استخدام استانداری کردستان سال ۹۷ (خبر جدید)

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

خبر ۱۶ مرداد ۹۷ – پرداخت ۸۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کردستان 

در نشست خبری با اصحابه رسانه استان مطرح شد که از ابتدای سال گذشته تا پایان تیرماه جاری امسال، هشت هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌های مختلف در کردستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نشست خبری مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان پیش‌از ظهر امروز به‌مناسبت روز خبرنگار در حضور اصحاب رسانه کردستان در این شهر برگزار شد.
حسن فهیمی در این نشست با تبریک روز خبرنگار به این قشر زحمت‌کش اظهار داشت: امیدواریم با تعامل سازنده و ارتباط سازنده با خبرنگاران نواقص و کاستی‌ها خودمان را برطرف کنیم و با نیروی بیشتر در راستای خدمتگزاری به مردم و کشاورزان کردستان گام برداریم.
وی گفت: نخستین شعبه بانک کشاورزی در سال ۱۳۱۹ فعالیت خود را در استان کردستان آغاز کرد و همواره خدمتگزاری به مردم، به‌ویژه روستاییان و کشاورزان و ارتقای سطح زندگی و رفاه آنان مدنظر است.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تا پایان تیرماه جاری امسال، هشت هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۴۶ هزار و ۶۱۳ فقره به متقاضیان پرداخت شده که شش هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی، دو هزار و ۳۸ میلیارد ریال مربوط به بخش بازرگانی و خدمات و ۱۰۲ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و معدن بوده است.
وی اضافه کرد: از کل مبلغ تسهیلات پرداخت شده به بخش کشاورزی، یکهزار و ۷۰۳ میلیارد ریال در قالب ۱۴ هزار و ۹۰۴ فقره به کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی، دو هزار و ۱۰۳ میلیارد ریال در قالب پنج هزار و ۷۳۴ فقره پرورش دام، طیور و آبزیان، ۱۷۱ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۸۱ فقره به طرح‌های آبیاری و آبخیزداری، ۲۸۲ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۴۳ فقره به باغداری، ۶۵۹ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۲۸۵ فقره به خرید و توسعه ماشین‌آلات کشاورزی، ۱۴۳ میلیارد ریال در قالب ۹۵۲ فقره تسهیلات ازدواج، دو میلیارد ریال در قالب ۱۰۰ فقره برای تامین هزینه‌های درمان و احتیاجات ضروری پرداخت شده است.
فهیمی افزود: همچنین یک‌هزار و ۱۱۷ فقره تسهیلات به میزان ۵۵۷ میلیارد ریال از محل صندوق ملی پرداخت شده است.
وی از اجرای طرح تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی با هدف افزایش درآمد روستاییان در استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۳۵۹ میلیارد ریال به ۸۱۸ گروه پرداخت و از این طریق برای ۱۴ هزار و ۱۰۳ نفر کردستانی شغل ایجاد شده که اکثر این افراد زنان روستایی، سرپرست خانوار، خود سرپرست و یا بدسرپرست بوده‌اند.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان گفت: همچنین باهدف توسعه اشتغال‌زایی، ۶۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در قالب ۶۰ فقره و ۶۹۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در قالب ۵۱۴ فقره در کردستان پرداخت شده است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود از پرداخت دو هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون نیز ۵۲ هزار و ۲۶۴ فقره بیمه‌نامه صادر و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال غرامت پرداخت شده است.
فهیمی در پایان سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی افزود: تجهیز ساختمان مدیریت بانک کشاورزی به سیستم تولید برق خورشیدی فتوولتائیک، تجهیز سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی به سامانه کنترل هوشمند، استفاده از چراغ‌های LED، ساخت و نصب پارکینگ سبک سقف با سازه فلزی سبک و پوشش سقف یو پی وی سی و تعویض کلیه پنجره‌ها به پنجره آلومینیوم دوجداره از جمله کارهای انجام شده با هدف جلوگیری از هزینه‌های اضافی است.
گفتنی است؛ در پایان تور رسانه‌ای بازدید خبرنگاران از طرح بفرین کردستان، طرح شرکت تعاونی ۴۵۲ مائده دهگلان و طرح شرکت تعاونی دام دشت‌ گل کردستان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم


خبر ۶ تیر ۹۷ – فرصت ایجاد اشتغال طرح پایدار روستایی نباید از دست برود

استاندار کردستان گفت: با توجه به شرایط اشتغال و تولید در این استان، نباید بگذاریم فرصت بهره مندی از تسهیلات اشتغال در قالب طرح پایدار روستایی از دست برود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا عصر سه شنبه در کارگروه اشتغال که با حضور معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: نباید این حق مسلم مردم برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ضایع شود.
وی افزود: این میزان تسهیلات اختصاص یافته به استان برای ایجاد اشتغال همیشه فراهم نبوده است و نباید فرصتی که در این دولت به وجود آمده به دلیل سختگیری ها از سوی برخی متولیان از دست برود.
استاندار کردستان اضافه کرد: سهم مصوب تسهیلات اشتغال پایدار برای کردستان سه درصد از مجموع سهم کشوری است البته نسبت به دیگر استان ها کمتر است.
مرادنیا با بیان اینکه کردستان همیشه در بحث اعتباری درخواست اعتبارات جهشی کرده تا به میانگین کشوری برسد، یادآور شد: همیشه گفته ام دید کارشناسان در کردستان محدود است بنابراین مدیران بانک ها باید برای تسهیل در پرداخت وام ها دخالت کنند.
وی با بیان اینکه توسعه نیاز به دید و نظر بلند دارد و از همه می خواهم با همین جدیت امور را پیگیری کنند، اضافه کرد: مقررات خوبی مصوب شده اما دید کارشناسان ما وسیع نیست و اجرای این مصوبات در گیر و دار بروکراسی اداری و بانکی می ماند.
مرادنیا با اشاره به اینکه اگر در شهرستان ها نیرو برای کارشناسی محدود است می توان از ظرفیت مرکز استان استفاده کرد، گفت: امیدوارم بتوانیم علاوه برسهم خود از سهم ملی هم برای اشتغالزایی اعتبار جذب کنیم که همه اینها بستگی به همت بانک ها و دستگاه های اجرایی دارد.
مدیرعامل خانه صنعت و معدن کردستان هم در این نشست گفت: بانک ها وثیقه و سود بسیار بالا برای ارائه تسهیلات طلب می کنند و در کنار آن هیچ ریسکی هم نمی پذیرند.
عبدالله کاردانی با بیان اینکه بانک ها نسبت به واحد تولیدی و سرمایه گذار هیچ احساس مسئولیتی ندارند، افزود: در زمانی که به عنوان مثال به دلیل نوسانات ارزی واحد تولیدی راکد می ماند بانک یک روز هم از جریمه و بهره خود نمی گذرد.
وی اضافه کرد: مواد پتروشیمی در اختیار دولت است اما به ساعت گران می شود و واحد تولیدی توان خرید پیدا نمی کند که در آن شرایط با رکود و مشکل در تولید مواجه می شود.
کاردانی اظهار داشت: همه بار را نباید بر روی دوش واحد تولیدی انداخت بلکه دستگاه های مختلف باید برای ماندگاری تولید و رونق آن به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران کمک کنند.
میزان پرداختی تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی در این استان کردستان براساس اعلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ۱۴ درصد میزان تخصیص یافته معادل ۱۹۵ میلیارد ریال رسیده و تاکنون تسهیلات مورد نیاز ۲۴۹ طرح متقاضی طرح پرداخت شده تا ۵۷۹ شغل ایجاد کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۷ دی ۹۶ – اشتغال ۱۶۴ هزار کردستانی در بخش صنعت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در استان را ۶۵ هزار و ۷۹۸ مورد عنوان کرد و گفت: اشتغال بخش تجارت در استان کردستان ۱۶۴ هزار و ۵۱۰ نفر است.

محمد دره‌وزمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه ۱۷ شهرک و ۱۲ ناحیه صنعتی با مجموع مساحت یک‌هزار و ۲۲ هکتار مصوب در استان وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ شهرک و ۳ ناحیه با مجموع مساحت ۷۷۰ هکتار در سطح استان فعال است.
وی افزود: ۸۳۶ واحد صنعتی دارای پروانه با اشتغال اسمی ۱۷ هزار و ۲۰۵ نفر و ظرفیت واقعی ۱۱ هزار و ۱۹۸ نفر در کردستان فعال است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تعداد معادن دارای پروانه بهره‌برداری در استان را ۳۸۷ مورد عنوان کرد و گفت: اشتغال اسمی دارای پروانه استان نیز ۴ هزار و ۴۷ نفر و اشتغال واقعی آنها یک‌هزار و ۸۵۱ نفر است.
به گفته دره‌وزمی، مجموع اشتغال اسمی بخش صنعت و معدن در استان ۲۱ هزار و ۲۵۲ نفر و اشتغال واقعی آنها بیش از ۱۳ هزار نفر است.
وی تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در استان را ۶۵ هزار و ۷۹۸ مورد عنوان کرد و اذعان داشت: اشتغال بخش تجارت در استان کردستان ۱۶۴ هزار و ۵۱۰ نفر است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه ۴۱۳ واحد صنعتی زیر ۱۰ نفر اشتغال در استان فعالیت می کند، گفت: ظرفیت اشتغالی اسمی این واحدها ۲ هزار و ۵۴۷ نفر و اشتغال واقعی آنها یک هزار و ۸۱۵ نفر است.
به گفته دره‌وزمی، ۱۹۱ واحد از این تعداد در حال حاضر فعال، ۱۲۶ واحد نیمه فعال و ۹۶ واحد غیرفعال است.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت اشتغال ۳۷۰ واحد صنعتی در استان بین ۱۰ تا ۴۹ نفر است، گفت: اشتغال اسمی این واحدها ۶ هزار و ۵۷۷ نفر، اشتغال واقعی آنها ۴ هزار و ۴۵۵ نفر و سرمایه‌گذاری آنها ۴ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه ۱۹۹ واحد از این تعداد فعال هستند، عنوان کرد: ۱۰۷ واحد نیمه فعال و ۶۴ واحد آن نیز غیرفعال است.
دره‌وزمی خاطرنشان کرد: وضعیت اشتغال ۳۳ واحد صنعتی کردستان بین ۵۰ تا ۹۹ نفر و ۲۰ واحد اشتغال بالای ۱۰۰ نفر دارند.
وی در پایان تصریح کرد: ۴۲۰ واحد صنعتی در کردستان در حال حاضر فعال، ۲۳۸ واحد نیمه فعال و ۱۷۸ واحد غیرفعال هستند.

منبع: خبرگزاری فارس


خبر ۲۱ آبان ۹۶ -چگونگی توزیع اعتبارهای اشتغالزایی استان کردستان

باشگاه خبرنگاران جوان : استاندار کردستان چگونگی توزیع اعتبارهای اشتغالزایی استان متبوعش را تشریح کرد.
بهمن مرادنیابهمن مرادنیا استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه توزیع بودجه اشتغالزایی در استان متبوعش، اظهار کرد: ۶۰ درصد اعتبارهای اشتغالزایی در استان به صورت شهرستانی توزیع می‌شود و فرمانداران باید برای جذب این اعتبارات تمام تلاش خود را به کار گیرند.
وی ادامه داد: ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع شبکه بانکی برای اشتغال در سال جاری در نظر گرفته شده که از این میزان سهم استان ۶ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال است.
استاندار کردستان با تاکید بر اینکه ضروی است که دستگاه‌های متولی با همکاری و همگرایی برای جذب این اعتبار تلاش کنند، گفت: این اعتبار فرصتی برای ایجاد اشتغال و توسعه استان است و از کل اعتباراتی که برای اشتغال فراگیر اعم از منابع بانکی و … در نظر گرفته شده ۶۰ درصد آن به صورت شهرستانی توزیع خواهد شد.
مرادنیا خاطر نشان کرد: انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تمام توان خود را برای جذب این اعتبارها به کار گیرند.


خبر ۱۴ تیر ۹۶ – تخصیص ۱۲۰۷ میلیارد ریال برای اشتغالزایی حمایتی در کردستان

خبرگزاری ایرنا : یک هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال برای اشتغالزایی حمایتی در کردستان برای اجرای برنامه فراگیر اشتغال تخصیص یافته است.
به گزارش ایرنا، مسئولان کردستان روز سه شنبه در کارگروه اشتغال کردستان در سالن شهدای دولت استانداری خبر از تخصیص یک هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال برای اشتغالزایی به توانجویان و مددجویان ۲ نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر دادند.
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سهم مددجویان این نهاد از این میزان اعتبار ۸۵۷ میلیارد ریال بوده که ۶۵۷ میلیارد ریال آن از محل بند ‘د’ تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز از منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی (ره) منظور شده است.
محمدرسول شیخی زاده افزود: این میزان در سال جاری نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.
وی گفت: در سال گذشته این نهاد با همکاری بانک های عامل موفق شد ۹۸ درصد از ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته خود برای اشتغالزایی مددجویان را پرداخت کند.
وی با بیان اینکه با این میزان اعتبار سه هزار و ۴۵۰ طرح کارآفرینی و خوداشتغالی مددجویان استان اجرا شده است افزود: توامندسازی افراد بر اساس نیازهای جامعه و استفاده از توان مردمی برای توسعه اقتصاد و تولید از اهداف این نهاد در پرداخت تسهیلات است.
وی گفت: این نهاد برای رسیدن به توامندسازی مددجویان خود آنان را در زمینه های مختلف کارآفرینی و بازاریابی آموزش می دهد به طوری که در سال گذشته هشت هزار و ۴۰۰ مددجو حدود ۳۷۹ هزار ساعت آموزش دیده اند.
وی افزود: همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر دارد ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز از منابع خود برای کارآفرینی مددجویان استان تخصیص دهد تا پنج هزار طرح مشاره شغلی مددجویان در سال جاری اجرا شود.
او گفت: ارایه آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به ۱۰ هزار مددجو از دیگر اهداف این نهاد در حوزه اشتغالزایی است.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی کردستان نیز در این کارگروه گفت: در سال جاری برای اشتغال توانجویان استان ۳۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است و انتظار می رود با همکاری بانک های عامل این میزان اعتبار تا پایان سال در اختیار جامعه هدف قرار بگیرد.
ثریا حافظی افزود: در سال گذشته نیز ۱۲۰ میلیارد ریال برای اشتغال توانجویان استان تخصیص یافته بود و قسمت عمده آن در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.
برنامه اشتغال فراگیر کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده و برای اشتغالزایی ۹۷۰ هزار نفر در سال جاری، هدفگذاری شده است.
این طرح شامل طرح های کارورزی، مهارت آموزی در محیط کار واقعی، مشوق های کارفرمایی و توسعه رسته های منتخب است.
طرح های اشتغال زایی حمایتی ویژه توانجویان بهزیستی و مددجویان کمیته امداد از دیگر بخش های این طرح است.
اعتبارات مورد نیاز این هدف از طریق صندوق توسعه ملی تامین و تا ۱۵ تیر ابلاغ می شود. بانک مرکزی نیز موظف شده نسبت به تعیین سهمیه تسهیلات بانکی مورد نیاز به میزان ۲۰۰ هزار میلیارد ریال و ابلاغ به شبکه بانکی ظرف مدت ۱۰ روز اقدام کند.
طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، جمعیت کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۱ نفر است که از این تعداد ۷۰.۸ درصد در مناطق شهری و ۲۹.۲ درصد هم در مناطق روستایی استان ساکن هستند.


خبر ۱۹ آبان ۹۵ – اشتغال۳۵۰۰نفر در خبازی‌های سنندج

خبرگزاری مهر : رییس اتحادیه خبازان سنندج با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر درواحدهای خبازی این شهر مشغول به کار هستند، گفت: ساماندهی و مدیریت مناسب خبازی ها در سنندج یک امر لازم و ضروری است.
ناصر اسدی در گفت وگو با خبرنگار مهر به اعتراض و شکایت تعدادی از خبازان مبنی بر کاهش فروش نان اشاره کرد وگفت: در حال حاضر ۸۰۰ واحد خبازی در سنندج وجود دارد که چند واحد آن دارای مجوز نیستند.
وی عنوان کرد: به دلیل بی مدیریتی و نابسامانی در صدور مجوزها و ایجاد واحدهای نانوایی بیش از نیاز مردم در یک محله و منطقه، تعداد زیادی از فعالان و شاغلان این بخش ناراضی هستند.
وی اظهارداشت: دولت یا کل کارها و امورات مربوط به خبازی ها را به بخش خصوصی واگذار کند یا کاملا آن را دولتی کند.
رییس اتحادیه خبازان سنندج اضافه کرد: متاسفانه شاهد هستیم در یک محله ای ۶ نانوایی ایجاد شده که این موجب کاهش فروش بسیاری از آنها و حتی بیکار شدن عده ای که سال هاست در این حوزه کار می کنند، شده است.
اسدی با اشاره به اینکه بسیاری از نانوایی های سطح شهر برای جبران کاهش فروش خود اقدام به فروش آرد شناور به یکدیگر می کنند، ادامه داد: سهمیه آردی که دولت به نانوایی ها می دهد ۶۰ درصد آن مصرف و مابقی خرید و فروش می شود و کارفرمایان از این محل هزینه کارگری را تامین می کنند.
وی با بیان اینکه نانوایی های نان لواش و سنگک از لحاظ درآمدی در مضیقه هستند، اضافه کرد: اگر ساماندهی صنفی انجام شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد لذا می طلبد مدیریت واحدهای نانوایی را به اتحادیه واگذار کنند.
وی یکی از دلایل ایجاد مشکلات و تنگناهای کنونی را مربوط به دستورالعمل صادر شده از سوی دولت گذشته خواند وعنوان کرد: در دولت احمدی نژاد قیمت آرد را آزاد و بعد دوباره آن را دولتی کردند و همین امر باعث شد که تعداد واحدهای خبازی در سنندج از ۴۰۰ واحد به ۷۴۲ واحد افزایش پیدا کند.
رییس اتحادیه خبازان سنندج با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در نانوایی های سطح شهر مشغول به کار هستند، بیان کرد: تعداد زیادی از کارگران نانوایی ها به دلیل فقر مالی و نبود درآمد کافی به اقلیم کردستان عراق مهاجرت کردند.
اسدی با اشاره به اینکه ایجاد واحدهای خبازی مستلزم رعایت مسائل بهداشتی است، اضافه کرد: مساحت هر واحد نان بربری باید ۵۰ متر و نان روغنی باید ۳۵ متر باشد.
وی ادامه داد: متاسفانه در تعدادی از این واحدها سرویس بهداشتی و انبار آرد مشترک است و این برخلاف اصول و قوانین و همچنین مسائل بهداشتی است.


خبر ۱۵ شهریور ۹۵ – تثبیت شغل برای بیش از ۳ هزار کردستانی

خبرگزاری فارس : دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان گفت: به منظور احیا و حمایت از واحدهای تولیدی در کردستان تاکنون ۱۲ واحد با تزریق تسهیلات به چرخه تولید بازگشته‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، پیمان الماسی صبح امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قروه، اظهار داشت: هدف اصلی این کارگروه  برداشتن سنگ‌های پیش روی تولید و توسعه منطقه با  فعال کردن چرخه صنعت است.
وی با اشاره به برگزاری ۲۵ جلسه این کارگروه گفت: در بررسی ۱۹۷ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی، ۲۲۳ مصوبه داشته‌ایم که از روند اجرای مصوبات راضی نیستیم.
به گفته الماسی، تاکنون تنها ۵۰ درصد مصوبات اجرایی شده که پیامد آن تثبیت شغل برای ۳ هزار و ۷۲۲ نفر در واحدهای تولیدی استان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در صورت تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات، زمینه تثبیت شغل برای پنج هزار و ۱۲۰ نفر فراهم می‌شود که اتفاقی مهم در عرصه تولید، اشتغال و اقتصاد خواهد بود.
الماسی با بیان اینکه دولت برای احیای ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در کشور تسهیلات در نظر گرفته است، افزود: در کردستان نیز ۸۸۳ واحد برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند، همچنین از این تعداد ۱۸۹ مورد در بخش صنعت و ۶۹۴ مورد در بخش کشاورزی است.
وی به بررسی ۱۳۸ مورد از ۱۸۹ مورد واحد صنعتی به منظور دریافت تسهیلات بانکی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۱۴ مصوبه دریافت گرفته‌اند که ۳۳ مورد آن به موفق به دریافت مصوبه بانکی شده است.
الماسی افزود: از این ۳۳ واحد، ۱۲ واحد توانسته‌اند تسهیلات لازم به مبلغ ۳ ۱۴ میلیارد ریال را دریافت و به چرخه تولید بازگردند.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان با بیان اینکه ۱۱ درصد واحدهای تولیدی مشکل‌دار موفق به دریافت تسهیلات مورد نیاز خود از بانک‌ها شده‌اند، گفت: مابقی پرونده‌ها در دست بررسی است و برخی نیز به دلیل عدم تکمیل پرونده از سوی متقاضی راکد است.
وی با بیان اینکه از ۱۱۴ پرونده بررسی شده در کارگروه استانی ۲۳ فقره به شهرستان قروه اختصاص دارد، بیان کرد: این واحدها نیازمند دریافت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات هستند که تاکنون ۲ مورد توانسته‌اند تسهیلاتی به میزان ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت کنند.
به گفته الماسی، در قروه ۱۶ واحد به بانک معرفی شده‌اند که از این تعداد ۳ مورد مصوبه بانکی مبنی بر دریافت تسهیلات را دریافت و دو مورد رد شده است.
وی بیشترین موانع در تولید را شامل بدهی‌های معوق بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی در کنار رکود فروش بازار دانست و راهکار کارگروه را در تلاش برای بخشودگی تمام جرایم، پرداخت تسهیلات از طریق سایت بهین‌یاب با وجود بدهی و چک برگشتی اعلام کرد.
به گفته الماسی، صاحبان واحدهای تولیدی که با معضلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌توانند تسهیلات مورد نیاز خود را با سود ۱۸ درصد دریافت کنند.


خبر ۳ تیر ۹۵ – اعلام لیست نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شهرداری های کردستان

داوطلبان گرامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بدینوسیله نتایج آزمون استخدامی مورخ ۹۴/۱۱/۰۲ اعلام می گردد
از داوطلبان پذیرفته شده اصلی دعوت به عمل می آید جهت انجام مراحل بعدی از روز شنبه مورخ ۹۵/۰۴/۰۵ به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری واقع در ساختمان معاونت عمرانی استانداری طبقه هفتم،(محل قبلی تحویل مدارک) مراجعه نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳,۴۴۹)

  1. ایمان به اهورا گفت:

    سلام براهورای عزیز به خدا این کد گرفتن کاری نداره یکروزه انجام میشه قبلا که دیر میومد بودجه هنوز تصویب نشده بود ولی الان مشکل بودجه حل شده ودرضمن بهزیستی اکثر نیروهاشوبرده سرکار چن نفری مونده فکرنکنم بیفتیم سال بعد چون دلیلی نداره اخه خودت قضاوت کن اکه بره واسه سال بعد میره واسه اردیبهشت که فکرنکنم اینقد طول بکشه.

    • ahora گفت:

      باسلام ودرود خدمت ایمان عزیز وبهزیستی سهمیه دار گرامی

      پیرو حرفهای شما عزیزان امروز ساعت دوازده رفتم بهزیستی استان
      قسمت کارگزینی پیش خانم درخشان
      ایشون گفتند سهمیه دارها جواب رسمیشون اومده فقط مشکل اینجاست به صورت اتوماسیون فرستادن وباید خود نامه اش هم بفرستن وما پیگیرشیم نامه ش هم بیاد
      ومن پرسیدم ایا قبل از سال جدید مارو میبرین سرکار؟
      گفت بله حتما شما تا قبل عید میرید سرکار
      فقط باید نامه اش بیاد ما بفرستیم کدهاتونو بزنن دیگه مشکلتون حله

      بازهم رفتم پیش اقای کرمی معاونت پیشگیری
      ایشون هم گفتن حتما تا قبل عید میرید سر پستهاتون.

      به کارگزینی گفتم خب دیگه سامانه بسته س وتا سال جدید برای استخدام باز نمیشه حتما میفتیم اردیبهشت به بعد؟؟
      ایشون گفتن اون مشکل کسایه که تا حالا گزینش انجام ندادن
      شما دیگه کاراتون تمومه میرید سرکار به ماهم این دستورو دادن

      گفتن که به شایعات وحرف اینو اون گوش ندید مگه اینکه از منبع مطمن شنیده باشید…

      یاحق

  2. بهزیستی سهمیه دار به اهورا گفت:

    سلام دوست عزیز
    برا اسفند فک نکنم شروع به کارمون باشه چون تعدادی از بچه ها یه سری مشکل براشون پیش اومده وباید مشکل اونا حل بشه
    پس منتظر اسفند ماه نباش
    فقط برنامه توسعه پنجم یه سال دیگه تمدید شده پس بایان حساب سایت صدورکد بسته نخواهد شد به احتمال خیلی زیاد یا اواخر فروردین وصدرصد اوایل اردیبهشت شروع به کارمون خواهد بود باتشکر

  3. ایمان به بهزیستی سهمیه دار گفت:

    سلام دوست عزیز خب مال من پیمانی اومده بود دوباره فرستادن واسه رسمی بهمین خاطر میگم اسفند شروع بکار میکنم ببین اداره بنیادشهید چقد عقب بود ظرف یکماه کل کاراشو انجام داد وشروع بکارم کردن این کد گرفتن واینجورحرفا همش الکیه یکروزه کدصادر میشه.

  4. بهزیستی سهمیه دار به ایمان گفت:

    با سلام دوست عزیزاستان کردستان اداره بهزیستی کلا ۱۵نفر موندیم که شروع به کار کنیم تایدیه گزینش هممون خیلی وقته اومده ویه چن نفری بودن سهمیه دار که به جای اینکه رسمی بیاد پیمانی زده بودن که درس کردن واموده ومنتظرن مال همه کامل بیاد بعد بفرستن برای صدور کد که چند هفته ایی طول میکشه تا کدمون بیاد که مطمن مطمن باش اول اسفند شروع به کارمون نخواهد بود الکی دل بچه ها رو خوش نکن

  5. ایمان به بهزیستی سهمیه دار گفت:

    سلام دوست من اصلا تیرماه وازذهنت حذف کن اصل کاری همین جواب گزینش هستش الان دیگه استخدامیها به اخر رسیده دیگه کدگرفتن طول نمیکشه درضمن امسال اگه کد نخوریم دیگه سال بعد بودجه نداریم خوب طبیعتا باید شروع بکار هم نکنیم که این محاله یک اسفند من شروع بکار میکنم .

    • ahora گفت:

      سلام بر ایمان عزیز
      وهمه دوستان عزیز

      ایمان جان من فردا میرم بهزیستی بهشون سر میزنم
      امروز باهاشون تماس گرفتم با نیروی انسانی
      گفتش که تا حالا هیچ نامه ای دستمون نرسیده
      درضمن ما مشغول کارهای یه سری دیگه از بچه هاییم
      در مورد سهمیه دارها تا حالا به ما چیزی نگفتن

      یعنی این امکان وجود داره حتماا اسفند شروع به کار شیم؟؟
      چون جواب رسمیمون از تهران یه هفته ایه اومده؟!

  6. بهزیستی سهمیه دار به ایمان گفت:

    ایمان جان سلام
    مطمنی اول اسفنید شروع به کارمون آیا از منبع معتبری شنیدی؟
    تا جایی که من اطلاع دارم چن ماه دیگه فک کنم کارمون درس بشه
    اولا تا ۳۰ بهمن ماه سامانه صدور کد بازه واگه از فردام بفرستن برا صدور کد سه هفته زمان میبره تا کدامون بیاد پس مطمن باش اول اسفند شروع به کارمون نیس
    وبعدم بخاطر انتخابات وپایان سال به فکر اسفند ماه نباش
    دوم اینکه از ۳۰ بهمن سامانه بسته میشه و تا اول تیرماه باز نخواهد شد وتا کدبرامون تخصیص داده نشود مطمناا شروع به کار نمیکنیم پس بااین حساب باید تا تیرماه منتظر بمونیم این اطلاعاتم از خودم درنمیارم عین واقیتو بهت گفتم وکامل از همه چی باخبرم
    درضمن اگه برا اول اسفند منبع موثقی داری حتمن بگو

    هرسوالیم داشتی بگو در بس در خدمتم از سیر تا پیاز این استخدامی حفظم
    یا حق

  7. منتظر استخـــــــــــدام(اوقاف) گفت:

    با سلام خدمت بچه های اوقاف
    خدا شاهده از این قبول شده های اوقاف بی خیال تر در هیچ اداره ای پیدا نمیشه اصلا برای خودشون اهمیتی قائل نمیشن منتظرن دیگران براشون پیگیر بشن خدا شاهده فقط و فقط اوقاف مونده هفته پیش پیش شیرزادی معون اوقاف بودم می گفت تا یه هفته دیگه شاید جواب بیاد در حالی که مطمئنم جواب گزینش رو تهران اعلام کرده دیگه نمیدونم چرا علافمون کردن میبینن هیچکی پیگیر کار نیست دارن معطلش می کنن. تو رو به شرفتون قسم هرکی به اندازه سهم خودش پیگیر باشه …

  8. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهورا منم دیروز باتهران تماس گرفتم باخانم عبایی تماس گرفتم تااسممو گفتم گفت پست کردیم فرستادیم واخرای هفته ازاداره کل بهزیستی پیگیری کنید درضمن فکر کنم خانم تیموری خودش کد واسمون میگیره دیگه نمیفرستن استانداری دیگه اول اسفند شروع بکار میکنیم.

  9. ahora گفت:

    باسلام خدمت دوستهای عزیز
    یه خبر خوب برای استخدامی بهزیستی معرفی شده بنیاد شهید

    من امروز با سازمان بهزیستی کشور تماس گرفتم
    گفتن که نامه ی گزینش رسمی رو پست کردن برای سنندج
    شماره نامه منو با تاریخش که چهارهم همین ماه بود زده بون
    گفتن هفته بعد میتونی بری کارگزینی شهرتون پیگیر کاراش بشید

    شماره رو برای شمام میزارم بهشون زنگ بزنید حتما جوابتون میدن انشاالله گره کار شمام باز بشه

    ۰۲۱۶۶۷۰۲۰۰۱
    داخلی ۲۳۵۹
    حتما داخلی رو بگیرید وکارتونو بگید
    در ضمن شماره رو چن بار حتما بگیرین تا جواب بدن

    یاحق

  10. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهورا اره منم موندم خدایی نمیدونم چیکار کنم باهر جا که لازم باشه رفتم دریغ ازیک جواب خودت توچه مرحله ای هستی؟

    • ahora گفت:

      سلام ایمان جان داداش گلم من جوابمو از تهران گرفتم شماره وداخلیشو براتون گزاشتم شمام پیگیرش باشین
      در ضمن گمونم جواب ههمونو تو این هفته بدن

  11. ahora گفت:

    باسلام

    دوستای عزیز بهزیستی کسی مونده؟؟؟

  12. ahora گفت:

    سلام به همه دوستای عزیز

    ایا جدیدا کسی از معرفی شده های بنیاد در بهزیستی خبری نداره؟؟؟

    دارم به مرز جنون می رسم

  13. اداره تعاون کار ورفاه گفت:

    سلام به دوستان تعاون و رفاه که بلا تکلیفن هنوز” شنبه ۱۰/۱۱/۹۴ که نماینده های مجلس به حوزه های انتخابیه شون برمیگردن به دیدنشون بریم و مشکلاتمون رو بهشون بگیم که به وزارتخونه فشار بیارن روند تغییر پستها مون رو تسریع ببخشند” از این طریق میتونیم یه کم به وزارتخونه برای این کار فشار بیاریم حتما حتما این کار رو بکنین حتی اگه نتونستین حضوری با نامه هم میتونین این مشکل رو به نماینده هاتون برسونین….اگه خودمون پیگیری نکنیم سال جدید هم معلوم نیست تکلیفمون روشن بشه” مدیر عزیز تایید کن تا بچه ها در جریان قرار بگیرن چون این سایت تنها جاییه که همه کامنتها رو میخونن. خیلی ممنون

  14. فرودگاه سهمیه گفت:

    ما هنوز گزینش رو انجام ندادن. چطور یکم بهمن میرین سرکار.

    • aa گفت:

      ما که رفتیم سر کار شما سهمیه دار رو نمیدونم کی میارن سر کار. شاید بعد از عید نوروز.
      گزینش ما شش ماه قبل بود. کد هم گرفتیم.

  15. بنیاد کردستان گفت:

    تبریک ****** تبریک********تبریک******
    فردا پنجشنبه اول بهمن اولین روز کاری بنیاد هستش به همه بچه های بنیاد کردستان تبریک می گم. از مدیر سایت هم تشکر می کنم.
    موفق باشید

  16. استانداری گفت:

    سلام داریم به بهمن ماه هم نزدیک می شیم اما هیچ خبری نیست ؟؟؟

  17. بیتا گفت:

    سلام چه خبر بچه ها به ما گفتن اول بهمن سرکاریم اما خدا کنه مثل اون بار که قول اول دی رو دادن باز سرکار نباشیم شما هم برامون دعا کنید چون یه روان شناس خارجی تو یه کتاب نوشته بود دعا در مورد دیگری همواره اثر بخش تر است شاید شما هم بگید این حرف رو تو احادیث شنیدیم اما متاسفانه من خودم رو می گم هیچ وقت بکار نبردیم التماس دعا

  18. فرودگاه گفت:

    خدا رو شکر ما هم کارمون درست شد. زنگ زدن از یکم بهمن سر کار هستیم.
    امیدوارم هر چه زودتر کار همه دوستان درست بشه. سه سال از زندگیمون رو مفت از دست دادیم.

  19. اداره تعاون کار ورفاه گفت:

    سلام دوستان” من پریروز کد مستخدمیم تازه اومد. و دیروز رفتم دنبال کارهای سوئ پیشینه و معاینات که یک روزه همش رو انجام دادم ولی از شروع به کار فعلا خبری نیست و چیزی نگفتن گفتن فعلا اینارو انجام بده تا بعد… من جزئ اینام که پستشون ادغام شده و مشخص نیست خدا میدونه کی بریم سر کار

  20. ایمان به جهاد گفت:

    سلام دوست گرامی درسته که بنیاد فقط معرفی میکنه منم نگفتم که گزینش نشدم خودم اینارو حفظم ولی همین بنیاد که شما میگی خیلی کارامیتونه بکنه همونطور که معرفی میکنه میتونه شروع بکارم مشخص بکنه ولی خواهان نیستن تا بهشون حسابی فشار نیادالان ما طرف حسابمون بنیاده نه بهزیستی

  21. استانداری گفت:

    می دونید چبه بچه ها با اون عجله ای که برای معاینات پزشکی اینا زنگ زدن و برای ما فشار اوردن زود انجام بدیم فکر کردم به یک ماه نرسیده سرکاریم اما ندونستم حالا حالاها سرکاریم یه جا نوشته بود اگه برای یه گزینش رفتی و گفتن بعدا باهات تماس می گیرم خوشحال نشو یعنی خداحافظ کار بیکار

  22. استانداری گفت:

    سلام برای ما که فرماندار ی قبول شدیم کد مستخدمی اومده حتی حکممون هم اومده باورتون می شه برامون شماره حساب هم باز کردن اما از حقوق اینا خبری نیست فرمانداری میگه باید حکممون رو استانداری بفرسته فرمانداری شهرمون تا ما رو سرکار ببرن استانداری هم نمی فرسته میگه باید حتما برامون مراسم تحلیف بگیرن اما چون تعدادمون کمه و به حد نساب برای گرفتن جشن نرسیده باید صبر کنیم تا کد بقیه هم بیاد دیگه خدا می دونه کی راست میگه کی دروغ آخه مگه می شه اگه تامین اعتبار نشده بودن که اصلا استخدامی لغو می شد چند بار هم خواستن لغوش کنن به نظر شما دلیل اینهمه سرکار گذاشتن ما چی می تونه باشه آدم زورش می اد ما قبل همه ی ادارت معاینه پزشکی اینا رو عید انجام دادیم چرا اینا با زندگی جونها بازی می کنن چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  23. اداره تعاون گفت:

    سلام، از اداره تعاون چه خبر؟ بنده پیشنهاد میکنم هفته آینده همه افرادی که هنوز سرکار نرفتند باهم برویم استانداری تا تکلیفمان را روشن کنیم.

  24. ایمان به 111 گفت:

    سلام دوستان ایثارگر بهزیستی چرا هیچکی نیست امروز رفتم استانداری میگه اگه تااخر دی سامانه بازه خب ماها که هنوز جواب گزینشمون نیومده چطور میریم سرکار چرا بیخیال نشستید هیچ کاری نمیکنید خداوکیلی من خودم تنهام اکه حداقل یکنفر باهام بود میرفتم بنیادو روسرشون خراب میکردم قبلا اینکاروکردم خب اگه مردین اعلام حضور کنید تافردا بریم بنیاد من خودم میرم .

    • جهاد گفت:

      داداش بنیاد فقط وظیفه معرفی افراد به ادارات برای استخدام شدنشون رو داره و کد نیومدن یا گزینش نرفتنتون ربطی به بنیاد نداره شما فقط باید از طریق اداره ای که معرفی شدید که بهزیستیه پیگیر باشید

  25. 111 گفت:

    سلام خدمت دوستان بهزیستی
    زنگ بزنید کارگزینی، اگه شماره مستخدم اومده باشه، به احتمال خیلی زیاد هفته آینده دعوت بکار میشید…

  26. جهاد گفت:

    سلام.
    بعد از چند مدت اینجا اومدم ببینم چه خبر از بقیه ولی وقتی میبینم تعدادیتون هنوز نرفتید سرکار بخدا ناراحت شدم.
    من برج ۶ رفتم سرکار و الان جهاد کشاورزی هستم.
    بچه ها امروز یه نامه از استانداری به تمام ادارات ارسال شده که اگر هنوز کسی رو نبردن سرکار تا آخر دیماه فرصت دارند که درخواست کد مستخدمی در سامانه کارمندیران بکنند در غیر اینصورت میوفته سال بعد.
    خواهش میکنم از کسانیکه جواب گزینششون اومده به کارگزینی ادارشون فشار بیارند که تا آخر دی درخواست کد بکنند براشون وگرنه میوفتید سال بعد.
    یه خبر دیگه بهتون بدم اینکه نوبخت قبلا گفتش بودجه این استخدامیا تامین شده و به استانداری دادیم دروغه یه ریال هم برای بودجه بکارگیری افراد جدیدالستخدام نداده به استانداری،اگر هم میبینید که ادارات نیروهاشون رو بردن سرکار میدونید حقوقهاشون رو از کجا تامین می کنند؟از صرفه جویی در بودجه ای که قبلا بهشون دادن دارند حقوقهای جدیدالاستخدامارو پرداخت می کنن.برای همین هم هنوز چند اداره هنوز نیروهاشون رو نبردن سرکار چون برای پرداخت حقوق به نیروهای جدید پول ندارن و باید از صرفه جویی در هزینه هاشون به نیروهای جدید حقوق بدن که نمیدن و فعلا نمیبرن سرکار.
    من کارگزینی کار می کنم و دقیقا از همه چیز خبر دارم.استانداری دو سه بار طی این یکی دوماه نامه زده به تمام ادارات که زودتر نیروهاشون رو ببرن سرکار و این کم کاریها از خود ادارات هستش.الان جهاد ۱۰ نفر مونده که بیان سرکار و هنوز منتظر جواب گزینششونیم که بیاد تا برای گرفتن کد مستخدمی براشون اقدام کنیم ولی با این اطلاعیه ای که زدن و گفتن تا آخر دی وقت هست چشمم آب نمیخوره اونایی که گزینش نرفتن امسال استخدام شن.
    پس خواهشا اونایی که گزینش نرفتن برن کارگزینی و این چند روز هر روز فشار بیارید حتی اگر شده چادر بزنید تا تا آخر دی درخواست کد بدن براتون.
    من نامه های استانداری رو اسکن می کنم براتون و لینکشو اینجا می زارم تا ببینید.
    امیدوارم شما هم زود برید سرکار

  27. 000 گفت:

    سلام دوستان بهزیستی
    به غیر از افرادی که مشغول بکار شده اند، افراد دیگه ای رفته اند سر کار؟؟
    شماره مستخدم بسیاری از افراد اومده.. اعلام نمیکنن… نمیدونم چرا؟؟؟ باید دعوت بکار بشیم
    زنگ بزنید خانم تیموری یا آقای لطفی

    • ایمان گفت:

      سلام بزرگوار دی ماه حدود۵۰نفر شروع بکار کردن دیگه خبر ندارم به نطرتون ایثارگرانم کداشون اومده؟

      • 000 گفت:

        سلام
        با آقای زارعی ۳۱۸۲۲۱۴۴-استانداری- تماس بگیرید، بهتون میگه اسمتون اومده یا نه

  28. به اداره تعاون و رفاه کردستان گفت:

    سلام، طبق اخبار موثق، امور مربوط به اون ۱۴ نفری که مجددا باید براشون پست ایجاد میشد از طرف سازمان مدیریت تهران حل شده و روز شنبه ۱۹ دی ماه جلسه ای در اداره کل استان در این خصوص برگزار میشود تا برای تعیین پست های مرتبط این افراد تصمیم گیری شود. دوستان خواهشا به هر طریقی میتوانید از ابتدای این هفته پیگیری کنید. فقط و فقط از شخص آقای امجدی و نه هیچ کس دیگر. تا به اتمام رسوندن این ماجرا چیزی نمونده به شرطی که همچنان فشار و پیگیری بر مسئولین اداره کل ادامه داشته باشد. لطفا هر کسی نتیجه پیگیری خود را در سایت گزارش دهد تا بقیه دوستان هم در جریان امور قرار بگیرند.

    • به اداره تعاون( یک بلا تکلیف) گفت:

      سلام دوست عزیز منبع موثق یعنی کی؟؟ پس چرا هیچ خبری نشده و جواب درست و حسابی نمیدن و هی میپیچونن مارو؟؟ میخوان بیفتیم سال دیگه این خط این نشون

  29. استانداری گفت:

    سلام به بر و بچ ما برای فرمانداری قبول شدیم هم سرکار نرفتیم نمی دونم چرا همه اش این ماه اون ماه می کنن به نظر می رسه تا اخر انتخابات نمی خوان ما رو سرکار ببرن علتش رو خدا می دونه و بس

  30. فرودگاه گفت:

    دوست عزیز فرردگاه هم شروع به کار نکردن.

  31. فرودگاهی گفت:

    دوست عزیز فرردگاهی ها هم سر کار نرفتن.

  32. منتظر استخـــــــــــدام گفت:

    با سلام خدمت بچه های اوقاف – اداره کار- بنیاد شهید که فکر می کنم از ۲۶ دستگاه اجرایی استانداری برای استخدام ۹۱ همین سه تا موندن خواهشآ با توجه به اینکه ایام انتخابات و تبلیغات نمایندگان هستش همگی به این نماینده های قبلی با هم زنگ بزنیم تا در این اواخر سال به این سه اداره فشار بیارن و کار ها رو قبل از پایان سال تموم کنن…
    تنها راه حل موجود در این اواخر سال

  33. بنیاد بدون سهمیه گفت:

    سلام دوستان بنیادی حق با اقا محمد هستش از همه دوستان خواهش میکنم از فردا به بنیاد سنندج و بنیاد مرکز زنگ بزنید وبهشون فشار بیاریم که زود بریم سرکاردر غیر اینصورت میفته سال ۹۵

    • محمد گفت:

      با سلام دوستان بنیادی, خواستم ببینم به شماهاهم گفتن باید مدرک Icdl بگیرین و اخر دی امتحانشه؟بنظرتون بعد این میخوان چه بهانه ای بگیرن!خدا رحم کنه.!!!!!

    • محمد گفت:

      با سلام دوستان بنیادی, خواستم ببینم به شماهاهم گفتن باید مدرک Icdl بگیرین و اخر دی امتحانشه؟بنظرتون بعد این میخوان چه بهانه ای بگیرن!خدا رحم کنه.!!!!! مدیر جان لطفأ تأیید کن.

  34. محمد گفت:

    سلام, دوستان کسی از بنیاد شهید خبر نداره؟ چقد مارو الاف خودشون کردن, چقد اخه سر کاری!!!!!۴سال گذشت اما هنوز بلاتکلیفیم!!!!

  35. انتظار استخدام گفت:

    من میگم یه پیشنهاد بدیم تو کتاب رکوردهای گینس ثبتش کنیم ……۹۱-۹۵

  36. اوقافــــــــــــــــــــــــــــــــی گفت:

    خدا قبول نمیکنه ۹۱ آزمون بدیم ۹۵ بریم سرکار … تازه اونم اگه بریم قسم میخورم تو کل استخدامی های ایران و جهان سابقه نداشته کسی ۵ سال انتظار بکشه……..

  37. اوقافــــــــــــــــــــــــــــــــی گفت:

    با سلام خدمت بچه های اوقاف الان یک هفته از گزینش نهایی و مرحله دم اوقاف میگذزه بنظرتون امسال می ریم سر کار یا میفته سال آینده کسی اطلاع دقیقی داره اگه امکانش هست جواب بدین ….

  38. بهزیستی گفت:

    سلام
    دوستان جای نگرانی نیست،همه میریم سرکار، اسامی بعضی از افراد اومده و بعضی ها مونده…

  39. بهزیستی گفت:

    باسلام
    دوستان کسی شماه اداره بهزیستی نداره بزاره؟

  40. پست های سازمانی اداره تعاون گفت:

    دوستان سلام
    خواهش می کنم به اداره تعاون خصوصا اقای امجدی و مهندس رشیدی برای درست کردن پست سازمانی افرادی که هنوز مشکل دارند فشار بیارید. اگر دست رو دست بذاریم خیلی راحت این چند ماه باقی مانده هم حقمون رو میخورند و کسی هم نیست بعدا بهمون جوابگو باشه. خواهش میکنم هر روز از طربق تلفن و یا حضوری پیگیری کنید. آخرین قول آقای امجدی ۴ شنبه این هفته برای رفع ۱۰۰ درصدی مشکل بوده است.

    • به پستهای سازمانی تعاون گفت:

      سلام دوست عزیز به خدا من هر روز هر روز زنگ میزنم حتی یکی روز خانمم سنندج کار داشت رفته بود اداه کل ولی از شانس من هیچکدومشون نبودن حتی کارمندان کارگزینی ولی پیگیر هستیم ما هم امیدوارم مشکلمون حل بشه زود نیفتیم تو سال جدید

  41. بهزیستی 57 گفت:

    با سلام خدمت دوستان بهزیستی.
    من اول دی رفتم سرکار. با وجود اینکه حکمم هنوز نیومده ولی معرفی شدم و الان ۴ روزه سرکار هستم. اصلا نگران هیچی نباشین . کسایی که هنوز نرفتن سرکار پروندشون استانداری هستش برای صدور کد به محض صدور کد میرین سرکار.
    برای همتون آرزوی موفقیت میکنم ایشالا شماهام هر چه زودتر برین سرکارتون.

    • بهزیستی سهمیه دار به بهزیستی 57 گفت:

      باسلام به دوست عزیز بهزیستی ۵۷
      بهتون تبریک میگم بابت شروع به کارتون
      راسی همه بدون سهمیه دارا سرکار رفتن یا تعدادکمی رفتن؟اخه من شنیدم کد استخدامی همیه بدون سهمیه هاصادر شده

      وسوال بعدی اینکه اون تعدادی که گفتی شامل ما بدون سهمیه دارا هستن تو استانداری اخه هفته قب زنگ زدم تهران گفتن اسامی سهمیهدار هنوز توی تهران

      وسوال سوم اینکه بقیه افراد بهزیستی کی مشغول به کار میشن ؟توی دی؟بهمن؟اسفند؟ یا سال اینده

      ممنون میشم جواب بدی

      • بهزیستی 57 گفت:

        با سلام خدمت دوست عزیز.
        حتما قبل عید همه میرین سرکار نگران نباشین.
        من خودم بدون سهمیه هستم و میشناسم کسایی هم که بدون سهمیه هستن و هنوز نرفتن سرکار که اونم حل میشه. برای سهمیه دارها زیاد خبر ندارم ولی تا جایی که شنیدم اونا حکمشون رسمی هستش و شاید طول بکشه ولی خیالتون راحت باشه نمیفتین سال جدید نگران نباشین.
        من خودم با خانم تیموری صحبت کردم گفتن تا قبل عید حله.

  42. بهزیستی گفت:

    سلام دوستان
    تعدادی از افراد در شهرهای محتلف رفتن سر کار، به محض آمدن شماره مستخدم ، افراد دعوت به کار میشن… نگران نباشید انشالله بقیه افراد باقی مانده هم دعوت به کار میشیم

  43. استانداری گفت:

    به ما میگن بودجه نداریم اما من باورم نمی شه چون دو سال پیش ۲۲۰ میلیارد تامین بودجه شدن اگه نشده بودن که اصلا استخدامی لغو می شد بچه ها بخدا جون به لب شدیم نمی دونم چیکار کنیم؟

    تابحال ده بار خواستن ما رو سرکار ببرن اما روز بعد با یه بهانه همه چیز بهم خورده به نظرتون دلیل اینکارشون چی می تونه باشه؟؟؟ من خودم استانداری رفتم حتی پیش اقای مردوخی هم رفتم ایشون ریشش رو گرو گذاشت که برج ۱۰ حتما سرکار می ریم اما نرفتیم واقعا دارن شورش رو در می ارن

  44. استانداری گفت:

    بچه ها یه خبر بد می دونید چیه میگن اونا که تابحال سرکار نرفتن اگه تا قبل انتخابات هم سرکار نرن حتما تا تموم شدن انتخابات یعنی بعد عید هم سرکار نمی رن لطفا کم تقلا کنید کار بیکار

  45. فرودگاهی گفت:

    سلام از استخدامی فرودگاه خبری نشد. کی شروع به کار می کنن. کسی از بچه های فرودگاه اینجا نیست . ۹۰ درصد ادارات نیروهای جدید رو جذب کردن.

  46. فرودگاه گفت:

    سلام کسی از استخدامی فرودگاه خبر نداره. کی شروع به کاره . کسی از بچه های فرودگاه اینجا نیست .

  47. اداره تعاون گفت:

    دوستان عزیز سلام، از اداره تعاون چه خبر؟ قضیه اون ۱۶ نفر که باید براشون پست سازمانی در چارت جدید تعریف میشد به کجا رسید؟؟

    • به اداره تعاون گفت:

      سلام دوست عزیز فعلا که هیچ خبری نیست علاف شدیم علاف” بچه های بازرس کار ۳ روزه که رفتن سرکار روابط کار یها موندن باید برن مصاحبه و بعد از اون اونا هم میرن سر کار این پستهای نا مشخص هم که فعلا تکلیفش تو وزارتخونه یا سازمان مدیریت مشخص نیست” جواب مارو که اینجوری نیدن دیگه معلوم نیست واقعیت چی باشه

  48. هیوا گفت:

    بالاخره گزینش اوقاف شروع شد

  49. اداره تعاون گفت:

    دوستان عزیز سلام، از اداره تعاون چه خبر؟ قضیه اون ۱۶ نفر که باید براشون پست سازمانی در چارت جدید تعریف میشد به کجا رسید؟

  50. هم استانی گفت:

    باسلام به همه دوستان عزیزان مشکل تو استان نیست بایستی از تهران معاونت نیروی انسانی اقای جمالی قمی پیگیری کنید همه درخواست ازجمله کد مستخدمی میره پیش اون ووی دستور صادر میکندبخدا بایستی از اونجا پیگیری کنید ازطریق استان واداره کل درست نمی شود خدا استانداری وادارات کل زحمت خودشان کشید اند دقیقا واسه خود پیش امده مدارک من برج ۵ رفته ولی باپیگیری خودم در برج۹ نتیجه گرفتم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها