استخدام استانداری کردستان سال ۹۷ (خبر جدید)

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

خبر ۱۶ مرداد ۹۷ – پرداخت ۸۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کردستان 

در نشست خبری با اصحابه رسانه استان مطرح شد که از ابتدای سال گذشته تا پایان تیرماه جاری امسال، هشت هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌های مختلف در کردستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نشست خبری مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان پیش‌از ظهر امروز به‌مناسبت روز خبرنگار در حضور اصحاب رسانه کردستان در این شهر برگزار شد.
حسن فهیمی در این نشست با تبریک روز خبرنگار به این قشر زحمت‌کش اظهار داشت: امیدواریم با تعامل سازنده و ارتباط سازنده با خبرنگاران نواقص و کاستی‌ها خودمان را برطرف کنیم و با نیروی بیشتر در راستای خدمتگزاری به مردم و کشاورزان کردستان گام برداریم.
وی گفت: نخستین شعبه بانک کشاورزی در سال ۱۳۱۹ فعالیت خود را در استان کردستان آغاز کرد و همواره خدمتگزاری به مردم، به‌ویژه روستاییان و کشاورزان و ارتقای سطح زندگی و رفاه آنان مدنظر است.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تا پایان تیرماه جاری امسال، هشت هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۴۶ هزار و ۶۱۳ فقره به متقاضیان پرداخت شده که شش هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی، دو هزار و ۳۸ میلیارد ریال مربوط به بخش بازرگانی و خدمات و ۱۰۲ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و معدن بوده است.
وی اضافه کرد: از کل مبلغ تسهیلات پرداخت شده به بخش کشاورزی، یکهزار و ۷۰۳ میلیارد ریال در قالب ۱۴ هزار و ۹۰۴ فقره به کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی، دو هزار و ۱۰۳ میلیارد ریال در قالب پنج هزار و ۷۳۴ فقره پرورش دام، طیور و آبزیان، ۱۷۱ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۸۱ فقره به طرح‌های آبیاری و آبخیزداری، ۲۸۲ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۴۳ فقره به باغداری، ۶۵۹ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۲۸۵ فقره به خرید و توسعه ماشین‌آلات کشاورزی، ۱۴۳ میلیارد ریال در قالب ۹۵۲ فقره تسهیلات ازدواج، دو میلیارد ریال در قالب ۱۰۰ فقره برای تامین هزینه‌های درمان و احتیاجات ضروری پرداخت شده است.
فهیمی افزود: همچنین یک‌هزار و ۱۱۷ فقره تسهیلات به میزان ۵۵۷ میلیارد ریال از محل صندوق ملی پرداخت شده است.
وی از اجرای طرح تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی با هدف افزایش درآمد روستاییان در استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۳۵۹ میلیارد ریال به ۸۱۸ گروه پرداخت و از این طریق برای ۱۴ هزار و ۱۰۳ نفر کردستانی شغل ایجاد شده که اکثر این افراد زنان روستایی، سرپرست خانوار، خود سرپرست و یا بدسرپرست بوده‌اند.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان گفت: همچنین باهدف توسعه اشتغال‌زایی، ۶۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در قالب ۶۰ فقره و ۶۹۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در قالب ۵۱۴ فقره در کردستان پرداخت شده است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود از پرداخت دو هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون نیز ۵۲ هزار و ۲۶۴ فقره بیمه‌نامه صادر و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال غرامت پرداخت شده است.
فهیمی در پایان سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی افزود: تجهیز ساختمان مدیریت بانک کشاورزی به سیستم تولید برق خورشیدی فتوولتائیک، تجهیز سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی به سامانه کنترل هوشمند، استفاده از چراغ‌های LED، ساخت و نصب پارکینگ سبک سقف با سازه فلزی سبک و پوشش سقف یو پی وی سی و تعویض کلیه پنجره‌ها به پنجره آلومینیوم دوجداره از جمله کارهای انجام شده با هدف جلوگیری از هزینه‌های اضافی است.
گفتنی است؛ در پایان تور رسانه‌ای بازدید خبرنگاران از طرح بفرین کردستان، طرح شرکت تعاونی ۴۵۲ مائده دهگلان و طرح شرکت تعاونی دام دشت‌ گل کردستان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم


خبر ۶ تیر ۹۷ – فرصت ایجاد اشتغال طرح پایدار روستایی نباید از دست برود

استاندار کردستان گفت: با توجه به شرایط اشتغال و تولید در این استان، نباید بگذاریم فرصت بهره مندی از تسهیلات اشتغال در قالب طرح پایدار روستایی از دست برود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا عصر سه شنبه در کارگروه اشتغال که با حضور معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: نباید این حق مسلم مردم برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ضایع شود.
وی افزود: این میزان تسهیلات اختصاص یافته به استان برای ایجاد اشتغال همیشه فراهم نبوده است و نباید فرصتی که در این دولت به وجود آمده به دلیل سختگیری ها از سوی برخی متولیان از دست برود.
استاندار کردستان اضافه کرد: سهم مصوب تسهیلات اشتغال پایدار برای کردستان سه درصد از مجموع سهم کشوری است البته نسبت به دیگر استان ها کمتر است.
مرادنیا با بیان اینکه کردستان همیشه در بحث اعتباری درخواست اعتبارات جهشی کرده تا به میانگین کشوری برسد، یادآور شد: همیشه گفته ام دید کارشناسان در کردستان محدود است بنابراین مدیران بانک ها باید برای تسهیل در پرداخت وام ها دخالت کنند.
وی با بیان اینکه توسعه نیاز به دید و نظر بلند دارد و از همه می خواهم با همین جدیت امور را پیگیری کنند، اضافه کرد: مقررات خوبی مصوب شده اما دید کارشناسان ما وسیع نیست و اجرای این مصوبات در گیر و دار بروکراسی اداری و بانکی می ماند.
مرادنیا با اشاره به اینکه اگر در شهرستان ها نیرو برای کارشناسی محدود است می توان از ظرفیت مرکز استان استفاده کرد، گفت: امیدوارم بتوانیم علاوه برسهم خود از سهم ملی هم برای اشتغالزایی اعتبار جذب کنیم که همه اینها بستگی به همت بانک ها و دستگاه های اجرایی دارد.
مدیرعامل خانه صنعت و معدن کردستان هم در این نشست گفت: بانک ها وثیقه و سود بسیار بالا برای ارائه تسهیلات طلب می کنند و در کنار آن هیچ ریسکی هم نمی پذیرند.
عبدالله کاردانی با بیان اینکه بانک ها نسبت به واحد تولیدی و سرمایه گذار هیچ احساس مسئولیتی ندارند، افزود: در زمانی که به عنوان مثال به دلیل نوسانات ارزی واحد تولیدی راکد می ماند بانک یک روز هم از جریمه و بهره خود نمی گذرد.
وی اضافه کرد: مواد پتروشیمی در اختیار دولت است اما به ساعت گران می شود و واحد تولیدی توان خرید پیدا نمی کند که در آن شرایط با رکود و مشکل در تولید مواجه می شود.
کاردانی اظهار داشت: همه بار را نباید بر روی دوش واحد تولیدی انداخت بلکه دستگاه های مختلف باید برای ماندگاری تولید و رونق آن به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران کمک کنند.
میزان پرداختی تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی در این استان کردستان براساس اعلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ۱۴ درصد میزان تخصیص یافته معادل ۱۹۵ میلیارد ریال رسیده و تاکنون تسهیلات مورد نیاز ۲۴۹ طرح متقاضی طرح پرداخت شده تا ۵۷۹ شغل ایجاد کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۷ دی ۹۶ – اشتغال ۱۶۴ هزار کردستانی در بخش صنعت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در استان را ۶۵ هزار و ۷۹۸ مورد عنوان کرد و گفت: اشتغال بخش تجارت در استان کردستان ۱۶۴ هزار و ۵۱۰ نفر است.

محمد دره‌وزمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه ۱۷ شهرک و ۱۲ ناحیه صنعتی با مجموع مساحت یک‌هزار و ۲۲ هکتار مصوب در استان وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ شهرک و ۳ ناحیه با مجموع مساحت ۷۷۰ هکتار در سطح استان فعال است.
وی افزود: ۸۳۶ واحد صنعتی دارای پروانه با اشتغال اسمی ۱۷ هزار و ۲۰۵ نفر و ظرفیت واقعی ۱۱ هزار و ۱۹۸ نفر در کردستان فعال است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تعداد معادن دارای پروانه بهره‌برداری در استان را ۳۸۷ مورد عنوان کرد و گفت: اشتغال اسمی دارای پروانه استان نیز ۴ هزار و ۴۷ نفر و اشتغال واقعی آنها یک‌هزار و ۸۵۱ نفر است.
به گفته دره‌وزمی، مجموع اشتغال اسمی بخش صنعت و معدن در استان ۲۱ هزار و ۲۵۲ نفر و اشتغال واقعی آنها بیش از ۱۳ هزار نفر است.
وی تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در استان را ۶۵ هزار و ۷۹۸ مورد عنوان کرد و اذعان داشت: اشتغال بخش تجارت در استان کردستان ۱۶۴ هزار و ۵۱۰ نفر است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه ۴۱۳ واحد صنعتی زیر ۱۰ نفر اشتغال در استان فعالیت می کند، گفت: ظرفیت اشتغالی اسمی این واحدها ۲ هزار و ۵۴۷ نفر و اشتغال واقعی آنها یک هزار و ۸۱۵ نفر است.
به گفته دره‌وزمی، ۱۹۱ واحد از این تعداد در حال حاضر فعال، ۱۲۶ واحد نیمه فعال و ۹۶ واحد غیرفعال است.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت اشتغال ۳۷۰ واحد صنعتی در استان بین ۱۰ تا ۴۹ نفر است، گفت: اشتغال اسمی این واحدها ۶ هزار و ۵۷۷ نفر، اشتغال واقعی آنها ۴ هزار و ۴۵۵ نفر و سرمایه‌گذاری آنها ۴ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه ۱۹۹ واحد از این تعداد فعال هستند، عنوان کرد: ۱۰۷ واحد نیمه فعال و ۶۴ واحد آن نیز غیرفعال است.
دره‌وزمی خاطرنشان کرد: وضعیت اشتغال ۳۳ واحد صنعتی کردستان بین ۵۰ تا ۹۹ نفر و ۲۰ واحد اشتغال بالای ۱۰۰ نفر دارند.
وی در پایان تصریح کرد: ۴۲۰ واحد صنعتی در کردستان در حال حاضر فعال، ۲۳۸ واحد نیمه فعال و ۱۷۸ واحد غیرفعال هستند.

منبع: خبرگزاری فارس


خبر ۲۱ آبان ۹۶ -چگونگی توزیع اعتبارهای اشتغالزایی استان کردستان

باشگاه خبرنگاران جوان : استاندار کردستان چگونگی توزیع اعتبارهای اشتغالزایی استان متبوعش را تشریح کرد.
بهمن مرادنیابهمن مرادنیا استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه توزیع بودجه اشتغالزایی در استان متبوعش، اظهار کرد: ۶۰ درصد اعتبارهای اشتغالزایی در استان به صورت شهرستانی توزیع می‌شود و فرمانداران باید برای جذب این اعتبارات تمام تلاش خود را به کار گیرند.
وی ادامه داد: ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع شبکه بانکی برای اشتغال در سال جاری در نظر گرفته شده که از این میزان سهم استان ۶ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال است.
استاندار کردستان با تاکید بر اینکه ضروی است که دستگاه‌های متولی با همکاری و همگرایی برای جذب این اعتبار تلاش کنند، گفت: این اعتبار فرصتی برای ایجاد اشتغال و توسعه استان است و از کل اعتباراتی که برای اشتغال فراگیر اعم از منابع بانکی و … در نظر گرفته شده ۶۰ درصد آن به صورت شهرستانی توزیع خواهد شد.
مرادنیا خاطر نشان کرد: انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تمام توان خود را برای جذب این اعتبارها به کار گیرند.


خبر ۱۴ تیر ۹۶ – تخصیص ۱۲۰۷ میلیارد ریال برای اشتغالزایی حمایتی در کردستان

خبرگزاری ایرنا : یک هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال برای اشتغالزایی حمایتی در کردستان برای اجرای برنامه فراگیر اشتغال تخصیص یافته است.
به گزارش ایرنا، مسئولان کردستان روز سه شنبه در کارگروه اشتغال کردستان در سالن شهدای دولت استانداری خبر از تخصیص یک هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال برای اشتغالزایی به توانجویان و مددجویان ۲ نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر دادند.
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سهم مددجویان این نهاد از این میزان اعتبار ۸۵۷ میلیارد ریال بوده که ۶۵۷ میلیارد ریال آن از محل بند ‘د’ تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز از منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی (ره) منظور شده است.
محمدرسول شیخی زاده افزود: این میزان در سال جاری نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.
وی گفت: در سال گذشته این نهاد با همکاری بانک های عامل موفق شد ۹۸ درصد از ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته خود برای اشتغالزایی مددجویان را پرداخت کند.
وی با بیان اینکه با این میزان اعتبار سه هزار و ۴۵۰ طرح کارآفرینی و خوداشتغالی مددجویان استان اجرا شده است افزود: توامندسازی افراد بر اساس نیازهای جامعه و استفاده از توان مردمی برای توسعه اقتصاد و تولید از اهداف این نهاد در پرداخت تسهیلات است.
وی گفت: این نهاد برای رسیدن به توامندسازی مددجویان خود آنان را در زمینه های مختلف کارآفرینی و بازاریابی آموزش می دهد به طوری که در سال گذشته هشت هزار و ۴۰۰ مددجو حدود ۳۷۹ هزار ساعت آموزش دیده اند.
وی افزود: همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر دارد ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز از منابع خود برای کارآفرینی مددجویان استان تخصیص دهد تا پنج هزار طرح مشاره شغلی مددجویان در سال جاری اجرا شود.
او گفت: ارایه آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به ۱۰ هزار مددجو از دیگر اهداف این نهاد در حوزه اشتغالزایی است.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی کردستان نیز در این کارگروه گفت: در سال جاری برای اشتغال توانجویان استان ۳۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است و انتظار می رود با همکاری بانک های عامل این میزان اعتبار تا پایان سال در اختیار جامعه هدف قرار بگیرد.
ثریا حافظی افزود: در سال گذشته نیز ۱۲۰ میلیارد ریال برای اشتغال توانجویان استان تخصیص یافته بود و قسمت عمده آن در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.
برنامه اشتغال فراگیر کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده و برای اشتغالزایی ۹۷۰ هزار نفر در سال جاری، هدفگذاری شده است.
این طرح شامل طرح های کارورزی، مهارت آموزی در محیط کار واقعی، مشوق های کارفرمایی و توسعه رسته های منتخب است.
طرح های اشتغال زایی حمایتی ویژه توانجویان بهزیستی و مددجویان کمیته امداد از دیگر بخش های این طرح است.
اعتبارات مورد نیاز این هدف از طریق صندوق توسعه ملی تامین و تا ۱۵ تیر ابلاغ می شود. بانک مرکزی نیز موظف شده نسبت به تعیین سهمیه تسهیلات بانکی مورد نیاز به میزان ۲۰۰ هزار میلیارد ریال و ابلاغ به شبکه بانکی ظرف مدت ۱۰ روز اقدام کند.
طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، جمعیت کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۱ نفر است که از این تعداد ۷۰.۸ درصد در مناطق شهری و ۲۹.۲ درصد هم در مناطق روستایی استان ساکن هستند.


خبر ۱۹ آبان ۹۵ – اشتغال۳۵۰۰نفر در خبازی‌های سنندج

خبرگزاری مهر : رییس اتحادیه خبازان سنندج با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر درواحدهای خبازی این شهر مشغول به کار هستند، گفت: ساماندهی و مدیریت مناسب خبازی ها در سنندج یک امر لازم و ضروری است.
ناصر اسدی در گفت وگو با خبرنگار مهر به اعتراض و شکایت تعدادی از خبازان مبنی بر کاهش فروش نان اشاره کرد وگفت: در حال حاضر ۸۰۰ واحد خبازی در سنندج وجود دارد که چند واحد آن دارای مجوز نیستند.
وی عنوان کرد: به دلیل بی مدیریتی و نابسامانی در صدور مجوزها و ایجاد واحدهای نانوایی بیش از نیاز مردم در یک محله و منطقه، تعداد زیادی از فعالان و شاغلان این بخش ناراضی هستند.
وی اظهارداشت: دولت یا کل کارها و امورات مربوط به خبازی ها را به بخش خصوصی واگذار کند یا کاملا آن را دولتی کند.
رییس اتحادیه خبازان سنندج اضافه کرد: متاسفانه شاهد هستیم در یک محله ای ۶ نانوایی ایجاد شده که این موجب کاهش فروش بسیاری از آنها و حتی بیکار شدن عده ای که سال هاست در این حوزه کار می کنند، شده است.
اسدی با اشاره به اینکه بسیاری از نانوایی های سطح شهر برای جبران کاهش فروش خود اقدام به فروش آرد شناور به یکدیگر می کنند، ادامه داد: سهمیه آردی که دولت به نانوایی ها می دهد ۶۰ درصد آن مصرف و مابقی خرید و فروش می شود و کارفرمایان از این محل هزینه کارگری را تامین می کنند.
وی با بیان اینکه نانوایی های نان لواش و سنگک از لحاظ درآمدی در مضیقه هستند، اضافه کرد: اگر ساماندهی صنفی انجام شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد لذا می طلبد مدیریت واحدهای نانوایی را به اتحادیه واگذار کنند.
وی یکی از دلایل ایجاد مشکلات و تنگناهای کنونی را مربوط به دستورالعمل صادر شده از سوی دولت گذشته خواند وعنوان کرد: در دولت احمدی نژاد قیمت آرد را آزاد و بعد دوباره آن را دولتی کردند و همین امر باعث شد که تعداد واحدهای خبازی در سنندج از ۴۰۰ واحد به ۷۴۲ واحد افزایش پیدا کند.
رییس اتحادیه خبازان سنندج با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در نانوایی های سطح شهر مشغول به کار هستند، بیان کرد: تعداد زیادی از کارگران نانوایی ها به دلیل فقر مالی و نبود درآمد کافی به اقلیم کردستان عراق مهاجرت کردند.
اسدی با اشاره به اینکه ایجاد واحدهای خبازی مستلزم رعایت مسائل بهداشتی است، اضافه کرد: مساحت هر واحد نان بربری باید ۵۰ متر و نان روغنی باید ۳۵ متر باشد.
وی ادامه داد: متاسفانه در تعدادی از این واحدها سرویس بهداشتی و انبار آرد مشترک است و این برخلاف اصول و قوانین و همچنین مسائل بهداشتی است.


خبر ۱۵ شهریور ۹۵ – تثبیت شغل برای بیش از ۳ هزار کردستانی

خبرگزاری فارس : دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان گفت: به منظور احیا و حمایت از واحدهای تولیدی در کردستان تاکنون ۱۲ واحد با تزریق تسهیلات به چرخه تولید بازگشته‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، پیمان الماسی صبح امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قروه، اظهار داشت: هدف اصلی این کارگروه  برداشتن سنگ‌های پیش روی تولید و توسعه منطقه با  فعال کردن چرخه صنعت است.
وی با اشاره به برگزاری ۲۵ جلسه این کارگروه گفت: در بررسی ۱۹۷ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی، ۲۲۳ مصوبه داشته‌ایم که از روند اجرای مصوبات راضی نیستیم.
به گفته الماسی، تاکنون تنها ۵۰ درصد مصوبات اجرایی شده که پیامد آن تثبیت شغل برای ۳ هزار و ۷۲۲ نفر در واحدهای تولیدی استان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در صورت تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات، زمینه تثبیت شغل برای پنج هزار و ۱۲۰ نفر فراهم می‌شود که اتفاقی مهم در عرصه تولید، اشتغال و اقتصاد خواهد بود.
الماسی با بیان اینکه دولت برای احیای ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در کشور تسهیلات در نظر گرفته است، افزود: در کردستان نیز ۸۸۳ واحد برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند، همچنین از این تعداد ۱۸۹ مورد در بخش صنعت و ۶۹۴ مورد در بخش کشاورزی است.
وی به بررسی ۱۳۸ مورد از ۱۸۹ مورد واحد صنعتی به منظور دریافت تسهیلات بانکی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۱۴ مصوبه دریافت گرفته‌اند که ۳۳ مورد آن به موفق به دریافت مصوبه بانکی شده است.
الماسی افزود: از این ۳۳ واحد، ۱۲ واحد توانسته‌اند تسهیلات لازم به مبلغ ۳ ۱۴ میلیارد ریال را دریافت و به چرخه تولید بازگردند.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان با بیان اینکه ۱۱ درصد واحدهای تولیدی مشکل‌دار موفق به دریافت تسهیلات مورد نیاز خود از بانک‌ها شده‌اند، گفت: مابقی پرونده‌ها در دست بررسی است و برخی نیز به دلیل عدم تکمیل پرونده از سوی متقاضی راکد است.
وی با بیان اینکه از ۱۱۴ پرونده بررسی شده در کارگروه استانی ۲۳ فقره به شهرستان قروه اختصاص دارد، بیان کرد: این واحدها نیازمند دریافت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات هستند که تاکنون ۲ مورد توانسته‌اند تسهیلاتی به میزان ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت کنند.
به گفته الماسی، در قروه ۱۶ واحد به بانک معرفی شده‌اند که از این تعداد ۳ مورد مصوبه بانکی مبنی بر دریافت تسهیلات را دریافت و دو مورد رد شده است.
وی بیشترین موانع در تولید را شامل بدهی‌های معوق بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی در کنار رکود فروش بازار دانست و راهکار کارگروه را در تلاش برای بخشودگی تمام جرایم، پرداخت تسهیلات از طریق سایت بهین‌یاب با وجود بدهی و چک برگشتی اعلام کرد.
به گفته الماسی، صاحبان واحدهای تولیدی که با معضلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌توانند تسهیلات مورد نیاز خود را با سود ۱۸ درصد دریافت کنند.


خبر ۳ تیر ۹۵ – اعلام لیست نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شهرداری های کردستان

داوطلبان گرامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بدینوسیله نتایج آزمون استخدامی مورخ ۹۴/۱۱/۰۲ اعلام می گردد
از داوطلبان پذیرفته شده اصلی دعوت به عمل می آید جهت انجام مراحل بعدی از روز شنبه مورخ ۹۵/۰۴/۰۵ به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری واقع در ساختمان معاونت عمرانی استانداری طبقه هفتم،(محل قبلی تحویل مدارک) مراجعه نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳,۴۴۹)

  1. ahora گفت:

    باسلام خدمت ایمان عزیز
    وبقیه دوستان بزرگوار…

    دوستان عزیز ممنون از پیگیریهاتون…
    اگه دیر جواب کامنتها میدم منو ببخشید

    متاسفانه پدرم به علت بیماری سختی که ناشی از شیمیایی جنگ بودش
    دارفانی رو وداع گفتن…..

    دوتا از آشناهامون تو استانداری هستن
    بهشون سپردم اگه جواب بیاد بهم خبر بدن
    هنوز گفتن جوابی نیومده
    اگه خبری بشه بهتون اطلاع میدم

    ایمان عزیز باور کنین نمیدونم دقیق پستم چیه و ایا ادراه کلم یا شهرستان
    اگه بفهمم حتما بهتو میگم دوست عزیزم

    یاحق

    • shiva گفت:

      سلام تسلیت میگم دوست عزیز غم آخرتون باشه یه خبر خوب برای دوستان بهزیستی که کد ۱۲نفر اومده اشالله از فردا بهمون زنگ میزنن و این انتظار به پایان برسه موفق باشید

  2. ایمان به بهزیستی وبقیه دوستان گفت:

    سلام دوستان امروز بااقای خاطری توی استانداری تماس گرفتم گفت هنوز کداتون نیومده ولی حتما توی اسفند میاد. بعدشم باخانم درخشان صحبت کردم گفت به محض اومدن کد شروع بکار میکنید اگرم بیفته سال بعد نمیره اردیبهشت بعد تعطیلات یعنی ۵فروردین به بعد دیگه دلیلی نداره بندازیم عقب دیگه خدا میدونه.

  3. بهزیستی به دوستان گفت:

    دوستان این تعهدی که بعضیا میگن تعهدنامه محضری که تا ۱۰سال حق انتقال نداشته باشیم ونتونیمم انصراف بدیم توی تموم ادارات هس در ضمن تا کد مستخدمی نیاد از تعهد خبری نیس گل حرف بعضیا رونخورید

  4. بهزیستی به ایمان گفت:

    با سلام اقا ایمان به این شایعات توجه نکن این شخصی که خودشو شیوا معرفی کرده سرکاری چون هنوز کد کسی نیومده و۱۵ نفرم هستیم کار بقیه بچه هام درست شده فقط منتظریم کد بیاد شما خبر نداری کد کی میاد؟

  5. ایمان به شیوا گفت:

    سلام شیواخانم منظورتون کدوم ۱۱نفره ؟من که شروع بکارنکردم باهامم تماس نگرفتن هنوز کدامون نیومده مگه شما شروع بکارمردید؟

    • shiva گفت:

      منم شروع به کار نکردم ولی از حراست زنگ زدن و یه فرم تعهدنامه دادن که ثبت محضری بشه متن داخلش این بود که اگه استعلام وزارت اطلاعات منفی بود حق اعتراض ندارم گفتن بخاطر اینکه جواب گزینش دستی اوردن باید تعهد نامه بدین دیگه نمیدونم من مشکل داشته یا از اون ۱۱نفر گرفتن چون چندتا تعهد نامه دیگه م بود

  6. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهورا جان اوقاف وبهزیستی واستانداری باهم درخواست کد کردن حالا بچهای اوقاف ۲۰اسفند شروع بکارمیکنن ولی بهزیستی همینجوری موندن شنبه تماس گرفتم گفتن نیومده ولی رفتم پیش اقای صادقی وخانم شالپوش گفتن اقای لطفی تاکید کرده همین امسال شروع بکار میکنن ولی چشمماب نمیخوره چیکار کنیم؟

  7. shiva گفت:

    سلام از حراست بهزیستی زنگ زدن که اون ۱۱ نفر باید تعهد نامه محضری بدن از شما کسی تعهد نامه داد و دلیلشو میدونه آیا مشکلی پیش اومده

    • محمد گفت:

      تعهد محضری از همه میگیرن. من خودم آذر ماه تعهد رو براشون بردم. تعهد برای عدم درخواست انتقالی تا ۱۰سال.

  8. به دوستان بهزیستی گفت:

    دوستان سلام
    کسی خبر داره کدا کی میاد واینکه امسال شروع به کارمیکنیم؟
    اگه بیفته سال دیگه از چندم شروع به کارمیکنیم؟
    ممنون جواب بدین

  9. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهوراجان من پستم کارشناس امور فرهنگی محل کارت اداره کله یا شهرستان؟

  10. (اوقاف) گفت:

    سلام – یک هفته پیش زنگ زدم سازمان مدیریت و برنا ریزی پیش آقای عطار گفت اسامی رو فرستادیم تهران دفتر معاونت ریاست جمهوری برای اخذ کد مستخدمی خواهشاً همگی پیگیر باشین تا به محض اینکه کد اومد بتونیم بریم سرکار ….
    شماره تماس آقای عطار معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان
    ۳۳۶۶۶۱۹۶

    • ahora گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت پیگیریهات ممنون
      الان تکلیف هممون یکیه فرقی نمیکنه بایستی مث هم دنبال کارهامون باشیم

      به امید روزی که صرفا بیایم اینجا و از حال هوای اداره وخودمون جویا شیم….

  11. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهورای عزیز من کارشناس امور فرهنگی واموزش

    • ahora گفت:

      سلام ودرود بر ایمان بزرگوار….

      داداش گلم لیاقتشو داری انشالله که موفق و موید وهمیشه سبز باشی

      اگه خدا بخواد کارهامون داره راست وریس میشه امید قبل سال جدید دیگه بریم سرکار….

  12. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهورای عزیز من کارشناس امور فرهن

  13. بهزیستی به اهورا گفت:

    سلام دوست عزیز دقیقا نمیدونی چندم اسامی فرستادن واسه کد؟به نظرت چندم کدامون میاد وایا امسال شروع به کارمون میشه؟ اخه تا پایان سال چیزی نمونده واینکه اگه به فرض امسال رفتیم سرکار ازمایشات پزشکی و دوره اموزشی ۱۴ روزه رو کی میگذرونیم ؟آیا خبر داری؟

  14. ahora گفت:

    باسلام به بچه های بهزیستی

    امروز رفتم پیش اقای احمدی استانداری مدیریت و برنامه ریزی
    گفتش که اسامیتونو فرستادیم تهران انشاالله تا چن روز اینده جوابتون میاد
    گفتش شاید چهار پنج روزی طول بکشه
    بهتون جواب میدیم

  15. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهورای عزیز ممنون والا من دیر کامنت شماروخوندم شرمنده متوجه نشدم انشالا وقت زیاده درخدمتم راستی پستت میدونی چیه؟

    • ahora گفت:

      سلام ایمان جان
      اشکال نداره انشالله وقت زیاده
      راجب پستم دقیق نمیدونم فقط بار اول که به صورت پیمانی اومده بود پرسیدم بهم گفتن پستت امور مشارکت نهادهای مردمی وغیر دولتیه
      ولی اختمالا رسمی شه تغییر
      دیگه دقیقشو نمیدونم
      شما چی؟؟؟

  16. ahora گفت:

    با سلام ایمان جان

    دوست عزیز من امروز میرم استانداری شالمان
    نمیخواستم باهام بیای اما دلم میخواست برای اشنایی بیشتر زیارتتون کنم
    اگه زحمتی نبود واستون وکاری نداشتین من ساعت ۹:۳۰ میام همون جلو استخر دانشگاه ازاد…

  17. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهوراجان انشالا خدا شفاش بده وزود خوب شه والا من امروز رفتم پیش همون اقای احمدی توی سه راه شالمان گفت اسامیتونو فرستادم مال بهزیستی /اوقاف/استانداری وچند اداره دیگه مال خود منو اینقد بهزیستی لفتش داده بود امروز وارد سامانه کرد گفت احتمال داره زود جم وجورش کنن بفرستن چون اخره ساله . گفت چهارشنبه اطلاعات ۱نفر نمیدونم ازکدوم اداره بودو وارد کردم امروز کدش اومده میگفت دقیق مشخص نیست انشالا که بیاد.

    • ahora گفت:

      سلام ایمان جان برادر عزیز ممنونم از بابت پیگیریات حسابی تو زحمت افتادی
      انشالله که جوابش هر چه زودتر بیاد
      خیلی لطف کردی بزرگوار
      منم تو این هفته باز میرم سر میزنم چون باید داروهای پدرمو از سازمان غذا و دارو بگیرم حتما به اونجام سر میزنم بهتون جواب میدم
      بازم ممنون ومتشکر

  18. اداره کار به دوستان بهزیستی گفت:

    دوستان عزیز بهزیستی سلام

    موضوع عدم جذبتون به خاطر رشته تحصیلیتون بعد از گذشت سه سال شنیدم خیلی خیلی ناراحت شدم
    یه اشنایی داریم توی تهران قوه قضایه کارمیکنه راجب شما عزیزان سهمیه دار پرسیدم چند راه بهم گفت که میخوام براتون بگم انشالله به نتیجه برسین
    شما دوستان سهمیه دار قانون براتون تصویب شده که از شرایط رشته تحصیلی معاف هستین حالا اگه اداره ای نخواد استخدامتون کنه باید از طریق تهران اداره کل بنیاد شهید واداره کل بهزیستی پیگیری کنین وهمچنین از دو اداره کل مرکزی از طریق سازمان بازرسی کل کشور شکایت کنید مطمن باشین استخدام میکنن ومدیر کلبهزیستیم برکنارمیشه مطمن باشین اینو از خودم نمیگم پس یه کم همت داشته باشین و پیگیرکنین

  19. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهورا اگه میخوای روز یکشنبه ساعت ۱۰بریم پیگیری کنیم اگه اومدی بیا جلو استخر دانشگاه اگرم نمیای بهم بگو

    • ahora گفت:

      سلام ایمان جان من درگیر کار بیمارستانم پدرم سرطان داره حالش خوب نیس
      امروز که اصلا نمیتونم بیام
      به احتمال زیاد اگه فردا تونستم خودم برات کامنت میزارم منو ببخش

  20. اداره تعاون کار ورفاه گفت:

    سلام دوستان من یک هفته ست که رفتم سر کار ولی هنوز به این سایت سر میزنم و وقتی میبینم که کار بعضی ار دوستان هنوز حل نشده و سرکار نرفتن از ته دلم ناراحت میشم” این یک هفته یک چیز رو خوب فهمیدم دوستان و اون اینکه پیگیر کارتون باشین هر روز هر ساعت از هر جا که تونستین پیگیر باشین” گرفتن کد مستخدمی هیچ کاری نداره به کارگزینی و امور اداری اداره تون فشار بیارین همه چیز دست اوناست که کارتون رو بندازن جلو و پیگیرش باشن یا بیخیالش بشن و بندازن عقب…

    • محمد گفت:

      همچین میگی یک هفته است سر کارم انگار که یکی دو سال قبل از ما رفتی سر کار. مثل اینکه تا همین هفته قبل شما هم مثل همه علاف بودید آاا. شما تو این سه سال چیکار تونستی بکنی. حالا اگه بهت میگفتن سه ماه دیگه بیاید سر کار شما هم مثل ما باید منتظر میموندید وهیچ کاری هم نمی تونستید انجام بدید.

      من خودم دی ماه کد گرفتم وتموم کارام درست شده ولی وقتی تهران هنوز ابلاغیه ام رو نزده برای اداره اینجا . اینا چیکار میتونن بکنن؟؟

  21. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهورا مشکلی نیست اگه خواستی فرداهم یه سری بزنیم پیش اقای احمدی همون ساعت ۹/۳۰اگه میای جواب بده اگه اومدی من جلو استخر دانشگاه ازاد منتظرتم اگرم نتونستی هفته اینده میریم هرجور راحتی.

    • ahora گفت:

      درودبرایمان عزیز
      دوست گرامی ممنون از لطفت
      به نظرم بذاریم هفته اینده بهتره
      چون تا اونموقع انشالا سایت هم باز میشه
      تو این هفته به خاطر انتخابات جوابگو نیستن
      بابت پیگیری هات ممنونم

      منم سپردم به یکی از اشناهامون پیگیر کارامون باشه

  22. به اوین گفت:

    ببینید دوست عزیز کلا سه نفر مشکل رشته تحصیلی داریم وبهمون گیر دادن که باید بیخیال بشیم من با یه اقا دیگه و شما که هر سه نفرمون مریوانی هستیم و همین امروز یا برید بنیاد یا بهشون زنگ بزنید خودتون معرفی کنید که شمام مشکل رشته دارید چون بهشون گفتم هرکس دیگیم بود شمارمو بهش بدن تا باهم هماهنگ بشیم وپیگیر کارمون بشیم پس همین امروز اقدام کنید صد درصد به نتیجه می رسیم

    در ضمن فرزندان شهید وایثارگر طبق قانون از شرایط سنی جنسیت معدل وآزمون ورشته تحصیلی معافند ولی در شرایطی که شغل مورد نظر نیاز به رشته تحصیلی وتخصص داشته باشه قانون یه تبصره گذاشته واینکه:
    بارعایت شرایط قانونی دستگاه مورد نظر پست قبلی رو ذف خواهد کرد وپست جدید مرتبط با رشته تحصیلی ایجاد خواهد کرد پس خیالتون راحت نمیزارم حقمون پایمال شه شما امروز اقدام کنید رشتم علوم تربیتی به بنیاد بگین خودشون بهت میگن قسمت اشتغال منتظرم

  23. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهورا خیلی منتظر موندم که کامنت بذاری که میای یانه خودم رفتم پیش اقای زارعی گفت اسامیتونو فرستادیم واسه معاونت راهبردی ولی حالا سامانه بسته شده احتمالا بعد انتخابات باز میشه اگه باز بشه کداتون میاد وشروع بکار میکنید ولی اگر باز نشه احتمالا میفتید سال بعد ولی گفت به احتمال زیاد بعد انتخابات باز میشه چون باتهرانم تماس گرفتیم.

  24. به اوین گفت:

    سلام تواین هفته نمیریم سنه چون قراره بین خودشون جلسه بزارن اگه تا شنبه حل نشد یکشنبه یا دوشنبه قرار گذاشتیم بریم

  25. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهورا مشکلی نداریم الان .قبلا بهم گفتن شماویه اقای دیگر این مشکلوداریدمن چهارشنبه میتونم بیام اگه خواستی بیایی چهارشنبه ساعت ۹بیا جلو استخر دانشگاه ازاد من با۴۰۵نقره ای اونجا منتظرتم.

  26. ahora گفت:

    ایمان شما کی میتونی باهم بریم استانداری؟؟
    اگه خواستی باهم بریم یه روزی رو مشخص کن بریم پی کارمون
    چون کد گرفتن نهایتش یه هفتهای جوابش میاد کاری نداره که
    منتظر جوابتم؟؟

  27. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهوراجان منم امروز تماس گرفتم همینو گفت به من گفتن شما ویه اقای دیگه یک مشکلو دارید ظاهرا اون اقا شمایید اره؟

    • ahora گفت:

      سلام ایمان جان
      منم مشکلم همون پیمانی بودش که فرستادن برا رسمی وجواب تاییدیه رسمیمون هم چهارشنبه گذشته به دستشون رسید
      حالا هم اسممونو فرستادن برا کد مستخدمی
      الان به قول خودشون مشکل هردوتامون فقط کد مستخدمیونه که اگه استانداری زود کد بزنن دیگه شروع به کارمون حتمیه.

      مگه شما زنگ زدید چی بهتون گفتن؟

  28. ایمان به بهزیستی مریوان گفت:

    سلام دوست عزیز من مشکلم این بود که میگفتم جواب گزینشت پیمانی اومده بود که بازم فرستادیم رسمی بیاد دیگه نمیدونم مشکل شما چی بود که زود جواب کدتون اومد؟

  29. بهزیستی مریوان به ایمان و اهورا گفت:

    سلام عزیزان بله منم مشکل داشتم مشکلم حل شد و دیروزم شروع به کارکردم خدا رو شکر شاید شمام مث اون ۵نفر بپیچونن ونخوان اخه اونایی که لازم داشتن فرستادن برا کد وجوابمونم اومد

  30. (اوقاف) گفت:

    با سلام
    بالاخره جواب گزینش اوقاف اومد اعلام کردن به استانداری آقای زارعی وسازمان مدیریت برای اخذ کد مستخدمی ….
    شاید تا اخر اسفند کد مستخدمی و حکم آماده بشه و انشالله بعد تعطیلات بریم سرکار ….

  31. ایمان به اهورا گفت:

    سلام دوست عزیز چطور بااون اقا یاخانم مریوانی تماس گرفتن واسه شروع بکار ولی ما هیچ میگم ماروهم نپیچونن؟ .من هنوز نیومدم یه سری بزن خودت قربونت

  32. ایمان به بهزیستی مریوان گفت:

    سلام دوست عزیز خوب شماهم مثل ما مشکل پیمانی داشتی یانه که باهاتون تماس گرفتن واسه شروع بکار ولی به مانگفتن

  33. بهزیستی مریوان گفت:

    دوستان سلام
    چهارشنبه باهام تماس گرفتن شنبه برم اداره خودمو معرفی کنم برای شروع به کار انشالله قضیه اون ۵نفر ازدوستان بهزیستیم حل میشه وشروع به کار کنن

    • ahora گفت:

      باسلام دوست گرامی

      واقعا خوشحال شدم مشکلتون حل شده و میرید سرکارتون
      امید که موفه ق وموید باشی در پناه حق
      برای ما ودوستان دیگه مون دعا کن مشکلاتمون رفع شه……

  34. جهاد کشاورزی گفت:

    وای خدای من مگه میشه …………………مگه داریم ………بعد از گذشت سه سال وکل مراحل گزینش وجذب وبگذرونی وگزینش تایدت کنه بعد بگن رشته تحصیلیت نمیخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا این مسئولین وکارمندای اداره بهزیستی کین دیگه انقد راحت با سرنوشت و جوانی بچه های کردستانی بازی میکنن
    والا به نوبه خودم از ته دل برای این ۵نفر ناراحت شدم درسته که پدراتون شهید شدن یا به درجه جانبازی رسیدن نترسین خدا پشت شماهاس عزیزان انشالله که به حق خودتون می رسید و ودتونم پیگیری کنید از مراجع قانونی قوه قضایه شکایت کنید وکیل خوبم براش بگیرین تا هرچی مدیر بی کفایت برکنار بشه وبا کارمندای بیتوجهم برخورد قانونی بشه وتوبیخ بشن تا با زندگی وسرنوشت کسی اینجور بازی نکنن

  35. بهزیستی به اوین گفت:

    سلام اوین خانم منم از شهر مریوانم هم رشته ایم ومتاسفانه اگه نتونیم حقمون بگیریم باید ۴سال دیگه اسممون تو لیست بیکاران بنویسن وبیکاری باز ادامه بدیم اگه تمایل به پیگیری جدی هستی درخدمتم چون پیگیری تک نفره فایده ای نداره اون سه نفر دیگم باید پیدا کنیم

    • اوین گفت:

      ببخشید شما آقا هستید یا خانم؟چطوری بقیه رو پیداکنیم با هم پیگیر کارمون بشیم؟تو این هفته باید بریم سنندج دنبال کارمون

      • به اوین گفت:

        سلام من آقا هستم با یه اقا دیگه که همشهری هستیم وشما که خانم مجموع سه نفر این مشکل داریم شما دقیقا از کدوم شهری ؟چون از بنیاد پرسیدم در موردتون گفتن چنین شخصی مال این شهر نیس کدوم شهری سه نفری پیگیری کنیم چون تو اسفند کارمون درست نشه باید بیخیال بهزیستی شیم منتظر جوابم

        • avin گفت:

          سلام منم مال مریوان هستم اخه اسم مستعار م اوین هست به خاطر همین بنیاد گفته همچین شخصی نداریم شما دو نفر بعدی رو پیدا کنید تو یه روز بریم سنندج البته من با داداشم میام دیروز زنگ زدم بنیاد شهید سننج آقای سپهری گفتن با استانداری مکاتبه کردیم هفته اینده جواب میاد میترسم تا هفته اینده دیر بشه

  36. به دوستا بهزیستی گفت:

    دوستان سلام متاسفانه منم جواب کردن گفتن رشته تحصیلیم نمیخوره دارم روانی میشم چکار کنم این مدیر کل بشون سرجاش هرکاری شده باشه انجام میدم تا درس عبرت برای سایرین باشه کسی میتونه راهنمایی کنه عزم جزم کردم تا خود تهران پیگیر این ماجرا باشم

  37. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهوراجان منم امروز پنجشنبه بااقای کرمی تماس گرفتم گفتن کارتون جوابش اومده فرستادیم کارگزینی ازاونجا پیگیر شو تماس گرفتم خودت که میدونی بهزیستی دیر جواب میده منم تهرانم رفتم واسه ماشین اگه تونستی شنبه یه سری بزن قربونت.

    • ahora گفت:

      سلام دوست گرامی
      منم در جریانم بله جوابمون اومده
      متاسفانه مشکلی واسم پیش اومد نتونستم امروز برم بهزیستی اما یکی رو سپردم پیگیر کارها بشه انشالله مشکل همه حل بشه
      به شخصه واسه اون دوستام که گفتن رشته تون نمیخونه متاثر شدم……..

      ولی واقعا دارن ما رو میپیچونن وقتی تهران جواب گزینشو تایید کرده چرا باید استان رد کنه یا هنوز هیچ کاری رو واسمون انجام ندادن////؟؟؟؟؟؟؟

  38. اداره تعاون کار ورفاه گفت:

    دقیقا ۳ سال و یک روز پیش در چنین روزی ما آزمون استخدامی شرکت کردیم و امروز زنگ زدم اداره کل گفتن از اول اسفند میرین سرکار آقای کریمی رفتن برای معرفی شهرستانها دیروز سقز و دیواندره امروزم نمیدونم کجا ولی دیگه تمم شد” در این مدت همه بچه هخا خیلی پیگیر کارها بودن ولی اگر حمیت و تلاش و پیگیریه یکی از بچه های بیجار نبود به خدا سال جدید هم جواب مارو نمیدادن اگه این پست رو میخونه خودش میدونه که با اون هستم و ازش تشکر میکنم” برای بقیه دوستان از دیگر ادارات هم آرزو دارم زود کارشون درست بشه ولی به این نتیجه رسیدم این مدت که با نشستن و دست رو دست گذاشتن و اینکه ایشالا خودش درست میشه فقط کارتون غقب میافته هر روز هر روز به ادارتون زنگ بزنین جواب ندادن به وزارتخونه تون زنگ بزنین و …. خلاصه هر جور شده پیگیر کارتون باشین در این مدت هم از این سایت خوب و مدیریتش تشکر میکنم که مکان مناسبی برای ابراز نظر و درد دل و گزارش کار بچه های تمام ادارات بودن.

    • اداره تعاون گفت:

      خیلی ممنون عزیز، من خودم را لایق این تعریف ها نمیدونم. متقابلا من هم از شما تشکر میکنم دوست خوبم. امیدوارم ادارات دیگر هم هر چه سریع تر مشکلاتشون حل بشه. یا حق

  39. ahora گفت:

    سلام دوستان گرامی بهزیستی

    مگه رشته شما که گفتن نمیخونه با بهزیستی چیه؟؟

    من رفتم پرسیدم گفتن رشته تون میخونه
    رشته من مشاوره خونواده هستش..

  40. ایمان به دوستان بهزیستی گفت:

    سلام دوستان خب چراحضوری نمیرید پیگیری کنید تلفنی که نمیشه خب وضعیت اون ۱۰ نفرچی میشه؟

  41. اداره تعاون کردستان گفت:

    خداروشکر بعد از سه سال و اندی امروز زنگ زدن برای شروع بکار دعوتمون کردند، ممنون و شکرگزاری زیاد از خدای بزرگ که تو این مدت مدید صبر و تحمل به ما عنایت کرد. برای بقیه دوستان هم توفیق و حل شدن مشکلات شون را آرزومندم.

  42. به دوستان عزیز بهزیستی گفت:

    باسلام به دوستان عزیز بهزیستی
    تعداد کسانی که هنوز شروع به کارنکردیم ۱۵ نفرهستیم از این ۱۵ نفر متاسفانه با وجود تایدیه گزینش به بهانه اینکه رشته تحصیلیمون با بهزیستی مطابقت نداره متاسفانه ودرکمال ناباوری با مشکل مواجه شده ایم طی جلساتی که داشتن به این نتیجه رسیدن که این ۵نفر منتظر شروع به کارنمونیم دوستان عزیز به اداره تماس بگیرین ببینین این مشکل شامل شمام هس یا نه اگه بود که ۵نفری پیگیر مشکلمون بشیم اساسی در غیر این صورت باید بیخیال استخدامی شیم واقیت وبدون هیچ دروغ لطفا ازاین دوستان که از چیزی خبر ندارن نیان بگن این حرفا دروغه واسفند شروع به کارمیکنیم پیگیر وضعیتتون از اداره باشین
    یا حق

  43. اوین گفت:

    سلام دوستان من سهمیه دار بهزیستی هستم هربار زنگ زدم گفتن جواب بیاد خودمون بهتون زنگ میزنیم امروز دوباره زنگ زدم خانم تیموری گفتن که پست سازمانی با رشته تحصیلی شما همخوانی ندارد پنج نفر این مشکل و داریم گفت براتون جلسه گذاشتیم ولی رد شدین و کاری نمیشه کرد دارم سکته میکنم بعد از سه سال انتظار الان اینجوری میگن نمیدونم چکار کنم

    • بهزیستی به اوین گفت:

      اوین خانم سلام
      منم تماس گرفتم همینو گفتن که رشتمون نمیخونه ورد شدیم ولی من مث شما ناامید نشدم میدونی چرا چون اشتبا از طرف ما نبوده اولین اشتبا از طرف بنیاد بوده که رشته ایی که با اداره همخوانی نداشته رو فرستاده و بزرگترین اشتبارو بهزیستی انجام داده روز اول که تشکیل پرونده دادیم باید اسامی به بنیاد برگشت میدادن تا سه سال منتظر نمونیم بعدشم اگه رشته مطابقت نداشت چرا تشکیل پرونده کردن فرم گزینش پرکردن گزینش شدیم واز همه مهمتر چرا تایدیه گزینش رو صادر کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الان که در مرحله اخر صدور کده میگن همخوانی نداره وخداحافظ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ینی کشور اینقد بی قانون شده یا فکر کردن ما از پشت کوه اومدیم که مسخره خاص وعاممون کنن و باسرنوشتمون اینجور بازی کنن؟؟ دوست عزیز اصلا نگران نباش چون اگه استخدام نکنن براشون برنامه دارم قرار باشه ما بسوزیم اینام باید باما بسوزن اصلا نگران نباش حق گرفتنیه دادنی نیس
      فقط باید اون سه نفردیگم بدونیم کین بااونام هماهنگ باشیم بقیش خدا بزرگه
      شما از کدوم شهری ورشتت چیه؟

      • اوین گفت:

        سلام دوست عزیز منم نا امید نشدم اگه شده تا تهران میرم دنبال کارم با نظر شما موافقم این حرفو باید سه سال پیش میزدن نه الان من ارشد علوم تربیتی هستم از مریوان شما چه رشته ای هستین از کجا

      • ایمان به اهورا گفت:

        سلام اهوراجان توم این مشکلوداری؟ من ندارم .

        • ahora گفت:

          با سلام ایمان جان
          منم روز سه شنبه رفتم بهزیستی چیزی از رد شدن ئبهم نگفتن فقط گفتش منتظریم نامه تونو پست کنن می فرستیم واسه کد مستخدمی
          ….

    • اداره تعاون کار ورفاه گفت:

      سلام دوست عزیز واقعا از شنیدن این خبر براتون شوکه و ناراحت شدم ولی به قول دوستمون هرگز هرگز این رو قبول نکنین و پیگیر کارتون باشین چون مگه مسخره بازی و بی قانونیه که ۳ سال از بهترین سالهای عمرت رو تلف کنن و الانم بگن رشتت نمیخونه با پست سازمانی؟؟ یعنی باید سقف رو رو سرشون خراب کنی اگر از دیوان عدالت اداری هم که شده رفتی و شکایت کردی دست از تلاش برندار و پیگیر کارتون باشین” من یه پیشنهاد هم دارم از دکتر یوسفی که اون موقع مدیر کل منابع انسانی استانداری بود و به خاطر این استخدامیها مجبور به استعفاش کردن میتونی کمک بگیری چون واقعا به زیر و بم این استخدامیها آگاهه حتی به زیر بم تمام قوانین خدمات کشوری” الانم نامزد انتخابات مجلس شده راحت میتونی پیداش کنی یا شمارش رو پیدا کن باهاش تماس بگیر و باهاش مشورت کن. به امید خدا و تلاش و پیگیریه خودتون کاراتون درست میشه نگران نباشین

    • به بچه های بهزیستی گفت:

      دوستان عزیزی که بهانه رشته تحصیلی اوردن واز استخدامیشون جلوگیری میکنن به سایت بازرسی کل کشور برن وانجا از اداره بهزیستی استان کردستان شکایت کنید
      باتشکر

    • به اوین گفت:

      سلام منم از شهرمریوانم علوم تربیتی تونستی باهم پیگیر باشیم

    • به اوین گفت:

      سلام من اقام با یه اقا دیگه که از یه شهریم وشما که خانم کلا سه نفرمیشیم راستشو بگو شما از کدوم شهری ؟ من واون اقا هماهنگیم براپیگیری شمام اگه تمایل دارین به پیگیری وسرنوشتت برات مهمه در خدمتیم

  44. ahora گفت:

    باسلام

    من امروز با تهران تماس گرفتم گفتن ما نامه ی شما رو فرستادیم
    باید با دبیرخانه کل تماس بگیرین واسه نامه پستی رسمیتون که ایا فرستادن شهرستان یانه؟؟؟
    با دبیرخانه کشور تماس گرفتم
    گفتن کارگزینی امروز نامه شما رو به ما دادن ما هم امروز براتون پست میکنیم
    تا چهارشنبه میرسه سنندج دستشون
    دیگه واقعا منم نمیدونم چرا شانس ما اینجوریه؟؟؟؟؟

  45. اداره تعاون گفت:

    سلام، امروز رفتم اداره کل، خوشبختانه جواب نامه پست اون ۱۴ نفر از سازمان مدیریت اومده و به اذعان مسئولین به احتمال زیاد از اول اسفند شروع بکار میکنیم فقط خواهشا این دم آخری، فشار پیگیری هاتون رو کم نکنید. چون تا چشم روی هم بذاریم اسفند هم سپری میشه طبعا شروع کارمون هم به سال آینده موکول میشه، اگر همچین اتفاقی بیفته بهتون قول میدم تا اول خرداد هیچ کار مثبتی از هیچ اداره ای صورت نمیگیره و این یعنی حق خوری بیشتر. پس الان که دیگه هیچ بهونه ای ندارند فقط و فقط با پیگیری خودمون باید بهشون فشار بیاریم که از هفته آینده شروع بکار کنیم. با تشکر

  46. ایمان به بهزیستی سهمیه دار گفت:

    چی میگی الکی واسه خودت من نمیتونم کاری بکنم میخوای باخودم ببرمت که نظاره گر باشی که میتونم یانه؟واسه خودت میبری ومیدوزی مگه خبر نداری اخر اسفندپارسال تعاون روستایی نیروهاشو برد سرکارالکی رواعصاب نباش خوب نمیان به توبگن این کدت اصلا شاید تاحالا کداومده باشه کجای کاری.

    • اداره تعاون کار ورفاه گفت:

      راست میگه پسر داییه من تعاون روستاییه کامیاران پارسال اسفند رفت سر کار

      • ahora گفت:

        باسلام دوست عزیز

        شمام صد در صد پیگیر کارت باش قبل سال جدی به امید خدا تکلیف هممون مشخص میشه میریم سرکار
        من از یکی از منبع های معتبر که تو کار کد دادن سازمانه جویا شدم کار کد دادن طول نمیکشه
        وگفتش حتما همه اسفند ماه میرید سرکار
        ولی حالا اول اسفند نباشه وسطای اسفند چه فرقی میکنه واسه ما

    • ahora گفت:

      باسلام دوست عزیز
      ناراحت نباشیدبا ناراحتی کاری درست نمیشه
      دوستان کسی میدونه چطوری باهم در ارتباط باشیمحداقلش باهم بریم دنبال کارها ؟؟؟؟
      من شماره هیچکدوم از شماها رو نمیدونم
      اینجام که نمیذارن ونمیش شماره گذاشت؟؟؟

  47. بهزیستی سهمیه دار به ایمان گفت:

    ایمان جان اول اسفند که هیچ اول تیرم سرکارت ببرن هیچ کاری نمیتونی بکنی مطمن باش اون زمان من ودوسه نفر دیگه از بچه ها پیگیری میکردیم هیچ یک از شما ها نمیومد پیگیری کلی کنیم چون اون زمان راحت میشد کارمون درس کنیم ولی الان که فقط کدمون مونده هیچ پیگیریتناثیر نداره چون صدور کد دوهفته یابیشترم طول میکشه وباتوجه به انتخابات واینکه ماه پایانی سال ۹۴ هست امسال بیخیال شروع به کار شو توی فروردین ماهم احتمالش کمه اخرای فروردین مشغول به کارشیم ولی اگه مشکلی چیزی پیش نیاد مطمنا اول اردیبهشت شروع به کارمونه انقد سخت نگیر همش دوماه زود تموم میشه

  48. بهزیستی سهمیه دار به ایمان گفت:

    ببین دوست عزیز بنیاد شهید اداره متمرکزیه بابقیه ادارات فرق میکنه ولی بهزیستی بخوان از همین امروز برا کد اقدام بکنن حداقل دوهفته وقت میبره وهفته اینده هم اول اسفنده دیگه خودت با منطق واستدلال خودت حساب کن در ضمن به اقای زارعی توی استانداری که مسئول کد مستخدمی ببین چقد طول میکشه تا بهت بگه تا امروزم بهزیستی برای کدومون کاری انجام نداده اینا عمدن میخوان عقب بندازن

    • ahora گفت:

      سلام دوست عزیز
      منم با حرف شما موافقم واقعا در حق ماها کم کاری کردن که تا امروز هنوز لنگ کاریم
      اما من از هرکدوم از ادارات سوال کردم میگن حتما قبل سال جدید تکلیفمون مشخص میشه و سر پستهامونیم
      یکی از دوستام که واسه اداره امور زندانها ثبت نام کرده بود دو هفته پیش رفت سرکارش
      پس مهم نیست اول ماه باشه یا وسط ماه حتما اسفند شروع به کار میکنیم به امید خدا

      به جای خالی کردن دل همدیگه واسترس وتنش روانی حداقل خود ماها به هم امید بدیم هممون اینجا مشکلمون یکیه و به یه اندازه بهمون فشار اومده

      من خودم الان دوسال ونیمه به امید این استخدامی زن گرفتم به خدا موندم با زندگیم چه کنم انقد حرف نا مربوط بارم کردن….

  49. اداره تعاون گفت:

    سلام دوستان عزیز، از اداره تعاون کسی خبر جدید نداره؟ امیدی هست از اول اسفند شروع به کار کنیم؟

    • به اداره تعاون کار ورفاه گفت:

      والا اونجور که شنیدم میگن از این ۱۴ نفر که کارشون گیره پسته”۱۳ نفر کارشون درست شده فقط یه نفر که اونم برای رانندگی استخدام شده بوده معلوم نیست چی بشه البته ایشون سر کار هستن چند ساله ولی قراردادیه و بقیه هم این مدت علاف ایشون بودن” حالا مثل اینکه اکثر کارا رو وزارتخونه انجام داده دیگه کی بریم سرکار نمیدونم ولی احتمال میدم تو اسفند بریم سرکار

  50. ایمان به بهزیستی سهمیه دار گفت:

    سلام دوست عزیز جنابعالی که از اردیبهشت وخرداد وسال اینده حرف میزنی یعنی همینطوری راضی شدی بریم سال بعد ؟یعنی نمیخوای پیگیری کنی همینطوری میخوای بشینی من خودم تا ۱اسفند میشینم خداوکیلی اگه باهام تماس نگیرن واسه شروع بکار بنیادو بهم میزنم زیرشم نمیزنم.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها