استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران سال ۹۸ (اعلام نتایج آزمون)

خبر ۱۵ مهر ۹۸ -اعلام نتایج آزمون استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران سال ۹۸

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۹۸ به اطلاع می رسانیم،نتایج آزمون اعلام گردید.

مشاهده نتایج


خبر ۲۸ مرداد ۹۸ -دریافت کارت آزمون استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران سال ۹۸

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۹۸ به اطلاع می رسانیم، لینک دریافت کارت ورود آزمون استخدامی فعال گردید.

دریافت کارت


استخدام  ۴ تیر ۹۸ – استخدام سراسری بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بمنظور تأمین نیروی مورد نیاز و خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان، برای تصدی عنوان شغلی متصدی امور بانکی از داوطلبان زن و مرد متعهد و علاقمند به ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار و به تعداد محدود دعوت به همکاری می‌نماید.
داوطلبان محترم واجد شرایط ذیل می‌توانند بمنظور ثبت‌نام اینترنتی و شرکت در آزمون استخدامی، به سایت این بانک مراجعه نمایند.

> شرایط عمومی

۱. تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی
۲. اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
۳. عدم وابستگی به گروههای محارب و معاند جمهوری اسلامی ایران
۴. عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی
۵. تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک
۶. عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری با تأیید مراجع ذیصلاح، که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
۷. عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان‌ها
۸. ارایه کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا داشتن کارت معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبان مرد)
تبصره ۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ باشد.
تبصره ۲: بکارگیری دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، درصورت توفیق در مراحل مربوطه پس از تأیید مراجع پزشکی مورد نظر بانک بلامانع خواهد بود.

> شرایط اختصاصی

۱. مقاطع تحصیلی مجاز به شرکت در آزمون استخدامی : کارشناسی / کارشناسی ارشد
تبصره۱: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان، می‌بایست قبل از تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ باشد.
تبصره۲: صرفاً داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‏ و کارشناسی ارشد مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند.
تبصره۳: داوطلبان دارای مدرک دکتری مجاز به شرکت در آزمون نبوده و دانشجویان مقطع دکتری، می‌بایست قبل از بکارگیری در بانک، از ادامه تحصیل انصراف داده و برگه تسویه حساب نهایی با دانشگاه را به بانک، ارائه نمایند.
۲. حداقل معدل:
حداقل معدل جهت شرکت در آزمون برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد  ۱۵ و کارشناسی ۱۴ می‌باشد.
۳. حداکثر سن:
– داوطلبان زن: برای مقطع تحصـیلی کارشناسـی حـداکثر ۲۸ سـال (متولـدین ۱۳۷۰/۰۴/۰۱ بـه بعـد) و برای مقطع تحصـیلی کارشناسـی ارشد حـداکثر ۳۲ سـال (متولـدین ۱۳۶۶/۰۴/۰۱ بـه بعـد)
– داوطلبان مرد: برای مقطع تحصـیلی کارشناسـی حـداکثر ۳۰ سـال (متولـدین ۱۳۶۸/۰۴/۰۱ بـه بعـد) و برای مقطع تحصـیلی کارشناسـی ارشد حـداکثر ۳۴ سـال (متولـدین ۱۳۶۴/۰۴/۰۱ بـه بعـد)
تبصره۱: مدت خدمت نظام وظیفه داوطلبان مرد در شرایط سنی فوق لحاظ گردیده است لذا داوطلبان مرد دارای سن بالاتر به هیچ عنوان مجاز به ثبت‌نام در آزمون نمی‌باشند.
۴. استان‌های مورد نیاز:

استانها
آذربایجان شرقی سیستان و بلوچستان
اردبیل فارس
اصفهان قزوین
البرز کردستان
ایلام کرمان
بوشهر کرمانشاه
تهران گلستان
چهارمحال و بختیاری گیلان
خراسان جنوبی لرستان
خراسان رضوی مازندران
خراسان شمالی مرکزی
خوزستان هرمزگان
زنجان همدان
سمنان

– داوطلبان مرد بومی ساکن در تمامی شهرستان‌های استان‌های فوق‌الذکر مجاز به ثبت‌نام در آزمون می‌باشند.
– با توجه به نیاز بانک صرفاً داوطلبان زن بومی ساکن در مراکز استان‌ها مجاز به ثبت‌نام در آزمون می‌باشند.
– ارزیابی داوطلبان بر اساس استان مورد نیاز خواهد بود و نه بر اساس شهرستان‌های هر استان، لذا داوطلبان برتر هر استان به مصاحبه دعوت خواهند شد.
– پذیرفته‌شدگان متعهد به عدم ارایه تقاضای انتقال به سایر استانها و خدمت در کلیه شهر/ شهرستان‌های استان مورد تقاضا خواهند بود.
– تعیین محل بکارگیری پذیرفته‌شدگان در هر استان صرفاً در اختیار بانک بوده و پذیرفته‌شدگان حق اعتراضی در این رابطه را نخواهند داشت.
– داوطلبانی که یکی از شروط ذیل را دارا باشند جهت شهر مورد تقاضا بومی تلقی می‌شوند:
الف) داوطلب متولد شهر مورد تقاضا بوده و در حال حاضر در آن شهر سکونت داشته باشد.
ب ) داوطلب در ۵ سال اخیر (بصورت پیوسته) در شهر مورد تقاضا سکونت داشته باشد. ( با ارائه سند مالکیت یا اجاره‌نامه معتبر و سایر مدارک معتبری که مورد تأیید بانک باشد)
۵. رشته های تحصیلی مجاز جهت شرکت در آزمون استخدامی :

رشته تحصیلی گرایش
بانکداری کلیه گرایش ها
حسابداری ، حسابرسی
مهندسی مالی / مالی
ریسک و بازار های مالی
مهندسی صنایع / سیستم های اقتصادی و اجتماعی
مدیریت مدیریت اجرایی / مدیریت امور بانکی/ MBA / مدیریت بازرگانی / مدیریت دولتی / مدیریت صنعتی / مدیریت مالی / مدیریت فناوری اطلاعات/ مدیریت ریسک / مدیریت بازاریابی
علوم اقتصادی / اقتصاد بازرگانی، نظری، صنعتی، پول و بانکداری، اقتصاد اسلامی
آمار آمار اجتماعی و اقتصادی/ آمار ریاضی/ آمار بیمه
ریاضی ریاضی کاربردی در کامپیوتر/ ریاضی کاربردی در تحقیق در عملیات/ ریاضیات مالی
مهندسی کامپیوتر نرم افزار / فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری اطلاعات سامانه های شبکه ای/ معماری سازمانی/ شبکه های کامپیوتری/ سیستم های چند رسانه ای/ تجارت الکترونیک/ امنیت اطلاعات
حقوق حقوق خصوصی / حقوق مالی اقتصادی/ حقوق جزا / حقوق تجارت بین‌الملل

– داوطلبان مقطع کارشناسی‌ارشد با رشته حقوق صرفاً در صورت دارا بودن مدرک کارشناسی حقوق مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند.
– صرفاً داوطلبان دارای مدارک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند.

> سوالات آزمون
حوزه سوالات تعداد سوالات
هوش و استعداد تحصیلی ۲۰
زبان انگلیسی ۲۰
آشنایی با کامپیوتر (ICDL) ۲۰
ریاضیات و آمار ۲۰
اطلاعات عمومی (حوزه بانکی، اقتصادی، بازارهای مالی و سرمایه و بازاریابی) ۳۰

> شرایط قبولی در آزمون
– فرآیند استخدامی در بانک قرض الحسنه مهر ایران، شامل؛ آزمون کتبی، آزمون روانشناختی، مصاحبه استخدامی و روانشناختی، گزینش و معاینات پزشکی، استعلام صحت مدارک ارایه شده و دوره آموزشی بدو خدمت مطابق دستورالعملها و ضوابط داخلی بانک می‌باشد.
– آزمون کتبی بصورت چهارگزینه‌ای بوده و با احتساب نمره منفی (یک سوم) ارزیابی می‌گردد (نمره منفی شامل پاسخهای نادرست و همچنین انتخاب بیش از یک پاسخ به یک سوال می‌باشد)
– حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی معادل ۵۰ درصد نمره کل خواهد بود..
– داوطلبان بر اساس نمره کتبی آزمون رتبه‌بندی و حداکثر تا ۲ برابر ظرفیت استخدام هر استان به مراحل مصاحبه تخصصی و روانشناختی دعوت خواهند شد.
– بکارگیری پذیرفته‌شدگان مراحل استخدامی فوق، منوط به ارایه ضمانتنامه بانکی و تعهدنامه محضری می‌باشد.
– بدیهی است در هر زمان از فرایند استخدام یا پس از استخدام پذیرفته‌شدگان مشخص گردد داوطلبی اطلاعات خلاف واقع و یا مدارک جعلی به بانک ارایه نموده است، بلافاصله از ادامه روند استخدامی جلوگیری یا نسبت به قطع رابطه استخدامی اقدام خواهد شد.
– حوزه امتحانی داوطلبان بر اساس استان مورد تقاضا در هنگام ثبت‌نام تعیین می‌گردد و آدرس دقیق محل برگزاری آزمون کتبی، در کارت ورود به جلسه آزمون ذکر خواهد شد.

> شرایط ثبت نام

– داوطلبان محترم می‌توانند پس از مطالعه دقیق و اطمینـان کامـل از احراز شـرایط اعلام شده اسـتخدام، بمنظـور ثبت‌نام در آزمـون کتبی از ساعت ۱۰ صبح روز ‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ لغایت ساعت ۲۴ روز ‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ به سایت اینترنتی بانک یا آدرس اینترنتی سایت آزمون مراجعه، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام موجود در سایت مذکور اقدام و پس از واریز وجه ثبت‌نام به میزان ۵۰۰ هزار ریال از طریـق درگـاه اینترنتـی، کد رهگیری نهایی ثبت‌نام خود را دریافت نمایند.
– مراحل ثبت‌نام در صورت دریافـت کـد رهگیـری نهـایی تکمیل خواهد شد، لذا داوطلبان محترم در صورت دریافت کد رهگیری نهایی می‌توانند از تکمیل مراحل ثبت‌نام اطمینان حاصل نمایند.
– از داوطلبان محترم تقاضا می‌شود با عنایت به عدم امکان بازپرداخت وجه ثبت‌نام، صرفاً در صورت احراز تمامی شرایط اعلام شده توسط بانک، نسبت به ثبت‌نام اقـدام نمایند.
– مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده داوطلبان بوده و درصـورت پذیرفته‌شدن هریک از داوطلبان در آزمون کتبی قبل از برگزاری جلسات مصاحبه، بانک نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک پذیرفته‌شـدگان در آزمـون اقـدام خواهـد نمـود و چنانچـه مشخص شود که داوطلب حقایقی را کتمان نموده و واجد یکی از شرایط استخدام نبوده یا مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتری که تاریخ اخذ آن قبل از تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ باشد، از ادامه مراحل استخدامی و یا ادامه همکاری در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
– متقاضیان می بایست عکس ۴*۳ پرسنلی خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

> زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون

– کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ در سایت ثبت‌نام در دسترس خواهد بود و داوطلبان می‌بایست نسبت به دریافت و چاپ کارت مربوطه اقدام نمایند.
تبصره: داوطلبان می‌بایست پس از اخذ کارت ورود به جلسه آزمون نسبت به کنترل مشخصات فردی خود (نام و نام خانوادگی، کد ملی، مدرک تحصیلی، شماره داوطلبی) و محل برگزاری آزمون اقدام نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت از طریق قسمت مربوطه در سایت, نسبت به رفع نقص اقدام نمایند.
بدیهی است به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و شناسنامه یا کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.
– شروع فرایند برگزاری آزمون کتبی رأس ساعت ۸ صبح روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ خواهد بود.
– داوطلبان می‌بایست حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع فرایند آزمون در محل برگزاری آزمون درج شده در کارت ورود به جلسه حضور یابند.

> تذکرات مهم

– اخبار و اطلاعیه های مربوط به فراخوان استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران، صرفاً از طریق وب سایت اینترنتی بانک و نشریه بازارکار اطلاع‌رسانی خواهد شد و بانک مسئولیتی در قبال مطالب منتشر شده در سایر سایت‌های اینترنتی و نشریات غیرمعتبر نخواهد داشت.
– مراحل ثبت‌نام و اعلام اطلاعیه‌های مربوطه صرفاً به صورت اینترنتی انجام خواهد شد، لذا از ارسال فیزیکی مدارک، پیگیری حضوری و تلفنی جداً خودداری نمایید.
– پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج، داوطلبان بر اساس نمره کتبی آزمون رتبه‌بندی و حداکثر تا ۲ برابر ظرفیت استخدام هر استان به مراحل مصاحبه تخصصی و روانشناختی دعوت خواهند شد. دعوت از پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی به منزله استخدام آنها نبوده و پس از توفیق در کلیه مراحل استخدامی و با توجه به نمرات مکتسبه همچنین نیاز هر استان، نسبت به بکارگیری متقاضیان به ترتیب اولویت اقدام می‌گردد، لذا بانک هیچ گونه مسئولیتی در قبال بکارگیری سایر نیروهای ذخیره (مازاد بر نیاز هرشهر) نخواهد داشت.
– هزینه شرکت در آزمون، به هیچ عنوان مسترد نخواهد گردید.
– جذب نیروی انسانی در بانک، مستلزم توفیق داوطلبان در تمامی مراحل استخدامی مشتمل بر آزمون کتبی، آزمون روانشناختی، مصاحبه‌های استخدامی و روانشناختی، گزینش و معاینات پزشکی، استعلام صحت مدارک ارایه شده و دوره آموزشی بدو خدمت و مطابق با ظرفیت استخدامی بانک می‌باشد. لذا در صورت عدم توفیق داوطلبان در هریک از مراحل فوق‌الذکر، بکارگیری آنان منتفی خواهد بود.

ثبت نام در آزمون کتبی از ساعت ۱۰ صبح روز ‌شنبه ۱۵ تیر ماه آغاز خواهد شد



خبر ۷ شهریور ۹۵ – استخدام مدیریت شعب استان خراسان شمالی

بانک قرض الحسنه مهر ایران از بین واجدین شرایط زیر ، نیروی حقوقی استخدام می نماید ، داوطلبین می توانند مدارک خواسته شده را حداکثر تا تاریخ سه شنبه ۹۵/۶/۹ به آدرس الکترونیک [email protected] ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که به مراجعین حضوری و مدارک ارسالی پس از تاریخ مذکور ترتیب اثری داده نخواهد شد و پس ار بررسی مدارک با منتخبین جهت انجام سایر امور اداری تماس گرفته خواهد شد.

شرایط لازم

۱- تابیعیت ایرانی ، دارای دین اسلام و بومی شهر بجنورد (بومی شهر بجنورد : محل تولد بجنورد باشد یا محل اخذ دیپلم بجنورد باشد)

۲ – جنیت آقا یا خانم ( دارای سابقه کاری مرتبط)

۳ – آقایان دارای کارت پایان خدمت و معافیت پزشکی

۴ – متولدین ۱۳۶۵/۱/۱ به بعد

۵ – رشته تحیصلی حقوق – مقطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر- گرایش حقوق قضایی گرایش کارشناسی ارشد ، حقوق خصوصی و جزا (ارائه مدارک کارشناسی حقوق داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد الزامی است)

۶ – معدل حداقل ۱۵

مدارک لازم :

۱ – اسکن رنگی تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو) و کارت پایان خدمت (برای آقایان)با وضوح ۳۰۰ dpi

۲ – اسکن رنگی تصویر اصل مدرک / مدرک تحصیلی با کیفیت ۳۰۰dpi

۳ – فایل سابقه کاری مرتبط در قالب word

  • ارسال مدارک استخدامی هیچ تعهدی برای بانک جهت جذب افراد ایجاد نمیکند
  • مدارک متقاضیانی که در مرحله قبل بررسی و دعوت به مصاحبه شده اند مجداا بررسی نمیگردد و عودت داده می شود

استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران در تبریز – شهریور ۹۵

بانک قرض الحسنه مهر ایران در تبریز از بین فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر دعوت به همکاری مینماید:

رشته تحصیلی  حقوق
مقاطع تحصیلی  کارشناسی و بالاتر ( ارائه مدرک کارشناسی حقوق جهت داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد الزامی است)
گرایش کارشناس حقوق قضایی- کارشناسی ارشد خصوصی وجزا
معدل حداقل ۱۵
سن متولدین ۱۳۶۵/۰۱/۰۱ به بعد
وضعیت نظام وظیفه دارای کارت پایان خدمت و معاوفیت غیر پزشکی

واجدین شرایط حداکثر تا پایان روز ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ مدارک خودرا به دایره کارگزینی مدیریت این بانک به آدرس زیر مراجعه نمایند:

آدرس: تبریز – خیابان جمهوری – بعد از مسجد انگجی – سرپرستی بانک قرض الحسنه مهر ایران

بدیهی است به در خواستهای که پس از تاریخ مذکور تحویل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.


خبر ۲۴ تیر۹۵ – استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمان

بانک قرض الحسنه مهر ایران سرپرستی استان کرمان در نظر دارد نسبت به استخدام یک نفر کارشناس امور حقوقی به شرح ذیل از طریق مصاحبه اقدام نماید:

شرایط
جنسیت: مرد
رشته و مقطع تحصیلی: کارشناسی حقوق ،گرایش حقوق قضایی- کارشناسی ارشد حقوق، گرایش حقوق خصوصی و جزاء (ارائه مدرک کارشناسی حقوق جهت داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد الزامی است)
معدل: حداقل ۱۷
سن: متولدین ۱۳۶۵/۱/۱به بعد
وضعیت نظام وظیفه: دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت غیر پزشکی
سایر شرایط
بومی شهر کرمان – ارائه ضامن معتبر- سابقه کاری مرتبط

مدارک مورد نیاز
۱) کپی تصویر شناسنامه ( تمامی صفحات ) و کارت ملی
۲) تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۳) تصویر کارت پایان خدمت
۴) اسکن یک قطعه عکس داوطلب

داوطلبان می بایست مدارک خود را حداکثر تا ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ به ایمیل [email protected] ارسال نماید..
ذکر شماره تماس و آدرس محل سکونت در متن ایمیل ضروری می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶-۳۲۴۳۸۱۵۶-۰۳۴ داخلی ۱۰۲ تماس حاصل نمائید.


استخدام مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی- خرداد ۹۵

بانک قرض الحسنه مهر ایران در بجنورد از بین واجدین شرایط زیر، نیروی حقوقی استخدام می نماید. لازم به ذکر است که مراجعین حضوری و مدارک ارسالی پس از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد و پس از بررسی مدارک منتخبین جهت انجام سایر امور اداری تماس گرفته خواهد شد.

شرایط لازم

تابعیت ایرانی، دارای دین اسلام و بومی شهر بجنورد (بومی شهر بجنورد: محل تولد بجنورد باشد و یا محل اخذ دیپلم بجنورد باشد)

جنسیت آقا یا خانم دارای سابقه کاری مرتبط

آقایان دارای کارت پایان خدمت و معافیت پزشکی

متولدین ۱۳۶۵/۱/۱ به بعد

رشته تحصیلی حقوق- مقطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر- گرایش کارشناسی حقوق قضایی- گرایش کارشناس ارشد حقوق خصوصی و جزا (ارائه مدارک کارشناس حقوق داروطلبان دارای مدرک کارشناس ارشد الزامی است)

حداقل معدل ۱۷

مدارک لازم:

اسکن رنگی تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو) و کارت پایان خدمت برای آقایان با وضوح ۳۰۰dpi

اسکن رنگی تصویر اصل مدرک/ مدارک تحصیلی با کیفیت ۳۰۰dpi

فایل سابقه کاری مرتبط در قالب ورد

* ارسال مدارک استخدامی به هیچ وجه تعهدی برای بانک جهت جذب افراد ایجاد نمی کند.

داوطلبین مدارک خواسته شده را حداکثر تا تاریخ سه شنبه ۹۵/۳/۲۵ به آدرس الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند.


« دعوت به همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران »

بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در تمامی سطوح مدیریتی در کلیه استانها از میان بازنشستگان مرد واجد شرایط در سیستم بانکی کشور، پس از مصاحبه عمومی و تخصصی، دعوت به همکاری می نماید.

شرایط عمومی:

۱.مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر

۲.گذشت حداکثر ۲ سال از زمان بازنشستگی.

تبصره: در صورت اشتغال متقاضی در سایر بانکها و موسسات اعتباری گذشت ۲ سال از آخرین زمان خاتمه خدمت ملاک عمل خواهد بود.

۳.دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه خدمت پایانی در سمت رئیس شعبه و بالاتر

۴.دارا بودن حداکثر ۶۰ سال سن

۵.برخورداری از حسن شهرت در دوران خدمت با تأیید بانک محل خدمت

۶.برخورداری از سلامت کامل جسم و روان

۷.نداشتن سوء پیشینه کیفری

۸.بومی بودن در شهر مورد تقاضا

۹.آشنایی کامل با سیستمهای بانکداری و بانکداری الکترونیکی

۱۰.آشنایی با تکنیک های نوین بازاریابی

نحوه ثبت نام :

تکمیل فرم ثبت نام بر روی پرتال بانک.

نکات مهم:

۱.به مراجعات حضوری و یا ارسال مدارک از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲.زمان مصاحبه براساس اولویت های مورد نیاز بانک صرفاً از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و ضرورتی برای پیگیری حضوری ویا تلفنی وجود نخواهد داشت .

۳.ثبت نام متقاضیان، هیچ تعهدی برای بانک ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک صورت می گیرد.

لینک ثبت نام


« دعوت به همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران »

بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در تمامی سطوح مدیریتی در کلیه استانها از میان بازنشستگان مرد واجد شرایط در سیستم بانکی کشور، پس از مصاحبه عمومی و تخصصی، دعوت به همکاری می نماید.

شرایط عمومی:

۱٫مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر

۲٫گذشت حداکثر ۲ سال از زمان بازنشستگی.

تبصره: در صورت اشتغال متقاضی در سایر بانکها و موسسات اعتباری گذشت ۲ سال از آخرین زمان خاتمه خدمت ملاک عمل خواهد بود.

۳٫دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه خدمت پایانی در سمت رئیس شعبه و بالاتر

۴٫دارا بودن حداکثر ۶۰ سال سن

۵٫برخورداری از حسن شهرت در دوران خدمت با تأیید بانک محل خدمت

۶٫برخورداری از سلامت کامل جسم و روان

۷٫نداشتن سوء پیشینه کیفری

۸٫بومی بودن در شهر مورد تقاضا

۹٫آشنایی کامل با سیستمهای بانکداری و بانکداری الکترونیکی

۱۰٫آشنایی با تکنیک های نوین بازاریابی

نحوه ثبت نام :

تکمیل فرم ثبت نام بر روی پرتال بانک.

نکات مهم:

۱٫به مراجعات حضوری و یا ارسال مدارک از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲٫زمان مصاحبه براساس اولویت های مورد نیاز بانک صرفاً از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و ضرورتی برای پیگیری حضوری ویا تلفنی وجود نخواهد داشت .

۳٫ثبت نام متقاضیان، هیچ تعهدی برای بانک ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک صورت می گیرد.

لینک اطلاعیه
تکمیل فرم همکاری


 

اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نگهبان بانک قرض الحسنه مهر ایران

پیرو فراخوان جذب نیروی نگهبان و آزمون استخدامی برگزار شده در روز جمعه مورخ ۰۹/مرداد/۱۳۹۴، به آگاهی می‌رساند؛ داوطلبان گرامی میتوانند پس از ورود شناسه ۱۰ رقمی کد ملی از وضعیت خود در آزمون مطلع گردند.

تذکر:

  • داوطلبان معرفی شده در این مرحله تنها مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه می‌باشند و صرفاً داوطلبانی که تمامی مراحل استخدامی شامل: جلسات مصاحبه، معاینات پزشکی، دوره‌های آموزشی، گزینش و … را با موفقیت طی نمایند، به عنوان نگهبان جذب بانک خواهند شد. لذا این اطلاعیه و شرکت در جلسه مصاحبه هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت استخدام نفرات مزبور ایجاد نخواهد کرد.
  • بدیهی است جهت دعوت به مصاحبه داوطلبان معرفی شده از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده اقدام خواهد شد. لذا نیازی به مراجعه حضوری و پیگیری های تلفنی نمی‌باشد.
  • عدم پاسخگویی و حضور داوطلب در هریک از مراحل استخدام (از جمله؛ مصاحبه، گزینش و …) انصراف تلقی خواهد شد و فرایند استخدامی فرد متوقف می‌گردد.
  • دعوت به مصاحبه منوط به بررسی و مطابقت مدارک شخصی و اطلاعات اعلام شده توسط داوطلبان می‌باشد و در صورت وجود مغایرت و نقص مدارک از شرکت در جلسه مصاحبه ممانعت بعمل خواهد آمد. لذا با توجه به شرایط فراخوان استخدامی و برگزاری آزمون استخدامی برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم، ارایه مدارک تحصیلی بالاتر به هیچ عنوان قابل پذیرش نبوده و از ادامه فرآیند استخدامی داوطلبان با مدارک تحصیلی بالاتر ممانعت بعمل خواهد آمد.

لینک اعلام نتایج

خبر ۳ مرداد ۹۴ استخدام: دعوت به همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران از میان بازنشستگان مرد واجد شرایط در سیستم بانکی کشور

 بسمه تعالی

« دعوت به همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران »

بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در تمامی سطوح مدیریتی در کلیه استانها از میان بازنشستگان مرد واجد شرایط در سیستم بانکی کشور، پس از مصاحبه عمومی و تخصصی، دعوت به همکاری می نماید.

شرایط عمومی:

۱.مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر

۲.گذشت حداکثر ۲ سال از زمان بازنشستگی.

تبصره: در صورت اشتغال متقاضی در سایر بانکها و موسسات اعتباری گذشت ۲ سال از آخرین زمان خاتمه خدمت ملاک عمل خواهد بود.

۳.دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه خدمت پایانی در سمت رئیس شعبه و بالاتر

۴.دارا بودن حداکثر ۶۰ سال سن

۵.برخورداری از حسن شهرت در دوران خدمت با تأیید بانک محل خدمت

۶.برخورداری از سلامت کامل جسم و روان

۷.نداشتن سوء پیشینه کیفری

۸.بومی بودن در شهر مورد تقاضا

۹.آشنایی کامل با سیستمهای بانکداری و بانکداری الکترونیکی

۱۰.آشنایی با تکنیک های نوین بازاریابی

نحوه ثبت نام :

تکمیل فرم ثبت نام بر روی پرتال بانک.

نکات مهم:

۱.به مراجعات حضوری و یا ارسال مدارک از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲.زمان مصاحبه براساس اولویت های مورد نیاز بانک صرفاً از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و ضرورتی برای پیگیری حضوری ویا تلفنی وجود نخواهد داشت .

۳.ثبت نام متقاضیان، هیچ تعهدی برای بانک ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک صورت می گیرد.

شرایط و ضوابط دعوت به همکاری بازنشستگان سیستم بانکی کشور

تکمیل فرم دعوت به همکاری بازنشستگان سیستم بانکی کشور

 خبر ۱۵ تیر ۹۴ استخدام : اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران

اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی جهت بکارگیری نگهبان

پیرو فراخوان جذب نیروی نگهبان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (اسفند ماه سال ۱۳۹۳) جهت تأمین نیروی مورد نیاز در مراکز استان‌های کشور (به استثناء استان های مازندران، کردستان و گلستان)،  به اطلاع می‌رساند؛ در نظر است نسبت به انتخاب و جذب نفرات برتر از طریق آزمون استخدامی اقدام گردد. از اینرو، داوطلبان واجد شرایطی که در فراخوان مزبور ثبت‌نام نموده اند می‌توانند جهت شرکت در آزمون استخدامی نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش‌ آموزش کشور اقدام و در آزمون شرکت نمایند.

در این رابطه به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی می‌رساند؛ ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjeshserv.ir  از روز دوشنبه مورخ ۱۵/تیر/۱۳۹۴ آغاز و در روز شنبه مورخ ۲۰/تیر/۱۳۹۴ پایان می‌پذیرد .لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه مجدد شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به تکمیل ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

تذکر:

شرکت در آزمون تنها برای داوطلبانی مقدور می‌باشد که مشخصات خود را در فراخوان استخدامی اسفند ماه ۱۳۹۳ بانک قرض الحسنه مهر ایران و در سایت این بانک ثبت نموده اند . (امکان ثبت‌نام داوطلبان جدید وجود ندارد)

پیرو فراخوان قبلی و با توجه به عدم نیاز بانک داوطلبان ساکن استان‌های مازندران، کردستان و گلستان مجاز به  شرکت در آزمون نمی‌باشند.

داوطلبان بومی ساکن شهرهای به شرح جدول ذیل مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند.

اراک

بندرعباس

زاهدان

کرج

اردبیل

بوشهر

زنجان

کرمان

ارومیه

بیرجند

سمنان

کرمانشاه

اصفهان

تبریز

شهرکرد

مشهد

اهواز

تهران

شیراز

همدان

ایلام

خرم آباد

قزوین

یاسوج

بجنورد

رشت

قم

یزد

مواد آزمون شامل: ادبیات، زبان انگلیسی، اطلاعات بانکی، هوش و اطلاعات عمومی، متناسب با مقطع تحصیلی دیپلم می باشد.

زمان برگزاری آزمون صبح روز جمعه مورخ ۰۹/مرداد/۱۳۹۴ و مکان برگزاری شهر تهران می‌باشد.

لینک وب سایت

خبر ۱۲ خرداد ۹۴ استخدام : استخدام یازنشستگان در سراسر کشور

« دعوت به همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران »

بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در تمامی سطوح مدیریتی در کلیه استانها از میان بازنشستگان مرد واجد شرایط در سیستم بانکی کشور، پس از مصاحبه عمومی و تخصصی، دعوت به همکاری می نماید.

شرایط عمومی:

۱.مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر

۲.گذشت حداکثر ۲ سال از زمان بازنشستگی.

تبصره: در صورت اشتغال متقاضی در سایر بانکها و موسسات اعتباری گذشت ۲ سال از آخرین زمان خاتمه خدمت ملاک عمل خواهد بود.

۳.دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه خدمت پایانی در سمت رئیس شعبه و بالاتر

۴.دارا بودن حداکثر ۶۰ سال سن

۵.برخورداری از حسن شهرت در دوران خدمت با تأیید بانک محل خدمت

۶.برخورداری از سلامت کامل جسم و روان

۷.نداشتن سوء پیشینه کیفری

۸.بومی بودن در شهر مورد تقاضا

۹.آشنایی کامل با سیستمهای بانکداری و بانکداری الکترونیکی

۱۰.آشنایی با تکنیک های نوین بازاریابی

نحوه ثبت نام :

تکمیل فرم ثبت نام بر روی پرتال بانک.

نکات مهم:

۱.به مراجعات حضوری و یا ارسال مدارک از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲.زمان مصاحبه براساس اولویت های مورد نیاز بانک صرفاً از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و ضرورتی برای پیگیری حضوری ویا تلفنی وجود نخواهد داشت .

۳.ثبت نام متقاضیان، هیچ تعهدی برای بانک ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک صورت می گیرد.

 

خبر ۶ اسفند ۹۳ استخدام: استخدام نگهبان در بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در شغل نگهبان بر اساس ضوابط آیین‌نامه استخدامی بانک از بین داوطلبان مرد ساکن مرکز استان‌های کشور (به استثنای استان‌های مازندران و کردستان) از طریق مصاحبه به صورت قراردادی استخدام نماید. داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی در صورت واجد شرایط بودن از تاریخ ۰۶/۱۲/۹۳ لغایت ۱۶/۱۲/۹۳ نسبت به تکمیل فرم همکاری الکترونیکی در سایت بانک اقدام نمایند.

تذکر:

بانک بعد از اتمام مهلت ثبت نام، بر اساس نیاز نسبت به بررسی سوابق ثبت شده اقدام و از بین داوطلبان واجد شرایط تعدادی (حدود ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز) را جهت شرکت در جلسه مصاحبه دعوت خواهد کرد. تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی یا انجام مصاحبه هیچ گونه تعهدی را در زمینه بکارگیری یا استخدام برای بانک ایجاد نمی کند.

در صورت مشخص شدن اظهارات خلاف واقع فرد، از ادامه فرآیند استخدامی ممانعت می‌گردد.

شرایط عمومی متقاضیان:

تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران

نداشتن منع قانونی از نظر خدمت نظام وظیفه عمومی و عدم معافیت پزشکی آقایان

معتقد بودن به یکی از ادیان رسمی کشور

تندرستی و توانایی جسمانی و روانی برای انجام کار (در بانک) به تشخیص بانک

عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان

عدم سوء پیشینه کیفری

عدم اشتهار به سوء رفتار و اخلاق در محل سکونت، تحصیل و محیط کار قبلی

متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۶۹ به بعد (مدت انجام خدمت نظام وظیفه به حداکثر شرایط سنی اضافه می شود).

ارائه مدرک دیپلم مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش با حداقل معدل ۱۳ (به درخواست افراد دارای مدارک تحصیلی غیر از دیپلم ترتیب اثر داده نمی شود.)

احراز بومی بودن داوطلبین استخدامی در شهر مورد تقاضا به وسیله مدارک مستند.

ارائه تعهد محضری حسن انجام کار و خدمت در شغل و محل خدمت مورد نیاز بانک به مدت ۵ سال.شرایط اختصاصی جهت بکارگیری به‌عنوان نگهبان:

عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

حداقل میزان قد ۱۷۵ سانتی متر و متناسب با وزن.

آمادگی برای شرکت در دوره آموزشی شبانه روزی یکصد روزه.

تذکر:

بانک بعد از اتمام مهلت ثبت نام، بر اساس نیاز نسبت به بررسی سوابق ثبت شده اقدام و از بین داوطلبان واجد شرایط تعدادی (حدود ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز) را جهت شرکت در جلسه مصاحبه دعوت خواهد کرد. تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی یا انجام مصاحبه هیچ گونه تعهدی را در زمینه بکارگیری یا استخدام برای بانک ایجاد نمی کند.

در صورت مشخص شدن اظهارات خلاف واقع فرد، از ادامه فرآیند استخدامی ممانعت می‌گردد.

شرایط عمومی متقاضیان:

تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران

نداشتن منع قانونی از نظر خدمت نظام وظیفه عمومی و عدم معافیت پزشکی آقایان

معتقد بودن به یکی از ادیان رسمی کشور

تندرستی و توانایی جسمانی و روانی برای انجام کار (در بانک) به تشخیص بانک

عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان

عدم سوء پیشینه کیفری

عدم اشتهار به سوء رفتار و اخلاق در محل سکونت، تحصیل و محیط کار قبلی

متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۶۹ به بعد (مدت انجام خدمت نظام وظیفه به حداکثر شرایط سنی اضافه می شود).

ارائه مدرک دیپلم مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش با حداقل معدل ۱۳ (به درخواست افراد دارای مدارک تحصیلی غیر از دیپلم ترتیب اثر داده نمی شود.)

احراز بومی بودن داوطلبین استخدامی در شهر مورد تقاضا به وسیله مدارک مستند.

ارائه تعهد محضری حسن انجام کار و خدمت در شغل و محل خدمت مورد نیاز بانک به مدت ۵ سال.شرایط اختصاصی جهت بکارگیری به‌عنوان نگهبان:

عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

حداقل میزان قد ۱۷۵ سانتی متر و متناسب با وزن.

آمادگی برای شرکت در دوره آموزشی شبانه روزی یکصد روزه.

تکمیل فرم دعوت ب همکاری

 

خبر ۵ اسفند ۹۳ استخدام :  دعوت به همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران

دعوت به همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران از میان بازنشستگان مرد واجد شرایط در سیستم بانکی کشور

بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در تمامی سطوح مدیریتی در کلیه استانها از میان بازنشستگان مرد واجد شرایط در سیستم بانکی کشور، پس از مصاحبه عمومی و تخصصی، دعوت به همکاری می نماید.

شرایط عمومی:

۱.مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر

۲.گذشت حداکثر ۲ سال از زمان بازنشستگی.

تبصره: در صورت اشتغال متقاضی در سایر بانکها و موسسات اعتباری گذشت ۲ سال از آخرین زمان خاتمه خدمت ملاک عمل خواهد بود.

۳.دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه خدمت پایانی در سمت رئیس شعبه و بالاتر

۴.دارا بودن حداکثر ۶۰ سال سن

۵.برخورداری از حسن شهرت در دوران خدمت با تأیید بانک محل خدمت

۶.برخورداری از سلامت کامل جسم و روان

۷.نداشتن سوء پیشینه کیفری

۸.بومی بودن در شهر مورد تقاضا

۹.آشنایی کامل با سیستمهای بانکداری و بانکداری الکترونیکی

۱۰.آشنایی با تکنیک های نوین بازاریابی

نحوه ثبت نام :

تکمیل فرم ثبت نام بر روی پرتال بانک.

نکات مهم:

۱.به مراجعات حضوری و یا ارسال مدارک از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲.زمان مصاحبه براساس اولویت های مورد نیاز بانک صرفاً از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و ضرورتی برای پیگیری حضوری ویا تلفنی وجود نخواهد داشت .

۳.ثبت نام متقاضیان، هیچ تعهدی برای بانک ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک صورت می گیرد.

 

خبر ۱۱ آذر ۹۳ استخدام:  فراخوان بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد به منظور بهره مندی از تجربیات کارکنان سیستم بانکی شاغل و از جمله بازنشستگانی که تصدی شعب بانک و پست های مدیریتی را به عهده داشته اند نسبت به جذب و به کارگیری آنها بر اساس مصاحبه و ضوابط و شرایط مربوط اقدام نمایند

متقاضیان میتوانند درخواست خود را به همراه سوابق شغلی در سایت این بانک به آدرس: www.qmb.ir از تاریخ ۹۳/۹/۱۷ الی ۹۳/۱۰/۱ ثبت نمایند، ضمناً نیازی به مراجعه حضوری به بانک نخواهد بود.

  فراخوان طراحان و ایده پردازان

با توجه به رویکرد و عملکرد این بانک در حوزه قرض الحسنه بدینوسیله از کلیه افراد صاحب نظر و موسسات تبلیغاتی واجد شرایط دعوت می شود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران بمنظور بهره مندی از تجربیات و توانمندی افراد و در راستای تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز ، از کارکنان بازنشسته سیستم بانکی و نیز افراد با سابقه در زمینه امور بازرسی و حسابرسی بانک در تهران و شهرستانها ، بعنوان حسابرس دعوت به همکاری می نماید .

  • شرایط عمومی:
  • سابقه کاری حداقل ۳ سال در زمینه امور بازرسی و حسابرسی بانک ها .
  • آشنایی با رایانه و خدمات الکترونیکی. (نفرات آشنا به سیستم بانکداری نگین در اولویت می باشند).
  • برخورداری از حسن شهرت.
  • اقامت دایم در استان مورد نیاز .
  • برخورداری از سلامت کامل جسم و روان.
  • حداکثر سن ۵۵ سال .
  • عدم سوء سابقه و تخلف در طول دوران خدمت .

شرایط اختصاصی :

  • ۱-بازنشسته ۲ سال اخیر سیستم بانکی،(از سال ۱۳۹۰ به بعد)،سنوات مربوط به تداوم همکاری بعد از بازنشستگی با بانکهای خصوصی به میزان ۵ سال قابل قبول می باشد،فوق دیپلم،
  • ۲-افراد با سابقه کار بازرسی و حسابرسی،لیسانس،حداقل معدل ۱۲

استان های مورد نیاز :

  • استان تهران- استان مازندران- استان آذربایجان شرقی- استان خراسان رضوی- استان خوزستان- استان فارس- استان اصفهان- استان کرمان- استان کرمانشاه- استان لرستان- استان همدان- استان زنجان- استان گیلان- استان گلستان- استان یزد- استان هرمزگان- استان کهکیلویه و بویر احمد

فرم ثبت نام

دریافت نمونه سوالات آزمون استخدام بانک مهر ایران

وبسایت: www.qmb.ir

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳۷۱)

  1. الهه گفت:

    با سلام و احترام .. ادمین گرامی من میخواستم نظرات رو کامل بخونم که بالغ بر ۷ هزار ۴۸۸ دیدگاه ثبت شده ، اما من نمیتونم بیشتر از سه یا ۴ صفحه برگردم به عقب و نظرات قیمی رو بخونم .. یعینی داخل سایت اتون بعد از چند صفحه دیگه فعال نیست .. لطفا این امکان رو بزارید من بتونم تمام دیدگاه ها رو بخونم و همچنین اگه میشه جستجو در صفحات داشته باشه تا راحتتر پیدا کنم تجربیات دوستان رو .. ممنونممم

  2. m گفت:

    طبق قانون اساسی کشور داشتن معافیت پزشکی مانعی برای استخدام نیست.

    قانون عدم ممنوعیت استخدام دارندگان معافیت پزشکی
    ‌ماده واحده – استخدام افراد دارای معافیت پزشکی درصورتیکه واجد شرایط مورد احتیاج دستگاه مربوطه باشند بلامانع است.
    ‌تبصره – کلیه وزارتخانه‌ها ، مؤسسات و شرکتهای دولتی، بانکها، شهرداریها و سازمانها و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است‌موظفند مواردی را که مانع استخدام می‌باشد قبلا اعلام نمایند.
    ‌تاریخ تصویب ۱۳۷۷٫۲٫۲۳

    ‌تاریخ تایید شورای نگهبان۱۳۷۷٫۲٫۳۰

    اگرچه قانون به صراحت اعلام کرده که استخدام افرادی که معافیت پزشکی گرفته اند بلا مانع است و فقط در موارد خاص مصادیق شرایطی که مانع استخدام است باید اعلام شود اما هر روز شاهد درج آگهی‌های استخدامی‌مراکز دولتی، نیمه دولتی، بانک‌ها و مراکز خصوصی هستیم که اعلام می‌کنند :«الزامی‌است که متقاضیان، کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی داشته باشند»

    این به آن معناست که این افراد از حق طبیعی شان برای استخدام محروم خواهند بود و گزینه‌های بالقوه استخدامشان به طرز چشم گیری کاهش خواهد یافت.
    اما این که کارفرما، همه دارندگان معافیت‌های پزشکی را از تصاحب آن شغل محروم کند، با معیار عقل و قانون همخوانی ندارد، زیرا احتمال دارد مثلا فردی با توجه به نابینایی یک چشم، از انجام خدمت سربازی معاف شده باشد، اما برای کار در یک بانک، بسیار توانمند و موفق باشد.

  3. یگانه گفت:

    چرا استخدام بازنشسته پس ما جوونا چی؟

    • یوسفی گفت:

      با سلام. ما کهچند سال پیش شرکت کردیم و قبول شدیم. سهمیه اردبیل ۱۶ نفر بود که ۳ نفر به طرز غیر شفاف نهایی شدند. و ۱۳ نفر سهمیه دیگه رو بازی دادند و آخر کار گفتند بسلامت در نهایت بی احترامی.

  4. بیکار گفت:

    آزمون استخدامی سال ۹۱ این بانک یه بازی بیش نبود
    خیلی از شهر ها اصلا شعبه نداشت و هنوز هم نداره
    ولی از ملت برای اون شهر ها ثبت نام کردن و پول گرفتن برای ثبت نام…
    جالبه شرط اصلی استخدام رو هم بومی بودن اون شهر اعلام کرده بودند…..
    هیچکی صداش هم در نیومد اینا دارن چیکار میکنن

  5. پریسا مولاویردی گفت:

    سلام.شرایط عمومی واختصاصی استخدامی این بانک چیه اگر این مطلب تو سایتتون بزنین واقعا ممنون میشم!

  6. علی گفت:

    سلام به همه
    بچه هایی که قبل از عید رفتیم مصاحبه آیا دیگر امیدی است ؟

  7. منتظر جواب گفت:

    سلام به همه . لطفا اگر کسی میدونه جواب بده.اگه زنگ بزنن برای فرم حراستی یعنی میخوان جذب کنن؟؟این فرم حراستی اصلا چی هست؟؟ مصاحبه س؟؟توضیح بدید ممنون میشم.

  8. بیکار گفت:

    سلام به همه.اگر زنگ بزنن برای فرم حراستی به چه معناست؟یعنی میخوان واقعا استخدام کنن؟این فرم حراستی اصلا چیه؟دوباره مصاحبه س؟

  9. بچه های استاتن فارس گفت:

    سلام به همه
    بچه های استان فارس که قبل از عید رفتیم مصاحبه هیچ خبری از نتیاج مصاحبه نشد ؟؟!!!!
    یعنی دیگه امیدی هست یا نه !!!!

    • خدایا امیدمان به توست گفت:

      سلام.بعید میدونم امیدی باشه.فقط ۳ الی ۴ نفر رو واسه ی شیراز گرفتن.واسه ی شهرستانها هم ظاهرا مصاحبه کاملا صوری بوده و هیچ کس رو جذب نکردن

  10. بانکی گفت:

    یه نفر تو اردبیل استخدام شد

  11. ناشناس گفت:

    سلام کسی در ازمون نگهبانی بانک مهر شرکت کرد؟
    سوال ها رو کسی داره بزاره دانلود کنیم

  12. علی از مازندران گفت:

    سلام دوستان ما حدود یک هفته میشه مرحله پزشکی تموم کردیم اما هنوز خبری نشد کسی نمیدونه اصولا چقدر طول میکشه؟ با تشکر

  13. استان فارس گفت:

    سلام. از استان فارس از بین کسایی که قبل از عید نوروز دعوت شدن مصاحبه ظاهرا شیرازیها استخدام شدن.ولی خبری از دیگر شهرستانهای این استان نیست کسی خبری در این مورد نداره.آیا کسی از استان فارس به جز شیراز هست که استخدام شده باشه؟ خواهشن اگه میدونید جواب بدبن؟ممنون

  14. حسابدار گفت:

    سلام
    سه شنبه ۴ نفر از استان قم رفتیم تهران فرم حراستی پر کردیم
    و باز منتظر بمونیم تا خبر بدن…!!؟

  15. saeed گفت:

    سلام بچه ها
    بعد از یه سال دوباره اومدم تو این سایت – یاد اون استرس ها به خیر !!!
    منم تو استخدامی این بانک شرکت کردم سه سال پیش
    بعد دو سال استخدام شدم
    الانم یه سال سابقه دارم
    خیییییلیییییییییییی خووووووووووووووبه
    ایشالا همتون مشغول به کار بشین
    مخلص همه همکارای آینده

  16. الهی به امید تو گفت:

    سلام دوستان ما بچه های یزد هفته پیش بهمون زنگ زدن و الان داریم معاینات پزشکی را انجام میدیم…
    امیدوارم همتون قبول بشین به حق پنج تن..
    یاحق

  17. محمد گفت:

    محمد از فارس
    بچه های فارس با سلام به همگی
    تورو خدا اگر کسی قبول شده بیاد بگه تا ما از این بلا تکلیفی بیرون بیایم

    • خدایا به امید تو گفت:

      آقا محمد بعید میدونم به کسی زنگ زده باشن. و همچنین بعید میدونم که اصلا بخوان زنگ بزنن.

  18. shahram گفت:

    با سلام ؛
    از بچه های اردبیل چند نفر قبول شده اند؟

    • amir گفت:

      سلام
      جالبه سرپرستی اردبیل که خبر نداره!!!!!!!!!!! . تهران میگه ۴ نفر برداشتیم. اصلا معلون نیست کی راست میگه کی دروغ
      کاش با افرادی که بقول اونا باهاشون تماس گرفتن میومدن می گفتن تا همه چیز مشخص می شد.

      آقای جوابیه هم شفاف سازی نمی کنن ببینیم قضیه از چه قراره؟؟

    • جوابیه گفت:

      با سلام خدمت همه اصلا از بچه های اردبیل برنداشتن خبر فوری و موثق

  19. علی از مازندران گفت:

    سلام آقا وحیدادامه مراحل که میفرستند برای معاینات پزشکی و آموزش آقا وحید به دوست شما از اردبیل زنگ زدند برای ادامه مراحل؟ شما خودت دایره جذب تماس نگرفتید ببینید چی میگن؟

    • وحید گفت:

      سلام .دوستمون تو اردبیل زنگ زده به کارگزینی شهرشون.اونجا گفتند که دو سه روز دیگه بهتون زنگ میزنیم.

  20. علی از مازندران گفت:

    سلام آقا وحید من هم با شما ۱۶ تیر رفتم فرم حراست پرکردم اما هنوز خبری نشدبا شما هنوز برای ادامه مراحل تماس نگرفتند خبر نداری چقدر طول میکشه؟با تشکر

    • وحید گفت:

      سلام فکر کنم دو سه روز دیگه زنگ میزنند.به دوستمون تو اردبیل که اینجوری گفتند.سایر مراحل فکر کنی چی باشه!!!

  21. محمدo. گفت:

    بچه های استان فارس
    یا سلام
    لطفا هرکی خبری داره بگه که ایا نتایج اعلام شد یا نه؟

  22. علی از مازندران گفت:

    سلام آقا وحید من هم با شما رفتیم فرم حراست پرکردیم با شما هنوز برای ادامه مراحل تماس نگرفتند خبر نداری چقدر طول میکشه؟

  23. سجاد گفت:

    سلام خواهش میکنم کسی از اهواز خبری نداره آیا زنگ زدن یا نه اگرخبری هست بگید

  24. وحید گفت:

    خسته نباشی دویت عزیز

    من مصاحبه اول ۱۰ بهمن ۹۳ رفتم وتقریبا چیزهایی رو که تو مصاحبه دوم از شما پرسیدند دفعه اول از من پرسیدند و۱۶ خرداد هم برای مصاحبه حراست زنگ زدند رفتم تهران.
    تو مصاحبه حراست مدارکو از ما گرفتند ویه فرم حراست هم پر کردیم وبعدش هم گفتند برید زنگ میزنیم.الان تکلیفمون چی هستش نمیدونم

    • آذربایجان غربی گفت:

      فکر کنم قبول شدی دیگه دوست عزیز. مبارکه.
      من دیروز با نیروی انسانی تماس گرفتم گفتند که به اونایی که قبول شدند تماس گرفتیم. اگر با شما تماس نگرفتیم احتمالا قبول نشدی. دیگه بدجور حالم گرفته شد. بنظرم امیدی نیست برام البته توکل کردم به خدا. ولی برام جای تعجبه که چرا به شما اینقدر دیر تماس گرفتند هم مصاحبه هم حراست(۴ماه).
      راستی دوست عزیز می فرمایید از کدوم شهر هستید شما؟

  25. آذربایجان غربی گفت:

    با سلام خدمت دوستان.
    از دوستانی که از آذربایجان غربی اوایل خرداد ماه رفته بودند مصاحبه برای ادامه مراحل با کسی تماس گرفته اند؟

    • وحید گفت:

      سلام دوست عزیز

      اوایل خرداد برای مصاحبه چی رفته بودی وچه چیزایی ازت پرسیدند وتاریخ دقیقش کی بود وآخرش چی گفتند

      • آذربایجان غربی گفت:

        سلام ۴خرداد رفته بودم برای مصاحبه. لازم به ذکره که این دومین بار بود منو برای مصاحبه دعوت کرده بودند. و سوالاشون این بود که خودتو معرفی کن کامل. بعد ساتنا چیست. خصوصیات کارمند خوب. رزومه ام رو پرسیدند. آیا به کار ستادی علاقه دارید یا متصدی بانک.آیا یه بانک با حقوق دوبرابر قبول شی حاضری بری اون بانک . یه سوال به انگلیسی پرسیدند که می گفت چرا به کار بانکی علاقه مندید منم تا حدودی جواب دادم. و یه سری صحبت های کلی.
        حدود ۴۰ دقیقه طول کشید مصاحبه.کلا از مصاحبم راضی بودم.
        در آخر نمره مو و رتبمو گفتند که گفتند متوسطه و واسه همین دیر دعوتت کردیم.گفتند که تا سه هفته باهاتون تماس می گیریم که تماس نگرفتند. فکر کنم قبول نشدم، خیلی حالت دپرسی دارم این روزا…

  26. محمد از رشت گفت:

    آقا من دی ماه مصاحبه دادم از رشت آیا کسی هست که من رو امیدوار نگه دار یا کلا دیگه این بانک رو به ارشیو خاطراتمون اضافه کنیم
    با ارزوی موفقیت برای همه جوانهای منتظر و فعال
    یا علی مدد…

    • امیر گفت:

      دوست عزیز شما هم اون روز بودینکه تو اسانسور گیر کردیم و با همون وضعیت رفتیم بعدش مصاحبه؟؟؟

  27. محسن گفت:

    سلام دوستان کسی خبر داره شهرهایی که شعبه نداره و قرار نیست هم شعبه بزنن تکلیف داوطلب ها چی میشه یعنی بانک اینقدر بی نظم و بی برنامه واقعا میشه؟؟؟؟؟؟ من میخوام شکایت کنم اگر کسی میتونه راهنمایی کنه به عنوان قدم اول به کجا مراجعه کنم…

  28. mosa گفت:

    با عرض سلام .آقا به بچه های تهران زنگ زدن واسه حراست؟؟

  29. علی گفت:

    سلام یه سوال از کارمندهای محترم بانک داشتم حداکتر زمانی که طول میکشه بعد از پر کردن فرم حراست مشغول بکار بشیم ؟ خواهشا هرکس اطلاع داره کامنت بزاره من شنبه این هفته رفتم فرم حراست پر کردم اما هنوز برای ادامه مراحل زنگ نزدند خیلی نگرانم

  30. علی گفت:

    سلام یه سوال از کارمندهای محترم بانک داشتم حداکتر زمانی که طول میکشه بعد از پر کردن فرم حراست مشغول بکار بشیم ؟ خواهشا هرکس اطلاع داره کامنت بزاره من شنبه این هفته رفتم فرم حراست پر کردم اما هنوز برای ادامه مراحل زنگ نزدند خیلی نگرانم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها