استخدام بانک رفاه کارگران ۱۴۰۰ (فراخوان دعوت به همکاری)

سوالات آزمون استخدامی بانک رفاه

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۸ بهمن ۱۴۰۰ – استخدام بانک رفاه کارگران در سال ۱۴۰۰

بانک رفاه کارگران با استعانت از خداوند متعال در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط (آقا / خانم) با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات و مهندسی صنایع در تمامی گرایش ها و مهندسی برق در گرایشهای الکترونیک، قدرت و مخابرات، جهت بکارگیری در مشاغل تخصصی در شهر تهران از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و رفتاری، تایید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی ها و سلامت کامل جسمی و روحی و…، در چارچوب قوانین و مقررات جاری خود بصورت قراردادی ( بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی)، دعوت به همکاری می نماید.

تاریخ شرح
از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ لغایت ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ثبت نام در سامانه الکترونیکی و اخذ کد رهگیری
تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ آزمون کتبی
سایر مراحل بعدی و تشریفات اداری متعاقباً اعلام خوهد شد.

 

برای مشاهده شرایط اینجا کلیک کنید

 


 

فراخوان دعوت به همکاری حوزه فناوری اطلاعات

با استعانت از خداوند متعال بانک رفاه کارگران در راستای ارتقاء پایداری و دسترس پذیری سامانه های بانکی در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی تخصصی خود در زمینه فناوری اطلاعات از میان افراد واجد شرایط با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات در کلیه گرایش ها، در چهارچوب قوانین و مقررات جاری خود دعوت به همکاری نماید. لذا متقاضیانی که دارای شرایط عمومی و تخصصی مطابق با شرایط اعلام شده می باشند، نسبت به بارگذاری رزومه (فردی، تحصیلی و شغلی) خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است که از افراد واجد شرایط همکاری جهت انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل خواهد آمد.

دعوت به همکاری نیروی مورد نیاز مرکز داده

شرایط عمومی:

حداقل معدل ۱۵
متولدین ۶۹/۰۱/۰۱ به بعد
متقاضیانی که دارای سوابق ذیربط در دستگاه های اجرایی و شرکت های معتبر می باشند پنج سال به حداکثر سن آنها اضافه خواهد شد.
دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی، معافیت دائم غیرپزشکی (دارندگان کارت معافیت پزشکی بنا به صلاحدید بانک و منوط به تایید پزشک معتمد بانک مبنی بر عدم وجود مشکل و معلولیت جسمی در احراز توانایی های انجام امور محوله) برای آقایان الزامی می باشد.
مدت زمان خدمت وظیفه عمومی انجام شده به حداکثر سن تعیین شده برای داوطلبین مرد اضافه خواهد شد.

شرایط تخصصی جهت نیروی مورد نیاز مرکز داده:

دارای مدرک کارشناسی/کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر
تسلط بر مفاهیم پایگاه داده رابطه ای
تسلط بر نرم افزار مدیریت پایگاه داده اوراکل یا آشنایی با نرم افزار مدیریت پایگاه داده DB۲
آشنایی با سیسم عاملهای مبتنی بر یونیکس/لینوکس
آشنایی با زبان SQL و ساختار دستورات پرس و جو(Queries)
آشنایی با ابزار مانیتورینگ سیستم عامل و پایگاه داده
آشنایی با مفاهیم و روالهای پشتیبانگیری
توانایی پیگیری امور مربوط به رفع اشکالات سامانه های متمرکز
دارای روحیه انجام امور پشتیبانی ۲۴*۷ و کار تیمی
ترجیحاً تجربه کاری در زمینه سیستم های بانکداری الکترونیک

برای مشاهده فراخوان و تکمیل فرم اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰- فراخوان دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران

با استعانت از خداوند متعال بانک رفاه کارگران در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی تخصصی مورد نیاز خود در زمینه IT از میان افراد واجد شرایط با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات در کلیه گرایش ها، در چارچوب قوانین و مقررات جاری خود به صورت قراردادی، دعوت به همکاری می نماید.

از متقاضیانی که دارای شرایط عمومی و تخصصی مطابق فایلهای پیوست هستند خواهشمند است با انتخاب یکی از حوزه های تخصصی زیر نسبت به بارگذاری رزومه (فردی، تحصیلی و شغلی) خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است از افراد واجد شرایط همکاری جهت انجام مصاحبه تخصصی دعوت به عمل خواهد آمد.

برای تکمیل فرم کلیک کنید


خبر ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰- دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران

با استعانت از خداوند متعال، بانک رفاه کارگران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی تخصصی مورد نیاز خود در زمینه حسابرسی از میان افراد واجد شرایط با
مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی ارشد در رشته ­های تحصیلی حسابداری، حسابرسی، مدیریت مالی و مدیریت بازرگانی در چارچوب قوانین و مقررات جاری خود به صورت قراردادی، دعوت به همکاری می­نماید.

متقاضیانی که دارای سوابق شغلی مطابق شرایط مشروحه ذیل بوده و تمایل به همکاری با بانک دارند، خواهشمند است نسبت به بارگذاری رزومه (فردی، تحصیلی و شغلی) خود اقدام نمایند.
شایان ذکر است، از افراد واجد شرایط همکاری جهت انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل خواهد آمد.

شرایط عمومی:

حداقل معدل ۱۶
متولدین ۱‏‏/۱‏‏/۶۰ به بعد
دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی، معافیت دائم غیر پزشکی (دارندگان کارت معافیت پزشکی بنا به صلاحدید بانک و منوط به تایید پزشک معتمد بانک مبنی بر عدم وجود مشکل و معلولیت جسمی در احراز توانائی‌های انجام امور محوله) برای آقایان الزامی می باشد.

شرایط تخصصی:

دارای حداقل۵ / پنج سال سابقه خدمت تخصصی مفید صرفاً در حوزه حسابرسی ( با اولویت حسابرسی شرکتها)

برای تکمیل فرم کلیک کنید



خبر ۱ دی ۹۹ – فراخوان دعوت به همکاری کارشناسان برنامه نویس 

بانک رفاه به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود از واجدین شرایط و براساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.

شرایط ثبت نام

سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.

نداشتن سوء پیشینه کیفری.

متخصص در زمینه های تولید نرم افزار به شرح ذیل:

Front-End Developer (CSS۳,HTML۵,React and Redux)

Back-End Developer (Python,Node.js and Express,scalable microservices, web crawlers, REST and Socket APIs, infrastructure modeling, AWS)

NoSQL Developers (MongoDB ,Couchbase, Cassandra, CouchDB)

متقاضیان سوابق خود را به پست الکترونیکی اداره حوزه مدیریت به آدرس ذیل ارسال نمایند.

[email protected]


خبر ۱۵ آذر ۹۹ – نتایج مصاحبه استخدام بانک رفاه کارگران

ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک رفاه کارگران به اطلاع می رسانیم، نتایج مصاحبه اعلام گردید.

لینک اعلام نتایج مصاحبه


خبر ۱۵ آبان ۹۹: انتشار کارنامه آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران در سال ۹۹

ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ کارنامه آزمون کتبی استخدام بانک رفاه کارگران منتشر گردید.

منبع: سایت ایران آزمون

جهت یادآوری کد رهگیری اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده کارنامه آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۷ مهر ۹۹ – اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران در سال ۹۹

ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک رفاه کارگران به اطلاع می رسانیم، نتایج آزمون استخدامی اعلام گردید.

مشاهده نتایج کلیک کنید


خبر ۱۰ شهریور ۹۹: دریافت کارت آزمون استخدام بانک رفاه کارگران در سال ۹۹

ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

منبع: سایت آزمون بانک رفاه کارگران


خبر ۱۱ مرداد ۹۹ –  خبر استخدام بانک رفاه کارگران در سال ۹۹

بانک رفاه کارگران با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز بانک از میان افراد واجد شرایط با مدرک تحصیلی کارشناسی جهت شغل بانکدار (تحویلدار شعبه) و کارشناسی ارشد جهت بکارگیری در مشاغل تخصصی، در استان تهران و سایر استانها، از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و رفتاری، پس از تأیید صلاحیتهای عمومی (گزینش)، احراز توانایی ها و سلامت کامل جسمانی، به صورت «قراردادی» دعوت به همکاری نماید.
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آزمون از تاریخ ۹۹/۵/۱۲ لغایت ۹۹/۵/۲۲ به پایگاه اینترنتی بانک رفاه کارگران مراجعه نمایند.

 


 

خبر ۲۹ مهر ۹۸ – اطلاعیه مدیریت سرمایه انسانی بانک رفاه کارگران درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران – سال ۱۳۹۸

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون جذب بانک رفاه کارگران در سال ۱۳۹۸ می‌رساند که آزمون صبح روز جمعه مورخ ۳/۸/۹۸ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۹۸/۰۷/۳۰ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هر یک از موارد مندرج در ذیل، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۲ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره به آدرس: تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی، کوچه شاهرود مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

ب-۱- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

ب-۲- چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ب-۳- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ج- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون کلیه داوطلبان صبح روز جمعه مورخ ۳/۸/۹۸ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج شده است.

د‍‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم درآزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر گونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند و یا دستبند هوشمند در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.


خبر ۲۳ شهریور ۹۸  – دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران در تهران 

بانک رفاه با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری بانک و به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان تهران از میان افراد واجد شرایط با مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته های مندرج در جدول شماره ۱ و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و ارزیابی رفتاری، روانشناختی و تخصصی، گزینش و معاینات کامل پزشکی، به صورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.

زمان ثبت نام:
ثبت نام این آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۶/۲۴ لغایت روز یکشنبه مورخ۱۳۹۸/۶/۳۱ منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد.

> شرایط عمومی

۱ -تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسالمی ایران ( تابعیت مضاعف نداشته باشد)
۲ -اعتقاد به دین مبین اسالم و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسالمی ایران؛
۳ -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
۴ -دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا داشتن کارت معافیت دائم غیر پزشکی)کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد( حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام ( تاریخ ۱۳۹۸/۶/۳۱)
۱-۴ -تاریخ ترخیص از خدمت سربازی یا صدور کارت معافیت دائم غیر پزشکی باید قبل از تاریخ انقضای مهلت ثبت نام باشد؛
۵ -دارابون حداقل ۱۸سال سن و حداکثر ۲۸سال تمام تا پایان مهلت ثبت نام (مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن استخدام افزوده خواهد شد)
۶ -به ازای هر سال سابقه مفید مورد قبول بانک یک سال به حداکثر سن تا سقف ۳ سال فقط در حوزه ساختمان افزوده میگردد. لیکن چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص گردد سابقه کار ارائه شده توسط متقاضی از نظر بانک مورد قبول نمیباشد؛ بانک مجاز است در صورتی که با لحاظ نمودن سابقه موصوف، سن استخدامی متقاضی مطابق با شرط سن (بند ۵ )در بازه مورد قبول قرار گرفته است؛ فرآیند استخدام متقاضی را متوقف نماید.
۷ -برخورداری از سالمت کامل جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام شغل محوله به تشخیص بانک ، مطابق با دستورالعمل پزشکی بانک با تایید پزشک معتمد.
۸ -عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان.
۹ -عدم اشتهار به سوء رفتار، فساد اخالقی و نداشتن سابقه محکومیت کیفری موثر.
۱۰ -عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمانهای دولتی.
۱۱ -عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام خدمت در سایر سازمانها ، موسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

> شرایط اختصاصی

۱ -حداقل معدل؛
۱-۱ -فارغ التحصیالن دوره کارشناسیارشد رشته های غیر فنی با معدل ۱۷ و بالاتر؛
۱-۴ -فارغ التحصیالن دوره کارشناسیارشد در رشته های فنی با معدل ۱۵و بالاتر؛
۲ -تاریخ فراغت از تحصیل متقاضیان استخدامی باید قبل از تاریخ انقضای مهلت ثبت نام باشد.(۱۳۹۸/۶/۳۱)
۳ -دانشگاههای مورد پذیرش: کلیه دانشگاهای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری میباشد؛
۴ -مدارک تحصیلی متقاضیان، بر اساس قوانین و مقررات جاری بانک، میبایست مورد تایید مراجع ذیصلاح باشد؛
۵ -افراد متقاضی استخدام می بایست بومی استان تهران باشند.
۶ -احراز بومی بودن داوطلبین استخدام به شرح یکی از موارد ذیل صورت خواهد پذیرفت:
– دارابودن مدرک دیپلم داوطلب از استان تهران ایشان جهت اشتغال
– ارائه سند مالکیت ملک در استان تهران جهت اشتغال بنام داوطلب و یا همسر، پدر و مادر و یا پدر بزرگ و مادربزرگ داوطلب
– ارائه اجاره نامه دارای کد رهگیری در طی ۵ سال گذشته قبل از زمان آگهی استخدام در استان تهران، بنام خود، پدر و مادر
۷ -از پذیرفته شدگان نهایی تعهد محضری مبنی بر اقامت و اشتغال حداقل ۵ سال اخذ خواهد شد و انتخاب محل اشتغال نفرات منتخب با تشخیص بانک صورت خواهد پذیرفت؛

> مراحل ثبت نام

۱ -مراجعه به پایگاه اطالع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.
۲ -تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
۹ -ارسال عکس: داوطلب میبایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
۳-۱ -عکس ۴×۳که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
۳-۲ -عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
۳-۳ -اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰پیکسل و حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل باشد.
۳-۴ -تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لک باشد.
۳-۵ -حجم فایل ذخیر شده عکس نباید از ۷۰کیلو بایت بیشتر باشد.
۳-۶ -حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
۳-۷ -حتی االمکان عکس ها سیاه و سفید و یا در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام میشود رخ داده است. تاکید میگردد که عالوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی:
داوطلبان الزم است به وسیله کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد. با مراجعه به پایگاه اطاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال نسبت به دریافت سریال ثبت نامی و سپس با مراجعه به بخش مربوط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

> زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۷/۳۰ برای مش/اهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه۱۳۹۸/۸/۳ منحصرا در شهر تهران برگزار میگردد.
همراه داشتن کارت ورود به جلسه،شناسنامه و کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.
مدارکی که داوطلبین هنگام مصاحبه باید همراه داشته باشند:
۱ -اصل و تصویر خوانا از کلیه صفحات شناسنامه عکس دار
۲ -اصل و تصویر از دو طرف کارت ملی
۳ -اصل و تصویر مدرک تحصیلی با ذکر معدل کل
تبصره: به مدارک تحصیلی فاقد معدل کل و رشته تحصیلی و به گواهی های صادره از سوی دانشگاههای مربوطه مبنی بر گذراندن تعداد واحدهای درسی یا ریز نمرات و همچنین برگ تسویه حساب تحصیلی، به عنوان مدارک فارغ التحصیلی ترتیب اثر داده نخواهد شد؛
۴ -اصل و تصویر از دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی
۵ -پیشینه شغلی شامل سوابق تحصیلی، مهارتها و سوابق کار
۰ -سه قطعه عکس جدید ۴×۳
۷ -اصل و تصویر مدارک احراز بومی بودن متقاضی در استان مورد نظر
تذکرات مهم:
۱ -لازم به توضیح است، استخدام نیروی انسانی مورد نیاز بانک، براساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل )مشتمل بر آزمون، مصاحبه تخصصی و رفتاری، گزینش، انجام معاینات پزشکی و …( انجام خواهد شد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق حد نصاب یا رتبه الزم را کسب ننمایند موضوع ادامه مراحل استخدام آنان منتفی خواهد گردید؛
۲ -بانک پس از برگزاری آزمون کتبی، ارزیابی رفتاری، روانشناختی و مصاحبه تخصصی، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان به ترتیب از بالاترین امتیاز کسب شده به میزان مورد نظر خود اقدام خواهد نمود، قبول شدگان نهایی پس از موفقیت در سایر مراحل جذب از قبیل گزینش، معاینات پزشکی و طی دورههای آموزشی به تعداد مورد نیاز انتخاب خواهند شد؛
۳ -شایان ذکر است، موفقیت پذیرفته شدگان به تنهایی و در هر یک از موارد آزمون، مصاحبه روانشناختی، مصاحبه تخصصی و ….. به منزله پذیرفته شدن فرد متقاضی نبوده، و مسئولیتی برای این بانک ایجاد نخواهد کرد و پذیرش فرد متقاضی صرفاً در صورت طی فرآیند کل استخدام در این بانک خواهد بود. همچنین بانک در قبال ادامه فرآیند استخدام افرادی که علیرغم عدم وجود شرایط احراز متقاضیان در آزمون مزبور شرکت نمایند، هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت ؛
۴ -در صورت احراز مغایرت مدارک و یا عدم تطابق شرایط فرد متقاضی با شرایط تعیین شده، بلافاصله / در هر مرحله از مراحل جذب، ادامه فرآیند جذب متقاضی متوقف و ادامه همکاری با وی منتفی خواهد شد.
۵ -چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی و یا پس از استخدام و اشتغال به کار مشخص گردد متقاضی دارای مدرک تحصیلی بالاتر/ پایین تر از فوق لیسانس درآزمون شرکت نموده از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.
۶ -هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
۷ -ثبت نام داوطلبان صرفاً از طریق سایت مذکور بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی باشد.

> مواد آزمون عمومی

– تعداد سوالات آزمون به تفکیک رشته های مورد نیاز در حوزه تخصصی تعیین می گردد.بدیهی است بانک رفاه در انتخاب هر یک از متقاضیان استخدامی بنا بر تشخیص خود و متناسب با نیازهای سازمانی بانک مختار است و گذراندن مراحل استخدام ، هیچگونه حقی برای متقاضیان از جهت استخدام آنان ایجاد نخواهد نمود.

جهت مشاهده رشته های شغلی آزمون استخدامی بانک رفاه اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید


ثبت رزومه متقاضیان همکاری با بانک

«تکمیل این فرم هیچ گونه تعهدی از طرف بانک جهت جذب و بکارگیری متقاضی ایجاد نمی نماید.»

 

بانک رفاه با بیش از  ۵۰ سال قدمت درعرصه بانکداری کشور درراستای مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز به عموم مردم ، طی سالیان اخیرهمواره نیروهای مورد نیاز خود را ازمیان افراد تحصیلکرده با مدرک تحصیلی بالا جذب نموده است . بطوریکه این بانک علاوه بر دارا بودن رتبه اول درشاخص ” نسبت نیروی انسانی تحصیلکرده به کل نیروی انسانی” درمیان بانک های تجاری بزرگ کشور ، طی هفت سال متمادی نیز درطرح سنجش تکریم مشتری درمیان سازمان ها و نهادهای دولتی وعمومی کشور حائز رتبه اول شده است . از اینرو ، به منظور استمرارخدمت رسانی مطلوب به جامعه ، از افراد تحصیلکرده در دانشگاههای معتبر با مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتردعوت می نماید درصورت تمایل نسبت به درج سوابق ( تحصیلی ، تخصصی ، پروژه و فعالیت های علمی انجام شده ، سوابق کاری وتجربی و …) خود درچارچوب ذیل اقدام تا درصورت نیاز به بهره مندی ازسوابق علمی و تجربیات آنان ، هماهنگی لازم انجام پذیرد.

 

لینک ثبت نام استخدام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. مهران گفت:

    سلام من ارشد دارم میتونم در مقطع لیسانس بانک رفاه شرکت کنم

  2. حسام الدین اسماعیل زاده گفت:

    علاقه زیادی دارم مدرک دیپلم هر کاری باشه انجام میدم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها