان-جغین ۱ ۰
رودان-رودان ۰ ۱ ۱
رودان-رودخانه ۲ ۰ ۱
قشم ۱
میناب-سیریک ۱ ۰
میناب-هشتبندی ۳ ۰ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
همدان اسدآباد ۳ ۱ ۱ بومی شهرستان
بهار ۲ ۰ ۱
تویسرکان ۳ ۱ ۱
رزن ۴ ۰ ۱
فامنین ۲ ۰ ۱
قهاوند ۲ ۰ ۱
کبودرآهنگ ۵ ۰ ۱
ملایر ۳ ۱ ۱
نهاوند ۴ ۰ ۱
استان شهرستان-شعب لیسانس
مدیریت و علوم اقتصادی( گرایش های اعلام شده )- علوم بانکی- حسابداری-حسابرسی کشاورزی رایانه و IT حقوق آمار-ریاضی کاربردی زبان انگلیسی توضیحات
مرد زن مرد مرد زن مرد زن مرد مرد
یزد ابرکوه-فراغه ۲ ۰ بومی شهرستان
ابرکوه-مهرآباد ۱ ۰
اردکان-رباط ۲ ۰
اردکان-عقدا ۱ ۰
بافق ۱ ۰
بافق-بساب ۲ ۰
بهاباد-آسفیج ۲ ۰
بهاباد-احمدآباد ۱ ۰
تفت-بخ ۱ ۰
تفت-بنادکوک ۲ ۰
تفت-نیر ۳ ۰
صدوق-ندوشن ۱ ۰
مهریز-بهادران ۲ ۰
هرات-چاهک ۲ ۰
هرات-هرابرجان ۱ ۰
یزد ۳ ۳
برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید برای مشاهده مشخصات و یا ویرایش اطلاعات اینجا را کلیک کنید

[/toggle]

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۰۱)

  1. مهدی مهدی گفت:

    سلام به همه دوستان. من برای مصاحبه دعوت شدم. رشتمم کشاورزیه. میخواستم بدونم سوالای بانکداری هم میپرسن یا فقط کشاورزیه؟در ضمن من فوق لیسانس دارم. نمیدونم باید چیکار کنم. لطفا راهنماییم کنید. یعنی کلا چیزی نگم؟ اگه پرسیدن مقطع تحصیلیت چیه چی بگم؟ لیسانس یا فوق لیسانس؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها