استخدام بانک صادرات ایران (اعلام نتایج آذرماه)

ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی تیم وب سایت استخدام، برای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۹۷ به اطلاع می رسانیم تجربیات خود را در دیدگاههای همین صفحه به اطلاع دوستان خود رسانده و با هم تبادل اطلاعات نمایید. همچنین تمام اخبار جدید در همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید.

جهت عضویت در کانال تلگرام و اطلاع از آخرین اخبار استخدامی اینجا کلیک کنید


خبر ۴ آبان ۱۴۰۰- زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۱۴۰۰

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک صادرات ایران در سال ۱۴۰۰ به اطلاع می رسانیم، داوطلبان شرکت کننده جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه می توانند از ۱ آذر ماه ۱۴۰۰ به سایت ثبت نام مراجعه نمایند.


خبر ۲۵ مهر ۱۴۰۰-زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بانک صادرات ایران سال ۱۴۰۰

آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ بانک صادرات ایران با حضور بیش از ۱۳ هزار داوطلب در ۱۹ استان کشور برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ بانک صادرات ایران بعد از ظهر جمعه ۲۳ مهرماه سال جاری در تهران و ۱۸ استان کشور برگزار شد که بیش از ۱۳ هزار نفر داوطلبان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط برای تصدی سمت بانکدار / بانکیار (تحویلدار) در این بانک با هم به رقابت پرداختند.

همزمان داوطلبان مرد بومی شهر تهران که دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مهندسی عمران (عمران، سازه و زلزله)، برق (قدرت) و مکانیک (سیالات) از دانشگاه‌های منتخب دولتی هستند، برای تصدی شغل کارمند فنی-مهندسی در این آزمون شرکت کردند. همچنین این بانک در این آزمون از میان داوطلبان بومی مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم، در دو استان قزوین و بوشهر تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی استخدام می‌کند.

این آزمون به طور همزمان در استان‌های تهران، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، برای استخدام بانکدار و بانکیار (تحویلدار) و در استان‌های قزوین و بوشهر علاوه بر استخدام بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، به منظور جذب تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی برگزار شد.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از مراحل برگزاری این آزمون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه برای گردش شغلی در سازمان نیاز به استخدام وجود دارد، اظهار کرد: بانک صادرات ایران در سال‌های اخیر تعداد زیادی بازنشسته داشته و امیدواریم با جذب نیروی‌های جدید، بتوانیم کمبود نیروی انسانی بانک را تامین کنیم.

در جریان برگزاری این آزمون، حسین مردانی، مدیرامور سرمایه‌های انسانی، ولی آزادی، مدیرامور بازرسی و تطبیق، اسماعیل غلامی، رئیس اداره کل حراست و حفاظت پرسنلی، سید جلال حسینی، رئیس اداره کل امور کارکنان، جهاندار رضایی، رئیس اداره کل آموزش و برخی دیگر از مدیران بانک صادرات ایران از نزدیک بر روند برگزاری این آزمون نظارت داشتند.

بر اساس اعلام مدیریت امور سرمایه‌های انسانی بانک صادرات ایران نتایج نهایی این آزمون حداکثر تا پایان آبان‌ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

منبع : اقتصاد آنلاین


خبر ۱۹ مهر ۱۴۰۰- دریافت کارت آزمون استخدام بانک صادرات در سال ۱۴۰۰

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک صادرات ایران در سال ۱۴۰۰ به اطلاع می رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

 

لینک دریافت کارت


خبر ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ – استخدام بانک صادرات ایران در سال ۱۴۰۰

​بانک صادرات ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در تهران و برخی استان‌های کشور از میان داوطلبان مرد و زن برای تصدی سمت‌های بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، کارمند فنی – مهندسی و نگهبان از طریق آزمون کتبی و مصاحبه و بر اساس ضوابط و آیین‌نامه استخدامی مربوطه استخدام می‌کند.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، آزمون استخدامی برای تصدی سمت بانکدار و بانکیار (تحویلدار) از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر کشور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مرتبط بانکی برگزار می‌شود.
همچنین داوطلبان مرد بومی شهر تهران دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مهندسی عمران (عمران، سازه و زلزله)، برق (قدرت) و مکانیک (سیالات) از دانشگاه‌های معتبر دولتی می‌توانند برای تصدی شغل کارمند فنی-مهندسی در این آزمون شرکت کنند.
بانک صادرات ایران همچنین با رعایت شرایط و آیین‌نامه اداری و استخدامی از میان داوطلبان بومی مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم، تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی استخدام می‌کند.
بنا بر این گزارش، بانک صادرات ایران در استان‌های تهران، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، بانکدار و بانکیار (تحویلدار) و در استان‌های قزوین و بوشهر علاوه بر استخدام بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی استخدام می‌کند.
نوع قرارداد در این استخدام برای تمامی مشاغل ذکر شده، «قرارداد موقت تمام‌وقت» و «بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی» است.
داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاع تکمیلی از ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه اول مهرماه ۱۴۰۰ به سایت اینترنتی بانک به نشانی: www.bsi.ir مراجعه و فرم ثبت‌نام موجود در سایت را تکمیل کنند.
مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۲۴روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهرماه سال جاری تعیین شده و مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست. تاریخ برگزاری آزمون بعدازظهر جمعه ۲۳ مهرماه سال جاری خواهد بود.

شرایط استخدام شغل بانکدار و بانکیار

استان های مورد نیاز:

نام استان  اصفهان، ایلام، بوشهر،تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد

شرایط عمومی برای ثبت نام:

۱ -تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی.
۲ -تدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
۳ -تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک.
۴ -عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان.
۵ -نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر.
۶ -دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبین مرد)
توجه : کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص خـدمت وظیفـه و یـا تـاریخ صـدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از پایان مهلت ثبت نام (تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۲) باشد.
۷ –بومی بودن : محل تولد، محل صدور شناسنامه و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم در شهرستان یا شهر مورد نظر، ملاک بومی بودن می باشد.
۸ –مدرک تحصیلی : کارشناسی و کارشناسی ارشد
توجه ۱ : تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از پایان مهلت ثبت نام (تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۲) باشد.
توجه ۲ : صرفاً مدارک تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی داخل کشـورکه مورد تایید وزارت علـوم، تحقیقات و فنـاوری می باشد ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
۹ –معدل : حداقل معدل کل برای متقاضیان ۱۶ تمام می باشد.
۱۰ –سن : داوطلبین دارای مـدرک تحصـیلی کارشناسی حـداکثر ۲۷ سال تمام ( متولـدین ۱۳۷۳/۰۷/۰۱ بـه بعـد) و داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر ۲۹ سال تمام (متولدین ۱۳۷۱/۰۷/۰۱ به بعد)

شرایط استخدام شغل نگهبان

استان های مورد نیاز:

نام شهرستان  قزوین،  بوشهر

شرایط عمومی برای ثبت نام:

۱ -تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی.
۲ -تدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
۳ -تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک.
۴ -عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان.
۵ -نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر.
۶ -دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی (هرگونه معافیت از خدمت وظیفه عمومی مورد قبول نمی باشد).
توجه: تاریخ ترخیص خدمت وظیفه باید قبل از پایان مهلت ثبت نام (تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ )باشد.
۷ -بومی بودن: محل تولد، محل صدور شناسنامه و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم در شهرستان یا شهر مورد نظـر ، ملاک بومی بودن می باشد.
۸ –مدرک تحصیلی : دیپلم، تاریخ فراغـت از تحصـیل کلیـه داوطلبـان بایـد قبـل از پایـان مهلـت ثبـت نـام (تـا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۲) باشد.
۹ –معدل : حداقل معدل کل برای متقاضیان ۱۴ تمام می باشد.
۱۰ –سن : حداکثر ۲۳ سال تمام (متولدین ۱۳۷۷/۰۷/۰۱ به بعد).
۱۱ –قد: حداقل ۱۷۵ سانتی متر
۱۲ –سلامت دید: هر دو چشم کامل (۱۰/۱۰ )بدون عینک و لنز با تایید پزشک معتمد بانک.

 

شرایط استخدام شغل کارمند فنی – مهندسی

استان مورد نیاز:

نام شهرستان شهر تهران

شرایط عمومی برای ثبت نام:

۱-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی.
۲ -تدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
۳ -تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک.
۴ -عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان.
۵ -نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر.
۶ -دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی.
توجه : کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص خـدمت وظیفـه و یـا تـاریخ صـدور کـارت معافیت دائم غیر پزشکی باید قبل از پایان مهلت ثبت نام (تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۲) باشد.
۷ –بومی بودن: محل تولد ، محل صدور شناسنامه و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم در تهـران ، مـلاک بـومی بـودن می باشد.
۸ –مدرک تحصیلی : حداقل کارشناسی ارشد در رشته، گرایش و دانشگاه مورد نظر بانک طبق جدول .
توجه : تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از پایان مهلت ثبت نام (تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۲) باشد.
۹ –معدل : حداقل معدل کل برای متقاضیان ۱۷ تمام می باشد.
۱۰ –سن : حداکثر ۳۰ سال تمام (متولدین ۱۳۷۰/۰۷/۰۱ به بعد).

شرایط اختصاصی رشته تحصیلی و دانشگاه:

رشته تحصیلی گرایش دانشگاه های مورد پذیرش
مهندسی عمران عمران ۱. دانشگاه صنعتی شریف
۲ .دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۳ .دانشگاه علم و صنعت ایران
۴ .دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
۵ .دانشگاه تهران
۶ .دانشگاه شهید بهشتی
۷ .دانشگاه تربیت مدرس
۸ .دانشگاه صنعتی اصفهان
۹ .دانشگاه اصفهان
۱۰ .دانشگاه فردوسی مشهد
۱۱ .دانشگاه تبریز
۱۲ .دانشگاه شهید چمران اهواز
۱۳ .دانشگاه شیراز
۱۴ .دانشگاه گیلان
سازه
زلزله
مهندسی برق قدرت
مهندسی مکانیک سیالات

 

 برای مشاهده شرایط استخدام در سایت بانک صادرات اینجا کلیک کنید


خبر ۲۳ بهمن ۹۷ – دریافت کارت آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۹۷

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی بانک صادرات به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت کارت آزمون استخدامی بانک صادرات فعال گردید.

لینک مشاهده کارت آزمون


بانک صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در برخی استان‌های کشور از میان داوطلبان مرد و زن از طریق آزمون استخدام می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، استخدام این بانک از میان داوطلبان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های بانکداری، حسابداری، حسابرسی، مهندسی مالی، مالی، ریسک و بازارهای مالی، علوم اقتصادی، مهندسی صنایع، مدیریت در گرایش‌های مختلف، علوم رایانه و فناوری اطلاعات، حقوق، آمار، ریاضی و زبان انگلیسی با حداقل معدل کل ١۶ در ١٧ استان کشور شامل؛ اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد بر اساس ضوابط و آیین‌نامه استخدامی مربوطه، از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، معاینات پزشکی و … صورت می‌گیرد.

بنا براین گزارش، مهلت ثبت‌نام تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه مورخ ١٧ بهمن ماه سال جاری تعیین شده و مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست. زمان دریافت کارت  ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ٢٣ بهمن ماه و تاریخ برگزاری آزمون ساعت ٩ صبح روز جمعه ٢۶ بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

جدول زمان‌بندی ثبت‌نام متقاضیان استخدام در بانک صادرات ایران

 

ردیف برنامه زمان
۱ ثبت نام در آزمون از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه

۱۳۹۷/۱۱/۰۳

۲ مهلت ثبت نام در آزمون تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
۳ دریافت کارت ورود به آزمون از ساعت ۱۲ روز سه شنبه

۱۳۹۷/۱۱/۲۳

۴ تاریخ برگزاری آزمون رأس ساعت ۹ صبح روز جمعه

۱۳۹۷/۱۱/۲۶

 

خبر ۲۹ دی ۹۷ – استخدام بانک صادرات ایران سال ۹۷

بانک صادرات ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیـاز خـود در تعـدادی از شهرسـتان هـا و شـهرهای برخـی از استان ها برای تصدی در شغل بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، از داوطلبان مرد و زن واجـد شـرایط بـه شـرح جـدول زیـر بر اساس ضوابط آیین نامه اسـتخدامی مربـوط، از طریـق آزمـون کتبـی ، مصـاحبه ، معاینـات پزشـکی و . . . بـا انعقـاد “قرارداد کار موقت” و “بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی” دعوت به همکاری می نماید.

نکته ۱ : داوطلبین زن صرفاً می تواننـد در شهرسـتان هـای دارای سـهمیه زن ثبـت نـام نماینـد در غیـر ایـن صـورت ثبـت نـام ایشـان کان لم یکن تلقی و حق هیچ گونه اعتراضی را بعد از ثبت نام نخواهند داشت.
نکته ۲ : از قبول شدگان مراحل استخدامی تعهد عدم تقاضای انتقال به سایر استانها و همچنین تعهد خدمت در کلیه شهر/ شهرستانهای استان مورد تقاضا اخذ می گردد.

شرایط عمومی برای ثبت نام

۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی.
۲- تدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
۳- تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک.
۴- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان.
۵- نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر.
۶- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبین مرد)
توجه : کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص خـدمت وظیفـه و یـا تـاریخ صـدور کـارتمعافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ باشد.
۷- بومی بودن (صرفاً محل تولد و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم در شهرستان / شهر مورد نظر بانک، مـلاک بـومیبودن می باشد)
۸- مدرک تحصیلی : کارشناسی و کارشناسی ارشد
توجه ۱ : تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ باشد.
توجه ۲ : صرفاً مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی داخل کشـورکه مورد تایید وزارت علـوم، تحقیقات و فنـاوری می باشد ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
۹- معدل : حداقل معدل کل برای متقاضیان ۱۶ تمام می باشد.
۱۰- سن : داوطلبین دارای مـدرک تحصـیلی کارشناسـی حـداکثر ۲۷ سـال تمـام ( متولـدین ۱۳۷۰/۱۱/۰۱ بـه بعـد) و داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر ۲۹ سال تمام (متولدین ۱۳۶۸/۱۱/۰۱ به بعد).
۱۱- رشته های تحصیلی و گرایش های مورد نیاز به شرح جدول زیر می باشد:

رشته تحصیلی گرایش
بانکداری کلیه گرایش ها
حسابداری ، حسابرسی
مهندسی مالی / مالی
ریسک و بازار های مالی
علوم اقتصادی
مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی
مهندسی صنایع
مدیریت اجرایی / مدیریت امور بانکی/ مدیریت MBA / مدیریت کسب و کار / مدیریت بازرگانی / مدیریت بیمه / مدیریت پروژه / مدیریت تکنولوژی / مدیریت دولتی / مدیریت صنعتی / مدیریت مالی / مدیریت منابع انسانی / مدیریت کار آفرینی / مدیریت فناوری اطلاعات/ مدیریت ریسک / مدیریت عملیاتی / مدیریت بازاریابی / مدیریت گمرکی / مدیریت استراتژیک
فناوری اطلاعات و مدیریت
ارتباطات و فناوری اطلاعات
علوم کامیپوتر
مهندسی کامپیوتر معماری سیستم های کامپیوتر/ نرم افزار/ سخت افزار/ رایانش امن/ فناوری اطلاعات/ هوش مصنوعی
مهندسی فناوری اطلاعات سامانه های شبکه ای/ معماری سازمانی/ شبکه های کامپیوتری/ سیستم های چند رسانه ای/ تجارت الکترونیک/ امنیت اطلاعات
حقوق حقوق اسناد و قراردادهای تجاری / حقوق تجارت الکترونیکی / حقوق تجاری اقتصادی بین الملل / حقوق شرکت های تجاری / حقوق اقتصادی/ حقوق مالی- اقتصادی / حقوق بین الملل / حقوق خصوصی / حقوق عمومی / حقوق بین الملل عمومی / حقوق دادرسی اداری / حقوق تجارت بین الملل / حقوق تجارت / حقوق اداری/ فقه و حقوق اقتصادی/ فقه و حقوق اسلامی/ فقه و حقوق خصوصی/ حقوق جزا و جرم شناسی
آمار آمار اجتماعی و اقتصادی/ آمار ریاضی/ آمار بیمه/ بیم سنجی
ریاضی ریاضی کاربردی در کامپیوتر/ ریاضی کاربردی در تحقیق در عملیات/ ریاضیات مالی
زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی ـــــــ

نحوه ثبت نام

۱- متقاضیان پس از مطالعه دقیق و اطمینـان کامـل از دارا بـودن شـرایط اسـتخدام، بـه منظـور ثبـت نـام در آزمـون استخدامی می بایست از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ با مراجعه به سایت اینترنتی بانک بـه آدرس WWW.BSI.IR نسبت به تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت مذکور اقدام و در ادامـه از طریـق درگـاه اینترنتـینسبت به واریز وجه ثبت نام به میزان ۵۰۰.۰۰۰ (پانصد هزار) ریال اقدام نمـوده و بـا دریافـت کـد رهگیـری نهـایی ازتکمیل کلیه مراحل ثبت نام اطمینان حاصل نمایند.
* با عنایت به عدم امکان بازپرداخت وجه ثبت نام، خواهشمند است صرفاً در صورت احراز شرایط مورد نیاز بانک، اقـدام به ثبت نام گردد.
۲- مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ تعیین گردیده است. (به داوطلبان گرامی توصیه می گردد به علت عدم تمدید مهلت ثبت نام، در مقطع زمانی فوق نسبت به انجام و تکمیل مراحل ثبت نام خـود اقـدام نمایند.)
۳- هنگام ثبت نام، داشتن فایل اسکن شده عکس ۴×۳ ، صفحه اول شناسنامه و صـفحه توضـیحات (در صـورت وجـودتوضیح )، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی هوشمند (ویژه داوطلبین مرد) و مدرک تحصـیلی دارایمعدل با مشخصات و فرمت درج شده بر روی سایت الزامی می باشد.
با عنایت به این که صرفاً مدارک ارسالی در زمان ثبت نام اینترنتی ملاک پذیرش بانک جهت استخدام خواهـد بـود،لذا مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است در صـورت قبـولی در آزمون کتبی، بانک نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک پذیرفته شـدگان در آ زمـون اقـدام خواهـد نمـود و چنانچـه مشخص شود که داوطلب حقایقی را کتمان نموده و واجد یکی از شرایط و ضوابط نبوده یا مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتری که تاریخ اخذ آن قبل از تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۷باشد، از ادامه مراحل استخدامی و یا ادامه همکاری در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

سایر نکات

۱- کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۲ظهر روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ از طریق سایت اینترنتـی ایـن بانـک قابل دریافت می باشد.
۲- آزمون استخدامی راس ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ برگزار می گردد.
۳- نشانی محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه و سایت اینترنتی بانک درج خواهد شد.
۴- مفاد آزمون استخدامی جمعاً دارای ۱۲۰ سوال به شرح جدول زیر می باشد :

مواد آزمون تعداد سوال
ریاضی و آمار ۲۰
هوش ۲۰
مهارت های ICDL ۲۰
زبان انگلیسی ۲۰
اطلاعات عمومی (در زمینه های مالی، اقتصادی، اجتماعی، مدیریت و حقوقی) ۴۰

توجه : به سوالاتی که بیش از یک پاسخ داده شود و برای پاسخ های غلط ۳ نمره ی منفی منظور خواهد شد.

 برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

 

سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات

برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات اینجا را کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳۶۷)

  1. Amirhafez گفت:

    سلام منم استخدامی سال ۹۳ هستم و بدون پارتی قبول شدم

  2. هلیا گفت:

    سلام
    من که محل تولد و دیپلمم مال یه شهر دیگه هستش و الان که ازدواج کردم و تو شهر همسرم زندگی میکنم میتونم برای ثبت نام شهر همسرم رو انتخاب کنم؟!!
    لطفا راهنمایی کنید

  3. reza.gh گفت:

    بدون سلام!
    چراخراسان ب این بزرگی سهمیه نداشت؟!
    چرا تعداد نیروی لازم هر شهر و استان رو نزدین!!
    نگران ریزش تعداد ثبت نامی ها و درامد حاصله تون بودید؟!
    مشخصه علیرغم این همه بیکاری وقتی خلق الله ببینند یک استان مثلا ۶نفر میخواد ! با این حجم عظیم بیکار ! خب چقدر شانس قبولی داره؟

  4. عباس گفت:

    کاش حداقل این شرط سنی رو برای لیسانس می کردن ۳۰ سال و برای فوق لیسانس ۳۵ سال. قبلا همه گرایش های ریاضی رو می گرفتن که بهتر بود

  5. خانوم گفت:

    این چه وضعیه آخه ؟ تا کی تبعیض جنسیتی؟؟؟ چرا همه ی استخدامی ها به نفع آقایونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. دهه شصت گفت:

    سلام دوستان تو رو خدا زنگ به این شماره بزنید تا معدل و شرایط سنی رو اصلاح کنن ۰۲۱۸۴۷۶۱
    من تماس گرفتم گفتن که شااااااید اصلاح شه و این ممکن نیست مگر اینکه همه تماس بگیریم و ازشون بخوایم.
    رضمن اگه گفتن با استان خودتون تماس بگیرید بگید که تماس گرفتیم و گفتن که فقط تهران تصمیم گیرندست.

  7. حجت گفت:

    سلام دوستان لطفا اگه میتونید راهنمایی کنید برای استخدام کتاب اصول حسابداری,پول و بانکداری و اصول علم اقتصاد چه منبعی بهتره مطالعه کنم ؟

  8. شهرام گفت:

    خب بگید نمیخایید کار بدید دیگه
    این از هفت خوان رستم هم سخت تره
    قد ۱۷۵ رو کجای دلم بزارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. رضا گفت:

    من توبیمارستان قائم مشهدازسال ۸۵تانیمه۹۳شرکتی بودم در تاسیسات آسانسور متولد۶۱هستم خیلی راحت با۸/۵سابقه کاره تخصصی وفنی منوباده نفردیگه اخراج کردن .بودجه نیست .چه کنم من که الان۳۵سالمخ ۱/۵بیکاری گرفتم دیگه تاالانم بیکارم اوج جونیموگرفتن واقعا چه کنم شرمنده زنوبچم شدم منوراهنمایی کنید قاطی کردم به علی قسم

  10. فروزان کاکا گفت:

    سلام خیلی از آدما هستن که به خاطر شرایط خانوادگیشون واینکه مجبورن کمک خرج خونه باشن تاجونن توانایی تحصیل ندارن یا دخترخانم هایی که خانوادشون اجازه تحصیل بهشون نمیدن وبعد از ازدواج دراثرفقرشدید تصمیم به ادامه تحصیل وورود به بازارکار می گیرن پس اونا هیچ جایگاهی توی اجتماع نباید داشته باشن?

  11. کارشناس گفت:

    بانک صادرات در مهر ماه ۹۶ تعداد ۶۰۰ نفر از نیروهای تحصیل کرده شرکتی خود را اخراج نموده. به گفته مدیر عامل چون نیروی مازاد دارد.

    حالا که به زودی میخواهد مدیر عامل بانک تغییر کند، استخدامی گذاشته تا آشنا هایشان را جذب بانک کند.

    امام حسین ع میفرماید: اگر مسلمان نیستید، آزاد مرد باشید.

  12. ایمان گفت:

    سلام ۲۴ سالمه به هر جا مراجعه کردم نشد که نشد اخه من چه گناهی کردم خدایا چهار صدم برای معدل ۱۴ کم دارم چرا اینقد بدبختی باید بکشم من
    یا امام رضا همه میگن که خیلی رئوفی چرا اینقد منزوی شدم من چزا دستمو نمیگیری

  13. بیکار گفت:

    با سلام و احترام خدمت مدیر محترم سایت.
    این همون آگهی هست که دیروز گفتین قراره بانک صادرات نیرو بگیره؟!؟!!
    اینکه فقط نگهبانی هست. اونم یه شهر. اونم بومی.
    من فکر کردم قراره سراسری باشه و پست متصدی امور بانکی.
    میشه جواب بدین. قراره استخدام سراسری بانک صادرات تا چند روز دیگه بیاد؟ یا همینه دیگه؟

    الکی دیروز خوشحال شدیم

  14. یه صادراتی گفت:

    سلام،من متولد ۶۹
    دوسال پیش تو ازمون بانک صادرات قبول شدم و الان کارمند دوساله ام،روزای خوشی بود اون زمان ازمون مصاحبه دوره اموزشی،خیلییی شیرین
    اومدم بگم تو بانک صادرات اصلن پارتی بازی نمیشه من خودم اصلن پارتی نداشتم و جزو ذخیره ها بودم نفر اصلی قبول نشد تو مصاحبه من قبول شدم
    مصاحبه مهمه
    بچه ها امیدداشته باشین
    من خودم مثل جغد شبو روز تو سایتای استخدامی بودم ،همه استخداما شرکت مکردم

  15. مهسا گفت:

    قبول کنید دیر اقدام کردید من ۲۳سالم کارشناس حسابداری و ارشد مدیریت مالی به شما توصیه میکنم کوتاهی خودتونو گردن اینو اون نندازید…

  16. امیر گفت:

    هر کی قبول شده بیاد بگه ببینیم اصلا واقعیت داره یا نه؟

  17. ali گفت:

    ????????????????????????????

  18. سيما گفت:

    دیدگاه من:
    این ازمون ها همه فرمالیته ست
    پارتی مهم ترین شرطه شما واسه قبولی خواهد بود

  19. lily گفت:

    من دیگه بریدم. ۲۸ سالمه ازدواج هم نکردم.
    من چه آینده ای دارم اگه کار هم نداشته باشم
    کارشناسی ارشدم دارم
    ولی دخترم
    تو این کشور زنا فقط باید بچه بیارن که بتونن آینده داشته باشن؟

  20. محمد گفت:

    من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید# قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید

  21. HosseinBZR گفت:

    سلام دوستان لطف کنید منو راهنمایی کنید.من مدرکم مهندسی نفت هست اگر شرکت کنم و امتحان قبول شدم واقعا منو قبول نمیکنن؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  22. کمیل گفت:

    سلام چرا توی سایت بانک صادرات نگاه میکنی ادرس دعوت به همکاریش نیست اصلأ چیزی نزده
    میشه لینکشو قرار بدید باتشکر

  23. مسعود گفت:

    واقعا شرایط سنی مسخره هست
    پس متولدین دهه های ۶۰باید چیکار کنن تا کی انتظار یه استخدامی باشن اون هم با هزار جور شرایط عجیب و نامعلوم
    مگه این جوونها نمیخوان زندگی کنن , ازدواج کنن.خب کی؟

  24. nasr گفت:

    چرا آخه فقط آقا یعنی تو کارخونه که کار برامون نیست اینجاهام نباشه پس تحصیلات تو رشته های مهندسی رو برای خانوما منع کنید تا الکی چهارسال نشینیم بخونیم

  25. بارانا گفت:

    خسته شدم :-[

  26. ناشناس گفت:

    خیلی نامردیه که فقط اقا میخوان یعنی چی اخه

  27. reza گفت:

    سلام من متولد یازده ۶۷ ام. همش دو ماه کم دارم واقعا بی عدالتی هست.
    من تو ازمون سال گذشته ذخیره شدم.

  28. بی عدالتی تاکی؟ گفت:

    متولد ۱۳۶۶/۰۵/۰۸ هستم بامدرک کارشناسی آی تی.پایان خدمت هم دارم.تومنطقه مثلا محروم بوشهر(بااون همه ثروت خدادادی)هم هستیم.چراشرایط سنی استخدامی ها بایداینجوری باشه؟؟؟ماداریم به فراموشی سپرده میشیم.چراپایان خدمت رو با شرایط سنی محاسبه نمی کنن؟بی عدالتی تاکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  29. فريبرز گفت:

    سقف سن استخدام در قانون اساسی ۴۰ سال عنوان شده در این موارد با دیوان عدالت اداری مرکز استانتون تماس بگیرید شمارشو از اطلاعات بگیرید

  30. امید ن گفت:

    سلام
    من خوب متوجه نشدم
    یعنی اون شهرهای گناوه و چابهار و …. که نوشته
    نیرو میخوان؟؟؟

  31. یونس گفت:

    سلام شرط سنی خیلی پایین است مقطع کارشناسی رو حداکثر تا ۲۸سال تمام و ارشد رو تا ۳۰ سال قبول کنید

  32. یونس گفت:

    سلام شرط سنی خیلی پایین مقطع کارشناسی رو حداکثر تا ۲۸سال تمام و ارشد رو تا ۳۰ سال قبول کنید

  33. m گفت:

    طبق قانون اساسی کشور داشتن معافیت پزشکی مانعی برای استخدام نیست.

    قانون عدم ممنوعیت استخدام دارندگان معافیت پزشکی
    ‌ماده واحده – استخدام افراد دارای معافیت پزشکی درصورتیکه واجد شرایط مورد احتیاج دستگاه مربوطه باشند بلامانع است.
    ‌تبصره – کلیه وزارتخانه‌ها ، مؤسسات و شرکتهای دولتی، بانکها، شهرداریها و سازمانها و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است‌موظفند مواردی را که مانع استخدام می‌باشد قبلا اعلام نمایند.
    ‌تاریخ تصویب ۱۳۷۷٫۲٫۲۳

    ‌تاریخ تایید شورای نگهبان۱۳۷۷٫۲٫۳۰

    اگرچه قانون به صراحت اعلام کرده که استخدام افرادی که معافیت پزشکی گرفته اند بلا مانع است و فقط در موارد خاص مصادیق شرایطی که مانع استخدام است باید اعلام شود اما هر روز شاهد درج آگهی‌های استخدامی‌مراکز دولتی، نیمه دولتی، بانک‌ها و مراکز خصوصی هستیم که اعلام می‌کنند :«الزامی‌است که متقاضیان، کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی داشته باشند»

    این به آن معناست که این افراد از حق طبیعی شان برای استخدام محروم خواهند بود و گزینه‌های بالقوه استخدامشان به طرز چشم گیری کاهش خواهد یافت.
    اما این که کارفرما، همه دارندگان معافیت‌های پزشکی را از تصاحب آن شغل محروم کند، با معیار عقل و قانون همخوانی ندارد، زیرا احتمال دارد مثلا فردی با توجه به نابینایی یک چشم، از انجام خدمت سربازی معاف شده باشد، اما برای کار در یک بانک، بسیار توانمند و موفق باشد.

  34. سعید گفت:

    سلام دوستان عزیز …..اون هایی که در آزمون قبول شدن میشه بگید چه کتاب هایی رو مطالعه کنیم تا بتونیم سوالات هوش رو جواب بدیم

  35. ناشناس گفت:

    سلام دوستان.
    در رابطه با جذب نیروی متخصص کسی هست که جهت مصاحبه از بانک باهاش تماس گرفته باشن؟؟؟ ترا خدا جواب بدید

  36. 1393 گفت:

    این ای ام اس حقوق این ماه منه. استخدام سال ۹۳ البته مبلغ ناچیزی بابت قسط وام ضروری از حقوقم کسر شده بانک صادرات
    حقوق:۲۳,۲۹۷,۶۴۶+
    حساب:xxxxxx
    مانده:xxxxxxxxxx
    ۱۰۱۹-۱۶:۱۲

    • مهدی گفت:

      شما تحویلداری؟ پیمانی ای؟ که انقد حقوق میگیری؟ لطف می کنی یه توضیحی بدی؟

      • 1393 گفت:

        تحویلدار ، قرارداد امتیازی ، بیمه تامین اجتماعی ، این حقوقم . کارانه و پاداش بستگی به شعبه ای ک کار میکنید داره

        • مهدی گفت:

          در مورد قرارداد امتیازی یه توضیحی میدید؟ این نفراتی که جدید استخدام میشن هم قرارداد امتیازی میشن؟

  37. مهدی گفت:

    علی جان واقعا ممنون بابت اطلاعاتی که دادید، ولی باور کن انقد بیکاری غیر قابل تحمله که آدم حاضره به هر کاری تن بده هر چقدر هم که میخواد سخت و طاقت فرسا باشه.

  38. ali گفت:

    سلام . نتایج بقیه شهرستان ها کی اعلام میشه ؟

  39. M.E گفت:

    شما سال ۹۳ چجوری رفتی داخله بانک؟؟؟؟؟؟؟
    مدرکت چیه؟

  40. ali گفت:

    سلام
    بقیه شهرها چرا اعلام نمیشه ؟؟؟؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها