استخدام بانک سرمایه در شهرهای تبریز و دزفول


بانک سرمایه به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود در دزفول و تبریز فارغ التحصیلان رشته های کامپیوتر(نرم افزار)، بانکداری، حسابداری، اقتصاد (نظری – بازرگانی) و مدیریت ( بازرگانی – مالی – دولتی) را در مقطع کارشناسی به عنوان متصدی امور بانکی (تحویلداری) به مصاحبه جهت همکاری دعوت می نماید.
متقاضیان واجد شرایط که علاقمند به ارائه خدمت در شعب می باشند، می توانند فرم ورود  اطلاعات را تکمیل نمایند. بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.شرایط داوطلبان:
*    بومی بودن شهر مورد تقاضا
*    دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی
*    دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی
*    عدم اشتغال به تحصیل(در مقطع بالاتر)
*    نداشتن سوءپیشینه کیفری
*    حداقل معدل ۱۴
*    آشنایی با ICDL
*    آشنایی به زبان انگلیسی
*    حداکثر سن ۳۰ سال
لازم به ذکر است که روش ثبت نام و استخدام در بانک سرمایه فقط از طریق سایت و به صورت اینترنتی است. لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارک خود را به ادارات بانک ارسال ننمایند، بعلاوه انجام مصاحبه با متقاضیان هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد. توجه داشته باشید که زمان مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز بانک صرفا از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و ضرورتی برای پیگیری حضوری و یا تلفنی وجود ندارد.

منبع: http://www.sbank.ir/content/view/220/17

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۴)

  1. نوشین گفت:

    سلام و خسته نباشید. من لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور دزفول هستم. با کامپیوتر هم آشنایی دارم. من هرچه کارهای عملی و تحقیقی برای دانشگام بوده همه رو نمره کامل گرفتم. البته برای کارآموزی به مدت سه ماه در بایگانی شهرداری دزفول مشغول به کار بودم و تا حدودی هم به امور بایگانی تسلط دارم.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها