استخدام ایران هاست

یران هاست ، بزرگترین ارائه کننده خدمات میزبانی وب و ثبت دامین در کشور میباشد که در سال ۱۳۷۸ تأسیس شده است. این مجموعه به کمک تلاش های بی وقفه همکاران موفق یه کسب بیشترین سهم ، از بازار خدمات میزبانی وب شده است .تمرکز شرکت بر روی ارائه خدمات سریع و قابل اطمینان به مشتریانش می باشد.

در این راستا محیط حاکم بر فعالیت‌های ایران هاست ، محیطی پویا و بالنده و در عین حال قانون‌مدار و مشتری‌محور است. پایبندی به ارزش‌های انسانی پیش از هر اصل دیگری چارچوب فعالیت‌های ایران هاست را مشخص می‌کند.صراحت و شفافیت، دوستی و صمیمیت، احترام متقابل، ، یاد دادن و یاد گرفتن، انتقاد پذیری و انعطاف‌پذیری از ویژگی‌های این محیط است. حضور در محیطی صمیمی، فعال و سرشار از پویایی، اولین مزیت پیوستن به تیم ایران هاست است. کار در کنار افراد با انگیزه و مسلط به حوزه کاری خود، بستر مناسبی برای رشد و بالندگی شغلی است.

ایران هاست از ابتدا، با اعتقاد به این موضوع که سرمایه اصلی هر سازمانی، نیروی انسانی آن سازمان است؛ جذب افراد متخصص و سختکوش را سرلوحه راهبرد توسعه منابع انسانی خود قرار داده و با فراهم آوردن فرصتهای یکسان اشتغال برای فارغ‌التحصیلان از طریق تعریف راهکارهای معین جذب و بکارگیری؛ در طول سالیان، بدنه کارشناسی و مدیریتی خود را از بین افرادی واجد ویژگیهای لازم، توسعه داده است.

برای پیوستن به ما، به فرصتهای شغلی ارائه شده در این متن مراجعه نموده و چنانچه خود را واجد شرایط ارسال درخواست کار می‌دانید، رزومه خود را تکمیل و با موضوع آن زمینه شغلی منتخب ، به ایمیل مربوطه ارسال نمایید. پس از ارزیابی اولیه تقاضای شما، بر طبق رویه‌های سازمانی عمل شده و در صورت نیاز با شما تماس گرفته خواهد شد.

 

شرایط عمومی

  • توان‌مندی در پیشبرد امور محول شده و نتیجه‌گرایی در کار
  • توانایی فعالیت در کارهای گروهی
  • مطالعه‌ی آخرین نشریات و مقالات مرتبط با حوزه‌ی فعالیت
  • مطالعه‌ی عمومی در زمینه‌های مختلف
  • تسلط بر کار با نرم‌افزارهای عمومی و استفاده از قابلیت‌های فناوری اطلاعات در کار
  • کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی (برای متقاضیان مرد)

 

موقعیت های شغلی در ایران هاست

کارشناس فروش وامور مشترکین (تمام وقت)

کارشناس پشتیبانی میزبانی وب (تمام وقت)

کارشناس پشتیبانی فنی (تمام وقت)

برنامه نویس وب (تمام وقت)

طراح وب (تمام وقت)

مدیر تولید نرم افزار (تمام وقت)

لینک سایت

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها