استخدام استانداری گلستان در سال ۹۷ (خبر جدید)

استخدام استانداری گلستان

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

 

خبر ۴ اسفند ۹۷ – توسعه بوم گردی نقش ویژه در ایجاد اشتغال گلستان دارد

استاندار گلستان با بیان اینکه در سالجاری بیش از ۱۰۰ مجموعه بوم گردی دراین استان به بهره برداری رسیده است، گفت: توسعه این فضاها و اشتغال ایجاد شده از این ناحیه نقش ویژه ای در بهبود وضعیت بیکاری در استان داشته است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۴ آذر ۹۷ – ایجاد ۲۲۲۵ فرصت اشتغال برای جوانان گنبدی

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از ایجاد ۲ هزارو ۲۲۵ فرصت شغلی برای جوانان این شهرستان در هشت ماه گذشته خبر داد و گفت: این فرصت ها با پرداخت وام اشتغالزایی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز چهارشنبه درچهارمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار داشت: تعهد اشتغال گنبدکاووس برای امسال چهار هزار و ۱۲ فرصت بوده که تا پایان سال به طور کامل محقق می شود.
وی با تاکید بر توجه بیشتر مدیران اجرایی برای ایجاد اشتغال و پیگیری مسائل حوزه جوانان، افزود: تشکل اتاق فکر در ادارات، نهادها و بویژه دانشگاه ها می تواند به رفع علمی و با برنامه مشکل اشتغال کمک نماید.
کریمی با گلایه از حضور کمرنگ روسای بانک ها در این نشست و ارائه ندادن گزارش میزان پرداخت تسهیلات حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان، از تلاش بهزیستی، ورزش و جوانان و شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس در این بخش قدر دانی کرد.
وی همچنین از راه اندازی میز خدمت در روزهای جمعه با حضور مدیران اجرایی شهرستان در دو مصلی گنبدکاووس خبرداد.
به گزارش ایرنا، دراین جلسه رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز گفت: دراین شهرستان ۲ سمن در حوزه ورزش و جوانان فعال بوده و ۱۰ سمن دیگر در حال دریافت مجوز هستند.
حجت الله یوسفی افزود: برای استفاده از ظرفیت جوانان نخبه اتاق فکری در اداره ورزش و جوانان تشکیل و به زودی فراخوانی برای حضور و عضویت بیشتر جوانان دراین اتاق صورت می گیرد.
در این نشست رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس دانشگاه پیام نور، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، کارشناس بهزیستی و یکی از جوانان کارآفرین گنبدکاووس نیز گزارشی از فعالیت های حوزه جوانان ارائه دادند.
شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع : خبرگزاری ایرنا


خبر ۲۳ آبان ۹۷ – تحقق ۷۸ درصدی تعهد اشتغال در گلستان

استاندار گلستان گفت: تعهد تعیین شده دولت برای اشتغال در استان ۲۰ هزار نفر بوده است که تا به امروز ۱۵ هزار و ۶۶۲ شغل معادل ۷۸ درصد تعهد محقق شده است.

به گزارش ایسنا، سید «مناف هاشمی» اظهار کرد: البته ما در استان ایجاد ۳۰ هزار شغل را هدف‌گذاری کردیم که بر این اساس تاکنون ۵۲ درصد اشتغال محقق شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون اعتبارات جاری استان ۷۲ درصد تخصیص و اعتبارات عمرانی ۳۷ درصد اختصاص یافت.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال روستایی ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبارات کم بهره در استان در نظر گرفته شده بود که تا به امروز بیش از این میزان، مجموعاً ۲۰۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. میانگین جذب در کشور ۷۰ درصد بوده اما ما توانستیم ۱۲۵ درصد جذب داشته باشیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: ۲۰۰۰ میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری در استان مطرح شده که تاکنون ۱۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده است.

۳۷ واحد به چرخه تولید بازگشتند

وی افزود: با پرداخت تسهیلات رونق تولید، ۳۷ واحد تولیدی ورشکسته یا تعطیل شده استان دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار گلستان گفت: امسال استان گلستان با پرداخت ۲۵۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۷۵ واحد، رتبه دوم کشور را دارا است.

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار استانی برای ایجاد زیرساخت در آشوراده

وی در ادامه در خصوص طرح گردشگری آشوراده، گفت: مجوزهای لازم برای اجرای این طرح اخذ شده و به‌زودی کلنگ این پروژه به زمین خواهد خورد. ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی را برای ایجاد زیر ساخت‌های لازم اختصاص دادیم.

هاشمی با اشاره به این‌که این کار به سازمان همیاری شهرداری استان واگذار شده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که مقدمات این پروژه تا سال آینده انجام شود و سال آینده بتوانیم از بخش خصوصی دعوت به همکاری کنیم.

وی با تاکید بر عزم جدی برای احیای خلیج گرگان، اظهار کرد: طرح احیای خلیج گرگان پس از انجام مطالعات متعدد، در سازمان محیط زیست کشور مصوب شد. ۵۸ میلیارد تومان برای این طرح برآورد شده که باید در بودجه ۹۸ پیش‌بینی شود.

اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار برای پارک پسماند

وی با اشاره به این‌که فاز نخست پارک پسماند به پایان رسید، گفت: ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شد و در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

استاندار گلستان با اشاره به پروژه پتروشیمی در استان، گفت:‌ پروژه پتروشیمی یک پروژه معمولی و کوچک نیست و برای اجرای آن مقدمات فراوانی وجود دارد. پیگیر فراهم کردن مقدمات هستیم. در این زمینه با وزارتخانه‌های مربوطه و بخش خصوصی و دولت ارتباط گرفتیم تا این پروژه نیز به سر انجام برسد.

هاشمی به مشکلات کشاورزان استان هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم امسال قیمت‌های خرید تضمینی محصولات کشاورزی به نحوی اصلاح شود که کشاورزان متضرر نشوند. این موضوع را با همکاری نمایندگان پیگیری می‌کنیم.

اولویتم انتخاب معاونین بومی است

وی به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان هم اشاره کرد و گفت: همه کسانی که مشمول این قانون هستند باید کنار بروند، ماهم حتما به قانون عمل خواهیم کرد. دو معاون من که بازنشسته هستند از دو ماه گذشته استعفاء خودشان را به من دادند، اما من از آن‌ها تا آخرین زمان قانونی استفاده خواهم کرد. این افراد سرمایه‌های ما هستند و باید به خدمات آن‌ها احترام بگذاریم.

استاندار گلستان یادآور شد: رایزنی‌های مختلف در خصوص انتخاب معاون سیاسی و معاون اقتصادی صورت گرفته و اولویت انتخاب با گزینه‌های بومی است.

منبع : خبرگزاری ایسنا


خبر ۵ شهریور ۹۷ – تشکیل ۴۶۰ میلیارد ریال پرونده اشتغالزایی در مینودشت

فرماندار مینودشت درشرق گلستان گفت: در پنج ماه گذشته یک هزار و ۲۴۷ پرونده در حوزه اشتغالزایی و توتونکاری به ارزش تقریبی ۴۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان تشکیل و به بانک های عامل ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا طباطبایی روز دوشنبه در مراسم متمرکز افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۲۸۱ طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزای این شهرستان افزود: از این طرح ها ۸۱۰ پرونده با ۴۱۰ میلیارد ریال در کارگروه اشتغال تصویب شده که ۴۹۰ پرونده آن با ۳۴۰ میلیارد ریال در نوبت پرداخت ازسوی بانک قرار دارد.
وی گفت: ۴۳۷ پرونده دیگر هم در زمینه توتونکاری با ارزش ۵۰ میلیارد ریال تشکیل و برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شده است.
طباطبایی اضافه کرد: بسیاری از این طرح ها که بیشتر طرح های کوچک و متوسط هستند در نیمه دوم سال جاری به ثمر می نشیند و فرصت اشتغال بالایی را نیز برای مردم و جوانان مینودشت فراهم می کند.
وی با اشاره به پیش بینی ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی در این شهرستان درسال جاری، تصریح کرد: با مجموع این تسهیلات بویژه در زمینه کشت توتون، جهش خوبی درحوزه اشتغال مینودشت ایجاد می شود.
فرماندار مینودشت یادآور شد: کشت توتون دراین شهرستان سابقه طولانی دارد و براساس بررسی انجام شده علاوه بر مصرف پایین آب دراین محصول، در هر هکتار پنج تا ۱۰ نفر شغل نیز ایجاد می کند.
طباطبایی گفت: سطح کشت توتون در مینودشت درسال جاری ۵۴۰ هکتار است که می توان آن را تا چهار برابر توسعه داد و ۱۵ تا ۲۰ هزار شغل ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: امسال سهیمه اشتغال پیش بینی شده این شهرستان در همه بخش ها ۱۷۶۰ نفر است و کل آمار بیکاران ثبت شده مینودشت نیز ۲۵۰۰ نفر می باشد که درصورت توجه و احیای کشت توتون می توان بیکاری را ریشه کن کرد.
به گزارش ایرنا، با افتتاح ۲۶۹ طرح عمرانی و اقتصادی و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ طرح دیگر در این حوزه در مینودشت که باحضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، ائمه جمعه و مسئولان این شهرستان برگزار شد، برای ۲۶۴ نفر شغل ایجاد می شود.
شهرستان مینودشت با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۲ دی ۹۵ – اشتغال چهار هزار نفری گلستانیها در پرورش ماهیان گرمابی

باشگاه خبرنگاران جوان : از گرگان؛ معاون  آبزی پروری شیلات گلستان گفت: این افراد در پنج هزار هکتار  مزرعه پرورشی ماهیان گرمابی گلستان اشتغال دارند.
محمود سقلی افزود : تاکنون  ۱۱ هزار و ۱۰۰تن ماهی گرمابی  از این استخرهای پرورشی برداشت شده است .
وی ادامه داد: تولید ماهیان گرمابی امسال  در گلستان ۲۵ درصد بیشتر شده است و پیش بینی می شود امسال حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن ماهی گرمابی در استان تولید شود.
ماهیان گرمابی پرورشی گلستان شامل کپور، آمور، فیتوفاک و بیگ هد است.

 


خبر ۱۸ شهریور ۹۵ – ۱۲ هزار شغل جدید در گلستان ایجاد می‌شود

خبرگزاری مهر: علی‌آبادکتول – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان خبر داد و گفت: این میزان اشتغال در قالب طرح تکاپو محقق می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سعید مازندرانی بعدازظهر چهارشنبه در آئین افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته تعاون در علی‌آبادکتول اظهار کرد: اشتغال یکی از معضلات اصلی جامعه است که امروز کشور و استان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
وی یادآور شد: به دلیل محدودیت‌های اداری و قانونی امکان ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در بخش دولتی وجود ندارد.
وی با یادآوری اینکه فرصت‌های شغلی جدید باید توسط بخش خصوصی و تعاونی ایجاد شود، افزود: در اصل ۴۴ قانون اساسی مقررات خوبی در جهت حمایت از تعاونی‌ها و تعاون گران تدوین‌شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: با توجه به پتانسیل‌های موجود و وجود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، شهرستان علی‌آبادکتول ظرفیت ایجاد تعاونی‌های توسعه و عمران رادار است.
وی اضافه کرد: امسال بنا داریم در راستای اجرای طرح تکاپو پروژه‌های جدیدی را تعریف کرده و ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد کنیم.
مازندرانی تصریح کرد: گردشگری، شیلات، آی تی و نوغانداری و ابریشم محورهای فعالیت‌های اجرای این طرح در گلستان خواهد بود.
وی از حمایت از تعاونی‌های بانوان و تحصیل‌کردگان دانشگاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه و همچنین بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم استان باشیم.۸

 


خبر ۶ شهریور ۹۵ – ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۷۲۱ نفر در گلستان

خبرگزاری مهر : استاندار گلستان گفت: در سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید یک هزار و ۲۴ پروژه اقتصادی و عمرانی در گنبدکاووس به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، حسن صادقلو صبح شنبه در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان که با حضور وزیر کشور در دانشگاه آزاد واحد اسلامی گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و برای یک هزار و ۷۲۱ نفر اشتغال ایجاد شد.
وی افزود: در سه سال گذشته با تمام مشکلاتی که دولت داشت و در برخی سال ها سال سیاه نامیده شد، خدمات قابل توجهی ارائه شد که قابل راستی آزمایی است.
استاندار گلستان ادامه داد: در سه سال گذشته در دولت تدبیر و امید ۶ هزار و ۷۰ پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۴۳ پروژه کلنگ زنی شده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت در حوزه عمرانی و اقتصادی استان سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.
صادقلو خاطر نشان کرد: با احتساب پروژه هایی  که در حال اتمام بوده و ۷۰ درصد از اقدامات اجرایی آن ها انجام شده در گلستان پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در سه سال گذشته در آزادشهر ۷۷۹ پروژه با اعتبار ۲۲۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و برای ۶۹۴ نفر اشتغال ایجاد شده است.
استاندار گلستان همچنین گفت: در رامیان نیز ۴۲۹ پروژه با اعتبار ۱۱۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۰۹ نفر به بهره برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه گلستان در سه سال گذشته در راستای مشارکت اقتصادی ارتقاء پیدا کرده است، افزود: هم اکنون گلستان در رتبه ۲۲ اقتصادی، ۱۴ تخت بیمارستانی، ۱۳ اعتبارات هزینه ای و ۱۷ تملک دارایی در کشور قرار دارد.
صادقلو با بیان اینکه گلستان در بحث اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه های تولیدی و صنعتی نیز ورود خوبی داشته است، ادامه داد: تسهیلات رفع موانع تولید گلستان از ۴۲۲ میلیارد تومان به ۷۴۴ میلیارد رسید و تاکنون ۷۱۰ بنگاه اقتصادی به بانک ها معرفی شدند.
وی تصریح کرد: در کارگرده تسهیل و رفع موانع تولید گلستان مشکلات مالی و بانکی ۸۴ بنگاه حل شده و تاکنون ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های تولیدی استان تسهیلات پرداخت شده است.
استاندار گلستان بیان کرد: در ابتدای دولت تدبیر و امید ۲۶ درصد از راه آهن اینچه برون باقی مانده بود که با تخصیص ۷۶ میلیارد تومان  این طرح به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: استان گلستان دچار گپ تاریخی و عقب ماندگی است و مشکلات بسیاری از گذشته وجود دارد اما امیدواریم با همگرایی، تعامل و همدلی قابل توجه در استان بتوانیم بخشی از مشکلات را حل کنیم.


خبر ۳ تیر ۹۵ – اولویت های اشتغال در گلستان مشخص شود

 خبرگزاری مهر : رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: دستگاه‌های استان موظف‌اند برای توسعه و اشتغال استان برنامه داشته باشند و اولویت های اشتغال را مشخص کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، حسین پیشقدم، عصر چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان گلستان با حضور رسانه ها، اظهار کرد: مسئولان استان نباید منتظر بنشینند تا کسانی از بیرون برای توسعه آن تصمیم بگیرند. در کنار سازمان‌هایی مانند یونی دو دستگاه‌های استان هم موظف‌اند برای توسعه و اشتغال استان برنامه داشته باشند.
وی افزود: در بحث مزیت‌های پیشرو دستگاه اصلی استان شامل جهاد کشاورزی، شیلات، صنعت و گردشگری در یک سال گذشته توفیقاتی نداشته‌اند. هرچند در بخش گردشگری کارهایی خوبی انجام‌شده که کافی نیست.
وی اظهار کرد: زمانی که به مباحث علمی کار رسیدیم و کمی روند سخت شد دستگاه‌ها دیگر ادامه ندادند. همین است که به‌رغم فرصت‌های مناسبی که در استان داریم نتوانسته‌ایم از آن‌ها استفاده کنیم و در یک منطقه کویری پرورش ماهیان خاویاری داریم اما در استان گلستان خبری نیست.
پیش‌قدم با تأکید بر اینکه اولویت‌های توسعه و اشتغال گلستان باید توسط مدیران استانی مشخص شود، اضافه کرد: باید به اسناد راهبردی استان احترام بگذاریم و به مصوبات پایبند باشیم.
وی متذکر شد: برای داشتن آمارهای به‌روز، سامانه سیما بر در استان داریم که اطلاعات بسیاری از دستگاه‌ها مربوط به ابتدای سال ۹۳ است و دستگاه‌ها نسبت به ثبت آمار در این سامانه باید اهتمام جدی داشته باشند.


خبر ۴ خرداد ۹۵ – رشد یک درصدی اشتغال گلستان در دولت تدبیر و امید

خبرگزاری مهر : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: وضعیت اشتغال گلستان در دولت تدبیر و امید حدود یک درصد رشد داشته و بهبودیافته است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمود ربیعی شامگاه دوشنبه در همایش جوان، خودباوری و توسعه اقتصادی که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در زمان آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید نرخ بیکاری گلستان ۱۲.۶ درصد بود که هم‌اکنون به ۱۱.۸ درصد رسیده است.
وی بابیان اینکه هم‌اکنون نرخ بیکاری کشور ۱۱ درصد است، افزود: هرچند ما معتقدیم این نرخ واقعی بیکاری استان نیست اما چاره‌ای جز پذیرش آن وجود ندارد و خرسندیم که این وضعیت در مقایسه با گذشته بهتر شده است.
وی ادامه داد: استان گلستان با شرایط ویژه اقلیمی، توپوگرافی و منابع انسانی نباید استان نا برخوردار باشد بلکه می‌تواند به‌عنوان استانی معین برای استان‌های محروم در کشور تبدیل شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان تأکید کرد: فرهنگ پشت‌میزنشینی باید به فرهنگ کسب‌وکار و کارآفرینی تغییر پیدا کند.
وی تصریح کرد: افراد کارآفرین افراد شجاع و توانمندی هستند که موجب رونق تولید و بهبود اقتصاد می‎شوند و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی و دولتی به سمت شکوفایی و رونق سرمایه‌گذاری و توسعه گلستان حرکت کنیم.
ربیعی اضافه کرد: طی دو ماه آینده دو هزار میلیارد تومان بابت خرید گندم، جو و کلزا به استان گلستان تزریق خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امسال وضعیت اقتصاد کشاورزی در استان گلستان بسیار عالی بود، سال گذشته ۹۰۰ هزار تن خرید گندم داشتیم و امسال پیش‌بینی می‌شود یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود.
وی از برداشت بیش از ۱۰۰ هزار تن جو در استان خبر داد و تصریح کرد: پیش‎بینی می‎شود برداشت جو از مزارع استان گلستان به بیش از ۳۴۰ هزار تن افزایش یابد و ۲۰ هزار تن کلزا از مزارع برداشت شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان، نقش بخش خصوصی را در تقسیم‌کار و جذب سرمایه‎گذاری مهم دانست و ادامه داد: دولت باید ریل‎گذاری کند تا زمینه تولید فراهم و اشتغال ایجاد شود.
ربیعی با اشاره به اینکه استان ظرفیت‎های خوبی در بخش شیلات دارد، گفت: قفس‎هایی برای پرورش خاویار در منطقه خلیج گرگان ایجاد می‌شود که اشتغال‌زایی نیز در پی خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان افزود: در دولت گذشته آن‌قدر در این استان استخدام صورت گرفته است که تا ۱۲ سال آینده تعدادی بازنشسته شوند تازه به نقطه صفر می‎رسیم.
وی همچنین به حفاری چاه نفت و گاز در منطقه صوفی کم اشاره و تصریح کرد: مطالعات روی این موضوع از ۲۶ سال گذشته انجام‌شده است و تاکنون کارهای بزرگی در این راستا انجام‌شده و در مدت ۶ ماه امکانات بزرگی از خوزستان آوردند و شرکت معتبری روی آن کار می‎کند.
وی اضافه کرد: طی سه هفته آینده باید دعا کنیم این پروژه به نتایج خوبی برسد آن‌وقت باید پروژه‎های کوچک را کنار گذاشته و به فکر پالایشگاه نفت در گلستان باشیم.


 

خبر ۲۸ اردیبهشت ۹۵ – اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی در شهرداریهای استان گلستان

نتایج آزمون استخدام پیمانی در مشاغل شهرداریهای استان گلستان(فاضل آباد– گمیش تپه– سیمین شهر–آق قلا) اعلام شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان اعلام کرد: نتایج آزمون استخدام پیمانی در مشاغل تخصصی شهرداریهای استان، پس از برگزاری آزمون تخصصی کتبی ( برگزار شده در مورخه ۹۴/۱۱/۰۲ ) و مصاحبه به شرح ذیل اعلام میگردد.
احمد سردارزاده گفت: این آزمون ، براساس مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور، برای پذیرش تعداد ۸ نفر از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی و عمومی و مصاحبه به صورت پیمانی برای خدمت در ۴ شهرداری استان گلستان شامل ” فاضل آباد– گمیش تپه – سیمین شهر – آق قلا” و با اعلام آمادگی حدود ۱۰۰۰ نفر داوطلب مرد و زن در تاریخ دوم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که ثبت نام آن از بیست و دوم آذرماه الی پنجم دی ماه سال گذشته از طریق سایت استانداری گلستان انجام شده بود.
وی افزود: در این آزمون؛ داوطلبین شرکت کننده، در پنج رشته شغلی کارشناس امور اداری- مسئول خدمات مالی- آرشیتکت- کارشناس شهرسازی- مهندسی راه و ساختمان برای تصدی پست کارشناس امور اداری- کارپرداز- کارشناس شهرسازی ومعماری – مسئول شهرسازی- مسئول امورعمرانی با هم به رقابت پرداختند.
دبیر شورای اداری-استخدامی شهرداریهای استان همچنین تاکید کرد: انتخاب نهائی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت و تا زمان اتمام سیر مراحل اداری و تا قبل از صدور احکام استخدام پیمانی، برای پذیرفته شدگان حقی ایجاد نخواهد شد و چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد، اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
سردارزاده ادامه داد: پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری پس از اعلام رسمی در سایت استانداری جهت طی سیر مراحل بعدی اداری وگزینش به واحد امور اداری و استخدامی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان اقدام نمایند. عدم مراجعه و ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد و در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: طبق دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل شهرداریها ابلاغی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، داوطلبان می توانند حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را پس از ثبت در دبیرخانه استانداری گلستان، به دفتر امورشهری وشوراهای استانداری برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند . پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
سردارزاده همچنین در خاتمه اظهار امیدواری کرد: که انشاءالله با جذب نیروی انسانی متخصص، توانمند و شایسته بتوانیم بیش از پیش شاهد بهبود، ارتقاء ، پیشرفت و توسعه منابع انسانی شهرداریهای تابعه استان و جلب پیش از پیش رضایت شهروندان عزیز استان باشیم.

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ دی ۹۳ استخدام: نتایج مصاحبه تخصصی استخدام ۱۵ دستگاه اجرایی استان گلستان اعلام شد

 مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان گفت: به حول و قوه الهی، بعد از ماه ها انتظار، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مجوز اعلام نتایج مصاحبه تخصصی استخدام ۱۵ دستگاه اجرایی استان را طی نامه شماره ۱۲۹۷۴/۹۳/۲۲۵ مورخ ۲۶/۹/۹۳ صادر نمود.

نورالله نوراللهی افزود: نتایج مصاحبه تخصصی مذکور، مربوط به آزمون کتبی استخدامی مورخ ۱۷/۱۲/۹۱ می باشد که مصاحبه تخصصی و یا آزمون عملی آن (حسب مورد) در نیمه دوم سال ۹۲ برگزار و اعلام نتایج آن به خاطر عدم پیش بینی اعتبار مورد نیاز از تاریخ ۱/۸/۹۲ متوقف شد تا اینکه با پیش بینی اعتبار مورد نیاز در بودجه سال ۹۴ ، معاونت توسعه، مجوز ادامه فرایند را صادر نمود.

وی اظهار کرد: ان شاء الله بعد از اخذ تأییدیه گزینش و تأمین اعتبار مورد نیاز، پذیرفته شدگان نهایی در دستگاه استخدام کننده، بکارگیری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات اصلی پذیرفته شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان گلستان که اسامی آنها در جدول پیوست آمده است، از روز شنبه مورخ ۶/۱۰/۹۳ لغایت پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۱/۱۰/۹۳ فرصت دارند نسبت به معرفی خود به دستگاه استخدام کننده، بر اساس آدرس اعلام شده در جدول ذیل، جهت انجام مراحل گزینش، اقدام نمایند.

بدیهی است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده، به منزله انصراف آنها تلقی شده و نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان، روی لینک زیر کلیک نمایید:

asami-paziresh.pdf

ردیف

نام دستگاه استخدام کننده

آدرس

۱

اداره کل بهزیستی

گرگان-خیابان شهید بهشتی-بهشت دهم

۲

اداره کل هواشناسی

گرگان- میدان بسیج -سایت اداری

۳

اداره کل حفاظت محیط زیست

گرگان-جاده نهارخوران-جنب هتل راه و ماه

۴

اداره کل گمرک

مرز اینچه برون

۵

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای

گرگان- خیابان ۵ آذر-انتهای بلوار حسام

۶

اداره کل ورزش و جوانان

گرگان -خیابان شهید بهشتی-بهشت هشتم(۸)

۷

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

گرگان-چهارراه گلها-خیابان شهید مصطفی خمینی-نبش کوچه دهم

۸

اداره کل ثبت احوال

گرگان- میدان بسیج-سایت اداری

۹

اداره کل پزشکی قانونی

گرگان-بلوار شهید کلانتری(کمربندی)-روبروی شهرک حافظ

۱۰

استانداری

گرگان – میدان بسیج-سایت اداری ساختمان شماره (۱)استانداری – امور اداری

۱۱

اداره کل راه و شهرسازی

گرگان ابتدای خیابان شهید بهشتی

۱۲

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

گرگان- میدان فخرالدین اسعد گرگانی ابتدای خیابان لشگر

۱۳

اداره کل دامپزشکی

گرگان- کمربندی- جنب جاده زنگیان

۱۴

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری

گرگان- خیابان شهید بهشتی

۱۵

مدیریت امور عشایر

گنبد- خیابان ۱۷ شهریور غربی- خیابان نامجو- پلاک ۱۳۹

خبر ۲۷ مرداد ۹۳ استختام: استخدام جدید استانداری گلستان

استانداری گلستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای تازه تاسیس استان گلستان ( تاتارعلیا – مزرعه – فراغی- سنگدوین ) از محل سهمیه استخدامی شماره ۱۸۸۱۴/۹۲/۲۲۰ مورخ ۱۴/۱۱/۱۳۹۲ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و نامه شماره ۱۱۱۳۱ مورخ ۲۵/۰۳/۹۳ سازمان شهرداریها و دهیاری‏های کشور، در نظر دارد تعداد ۱۸ نفر افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی‏های تخصصی، علمی و مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداریهای تازه تاسیس استان گلستان ( تاتارعلیا – مزرعه – فراغی- سنگدوین ) استخدام نماید .

تاریخ های مهم
۹۳/۰۵/۲۹
تا
پایان وقت اداری ۹۳/۰۶/۰۶
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری
۹۳/۰۶/۱۵
از ساعت ۹ صبح
مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
۹۳/۰۶/۲۱
ساعت ۸:۳۰ صبح
برگزاری آزمون کتبی
سایر مراحل متعاقبا اعلام خواهد شد

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

 

برای مشاهده شرایط دعوت به همکاری اینجا را کلیک کنید

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات اینجا را کلیک کنید

 

خبر ۹ تیر ۹۳ – زمان اعلام نتایج مصاحبه تخصصی استخدام پانزده دستگاه اجرایی استان گلستان

اداره کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان طی اطلاعیه ای، زمان اعلام نتایج مصاحبه تخصصی استخدام پانزده دستگاه اجرایی استان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع آن دسته از افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی ۱۷-۱۲-۹۱ که حسب مورد به مصاحبه تخصصی یا آزمون عملی استخدام دعوت شده اند می رساند، به استناد ابلاغیه های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، نتایج آزمون استخدامی تا زمان تأمین اعتبار مورد نیاز برای استخدام های جدید، اعلام نخواهد شد.

لذا شایسته است از پیگیری حضوری و یا تلفنی از طریق دفتر منابع انسانی و تحول اداری و یا سایر دفاتر استانداری خودداری نمایید.

این دفتر به محض حصول نتیجه از مراجع ذیصلاح، نتایج را از طریق سایت استانداری به اطلاع عموم خواهد رساند.

خبر ۷ مرداد ۹۲-نتایج آزمون استخدامی استانداری گلستان اعلام شد
نتایج اولیه آزمون استخدامی استانداری گلستان که مورخ ۱۷ اسفند ۹۱ برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نتایج اولیه آزمون استخدامی ۱۷اسفند ۹۱ دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اعلام شد.

شرکت کنندگان می توانند برای مشاهده اسامی و اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه  کنند.

هم چنین شرکت‌کنندگان می‌توانند برای مشاهده نشانی و نام دستگاه‌های استخدام کننده به این لینک مراجعه  کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۴۰)

  1. انتظار کشنده گفت:

    کسی از استخدامی فرمانداریها خبر نداره؟ واقعا دارن چکار میکنن؟میگن معاون سیاسی استانداری امضا نمیکنه. قسمت گزینش و منابع انسانی امضا کردن و مونده امضای معاون سیاسی که میگن امضا نمیکنه.

  2. علي گفت:

    سلام خدمت دوستان گلستانی عزیز
    خبر دارید حقوق کارمند بهزیستی با مدرک ارشد قسمت روابط عمومی چقدر است

  3. بهزیستی مازندران گفت:

    از دوستان کسی بهزیستی گلستان هست ؟

  4. محمد گفت:

    سلام بچه ها تعهد محضری دقیقا برای چی می خواند؟

  5. گلستانی گفت:

    از دوستام اداره تعاون کسی خبر جدیدی نداره؟چرا ابلاغ ما رو نمیزنن؟

    • کامی گفت:

      سلام
      تبریک به بچه‌های تعاون
      امروز خانم ظفر گفت که با جلسه ای که دیروز گرفته شده بود در استانداری قطعاً از اول خرداد ابلاغ زده میشه احتمالا فردا پسفردا برای جلسه قبل شروع به کار تماس گرفته میشه، انشاءالله تمام بچه های گلستان برند سر کار،

  6. golestan گفت:

    کسی نمیخاد جواب بده????????

  7. golestan گفت:

    سلام
    شما چه سالی ازمون دادید ک الان شروع ب کار میکنید?
    ایا همه افرادی ک ۹۳ازمون دادن هم همین خرداد شروع ب کارمیکنن???لطفا جواب بدین.ممنون

    • سال 91 گفت:

      ما سال ۹۱ آزمون دادیم.برا شما خیلی زود انجام میشه. چون تو همین دولت امتحان دادید.اگه گزینش شدین به زودی شروع به کار میکنین ولی اگه گزینش نشدین باید مراحلتون انجام بشه

  8. علی گفت:

    ثبت احوال نبود؟

  9. آذر گفت:

    تبریک میگم به barge noo
    من هم راه و شهرسازی هستم. امیدوارم زودتر مشکل اشتغال همه دوستان حل بشه.موفق باشید.

  10. علی گفت:

    سلام دوستان
    از ثبت احوال خبری نیست؟

  11. barge noo گفت:

    سلام دوستان

    مورخ ۹۴/۲/۲۳ حکم ما رو صادر کردن و ابلاغ زدن و ۹۴/۲/۲۹ جلسه توجیهی داریم، از ۹۴/۳/۳ یا ۹۴/۳/۵ مشغول به کار میشیم. خدا رو شکر.

    من اداره راه شهرسازی ام.
    به بچه های بهزیستی هم زنگ زدن و حکم شون صادر شده و تعهدمحضری گرفتن که تو اون شهری که قبول شدن، خدمت کنن.

    ما هم ازمایش خون و ادرار دایم، با یه پزشکی معمولی که از دو متری دیدن مون و سوال کردن که مشکل قلبی، تنفس، فلجی و… دارید یا نه؟! همین. من اداره بهداشت واقع در خیابان رازی رفتم. هزینه ش هم ۳۲ هزار تومان شد.

    امیدوارم به بقیه دوستان هم زنگ بزنن و برای بقیه هم نوع هام ارزو و دعا میکنم که وضعیت اشتغال شون مشخص بشه ویا شغل ایجاد بشه که اونا هم مشغول بشن. واقعا شرایط مناسبی نداریم.

    خدایا مچکرم

  12. کامی گفت:

    با سلام

    جهت اطلاع ان دسته از دوستانی که هنوز سو پیشینه و ازمایش نرفتن بگم که سرتون کلاه نره !!!!!!!!!!!!

    چراکه قانون جدید استخدام میگه فقط باید تست مورفین بدین از طریق ادرار لذا نه خونی باید بدی نه تست گوش و چشم و قفسه سینه و …. و پول و وقت الکی نذارید

    ما دقیقه نود از طریق بهداشت گرگان فهمیدیم که زنگ زدم به کارگزینی و مسئولش با اون حرف زدو از ما نگرفتند.

    امیدوارم کمکی شده باشه چون بعضی ها نمیدونن

    • محمد گفت:

      شاید اداره به ادره فرق داره. شما برا کدام اداره هستین و هزینه آزمایشات پزشکیتون چقدر شد؟فکر کنم هر چی اداره مورد نظر بگه مجبوریم انجام بدیم.اگه ایرادر بگیریم ممکنه فکر کنن یه مشکلی داریم.

      • کامی گفت:

        سلام اداره تعاون هستم، ربطی به اداره نداره بخش نامه هستش که به تمام کارگزینی ها گفته شده. خود کارمند بهداشت گفت، وگرنه برای ما هم نوشته بودن باید صحت مزاج بگیرند، آزمایش و انگشت نگاری شد حدوداً شصت هفتاد تومان

  13. زهره گفت:

    با سلام من و برادرم سخت دنبال کار هستیم لیسانس حسابداری و فوق دیپلم عمران میشه برامون یک کار جور کنید ؟
    میشود ایا ؟

  14. گلستانی گفت:

    سلام.امروز اداره کل بودم.به ما هم قول اول خرداد دادن.

  15. همای سعادت گفت:

    با سلام
    دوستان طی آخرین تماس بااستانداری وعده اول خرداد داده شد.انشالله که تمام میشه کارها وگره ها وبعد۳سال مشغول میشیم.

  16. آسمان گفت:

    گلستانی عزیز ممنون از همدریتون برای بچه های سایت دردل کردم ولی آقای مدیرسایت منتشر نکرد

    • کامی گفت:

      با سلام
      طبق آخرین خبر از زبان اقای نورالهی که شخصاً باهاش حرف زدم خبر خوش اینکه ۳/۱ شروع به کار استان گلستان، و شامل تمام ادارات میشه، نامه تامین اعتبار برای این تاریخ قطعی شده،

    • گلستانی گفت:

      سلام آسمان.مدیر بنده خدا هم یکسری محدودیت و معذوریت داره.ان شا الله که کار هممون روبراه بشه.فقط ما حال همدیگرو میفهمیم و میدونیم این انتظار چقدر سخته.همونطور که دوستان اشاره کردن ما اداره کار و تعاونیا کد استخدامیمون اومده.منتظر تامین بودجه هستیم.حالا کی تامین بشه الله اعلم.

  17. سام گفت:

    باسلام و خسته نباشید، بچه های اداره تعاون گلستان رفتن واسه تست اعتیاد و انگشت نگاری و همه مراحل استخدامیشون تموم شد، کد استخدامیشونم اومده،فقط منتظر تأمین اعتبارن

    • کامی گفت:

      سلام. بله منم رفتم کد مستخدم هم اومده انشاءالله قراره تا آخر این ماه ابلاغ بزنند البته بسته به پیگیری استانداری داره که دارن یه کارایی میکنن
      انشاءالله همه دویست نفر استان سریع برن سر کار بزودی

  18. آسمان گفت:

    سلام بچه ها واقعا نمی دونید چرا اینقدر کارهای استخدامی ماها عقب افتاده استاندارگرام از موقعی که اومده در پی عزل ونصب می باشد وقت دیگه نداره پیگیر کارهای ما بشه به ما ۲۰ نفر از فرزندان ایثار گر دی ماه ۹۲ ابلاغ زدنند برید سر کار ماهم رفتیم بعد از ۸ماه کارکردن گفتند تامین اعتبار نشدید برید خونه بنشینید هر وقت تامین اعتبار شدید خودمان خبرتان می کنیم اون ۸ماه کار کردن هم فی سبیل الله ،رفتیم استانداری ،وزارت کشورنزد مدیر کل بهزیستی گرام که به ماابلاغ زده بود تاهمین الان هیچ خبری به ما ندادند فکر می کنم این دولت برا ماها شمشیر از رو بسته بعداز۱۰ سال منتظر کار بودن از سال ۹۱ ماها رو منظر گذاشتن .
    بچه ها آخرین خبر اینکه ادارات دارن بچه ها رو وارد سامانه کارمند ایران می کنن منم شنیدم ولی …………..

    • گلستانی گفت:

      سلام آسمان.واقعا متاسفم که باهاتون همچین کاری کردن.بنظر من برین دفتر نماینده های مجلس.شاید فرجی بشه.خصوصا که انتخابات مجلس داره نزدیک میشه.

  19. نیلکوه گفت:

    سلام٫٫٫بهتره هر چه زودتر یه تصمیم گرفته بشه…اگه شد بریم استانداری…نکنه بعضی دوستان جایی دیگه مشغول به کار شدن…

  20. نیلکوه گفت:

    چرا با وجود قول شفاف دکتر نوبخت مبنی بر شروع بکار افراد استخدام شده در استانداریها ( دستگاههای اجرایی) در اول فروردین و انجام تمام مراحل استخدام در اسفند، استانداریها وادارات همچنان از شروع بکار در موعد مقرر سرباز میزنند؟

    چرا صدور کد انقدر به تاخیر افتاده که باعت بهانه جویی ادارت و عامل خودداری ادارات از دعوت به شروع بکار گردیده است لطفا کادر صادر کننده کدها زیاد شوند تا بیش ازین تاخیر در استخدام و شروع بکار قبول شدگان پیش نیاید .،دوستان لطفا متن بالا رو به ۳۰۰۰۰۱۷۵ صدا و سیمای گلستان پیامک باران کنین که یه فرجی بشه…ممنونم

  21. گلستانی گفت:

    سلام دوست عزیز.به نظر شما چکار کنیم بهتره؟چطور پیگیری کنیم تاثیرش بیشتره؟اگه کس دیگه ای هم نظری داره بذاره.

  22. منتظر گفت:

    از دوستان کسی،میدونه بودجه کی میاد؟
    الان کد استخدامی ما اومده، ولی میگن باید بودجه توسط تهران تایید بشه! این دیگه چه دردسره دیگه ایه؟ تا حالا منتظر کد بودیم، کد اومده حالا باید منتظر بودجه باشیم! کسی میدونه بودجه کی میاد؟ البته اگر بعد از اومدن بودجه چیز دیگه شاخ نشه!

  23. آسمان گفت:

    آقای استاندار پس همین که امروز فردا می کنید حکم ماها که سه سال همه کارهای استخدامی رو انجام دادین نمی زنید حالا به این فکر افتادید که نیروی مازاد توی ادارات دارید اون موقعه که ماها امتحان دادیم شما کجا بودید .اگه وقت کنید به ادارات شهرستانها ی سری بزنید ببینید یک نفر کار چند تا رو انجام میده فکر ما باشید ماهم خدایی داریم .ممنون از گلستانی

    • گلستانی گفت:

      سلام.خواهش میکنم دوست عزیز.میگم خیلی جالبه.اون موقعی که استخدامای زیادی بدون ضابطه انجام شد کسی به فکر ازدیاد نیرو نبود ولی حالا که یه سری جوون کاملا قانونی دارن میرن سر کار این بحثا رو راه انداختن.خدا بزرگه.امیدوارم این وسط حق ما ضایع نشه.چون این بار دومه که میشنوم استاندار این حرفا رو میزنه.

    • کامی گفت:

      سلام گلستانی منم اداره تعاون هستم ظاهرا تاییدیه گزینش تازه اومده از تهران خانم ظفر گفت که این هفته باید برید نامه پزشکی و سو پیشینه بگیرید به عابدی هم زنگ زدم صحبت کردم گفت که باید اداره کل به ما نامه بزنه تا اعتبار رو ابلاغ کنیم، نام۶ ۱/۱\۹۴ رو بهش گفتم تایید کرد ولی گفت اداره کل باید از ما درخواست کنه خلاصه بیکار نبودیم همش زنگ زدیم به این و اون، شما مال کدوم شهری

      • گلستانی گفت:

        سلام.دست شما درد نکنه که پیگیر هستین.همینکه یک نفر هم پیگیر باشه واسه همه منفعت داره.خسته نباشین.من خودمم تا جایی که تونستم پیگیر بودم.

  24. مطلع گفت:

    سلام به دوستان گلستانی
    تا هفته قبل خانم باباکردی کاملا امیدوارانه حرف میزد حتی گفته بود تا آخر این هفته خبرای خوبی میشه و تهرانم اوکی داده. ولی دیروز که باهاش حرف زدم گفت نه این هفته خبری نخواهد شد چون نامه تامین اعتبار رو آقای عابدین باید امضا میکرد که هنوز نکرده و در ضمن فکر میکردیم کد مستخدمیتون میاد که هنوز نیومده پس این هفته اتفاقی نمیفته. من پرسیدم پس حداقل برای هفته بعد امیدوار باشیم؟ که گفتن نمیتونه تاریخ بهمون بده ولی همچنان سعی میکنن که کارهارو انجام بدن. این یعنی اینکه دوباره هیچی معلوم نیست و همه چیز افتاده رو دور باطل. حالا من نمیدونم کی باید دوباره نامه بده و کی هست که امضا نمیکنه ولی معلومه دارن تو کارمون سنگ اندازی میکنن. بچه ها تو رو خدا به استانداری فشار بیاریم. همه چیز دست خودشونه. بقیه استان ها هر روز دارن ابلاغیه میزنن ولی ما هنوزم منتظریم…..

    • گلستانی گفت:

      با سلام.دوستان دیروز مراسم معارفه معاون منابع انسانی استانداری بود.استاندار هم سخنرانی کرد.متن سخنانش تو سایت استانداری,قسمت اخبار حوزه استانداری,هست.حتما بخونین.جواب میاد دستتون که چرا گلستان اینقدر معطل میکنه.حتما کامل بخونین.

  25. مطلع گفت:

    سلام
    من امرروز زنگ زدم به اداره ای که قبول شدم. گفتن استانداری باید نامه بده و مهر و امضا کنه و دستور صادر کنه برا به کارگیری.
    هفته قبل استانداری خوب جواب میداد ولی امروز که زنگ زدم دوباره بهم گفتن که باید از تهران نامه بیاد. معلوم نیست تا کی میخوان ما رو به هم پاس بدن. در مورد صدور کد مستخدمی هم هیچ کس جواب درست به آدم نمیده. دوستان شما خبر جدیدی ندارین؟

    • گلستانی گفت:

      سلام.پس چرا به من گفتن تهران اوکی داده تا کارا انجام بشه!!!تازه دیشب تو اخبار معاون نوبخت گفت که تا پایان بهار همه میرن سر کار.البته قبلا هم وعده دادن.ولی انسان به امید زندست.ان شاالله این بار وعدشون محقق بشه.

  26. ذلسوخته گفت:

    سلام بچه های گلستانی من روز چهارشنبه ۹۴/۱/۲۶با خانم بابا کردی تماس گرفتم از نتیجه کارشون در تهران سئوال کردم گفت همه مراحل کار رو انجام دادیم خیلی خوشبینانه تا آخر اینهفته خبرهای خوشی برایتان داریم لطفا شماهم تماس بگیرید

  27. گلستانی گفت:

    دوستان اگه کسی از روند استخدام ادارات خبری داره بگه.اداره کار که هنوز نتایج گزینشو نداده.

  28. گلستانی گفت:

    با تشکر از دوستانی که اطلاعات و نظراتشون رو به اشتراک میذارن.

  29. علی گفت:

    ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱ دفتر عسگری آزاد.
    سلام دوستان ناراحت نباشید دیگه باید عادت کنید کسایی که موفق میشن تماس بگرین حتما بپرسید که تا الان از ۲۰هزار نفر چند کد صادر شده نمیخوام حرف منفی بزنم ولی بدبینم چون اینا بهونس اگر این سه سال را مرور کنید متوجه یه چیز جالب میشید اول میگن همه چیز طبق رواله بعد از یه مدت یه تاریخ شروع به کار دقیق بعد یه دوره سکوت دوباره همه چیز طبق رواله تارخ دقیق بعد سکوت شک دارید بخش اخبار را بررسی کنید پس برای خارج شدن از این دور باطل نیاز به تلاش ویژه ویاری خدا هست یا حق،

  30. گلستان گفت:

    سلام دوستان.کسی خبر جدیدی نداره؟

  31. مطلع گفت:

    سلام به همه
    بچه های استان های دیگه شدیدا دارن پیگیری میکنن و نتیجه رو هم دارن میبینن. تا امروز بچه های استان های مازندران – سمنان – زنجان – آذربایجان غربی – لرستان – کرمانشاه – خراسان جنوبی و خوزستان و اردبیل همه اداراتشون یا بیشتر اداراتشون رفتن سر کار و یا ابلاغیه گرفتن تا از هفته بعد کارشون رو شروع کنند. و هر روز هم خبر جدیدی از استان های دیگه میرسه. اینها همه نتیجه پیگیری بچه هاشونه که هماهنگ با هم به استانداری هاشون فشار میارن. ولی متاسفانه تو استان ما اگرم پیگیری هست به صورت انفرادیه که فایده ای نداره. آخرین اخبار استان گلستان اینه که الان خانم باباکردی رفته تهران برای پیگیری کارها. فردا برمیگرده. دوستان حداقل حالا که با هم نمیریم استانداری خواهشا همه زنگ بزنیم به بخش های مربوطه تا بفهمند که ما هم پیگیریم. تا به امروز همیشه حرف از عدم تامین اعتبار بوده. نامه ای که ۱۶ فروردین به همه استانداری ها اومده از طرف سازمان مدیریت این مشکل رو حل کرده و بقیه استان ها با استناد به همین نامه دارن ابلاغیه میزنن پس چرا استان ما نباید این کار رو بکنه؟؟؟؟؟ من عکس اون نامه رو اینجا میزارم تا شما هم ببینید. لطفا به استانداری زنگ بزنید و در مورد نتیجه این نامه سوال کنید.
    به امید روزی که ما هم بریم سر کار.
    ۸pic.ir/images/wfdu4eegvsvefwjxur4p.jpg

    • گلستانی گفت:

      سلام.لطفا شماره دفتر خانم باباکردی رو بذار تا ما هم تماس بگیریم.ان شا الله که خوش خبر باشه.

      • مطلع گفت:

        شماره خانم باباکردی ۰۱۷۳۲۴۸۰۴۶۷
        اینم یه شماره دیگه از استانداری که یه آقایی جواب میده که اسمشو نمیدونم ۰۱۷۳۲۴۸۰۳۵۸
        اینم شماره خانم محمدی که مسئول صدور کدمستخدمی تو تهرانه ۰۲۱۸۵۳۵۲۳۵۱ زنگ بزنین و ازش در مورد صدور کد گلستان سوال کنین

        لطفا از فردا با این شماره ها تماس بگیرین و نتیجه رو اینجا بزارین

        • گلستانی گفت:

          سلام.من یکی که ان شا الله حتما تماس میگیرم.امیدوارم بقیه دوستان هم تماس بگیرن.مرسی دوست عزیز.

      • manam گفت:

        مطلع باشمام …

    • manam گفت:

      سلام
      شما قبول شده ی کدوم سازمانید ؟

  32. چی بگم گفت:

    دادش من ،استان فارسیا گورم نرفتن هنوز سرخونه اول هستیم.

    • گلستانی خطاب به چی بگم گفت:

      داداش من ان شا الله که هر چه زودتر کار شما هم ردیف بشه.خودتونم پیگیر باشین.بهتر از دست رو دست گذاشتنه.

  33. منتظر گفت:

    گلستانی ها فکر نمیکنید خیلی بی خیال هستید!!!

  34. گلستانی گفت:

    من واسه اداره کار اوایل اسفند رفتم گزینش.ولی خبری از نتایجش نیست.چند بار با اداره کل تماس گرفتم.جواب مشخصی ندادن.تازشم میگن که هنوز تامین اعتبار نشده.جالب اینه که نتایجو با تاخیر یکساله اعلام کردن تا اعتبار تامین بشه.حالا نمیدونم این تناقض معنیش چیه.و اینکه چرا بقیه استانها تونستن کاراشونو ردیف کنن ولی گلستان نتونسته.

  35. گلستانی گفت:

    سلام به همه دوستان گلستانی.عزیزان شما هم اگه اطلاعاتی دارین،اگه رفتین سر کار،اگه نرفتین،در هر صورت لطفا بیاین نظر بذارین.یه سر به صفحه بقیه استانها بزنین ببینین اونا چقدر فعالن.ولی ما یا پیگیری نمیکنیم یا به تنهایی اینکارو میکنیم.

  36. ناشناس گفت:

    سلام.باز خوبه شما کاراتونو انجام دادین و منتظر ابلاغ هستین.ما که اداره کاریم فعلا جواب گزینشمونو ندادن.تماسم که میگیریم میگن منتظر باشیم.ولی آخه تا کی؟!!!

  37. استان گلستان برای جابجایی با بهزیستی مازندران کسی هست گفت:

    استان گلستان برای جابجایی با بهزیستی مازندران کسی هست

  38. استان مازندران برای جابجایی با بهزیستی مازندران کسی هست گفت:

    مدیر عزیز اگه میتونی تو را خدا جواب بده جواب بده ؟
    من قبولی ازمون استانداری مازندرانم ولی الان با همسرم و فرزندم در استان گلستان زندگی میکنیم
    از من تعهد ۵ ساله خواستند اما برام مقدور نیست در مازندران زندگی و ر رفت و امد کنم
    – ایا امکانش هست من بتونم به شهر محل زندگی همسرم برم ؟
    با توجه به قانون
    “الف- صرفاً کارمند زن متاهل می تواند به تبعیت از همسر منتقل گردد (با عنایت به حفظ بنیان خانواده و آموزه های دینی)؛
    ب- همسر در شهر مورد تقاضا شاغل باشد ( با ارائه ی حکم اشتغال به خدمت در یکی از دستگاه های دولتی یا بخش خصوصی، ارائه ی جواز کسب یا گواهی اجاره ی محل کسب و سایر مدارک مثبته مورد تایید)”

    ایا میتونم با کسی جابجا بشم؟؟؟ استان گلستان برای جابجایی با بهزیستی مازندران کسی هست

  39. رضا گفت:

    سلام
    ببخشید چطوری میتونم فایل رو دانلود کنم
    آخه مال روش کلیک می کنم خطا میده
    به نظرتون چکار کنم؟
    با تشکر

  40. ح م گفت:

    چرا کمربندی جنوبی گرگان برای ساماندهی ترافیک جرجان راه اندازی نمی شود

  41. نیلکوه گفت:

    چرا اینجا اینقد ساکته؟٫٫٫٫گلستانی ها بیدار شین!!!!

  42. مهدی گفت:

    سلام٫٫٫٫کسی از بهزیستی واسه معاینه و سوپیشینه رفته؟؟؟

  43. مهدی گفت:

    سلام,,,,کسی از بهزیستی واسه معاینه و سوپیشینه رفته؟؟؟

  44. سوال گفت:

    سلام میشه یکی جواب سوال منا بده، لطفا
    در آزمون استانداری اگر دو فرد که دارای سهمیه معلولین باشند (برای دو پست مختلف) اولویت بر چه اساسی است؟
    برا اساس نمره کل یا فقط نمره تخصصی کتبی؟

    خواهشا کسی اطلاع دقیق دارد جواب بده.

  45. سلام. گفت:

    کسی از گزینش شهرداری های استان گلستان خبری نداره؟

    • علیرضا گفت:

      گزینش قبول شده های فرمانداری و شهرداری با استانداریه.گزینش قبول شده های فرمانداریها که تا الآن شروع نشده و دررهاله ای از ابهام قرار داره.قسمت مالی اداری استانداری اسامی قبول شدگان را به هسته گزینش ارسال نمیکنه.چون شهرداری نهاد نیمه دولتیه شاید برای شما زودتر انجام بشه.فرم گزینش پر کردین؟

  46. مهدی گفت:

    سلام٫٫٫شما برای استان گلستان روز جمعه مصاحبه دارین؟به ما که زنگ نزدن

  47. مرضيه گفت:

    بمن زنگیدن گفتن روز جمعه ۹/۵ صبح مصاحبه سیاسی .عقیدتی دارم.
    نمیدونم چرا جمعه؟
    تاالان کسی رفته مصاحبه بهزیستی ؟ چیا بوده سوالاشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بجوابیییییییییییین پلیز

  48. فریبا بازرسی کار اصفهان گفت:

    سلام دوستان
    کسی هست بهم کمک کنه من پارسال رفتم مصاحبه و قبول شدم برای بازرسی کار .حالا بهم زنگ زدند که برو تهران وزارتخونه قسمت بازرسی کار یه مصاحبه تخصصی بده… کسی بازرسی کار هست و توی تهران چیا می پرسند؟؟؟…
    خواهشا کمکم کنید

    • مرتضی کارشناس بازرس کار گفت:

      بازرسی کار شامل:
      یه خورده قانون کار – ایمنی-بهداشت- محیط زیست
      یعنی همون HSE بلد باشی تمام.
      مثلا میگن شما رفتین توی یه کارگاهی جهت بازرسی . چی چیزهای رو باید مد نظر قرارد بدی
      مثلا؟ شناسایی و کنترل ضایعات چه جوریه؟
      شناسایی و ارزیابی جنبه های ایمنی چه جوریه؟
      شناسایی و ارزیابی جنبه های زیست محیطی چه جوریه؟
      شناسایی کانون های خطر شامل چه مواردیه و چجوریه؟
      عوامل فیزکی محیط کار کدومند؟
      عوامل شیمیایی محیط کار کدومند؟
      ایمنی کارکنان – استفاده از اصول حفاظت فردی
      استفاده از دستکش و کلاه ایمنی – کفش ایمنی –
      کمربند ایمنی برای کار در ارتفاع
      اعتبار گواهینامه رانندگان لیفتراک و جرثقیل و …..
      و ………………
      بیشتر خواستی بازم بگم

      • فریبا بازرسی کار اصفهان گفت:

        سلام ممنون
        شما هم برای مصاحبه تهران رفته بودید؟از ذخیره ها هم مصاحبه کردند؟سخت بود یا راحت؟

        • محمد گفت:

          اگه اصلی هستی فقط مصاحبه عقیدتی داری . مصاحبه تخصصی بر مشخص شدن یک و نیم برابره.احتمالاً اشتباه متوجه شدی و مصاحبت عقیدتی سیاسیه

        • مرتضی کارشناس بازرس کار گفت:

          اگر اصلی باشی نیازی به استرس نداری
          اصلی ها جذب می شوند.
          برای اصلی فقط معیار عقیدتی و گزینش
          اگر از این مرحله رد نشدن نوبت به ذخیره میشه
          دیگه مصاحبه تخصصی معنا ندارد

  49. گلستانی گفت:

    از استان گلستان تا حالا کسی برا مصاحبه عقیدتی دعوت شده؟ هیچ اداره ای گزینش نکرده؟؟؟؟

  50. مهسا گفت:

    سلام. حالا نتایج اعلام شده نفر اصلی هم هستیم بقیه مراحل چطوریه؟ الان باید گزینش بشه اون شخصی که نفر اصلیه؟ کی گزینش انجام میشه؟ کی دعوت به کار میکنن؟ ممنون میشم اگه جواب بدین. به خصوص اگه کسی در مورد استانداری گلستان خبری داره لطفا بگه.

    • سیاوش گفت:

      با تجربه ای که دارم انشاالله تا شهریور گزینش و مصاحبه عقیدتی انجام میشه.و تا اسفند ۹۴ استخدام میشین

    • علیرضا گفت:

      نفرات اصلی همه ادرات فرم گزینش پر کردن و گزینششون شروع شده فقط قبول شده های خود استانداری دعوت به گزینش نشدن.در جواب به پیگیری من گفتن عجله نکنید تا کارهای شما هم انجام بشه.فعلاً که خبری نیست

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها