استخدام استانداری خوزستان ۹۷

استخدام استانداری خوزستان

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۷ – جوانان بومی در اولویت اشتغال صنایع پتروشیمی ماهشهر

فرماندار بندر ماهشهر گفت:در موضوع اشتغال جوانان بومی منطقه باید در اولویت باشند و صنایع پتروشیمی ملزم به رعایت این اصل مهم هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیرانوند ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات جوانان در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: باید به جوانان میدان داده شود چرا که هرجا نیروی جوان وارد کار شده، باعث برون‌رفت از مشکلات و رفع چالش‌های موجود شده است.


خبر ۱۴ تیر ۹۶ – ایجاد اشتغال برای ۲۱۰۸ نفر توسط دستگاه‌های دولتی دزفول

خبرگزاری مهر : رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دزفول گفت: دستگاه‌های دولتی دزفول در سال گذشته برای دو هزار و ۱۰۸ نفر اشتغال ایجاد کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، کوروش نوروزی شامگاه امروز سه‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دزفول اظهار کرد: میزان تعهد اشتغال‌زایی ادارات و دستگاه‌های دولتی دزفول در سال ۹۵، هزار و ۲۳۹ نفر بوده است.
وی افزود: در این راستا میزان تعهد به اشتغال کمیته امداد شهرستان در سال گذشته ۶۵ نفر بوده که ۱۳۴ نفر ثبت‌شده و تعهد اداره آموزش‌وپرورش نیز ۱۰ نفر بوده که ۱۱ نفر ثبت‌شده‌اند.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دزفول تعهد به اشتغال صندوق کارآفرینی امید را ۳۰ نفر و آمار ثبت‌شده آن را ۱۰۷ نفر برشمرد و گفت: اداره میراث فرهنگی با وجود تعهد ۳۰ نفری اما هیچ مورد اشتغالی را در سال ۹۵ ثبت نکرده است.
نوروزی بابیان اینکه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با وجود ۲۴۰ نفر تعهد توانسته برای ۴۶۰ نفر اشتغال ایجاد کند، افزود: اداره امور دارایی دو نفر تعهد داشته که چهار نفر را ثبت کرده ضمن اینکه اداره صنعت و معدن نیز با وجود ۵۰۰ نفر تعهد تعیین‌شده موفق به ایجاد اشتغال برای ۷۵۷ نفر شده است.
وی با اشاره به اینکه اداره بهزیستی از ۴۵ نفر تعهد اشتغال برای ۳۸ نفر را ثبت کرده است، عنوان کرد: اداره حمل نقل ۶۸ نفر تعهد و ۱۰۸ ثبتی، بنیاد شهید ۳۰ تعهد و ۲۹ ثبتی، اداره جهاد کشاورزی ۱۴۰ نفر تعهد و ۱۶۶ نفر ثبتی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفت تعهد و ۱۲ نفر ثبتی آموزش فنی و حرفه‌ای ۱۰ تعهد و همین میزان ثبتی، اداره راه و شهرسازی ۵۸ تعهد و ۲۰۵ ثبتی داشته ضمن اینکه دانشگاه علوم پزشکی باوجود نداشتن تعهد موفق به ایجاد اشتغال برای ۶۲ نفر در سال گذشته شده است.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دزفول ادامه داد: بنابراین باوجود اینکه میزان تعهد به اشتغال دستگاه‌های دولتی دزفول در سال گذشته ۱۲۳۲ نفر بوده اما این ادارات موفق شده‌اند با افزایش ۱۷۰ درصدی برای دو هزار و ۱۰۸ نفر اشتغال ایجاد کنند و عملکرد بسیار خوبی از خود به جای بگذارند.
نوروزی با بیان اینکه در راستای راستی آزمایی لیست آمار مذکور از برخی ادارات گرفته‌شده و منتظر ارائه لیست سایر ادارات هستیم، توضیح داد: البته آمار ارائه‌شده صرفاً مربوط به دستگاه‌های دولتی بوده و اگر بخواهیم آمار اشتغال‌زایی کاریابی‌ها و یا کارخانه‌هایی همچون فولاد، روغن ساعی، قارچ و مابقی کارخانه‌های بخش خصوصی را نیز اضافه کنیم آماری قریب به ۷ هزار نفر خواهد رسید.
وی در پایان از کلیه دستگاه‌های دولتی شهرستان که مازاد اشتغال نسبت به تعهدات خود داشته‌اند قدردانی کرد.


خبر ۱۳ آبان ۹۵ – رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد/ احیای ۷۳۸ مجوز استخدامی سال ۹۱ در خوزستان

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: با اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه کشور، ۷۳۶ نفر از ابتدای بهمن ماه امسال در دستگاه های اجرایی استان مشغول به کار می شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه خوزستان، امید حاجتی رئیس این سازمان امروز ۱۲ آبان ماه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: پس از پیگیری و تلاش های بسیار زیاد، آن بخش از مجوز استخدامی سال ۹۱ استان که به هر دلیل امکان جذب آن توسط دستگاه های اجرایی در سنوات قبل میسر نشد، مجددا جذب شد.

وی افزود: اعتبار موردنیاز برای پرداخت حقوق، مزایا و سرانه اداری و پرسنلی این افراد نیز به طور کامل تامین شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان تصریح کرد: مجوز به کارگیری مابقی سهمیه آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱، به تعداد ۷۳۶ نفر از سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شد.

حاجتی بیان کرد: بر اساس مجوز صادره آن دسته از پذیرفته شدگان مرحله دوم این آزمون که موفق به اخذ شماره پرسنلی شدند از ابتدای بهمن ماه به کار گرفته می شوند که تأمین اعتبار لازم به منظور جذب این افراد توسط سازمان برنامه و بودجه استان صورت پذیرفته است.

وی عنوان کرد: از آنجا که طبق ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۳۹۵ هرگونه به کارگیری کارکنان، منوط به کسب مجوز از سازمان برنامه و بودجه کشور است، از ابتدای سال پیگیری های مستمری برای به کارگیری پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون فوق توسط این سازمان برگزار شد که خوشبختانه این تلاش ها به بارنشست و اخیراً سازمان برنامه و بودجه کشور موافقت خود را اعلام کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: ورود ۲ هزار و ۳۱۳ نفر نیروی انسانی طی سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵، به دستگاه های اجرایی طی سال های اخیر بی سابقه بوده و مطمئناً در صورت برنامه ریزی مناسب تأثیرات مثبتی بر عملکرد سازمان ها و ادارات خواهد داشت.


خبر ۱۰ آبان ۹۵ – تحقق ۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شادگان

باشگاه خبرنگاران جوان : آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان با تاکید بر ضرورت تحقق کامل تعهد دستگاه های اجرایی این شهرستان در موضوع اشتغال، گفت:میزان تحقق تعهد اشتغال شهرستان تاکنون به ۵۰ درصد رسیده است.
نعمت الله آلبوغبیش در نشست شورای اشتغال شادگان با حضور اعضای بانک های عامل و سرمایه گذاران شهرستان، تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان در سال جاری را فراهم کردن ۴۸۸ فرصت شغلی عنوان کرد.
وی افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴۷ فرصت شغلی معادل ۵۶ درصد میزان اشتغال تعهدی در شهرستان محقق شده است و این فرصت های شغلی در بخش های خدمات، صنعت، کشاورزی و گردشگری برای متقاضیان فراهم شده است.
آلبوغبیش همچنین بر ضرورت پیگیری رفع مشکلات صنایع شهرک صنعتی شادگان تأکید کرد و گفت:متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و خود اشتغالی می توانند برای دریافت تسهیلات به مدیریت جهادکشاورزی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مراجعه کنند .
معاون فرماندار شادگان افزود:مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برای پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان خرید تراکتور و ادوات کشاورزی، تولید و کشاورزی و کشت گندم، جو، کلزا، پرورش مرغ بومی، پرورش مرغ تخمگذار و بلدرچین و سایر مشاغل خانگی آمادگی کامل دارد.


خبر۱ مهر ۹۵ – اشتغال و توسعه ورزش در اولویت مسئولان خوزستان قرار دارند

تابناک : غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان عصر سه شنبه همزمان با عید سعید غدیر در آیین افتتاح سالن چند منظوره شرکت توسعه نیشکر در اهواز اظهار کرد: این مکان ورزشی یکی از سالن های مجهز و استاندارد استان به شمار رفته که به تجهیزات خوبی مجهز شده است.
وی افزود: ایمنی سالن و کفپوش نصب شده در آن نیز از استاندارد بالایی برخوردار بوده و بی شک می تواند در ارتقای سطح ورزش استان تاثیر بسزایی داشته باشد.
استاندار خوزستان گفت: سالن چند منظوره نیشکر قرار بود ظرف مدت ۲۴ ماه احداث شود اما به همت متولیان امر این سالن ظرف مدت ۱۳ ماه احداث و به بهره برداری رسید که قابل تقدیر است.
شریعتی تصریح کرد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان پس از گذراندن یک دوره سخت، با مدیریت خوب و زمان بندی مناسب در زمان حاضر به سود دهی رسیده و اشتغال خوبی را نیز در سطح استان ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: انتظار می رود این شرکت همواره در راستای توسعه خدمات اجتماعی به نسبت خدماتی که از استان دریافت می کند، گام های بیشتری بخصوص در جهت حمایت از تیم های ورزشی استان، بهزیستی و آموزش و پرورش بردارد .
استاندار خوزستان گفت: پیشرفت و ترقی کشور در گرو توجه به آموزش و پرورش است و این وظیفه ما مسئولان است که در این راستا تلاش مضاعف کنیم.
وی بیان کرد: خیران مدرسه ساز استان در سال های اخیر گام های موثری در جهت توسعه زیرساخت های آموزشی استان برداشته به طوریکه خوزستان در کشور پس از تهران جایگاه اول را در این زمینه دارند.
استاندار خوزستان گفت: رونق اشتغال و توسعه ورزش استان همواره یکی از اولویت های مسئولان به شمار رفته و نیاز است از تمامی ظرفیت ها در جهت توسعه ورزش و رونق اقتصاد استان استفاده کنیم.
وی همچنین بر ساخت مدرسه در جنوب استان تاکید کرد و از شرکت های بزرگ بخصوص توسعه نیشکر خواست که در این زمینه نیز حضوری موثر داشته باشند.
شریعتی همچنین با تاکید بر ساخت مدارس دخترانه در روستاها گفت: بسیاری از روستاهای استان فاقد مدرسه دخترانه بوده و همین امر مانعی برای تحصیل دختران است چرا که مسائل فرهنگی و بعد مسافت همواره یکی از مشکلات این مناطق بوده و برای ما قابل احترام است.
وی بیان کرد: باتوجه به این که دختران بیشترین آمار قبولی را در کنکور دارند تا چند سال آینده بخش عمده ای از مدیریت اجرایی کشور به بانوان سپرده می شود .

 


خبر ۲۷ شهریور ۹۵ – ۸۵ درصد نیروهای استخدامی نفت از داخل استان خوزستان باشد

خبرگزاری ایرنا : استاندار خوزستان گفت:تاکید شده بالای ۸۵ درصد نیروهایی که در پروژه های نفتی استخدام می شوند از داخل استان باشند و اولویت به نیروهای دشت آزادگان و هویزه داده شود.
به گزارش ایرنا، غلامرضا شریعتی روز جمعه در بازدید از طرح ها و پروژه های شیلات خوزستان با بیان اینکه پروژه های عمرانی قابل دفاع در دشت آزادگان و غرب کارون در دست اجرا و برنامه ریزی است، گفت:جوانان باید دوره ها، تخصص ها و تکنیک های لازم را یاد گرفته و تکنسین شوند.
وی از فرماندار شهرستان دشت آزادگان خواست، کمیته های اشتغال شهرستان را با همراهی فنی و حرفه ای فعال کند و سازمان های مربوطه نیز مشغول آموزش علاقه مندان شود.
استاندار خوزستان توضیح داد:از محل پروژه های نفتی وزیر نفت پذیرفته است تا ۶ هزار میلیارد ریال کار عمرانی در شهرستان اجرایی شود، همچنین سرمایه گذاری نفت ۵ تا ۶ میلیارد است.
وی از پروژه پرورش ماهی دشت آزادگان به عنوان نمونه بارز اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت:با اجرایی شدن فاز دوم این طرح، استان خوزستان رتبه نخست کشوری در آبزی پروری را کسب می کند.
استاندار خوزستان تصریح کرد:پروژه پرورش ماهی دشت آزادگان از بزرگترین پروژه های پرورش ماهی کشور است که فاز یک آن راه اندازی شده و فاز ۲ نیز با مشکلاتی مواجه است.
شریعتی ادامه داد: ۹ مزرعه دار نیز مشکلاتی با بانک سپه داشتند که با مسئولان بانک هماهنگی های لازم انجام شده است و بزودی مشکلاتشان حل می شود.
وی با مهم خواندن تکمیل این پروژه گفت:این پروژه تولید درونزا دارد و جوانان زیادی در آن مشغول به کار می شوند، همچنین صادرات خوبی را در پی داشته و نمونه کاملی از اقتصاد مقاومتی است.
شریعتی گفت: علاوه بر ایجاد اشتغال و تولید، زیبا بودن این پروژه باعث می شود که جنبه گردشگری هم داشته باشد.
وی بیان کرد: صنایع تبدیلی در کنار این پروژه ایجاد خواهد شد و مزارع کشت علوفه خواهد داشت البته این مزارع مشکل زهکش دارد و آب جمع شده موجب از بین رفتن زمین ها می شود که این موضوع با شیلات در میان گذاشته شده و قرار است سیستم پمپاژ برای خروج زهاب نصب شود تا از تخریب زمین جلوگیری شود.
استاندار خوزستان تاکید کرد:از جمله اقدامات در آینده این است که در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری زمین های کشت علوفه آورده شوند البته هنوز این امر مصوب نشده است.
*** ۶۰ درصد هورالعظیم در دولت یازدهم ابگیری شد
استاندار خوزستان در ادامه سخنانش با تشریح برنامه های دولت یازدهم در دشت آزادگان، گفت:با تدبیر دولت یازدهم، ۶۰ درصد هورالعظیم آبگیری شده و مابقی آن نیز انجام می شود.
شریعتی همچنین با بیان چهار خطه شدن مسیر مرز چذابه تا سال آینده، گفت:با تحقق این مهم، رونق بازارچه مرزی بیشتر شده، البته این کار ها باید زودتر در انجام شود.
وی گفت: آب غدیر نیز تا یک ماه آینده به شهر دشت آزادگان وارد می شود.
به گزارش ایرنا استاندار خوزستان روز جمعه از طرح‎ها، پروژه های شیلات خوزستان، سایت پمپاژ آب و فاز دوم طرح آزادگان بازدید کرد.
در این بازدید جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خوزستان از جمله رئیس سازمان جهادکشاورزی، مدیر عامل بانک سپه، مدیر کل کار و امور اجتماعی خوزستان برای بررسی مشکلات وام بانکی تعاونی ها علوفه کاران حضور داشتند.


خبر ۲۱ شهریور ۹۵ – تحقق بیش از ۴۲ درصدی تعهد اشتغال در خوزستان

رئیس دبیرخانه کارگروه اشتغال خوزستان گفت: از سال‌های ابتدایی راه‌اندازی سامانه رصد تاکنون برای نخستین بار است که در نیمه نخست سال میزان تحقق تعهد اشتغال در استان به ۴۲٫۴ درصد رسیده است.
حسین نظری اظهار کرد: تعهد اشتغال ۲۱ دستگاه اجرایی استان در سال جاری ایجاد ۱۹ هزار و ۵۲۷ فرصت شغلی است و تاکنون ایجاد ۸ هزار و ۲۸۱ فرصت شغلی در سامانه ملی رصد توسط این دستگاه‌ها ثبت شده است.
وی افزود: برای نخستین‌بار پس از راه‌اندازی سامانه ملی رصد، میزان تحقق تعهد اشتغال استان در نیمه اول سال به مرز ۵۰ درصد رسیده است و در سال‌های گذشته در شش ماهه اول سال، میزان تحقق و ثبت اشتغال از ۲۰ درصد بیشتر نمی‌شد.
نظری خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با تعهد ۶ هزار فرصت شغلی بیشترین میزان تعهد اشتغال را در میان دستگاه‌های اجرایی استان دارد و تاکنون اشتغالزایی برای ۱۵۷۰ نفر را در سامانه رصد ثبت کرده است.
وی ادامه داد: همچنین سازمان جهاد کشاورزی با تعهد ایجاد اشتغال برای ۲۵۰۰ نفر و اشتغالزایی برای ۲۶۶۰ نفر، با تحقق ۱۰۶٫۴ درصدی تعهد اشتغال خود، بیشترین درصد تحقق تعهد اشتغال را در میان دستگاه‌های اجرایی استان به خود اختصاص داده است.
نظری بیان کرد: سازمان مناطق آزاد اروند با ثبت ۲۶۲ شغل در سامانه ملی رصد، ۵۲٫۴ درصد از تعهد اشتغال خود را محقق کرده و از لحاظ درصد تحقق دومین دستگاه اجرایی به شمار می‌رود. همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با دارا بودن تعهد ایجاد ۴۶۱ فرصت شغلی و تحقق اشتغالزایی برای ۲۳۸ نفر با تحقق ۵۱٫۶ درصد تعهد اشتغال خود، سومین دستگاه اجرایی از نظر میزان تحقق تعهد اشتغال است.
رئیس دبیرخانه کارگروه اشتغال خوزستان بیان کرد: امیدواریم تا پایان نیمه اول امسال سایر دستگاه‌های اجرایی که تاکنون میزان قابل توجهی از تعهد اشتغال خود را ثبت نکرده‌اند، به رقم قابل قبولی برسند.


خبر ۱۵ شهریور ۹۵ – درصدسهم اشتغال نفت درخوزستان

باشگاه خبرنگاران جوان : رئیس کل دادگستری خوزستان گفت : علیرغم تمام آلودگی ها، سهم اشتغال صنعت نفت در خوزستان سه درصد است.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد افشارنیا رئیس کل دادگستری خوزستان شامگاه یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید بازرسی خوزستان که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در سالن اجتماعات مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از مشکلات خوزستان مربوط به صنایع بزرگ و مادر در این استان است که گردش و منابع بانکی و حساب های آنها در تهران مستقر است و این در حالیست که عملیات کاری و شرکتی همچنین عوارض ناشی از کار و آلودگی این صنایع در خوزستان انجام می شود.
وی با بیان اینکه این صنایع هیچ نفعی برای خوزستان ندارند افزود: سهم اشتغال نفت و صنعت نفت در خوزستان کمتر از سه درصد است علیرغم اینکه آلودگی ها و گرفتاری های پتروشیمی ها و فلرهای نفتی (مشعل ها) متوجه مردم این استان است.
افشارنیا بخشی از موانع توسعه قضایی خوزستان را شبکه بانکی استان دانست و گفت: شبکه بانکی منابعی که از استان جمع آوری می کند را در خارج از خوزستان و سایر استان ها و طرح ها هزینه می کند و تسهیلات بانکی را آنجا پرداخت می کند.
رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه کار اداری شفاف در سیستم اداری به راحتی صورت نمی گیرد، تصریح کرد: متاسفانه این مطلب تلخ را باید بگویم که به دلیل حاکمیت فساد اداری ، در برخی سیستم ها باید فردی را شناسایی کنند و یا به تعدادی حق حساب پرداخت کنند تا کارشان حل و فصل شود.
وی گفت: بعد از این موضوع به محض اینکه فرد و یا سرمایه گذار بخواهد کاری کند با بازداشت و بگیر و ببند دستگاههای نظارتی روبرو می شود به همین دلیل است که بسیاری از طرح های استان نیمه تمام باقی مانده است.
افشارنیاتاکید کرد: باید بین سرمایه گذاری در خوزستان و ماموریت دستگاه های نظارتی آشتی برقرار کنیم و تلفیقی بین انجام وظایف قانونی و حفظ کارآفرینان و واحدهای صنعتی بوجود آرد.
وی با اشاره به اینکه هنوز آثار خسارت ها و محرومیت های جنگ تحمیلی در خوزستان وجود دارد اظهار داشت: لازم است همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های اطلاعاتی، نظارتی و امنیتی بدانند که نباید مانع جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این استان بشوند.
رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه نباید کار را برای فعالان اقتصادی سخت کنیم، اضافه نمود: اگر بخواهیم بی محابا وارد شویم و با کمترین جرم به مصاف سرمایه گذاران برویم، مفسده این نوع برخورد ممکن است بیشتر از حسنات آن خودنمایی کند و با فرار سرمایه گذاران مواجه شویم.
افشارنیا تاکید کرد: برخورد دستگاههای نظارتی نباید به صورتی باشد که جسارت و جرات را از مدیران سلب کند به طوری که از امضای تصمیمات طفره بروند و از ترس تبعات قضایی کار را به معاونان و کارشناسان واگذار کنند.
وی همچنین گفت: دادگستری به گزارش های سازمان بازرسی به صورت ویژه و اولویت دار رسیدگی می کند و اغلب گزارش ها این سازمن منجر به صدور حکم شده است.
این مقام مسئول با اشاره به تشکیل کمیته مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی در استان افزود: گزارش ها قبل از ارجاع به شعب بازرسی در این کمیته بازرسی و بازبینی می شود.
وی تصریح کرد: شورای دستگاه های نظارتی استان نیز تشکیل شده و مواردی که نیاز به تعقیب قضایی ندارد در این شورا طرح می شود تا مانع بروز تخلف شود.


خبر ۸ شهریور ۹۵ – شناسایی بیش از ۲ هزارطرح اشتغالزا در خوزستان

خبرگزاری ایرنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان با اشاره به اینکه این صندوق به دنبال شناسایی ظرفیت ها و قابلیت ها برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق شهری و روستایی است گفت: بیش از دو هزار طرح اشتغالزا در استان شناسایی شده است.
به گزارش ایرنا مهدی امرایی روز یکشنبه در نشست خبری با رسانه های گروهی استان به مناسبت هفته دولت و ارائه عملکرد سه ساله این صندوق در زمینه تسهیلات قرض الحسنه اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی بوده و از سال ۱۳۹۲ با رویکرد تازه ای فعالیت خود را ادامه داد.
وی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال، ازدواج و حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک از جمله اولویت های این صندوق در سال های گذشته بوده و در سه سال گذشته با تغییر سیاست های خود تحول عظیمی در ارایه تسهیلات به کارفرمایان و ساماندهی مشاغل خانگی ایجاد کرد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید با دو استراتژی منبع گرایی و بازاریابی در زمینه ارائه تسهیلات با سود پایین در مناطق مختلف استان بر اساس ظرفیت ها و قابلیت های ویژه هر منطقه، خدمات ارزنده ای را تاکنون به شهروندان ارائه داده است.
وی بیان کرد: یکی از برنامه های مطلوب این صندوق برای حمایت از کسب و کارهای خرد، توجه به بازار مصرف تولیدات بوده و با این اقدام از هدررفت تسهیلات ارئه شده در مواردی به غیر از اشتغال زایی جلوگیری کرده است.
امرایی تصریح کرد: این صندوق با شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های هر منطقه تسهیلات مورد نیاز را در اختیار کارفرمایان قرار داده و تاکنون اقدامات موثری در زمینه ایجاد مشاغل خانگی پایدار صورت داده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: یکی از مشکلات ما در سال های گذشته بخصوص پیش از سال ۱۳۹۲ ارائه تسهیلات غیرکارشناسی به افرادی بود که این تسهیلات را در زمینه اشتغال بکار نگرفته و باعث شد ۱۶۰ میلیارد ریال مطالبات بر این صندوق تحمیل شود.
وی تصریح کرد: باتوجه به ظرفیت های خوبی که در خوزستان است ، مدیریت صندوق کارآفرینی امید در مرکز نگاه خوبی نسبت به این استان داشته و با تغییر رویکرد این صندوق در سه سال گذشته حمایت خوبی را در زمینه تامین اعتبارات لازم از صندوق استان خوزستان داشته و امید است بتوانیم در سال جاری نیز اعتبارات اختصاص داده شده را به خوبی مدیریت کنیم.
امرایی یادآور شد: تاکنون حدود سه هزار و یکصد فقره تسهیلات با اعتباری معادل ۶۰۰ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید از طریق این صندوق پرداخت و حدود شش هزار و ۲۰۰ فقره از پرداختی ها با اعتباری معادل ۱۶۰ میلیارد ریال مربوط به وام ازدواج بوده است.
وی افزود: این صندوق ارتباط خوبی با تمامی دستگاه های استان داشته و در زمینه شناسایی ظرفیت های هر شهرستان اقدامات خوبی را صورت داده و تاکنون بیش از دو هزار طرح را در سطح استان شناسایی و برای اجرای بخشی از این طرح ها تسهیلات مربوطه را پرداخت کرده و باقی آن را نیز در سال جاری پرداخت خواهد کرد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: شناسایی طرح ها در حوزه های شهری و روستایی تاکنون اشتغال خوبی را برای این مناطق بخصوص در بخش مشاغل خانگی ایجاد کرده و در مجموع به رونق اقتصادی در استان کمک کرده است.
وی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید اگرچه متولی تهیه سبد اشتغال در استان نیست اما در این زمینه با برنامه ریزی و طرح ای کارشناسی تسهیلات خوبی را برای ایجاد اشتغال در اختیار کارآفرینان قرار داده است.
امرایی بیان کرد: همچنین در حوزه کشاورزی با مجوزهای جهاد کشاورزی و هماهنگی با دستگاه های مربوطه تسهیلات خوبی را در جهت رونق کشاورزی در استان در اختیار مناطق روستایی قرار داده ایم.
وی ادامه داد: در سه سال اخیر حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات دراختیار ما قرار گرفته که تاکنون دو هزار و ۴۵۰ فقره تسهیلات را پرداخت و حدود ۱۸۰ میلیارد ریال دیگر نیز پرونده مصوب در اختیار داریم که در سال جاری پرداخت خواهد شد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: یکی از دلایل اصلی تغییر سیاست های صندوق عدم موفقیت در پرداخت تسهیلات فرد محور در سنوات گذشته بود چرا که پرداخت های بی هدف ضمن این که باعث ایجادد اشتغال نشد بلکه میزان مطالبات این صندوق را از مشتران افزایش داد.
وی ادامه داد: در برخی از مواقع پرداخت تسهیلات به افراد یک خیانت است چرا که این پرداخت های غیرکارشناسانه مشکلات آن ها را دوچندان کرده و اعتبارات را بی جهت هدر می دهد.
امرایی همچنین در خصوص افزایش سه برابری تسهیلات ازدواج در سال جاری گفت: اگرچه برخی از بانک ها درر این زمینه با مشکل تامین اعتبار مواجه شدند اما صندوق کارآفرینی امید از آن جا که اعتبارات لازم را از مرکز دریافت می کند در این زمینه با هیچ مشکلی مواجه نبوده و به هر اندازه ای که بر اساس ضوابط به ما اعلام شود می توانیم تسهیلات پرداخت کنیم.
صندوق کارآفرینی امید براساس رویکردِ جدیدِ حمایت ازکسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تأمین مالی خرد ، وظایف مهم و مغفول مانده ای را در زنجیره حمایت های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده دارد.


خبر ۲۷ مرداد ۹۵ – تحقق بیش از ۳۲ درصدی تعهد اشتغال خوزستان از ابتدای سال تاکنون

خبرگزاری ایسنا : رئیس دبیرخانه کارگروه اشتغال خوزستان با اشاره به تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری، از تحقق بیش از ۳۲ درصدی تعهد اشتغال استان خبر داد.
حسین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تعهد اشتغال ۲۱ دستگاه اجرایی استان در سال جاری ایجاد ۱۹ هزار و ۵۲۷ فرصت شغلی است و تاکنون ایجاد ۶ هزار و ۳۰۳ فرصت شغلی در سامانه ملی رصد توسط این دستگاه‌های اجرایی ثبت شده است.
وی تصریح کرد: در مجموع ۳۲.۲ درصد تعهد اشتغال استان تاکنون محقق شده است. همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت با تعهد ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی، بیشترین میزان تعهد اشتغال را در میان ۲۱ دستگاه اجرایی استان دارد.
رئیس دبیرخانه کارگروه اشتغال خوزستان خاطرنشان‌کرد: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تعهد ۳ هزار و ۳۳۷ فرصت اشتغال، سازمان جهاد کشاورزی با تعهد ۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی، کمیته امداد امام خمینی با تعهد یک هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی و سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها با تعهد ایجاد یک هزار و ۱۹۰  فرصت شغلی، پس از سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان دارای بیشترین تعهد ایجاد اشتغال هستند.
نظری در خصوص عملکرد میزان تحقق تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان، عنوان کرد: سازمان جهاد کشاورزی با ثبت ایجاد ۲ هزار و ۴۴۳ فرصت شغلی، ۹۸ درصد از تعهد اشتغال خود را محقق کرده است. همچنین اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد یک هزار و ۱۳۷ فرصت شغلی، سازمان صنعت، معدن و تجارت ایجاد یک هزار و یک فرصت شغلی و کمیته امداد حضرت امام(ره) ایجاد ۶۴۰ فرصت شغلی را تاکنون در سامانه رصد ثبت کرده‌اند. این دستگاه‌های اجرایی بیشترین عملکرد را در خصوص ایجاد فرصت شغلی داشته‌اند.
وی با اشاره به نظارت بر تحقق تعهد اشتغال سالانه هر استان توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: سامانه ملی رصد نیز بخشی از فرآیند نظارت بر تحقق تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی را انجام می‌دهد. همچنین اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در طول سال نظارت‌هایی بر عملکرد دستگاه‌ها در خصوص تعهد اشتغال آن‌ها خواهد داشت.

 


خبر ۹ تیر ۹۵ – سرپرست فرمانداری اندیمشک:افراد بومی در استخدام ها اولویت دارند

خبرگزاری ایرنا: اندیمشک – ایرنا – سرپرست فرمانداری اندیمشک با اشاره به نرخ بالای بیکاری در این شهرستان گفت:باید بومی گزینی در استخدام ها لحاظ شود تا بخشی از این دغدغه مردم مرتفع گردد.
به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری روز سه شنبه در نشست کمیسیون کارگری در محل فرمانداری افزود:شهرستان اندیمشک از ظرفیت بالایی در ابعاد مختلف برخوردار است که استفاده بهینه از این منابع به کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان کمک می کند.
وی اظهار کرد:در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل باید با تدبیر و خلاقیت بستر استفاده از فرصت ها مهیا شود و در این راستا برنامه های کاربردی اجرایی شود.
وی گفت:دغدغه های کارگری در هرنهاد و اداره ای باید با درایت و دلسوزی پیگیری شود و فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت.
وی افزود:در امور مربوط به کارگران و مشکلات آنان در برخی ارگان ها مانند شهرداری باید با راهکار سازنده شرایط را به سمت و سوی مثبت سوق داد تا این قشر زحمت کش دغدغه کمتری داشته باشند.
ایرج حمیدی فر رییس دادگستری اندیمشک نیز گفت:درآمد زایی شرعی و قانونی راهکار اصلی حل مشکلات نهادهایی مانند شهرداری است که نیاز به برنامه دارد.
صادق جعفری چگنی دادستان اندیمشک هم در این جلسه گفت:ظرفیت شهرستان در حوزه های مختلف مانند راه آهن،سدهای کرخه و دز ،کشاورزی و امثال این منابع باید در سفره های مردم شهرستان نمود پیدا کند.
وی افزود:پیشنهاد می شود برای حل دغدغه های کارگران شورای حل و فصل اختلافات کارگری در راستای حل اختلافات کارگر و کارفرما و همچنین مشاوره در این زمینه تشکیل شود.
وی بیان کرد:استفاده از ظرفیت های داوری در قراردادها نیز به کاهش چالش های کارگر و کارفرما کمک می کند.
شهردار اندیمشک در این جلسه با اشاره به مشکلات شهرداری گفت:۵۰ میلیارد ریال بابت محکومیت های قضایی ،تسویه حساب ۱۵۰ نفر از بازنشستگان و سایر بدهی های شهرداری پرداخت شد که با این مبلغ می توانستیم بخشی از حقوق کارکنان را پرداخت نماییم.
محمدرضا پاپی افزود:۷۰۰ مغازه شهرداری منبع خوب درآمدزایی هستند و تاکنون با ساماندهی حدود ۱۵۰ مغازه به صورت ۵۰۰ میلیون ریال ماهانه درآمدزایی می شود.
وی با اشاره به حقوق معوقه چندین ماهه کارکنان شهرداری گفت:شهرداری مشکلات مالی زیادی دارد که باید با همت جمعی برای رفع این مشکلات تلاش کرد همچنین فعال کردن واحد پیشه وری شهرداری که از واحدهای درآمد زاست و از ۲ سال پیش تاکنون تعطیل شده ضروری است.
در این جلسه در خصوص مشکلات جامعه کارگری اندیمشک بحث و تبادل نظر شد.


 

 خبر ۳۰ تیر ۹۴ استخدام: نتایج آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۵ استانداری خوزستان و فرمانداری های تابعه اعلام شد

 

به گزارش اداره کل اداری – مالی استانداری خوزستان ، نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۵ استانداری خوزستان و فرمانداری های تابعه به شرح ذیل اعلام می گردد.

اداره کل ادری و مالی استانداری خوزستان تأکید کرد: جهت انجام مراحل استخدامی با قبول شدگان اصلی تماس گرفته خواهد شد لذا از مراجعه حضوری و تماس تلفنی اکیدا اجتناب گردد.

گفتنی است مهلت اعتراض به نتایج آزمون تا تاریخ ۱۳۹۴/۵/۷ می باشد و پس از تاریخ مذکور به هیچ گونه اعتراض ترتیب اثر داده نخواهد شد.

لینک اعلام نتایج

خبر ۳۱ فروردین ۹۴ استخدام : زمان و مکان مصاحبه استخدامی های پیمانی اسفند ماه ۹۱ اعلام شد

به گزارش اداره کل امور اداری استانداری خوزستان زمان و مکان مصاحبه استخدام پیمانی مورخ ۹۱/۱۲/۲۵ اعلام شد

به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی مورخ ۲۵/۱۲/۹۱ میرساند طبق برنامه زمانبندی و راس ساعت مقرر به همراه مدارک ذیل به اداره کل آموزش و پژوهش واقع در کیانپارس خیابان ۱۴ غربی فاز ۲ جهت انجام مصاحبه استخدامی مراجعه نمایند. شایان ذکر است اسامی سایر پذیرفته شدگان رشته های شغلی کشوری و مدنی ،مسئول خدمات اداری،مسئول خدمات مالی،مامور حراست ، مسئول گزینش،کارشناس روابط عمومی متعاقبا اعلام خواهد گردید.

مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه:

۱-       مدرک مهارتهای عمومی فناوری اطلاعات ICDL

۲-       مدرک معتبر زبان انگلیسی.

۳-       ۲ قطعه عکس .

۴-        سابقه تدریس در دانشگاههای معتبر.

۵-       درصورت عدم درج معدل در دانشنامه تحصیلی مقاطع کاردانی،کارشناسی،کارشناسی ارشد ارائه مدرکی که معدل در آن قید شده باشد الزامی است.

۶-       مدرک بومی بودن و ایثارگری چنانچه در زمان تحویل مدارک ارائه نشده است.

خبر ۱۷ فروردین ۹۴ استخدام:پذیرفته شدگان آزمون ثبت احوال استان خوزستان به زودی مشغول کار می شوند.

——————————————————————————–
اداره کل ثبت احوال خوزستان دراطلاعیه ای اعلام کرد: پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۱ به زودی مشغول کار می شوند.
——————————————————————————–
به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال خوزستان ، در این اطلاعیه آمده است: مراحل مختلف اداری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ اداره کل ثبت احوال خوزستان مراحل تکمیلی وپایانی خود را می گذارند. و به زودی این پذیرفته شدگان در قسمت های مختلف اداره های ثبت احوال شهرستان ها بکار گیری می شوند.
دراین اطلاعیه با تاکید بر غیرضروری بودن مراجعه حضوری داوطلبان آورده است: به محض تکمیل مراحل مختلف اداری وگزینش، مراتب از طریق تماس تلفنی به اطلاع داوطلبان می رسد.

خبر ۱۰ فروردین ۹۴ استخدام : پذیرفته شدگان آزمون استخدامی برای تکمیل پرونده به امور اداری مراجعه کنند  
بدینوسیله به اطلاع کلیه قبول شدگان آزمون استخدامی ۹۱/۳/۲۶ استانداری و فرمانداری های تابعه میرساند جهت ادامه و تکمیل روند استخدامی از تاریخ ۹۴/۱/۱۵ به امور اداری مراجعه نمایند .

خبر ۱۷ اسفند ۹۳ استخدام: اعلام نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی استانداری خوزستان مورخ ۹۱/۱۲/۲۵

لینک سایت نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی

خبر ۱۶ اسفند ۹۳ استخدام: نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی اسفند ۹۱ فردا اعلام می شود

نتایج سه برابر ظرفیت آزمون های استخدامی ۹۱/۱۲/۲۵ استانداری خوزستان فردا یکشنبه ۱۷ اسفند ماه ۹۳ به آدرس natayej.ermiyaco.ir اعلام می شود

 به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، در این آزمون یکهزارو۴۳۱  پست استخدامی آگهی شده بود  که در آن  ۱۱ هزار و ۳۰۸ نفر ثبت نام و شرکت کردند.

  براساس این گزارش , ازپذیرفته شدگان دراردیبهشت ماه ۹۴ مصاحبه های تخصصی بعمل می آید.

لینک اسامی پذیرفته شده

خبر ۱۶ اسفند ۹۳ استخدام :مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان اعلام کرد : پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی برای صدورشماره مستخدمی تحویل سازمان مدیریت شد.

قاسم سواری صنگوری امروز سه شنبه درگفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان افزود: بحث استخدامی‌های جدید در استان خوزستان نهایی شده و کار ما نیز در این خصوص تمام شده است، پرونده این تعداد به منظور صدور شماره مستخدمی در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گرفته و ما منتظر ابلاغ این سازمان خواهیم بود تا فراخوانی را به منظور شروع به کار نیروهای جدید اعلام کنیم.

سواری افزود: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده تلاش براین است که متقاضیانی که در آزمون‌ها شرکت کرده و قبول شده‌اند در اولین فرصت به بدنه دستگاه‌ها تزریق شوند که این اقدامات توان زیادی را می‌طلبید و در این راستا از دکتر مقتدایی استاندار خوزستان و علی عماد معاون استاندار خوزستان به دلیل حمایت‌های همه جانبه آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در سال ۱۳۹۱ دو آزمون استخدامی در راستای برنامه پنجم توسعه توسط استانداری خوزستان برگزار شد، آزمون اول در تاریخ ۲۶/۳/۹۱ برگزار شد که در این آزمون ۱۱۶۸ پست آگهی شد که در این مرحله حدود ۲۹ هزار نفر شرکت کرده‌اند، این تعداد، نفراتی بودند که ثبت نام کننده آزمون بوده و مراحلی را طی کرده و ۳ برابر ظرفیت، موارد گزینشی آن‌ها انجام شده است.

مدیر کل منابع انسانی وتحول اداری استانداری خوزستان اظهار کرد: این آزمون دارای مشکلی بود بدین توضیح که اعتبارمربوطه تخصیص نیافته بود. با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید گشایشی دراین زمینه حاصل گردید و تخصیص بودجه مربوطه صورت گرفت و استان خوزستان جزو استان‌هایی بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نسبت به حل مشکلات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اخیر اهتمام ویژه ای بخرج داد.

سواری بیان کرد: تعداد شرکت کنندگان در آزمون، صورت جلسه شده و با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که موفق شدیم از این تعداد ۹۹۹ نفر را جذب نهایی کنیم و جدیدا نیز با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است به این تعداد سهمیه استخدامی داده شده است که بستر سامانه ایی کارمند ایران به این منظور ایجاد شده تا متقاضیان برای استخدامی در دستگاه‌های اجرایی مدارک خود را وارد این سامانه کنند.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان توضیح داد: برای ایثارگرانی نیز که در این آزمون شرکت کرده‌اند تدابیری اتخاذ شده تا با ارائه مستندات خود سهمیه ایی در استخدامی برای آنان لحاظ شود.

سواری گفت: آزمون دوم در تاریخ ۹۱/۱۲/۲۵ برگزار شد، در این آزمون ۱۴۳۱ پست استخدامی آگهی زده شد که در این خصوص نیز ۱۱ هزار ۳۰۸ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که با پی گیری‌ها و صورت جلسه‌هایی که انجام شده است تا هفته آینده ۳ برابر ظرفیت اعلام می‌شود و ۱۵ روز بعد از آن در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد و نتایج ۳ برابر ظرفیت نیز روی سایت دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

سواری افزود: مصاحبه این گروه در اردیبهشت سال آینده انجام می شود و این افراد تا سال آینده مشغول کار خواهند شد.

خبر ۱۵ بهمن ۹۳ استخدام :

خبر ۱۲ آذر ۹۳ استخدام: حکم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری اسفندماه زده می شود

قاسم سواری در گفت و گو با خوزنیوز اظهارداشت: در سال ۹۱ به منظور جذب نیرو در ۲۴ دستگاه دولتی در استان با هزار و ۱۶۸ ردیف استخدامی، سه آزمون برگزار شد که حدود ۲۴ هزار نفر در این آزمون ها شرکت کردند و افراد واجد شرایط به مراحل بعدی راه یافتند.

وی افزود: پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه، هزار و ۱۶۸ متقاضی دارای صلاحیت به منظور جذب در دستگاه های دولتی استان پذیرفته شدند که جذب این افراد مستلزم اعتباراتی بود و اخیرا تمام تلاش دکتر نوبخت (معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور) نیز حل مشکل استخدام این افراد بوده است.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان یادآورشد: ازسوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اعلام شده که احکام استخدام این افراد تا اسفندماه امسال زده می شود و ما نیز ریز فهرست افرادی را که به عنوان پذیرفته شده در آزمون ها اعلام شده اند به این معاونت توسعه ارسال نمودیم.

سواری یادآور شد: تا پیش از اعلام این خبر مبنی بر رفع موانع تا اسفندماه، در افراد پذیرفته شده نوعی نگرانی وجودداشت و نمایندگان آن ها به استانداری مراجعه می کردند، اما خوشبختانه اکنون این عزیزان قدری آرامش خاطر یافته اند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان دررابطه با افرادی که در آزمون استخدام شرکت نفت پذیرفته شده بودند نیز گفت: استخدام این افراد ازسوی استان نبوده و ملی محسوب می شود، با این حال دفتر ما تمام این موارد را پیگیری می کند.

وی افزود: درحال حاضر دفتر منابع انسانی استانداری پیگیر کارهایی است که خود مجوز آن ها را صادر کرده و روند استخدام پذیرفته شدگان در شرکت نفت نیز تا جایی که اطلاع داریم انجام شده است و به تدریج ورود این افراد به درون شرکت تسهیل می شود.

سواری دررابطه با ازدیاد نیروی انسانی در برخی دستگاه های دولتی استان عنوان کرد: با توجه به تغییراتی که در ماموریت ها و شرایط هر دستگاه به وجود می آید، استخدام در این دستگاه ها باید متناسب با وضعیت آن ها باشد.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان تاکیدکرد: نقشه راه نظام اداری در سال گذشته توسط شورای عالی اداری کشور تصویب شده و مبنای حرکت ما نیز برای اصلاح وظایف، ساختار تشکیلاتی، خدمات و نیروی انسانی نظام اداری این نقشه است و یک ارزیابی کلی از تمام دستگاه ها خواهیم داشت. در پایان برحسب این ارزیابی، نوع وظیفه و متولی کار در دستگاه های متخلف تغییر می یابد.

خبر ۸ شهریور ۹۳ استختام: مقدمات جذب سه هزار نفر در دستگاههای اجرایی استان خوزستان فراهم شد

قاسم سواری سنگوریدر جریان نشست میز خدمت  اظهار کرد : در حال حاضر بدنه دستگاههای اجرایی در استان خوزستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است.

وی اضافه کرد: در سال ۹۱ در دو مرحله آزمون متمرکز استخدامی دستگاههای اداری و اجرایی استان توسط استانداری خوزستان برای جذب سه هزار نفر برگزار شد که به دلیل عدم پیش بینی بودجه این افراد هنوز جذب دستگاههای اداری استان نشده اند.

سواری افزود : با رایزینیها و پیگیریهای انجام شده از سوی استانداری خوزستان مراحل جذب این افراد که در دو مرحله آزمون یاد شده شرکت کرده و در مراحل مختلف قبول شده اند از سوی معاونت راهبردی ریاست جمهوری فراهم شده است که در صورت تامین بودجه لازم این افراد به زودی در دستگاههای دولتی استان مشغول به کار خواهند شد.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استان خوزستان اضافه کرد : متاسفانه در گذشته نحوه جذب و توزیع نیروی انسانی در استان به خوبی انجام نشده است به طوریکه در مناطق محروم استان کمبود نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی مشهود است.

وی اظهار کرد : گر چه دولت به دنبال لاغر کردن بدنه دستگاههای اداری و اجرایی استان است ولی جذب این سه هزار نفر برای دستگاههای اداری استان حیاتی و لازم است.

سواری سنگوری کمبود نیروی انسانی را در دو بخش ساختار اداری و نیاز اداری تشریح کرد و گفت : بر اساس ساختار تعریف شده استان با کمبود نیرو مواجه نیست اما از حیث کارها و ماموریتهای محوله به دستگاههای اداری و نیاز ادارات در اغلب دستگاهها کمبود نیروی انسانی احساس می شود.

وی در عین حال تصریح کرد: دولت با انتقال خدمات خود به بخش خصوصی علاوه بر کوچک کردن بدنه حاکمیتی انجام امور مردم را به خود مردم واگذار خواهد کرد تا ضمن افزایش راندمان کاری دولت بحث نظارتی خود را به نحو احسن انجام دهد.

استاندار خوزستان روز سه شنبه در یک اقدام ابتکاری مدیران دستگاههای اداری را به میان خبرنگاران آورد تا زمینه عملی پاسخگویی دولت را بیش از پیش نمایان کند.

خبر ۲۸ مرداد ۹۳ استختام: جذب ۲۰۱ نفر در شهرداری های شهرهای تازه تاسیس استان

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های شهرهای تازه تاسیس این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: در این آزمون ۲۰۱ نفر جذب این شهرداری ها می شوند.

ˈاحمد سیاحیˈ در نشست خبری که در محل معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد به تشریح برنامه های هفته دولت در این استان پرداخت و بیان کرد: به مناسبت هفته دولت این آزمون برای جذب نیروهای مورد نیاز ۲۱ شهرداری های شهرهای تازه تاسیس این استان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی جذب نیروی شهرداری های شهرهای تازه تاسیس استان ۲۱ شهریور امسال برگزار می شود ، گفت: با توجه به عنوان های مربوط به شغل های مورد نیاز ، ۱۶۳ نفر مرد و ۱۳ نفر زن و ۲۵ نفر به صورت مشترک بین زن و مرد در این آزمون جذب می شود.
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: آگهی استخدام این آزمون بزودی در جراید محلی منتشر، و تمامی استخدام این آزمون به نیروهای بومی تعلق دارد.
سیاحی بیان کرد: در این آزمون سه برابر ظرفیت مورد نیاز جذب نیرو انجام می شود و پس از طی مرحل قانونی از اواسط آبان این نیروها جذب می شوند.

خبر ۳۱ خرداد ۹۳ – دولت برای تامین اعتبارات لازم برای استخدام داوطلبان قبول شده درآزمون سال ۹۱ تلاش می کند

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: دولت یازدهم و مسوولان استانی تلاش بسیاری برای تامین اعتبارات لازم در جهت به کارگیری داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دستگاه های دولتی سال ۹۱ دارند.

دولت برای تامین اعتبارات لازم برای استخدام داوطلبان قبول شده درآزمون سال ۹۱ تلاش می کند
ˈقاسم صنگوری سواریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در سال ۹۰ و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در دولت گذشته یک سری سهمیه های استخدامی بین استان ها و وزارتخانه ها توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این سهمیه استخدامی جدای از طرح استخدامی مهر آفرین است بیان کرد: در تاریخ ۲۱ اسفند ماه سال ۹۰ از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری سه هزار ردیف سهمیه استخدامی به استان خوزستان تعلق گرفت.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه در پایان برنامه چهارم و برنامه پنجم توسعه ۱۱ شهرستان جدید در استان خوزستان به وجود آمده و تاسیس دستگاه های اجرایی در این شهرستان ضروری است ،در این راستا درسال ۹۱در دو بازه زمانی ابتدای سال و انتهای سال سهمیه های استخدامی در میان دستگاه های اجرایی استان توزیع شد.

سواری افزود: سه هزار سهمیه استخدامی استان خوزستان در مرحله اول بین ۲۵ دستگاه اجرایی و در مرحله دوم بین ۳۷ دستگاه اجرایی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در ۲۶ خرداد سال ۹۱ اولین آزمون استخدامی برای یک هزار و ۱۶۸ سهیمه برگزاری شد گفت: برای برگزاری این آزمون بر اساس ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مدارک و مستندات از ۲۹ هزار نفر داوطلب شرکت در آن دریافت شد.

سواری افزود: نهایتاً برای استخدام یک هزار و ۱۶۸ نفر در دستگاه های دولتی استان دو هزار و ۲۹۸ نفر معادل سه برابر ظرفیت های استخدامی برای مصاحبه دعوت شدند و در نهایت از این تعداد ۹۹۹ نفر پذیرفته شده و حدود ۱۰۰پست خالی باقی ماند که این تعداد به آزمون مرحله دوم افزوده شد.

وی افزود: در مرحله اول آزمون تعداد پذیرفته شدگان شامل یک نفر در مقطع دکترا،۱۱۴ نفر در مقطع فوق لیسانس،۸۴۴ نفر در مقطع لیسانس و ۴۰ نفر در مقطع فوق دیپلم به دستگاه های اجرایی معرفی شدند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات استخدام سال ۹۱ تامین نشدن اعتبارات لازم از سوی دستگاه ها مربوطه بود گفت: در برگزاری یک آزمون وجود پست های بلاتصدی و تامین اعتبار و بودجه مورد نیاز به عنوان دو عامل تعیین کننده برای استخدام مد نظر است.

سواری افزود: در این فرآیند نیاز دستگاه ها دیده شد، اما در فاز تامین اعتبارات برای پرداخت حقوق افراد شفاف سازی های لازم انجام نشد و همواره چگونگی تامین اعتبارات مورد نیاز محل بحث بود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان بیان کرد: هم اینک برای رفع این مشکل ، در بخش نیروی انسانی به دنبال تامین شماره مستخدمی برای افراد پذیرفته شده هستیم و هماهنگی ها و مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده و استاندار خوزستان ،معاون برنامه ریزی و همچنین منابع انسانی استانداری خوزستان به دنبال تامین اعتبارات لازم برای استخدام این نیروها هستند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان خاطرنشان کرد که در این خصوص مکاتبات و جلساتی از سوی استاندار خوزستان با دکتر محمد باقر نوبخت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری انجام شده و جلساتی نیز برگزار شده است.

سواری گفت: در صورت تامین اعتبارات استخدام از سوی دستگاه ها و دریافت شماره مستخدمی در جذب پذیرفته شدگان در آزمون مشکلی وجود ندارد زیرا تمام مراحل استخدامی پذیرفته شدگان انجام شده است.

در همین ارتباط تعدادی از قبول شدگان در آزمون استخدامی سال ۹۱ استان روزدوشنبه با حضور در استانداری خوزستان و دیدار با مسوولان استانداری خواستار بررسی و حل مشکلاتشان شدند.

خبر ۲۱ اردیبهشت ۹۳ – شرکت کنندگان اطمینان خاطر داشته باشند که ما با جدیت پیگیر هستیم

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان اظهار داشت: علیرغم این که با جدیت پیگیر حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی استان که در دولت قبل انجام شده است هستیم هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

علی عماد افزود: میزان اعتبار لازم برای جذب پذیرفته شدگان در ۲۷ استان کشور که تنها در خوزستان ۳۵۲۰ نفر را شامل می شود رقم بسیار بالایی است که در بودجه سال ۹۳ دیده نشده است و معاون رییس جمهور در تلاش هست که راهکاری را برای تامین منابع آن پیدا کند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان اطمینان خاطر داشته باشند که ما با جدیت پیگیر این مسئله هستیم و هریک از آن عزیزان را مانند فرزندان خود می دانیم و شرایط سخت چه مادی و چه روحی که بر آنها گذشته و می گذرد را درک می کنیم.

عماد در پایان بیان داشت: این مشکل قطعا حل خواهد شد، اما نمی توانم زمان دقیقی برای آن اعلام نمایم

خبر ۳۱ فروردین ۹۳ – آزمون‌های استخدامی خرداد و اسفندماه ۹۱ کاملا قانونی بود

علی عماد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: آزمون‌های استخدامی خرداد و اسفندماه سال ۹۱ که در خوزستان برگزار شد به صورت کاملاً قانونی بوده است اما به دلیل اینکه تامین اعتبار نشده است فعلا پذیرفته‌شدگان آزمون خرداد در مرحله دریافت کد پرسنلی هستند و مجوز اعلام نتایج آزمون اسفند ماه نیز داده نشده است.

وی ادامه داد: مدیرکل استخدام وزرات کشور، اول خرداد ماه به خوزستان می‌آید و مشکلات موجود در رابطه با این آزمون‌های استخدامی مطرح و بررسی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان در رابطه با استخدام نیروهای بومی در استان گفت: شرط استخدام بومی در آزمون‌های استخدامی باید در کشور تنظیم شود.

خبر ۲۶ آبان ۹۲ – پذیرفته شدگان آزمون خردادواسفند۹۱ منتظرمجوزمعاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری باشند

ˈبهروز حسینی فرˈ یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پذیرفته شدگان آزمون خردادماه سال ۹۱، تمامی مراحل قانونی را گذرانده اند و هیچ مشکل قانونی برای این برادران و خواهران وجود ندارد و فقط منتظر اخذ شماره مستخدمی از معاونت جدید نیروی انسانی ریاست جمهوری هستیم.

وی افزود: با توجه به تغییر دولت و بحث های بودجه ای، مشکلات در حال رفع شدن است.

حسینی فر تصریح کرد: مقتدایی، استاندار خوزستان با دل سوزی و جدیت در حال پیگیری است اما از آنجایی که این موضوع در اختیار استان نیست نمی توان تاریخ مشخصی را اعلام کرد.

معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان ابراز امیدواری کرد: هرچه سریع تر بتوانیم در خدمت این همکاران آینده باشیم.

وی در خصوص وضعیت شرکت کنندگان آزمون اسفند ۹۱ گفت: اسامی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آماده است اما به دلیل صادرنشدن مجوز معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری، هنوز اعلام نشده است.

حسینی فر ادامه داد: امید است با پیگیری های استاندارخوزستان بتوانیم اسامی قبول شدگان این آزمون را نیز اعلام نماییم.

معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان اضافه کرد: استان خوزستان به اسخدام و به گارگیری جوانان در دستگاههای دولتی نیاز دارد و ما مسولان نیزعلاقه مند هستیم به عنوان خادم مردم ، کاری انجام دهیم.

وی اظهارداشت: البته با عنایت دولت تدبیروامید که توجه به جوانان را سرلوحه کار خود قرار داده است و همچنین اصرار استاندارخوزستان نسبت به این که باید برای جوانان اقدامات مناسبی انجام داد تلاش می کنیم هرچه سریع تر این موضوع به نتیجه برسد.

حسینی فر با اشاره به اینکه این موضوع در اختیار استان نیست وگرنه تا به حال به نتیجه نهایی رسیده بود گفت: بنده از نگرانی این برداران و خواهران و خانواده آن ها اطلاع دارم و از همه آن ها عذرخواهی می کنم.

معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان قریب به ۱۶۵ هزار نفر نیروی انسانی در دستگاه های وابسته به دولت دارد که طبق برنامه چهارم و پنجم (سال های طی شده) قریب به ۲۷ هزار نفر از شاغلان دستگاههای اجرایی و شرکت های دولتی بازنشسته شده اند.

وی ادامه داد: قریب به هفت هزار نفر از این عده مربوط به ۳۴ دستگاه اداری دولتی می باشند که برای جبران این کمبود با پیگیری های جدی استاندار سابق جناب آقای دکتر حجازی، مجوز آزمون استخدامی (برای رعایت عدالت استخدامی) هزار نفر اخذ شده است.

خبر ۱۸ مهر ۹۲ – پذیرفته شدگان آزمون خرداد در حال جذب
منع قانونی برای استخدام پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی استان خوزستان وجود ندارد. مدیرکل منابع انسانی استانداری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: منع قانونی برای جذب پذیرفته شدگان آزمون های خرداد ماه و اسفند ماه ۱۳۹۱ وجود ندارد و هر دو آزمون دارای مصوبه برنامه پنجم توسعه هستند. عبدالعلی امیدی افزود: پذیرفته شدگان نهایی آزمون خرداد ۱۳۹۱ مشخص شده و عده ای جذب ادارات شده اند و عده ای مراحل گزینش را طی می کنند که بستگی به ادارات مختلف فرق دارد. وی ادامه داد: امور مربوط به آزمون استخدامی اسفندماه ۱۳۹۲ هم انجام شده است و منتظر انجام تغییرات و تشکیل سازمان برنامه و بودجه هستیم تا مراحل بعدی این آزمون استخدامی هم صورت پذیرد.

خبر ۱۴ مهر ۹۲نتایج آزمون استخدامی ۲۵ اسفند ماه استانداری خوزستان چه زمانی اعلام خواهد شد؟
درحالیکه اعلام شده بود نتایج آزمون استخدامی که در تاریخ ۲۵ اسفندسال گذشته برگزار شده بود در اواخر اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد اما تاکنون نتایج اولیه این آزمون هم اعلام نشده است. پیش از اینها معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان اعلام کرد ه بود”نتایج مرحله دوم آزمون استخدامی که در تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۱ برگزار شده است با سه برابر ظرفیت تا پایان اردیبهشت ماه امسال اعلام می شود و پذیرفته شدگان این مرحله می بایست خود را برای انجام مصاحبه مربوطه آماده کنند! حسینی فر، کل نیروهایی که از طریق آزمون(۲۶ خرداد و ۲۵ اسفند ۹۱ )جذب دستگاه های دولتی خوزستان خواهند شد را سه هزار نفر عنوان کرد و افزوده است با اشتغال به کار این تعداد نیرو مشکل کمبود نیروی انسانی دستگاه ها مرتفع و امر خدمات رسانی به مردم شریف خوزستان بهنگام و گسترده خواهد شد. نتایج آزمون در صورت آماده شدن به روی سایت www.ostan-kh.ir قابل مشاهده خواهند بود.

خبر ۲ مرداد ۹۲ –زمان مصاحبه داوطلبان استخدامی گروه دوم اداره کل ثبت احوال خوزستان اعلام شد.

اموراداری ثبت احوال خوزستان در اطلاعیه ای زمان مصاحبه داوطلبان استخدامی گروه دوم اداره کل ثبت احوال خوزستان را اعلام کرد.
در این اطلاعیه مدارک لازم برای این مصاحبه به شرح زیر اعلام شده است :
اصل شناسنامه همراه با تصویر تمام صفحات
اصل و تصویر کارت ملی
اصل و تصویر مدرک تحصیلی
اصل و تصویر کارت پایان خدمت
اصل و تصویر گواهی ICDL
گفتنی است حضور داوطلبین حداقل نیم ساعت قبل از ساعت مصاحبه جهت تطبیق مدارک الزامی است.
نشانی امور اداری اداره کل ثبت احوال خوزستان: خیابان شهید چمران (کیانپارس) خیابان ۱۵ غربی


خبر ۲۹ تیر ۹۲ -اعلام نتایج آزمون استخدامی اسفند ۹۱/ انتشار آگهی استخدام جدید در خوزستان

استاندار خوزستان با اشاره به اعلام اسامی قبول شدگان آزمون اسفندماه سال گذشته گفت: به زودی آگهی جدید استخدام ۲ هزار نفری نیروی بومی خوزستان منتشر می‌شود.

سید جعفر حجازی در نشست کارگروه اشتغال که پیش از ظهر امروز در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: رفع بیکاری در کشور مسئله‌ای بسیار مهم است و به تبع آن ایجاد اشتغال موضوع اول خوزستان است.وی خطاب به بانک‌های استان ادامه داد: بانک‌ها باید همه پرداختی‌های خود را لیست کنند تا مصوب کارگروه اشتغال و در سامانه اشتغال ثبت شود، آمارهای روشن و شفاف باعث می‌شود تا پرداختی‌ها قابل کنترل باشد و با میزان تعهدات تطبیق داده شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ثبت پرداختی در سامانه اشتغال باعث می‌شود که بتوانیم مسئله اشتغال را مدیریت کنیم تصریح کرد: بانک صنعت و معدن باید پرداختی‌های خود را در سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت کند تا اگر ابهامی در زمینه پرونده‌ها وجود دارد برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه شرط پرداخت تسهیلات اشتغال، بومی بودن فرد متقاضی است بیان کرد: اگر شخصی از استانی دیگر در خوزستان سرمایه‌گذاری کند و بعد متقاضی استفاده از تسهیلات اشتغال باشد این مشکلی ندارد.

حجازی افزود: اما اگر شخصی غیر بومی بدون هیچ سرمایه‌ای مبادرت به دریافت تسهیلات اشتغال از بانک‌های خوزستان کند درست نیست زیرا از منابع استان استفاده می‌شود بدون اینکه برای جوانان خوزستانی اشتغال ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مهاجرت از استان‌های دیگر به خوزستان بسیار زیاد است خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از مشاغل ایجاد شده در استان به افراد بیکار از سایر استان‌ها به خصوص استان‌های همجوار تعلق می‌گیرد در حالی که تلاش ما این است که اشتغال بومی را تقویت کنیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: یکی از مصوبات سفر چهارم رئیس جمهور به خوزستان این بود که طرح‌های پیمانکاری ملزم به استخدام صد درصدی نیروهای بومی باشند.

وی خطاب به مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: دستگاه‌های ذیربط و کارگاه‌ها را باید کنترل کنید و کدهای کارگاه‌ها را در بیاورید و به تامین اجتماعی بدهید تا مدیریت و نظارت شود که به کارگیری نیروهای بومی در آن‌ها تا چه اندازه است.

حجازی با بیان اینکه باید در فرهنگ سازی اشتغال بخش خصوصی تلاش کنیم اظهار کرد: هدف ما این است که به هیچ وجه اشتغال و برنامه‌های اجرایی آن در استان دچار خدشه و کندی نشود و با تلاش دستگاه‌های اجرایی استان را از گرداب بیکاری بیرون بیاییم.

وی بر لزوم حمایت از صنایع دستی در سطح استان تاکید کرد و گفت: با حمایت از این بخش می‌توانیم در ایجاد اشتغال موفق‌تر باشیم، در سال ۸۶، ۳۰۰ هزار دلار صنایع دستی خوزستان صادر شد و این رقم در سه ماهه نخست سال‌جاری به ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار رسید.

استاندار خوزستان از استخدام ۲ هزار نفری در خوزستان خبر داد و خاطرنشان کرد: آگهی این استخدام به زودی منتشر می‌شود و متقاضیان می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

وی ادامه داد: قبول شدگان آزمون خرداد ماه سال ۹۱ در مرداد ماه سال‌جاری کار خود را شروع می‌کنند و نتایج آزمون اسفند ماه ۹۱ نیز به زودی اعلام می‌شود.

 

خبر ۲۵ تیر – مدیرکل منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: امسال ۲ هزار نیرو در دستگاه‌های اجرایی استان از طریق آزمون استخدامی شاغل می‌شوند.

عبدالعلی امیدی اظهارکرد: استخدام این تعداد نیرو جزو مصوبات سفر چهارم و مصوبه هیات وزیران بوده است.
وی افزود: در حال حاضر زمان دقیقی نمی‌توان برای درج آگهی استخدامی این تعداد نیرو مشخص کرد و شاید طی یک تا ۲ ماه آینده این آگهی به اطلاع عموم برسد.
امیدی تصریح‌کرد: هم‌اکنون این سهمیه بین دستگاه‌های اجرایی استان تقسیم شده و قرار است دستگاه‌های مربوطه اقدام و برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب این نیرو را انجام دهند.
وی عنوان‌کرد: پس از اتمام برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها از سوی ادارات مربوطه، آگهی استخدامی برای جذب داوطلبان سهمیه درج می‌شود.
مرجع / ایسنا

خبر۲۰ خرداد -اطلاعیه شماره یک استخدامی سال ۹۲

استانداری خوزستان در نظر دارد درراستای اجرای مجوز شماره ۶۷۴۳/ ۱۱۰/ دم مورخه ۵/۳/۱۳۹۲ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور که بر اساس مصوبه شماره ۴۴۴۰۰/۴۹۱۳۱ مورخه ۲۸/۲/۱۳۹۲ هیات محترم وزیران صادر شده است نسبت به استخدام دوهزار (۲۰۰۰) نفراز جوانان بومی استان دررشته های مختلف برای دستگاههای اجرایی استان اقدام نماید.

از کلیه عزیزانی که دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی می باشند دعوت بعمل می آید از طریق سایت استانداری خوزستان به نشانی http://www.ostan-khz.ir و سایر رسانه های گروهی نسبت به پی گیری آگهی استخدامی که به زودی منتشر خواهد شد اقدام نمایند.

 

خبر ۱۱ خرداد –استخدام ۲۰۰۰ نفر در خوزستان/ مشکل حق التدریسی ها حل می شود

اطلاعیه شماره ۵ آزمون استخدامی
به اطلاع کلیه داوطلبین عزیز می رساند که نتایج مصاحبه های استخدامی اداره کل ثبت احوال، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری اداره کل راه و شهرسازی، استانداری و سازمان بنیاد شهید اعلام گردید.
داوطلبان گرامی میتوانند با وارد کردن نام و نام خانوادگی ، رشته شغلی و محل جغرافیایی مورد تقاضا نتیجه خود را مشاهده نمایند.
پذیرفته شدگان نهایی می بایست ظرف مدت یکماه برای طی سایر مراحل قانونی استخدام به ادارات ذیربط مراجعه نمایند و در غیر اینطورت قبولی آنان کان لم یکن تلقی گردیده و نسبت به معرفی افراد ذخیره اقدام می گردد.
ضمناً پاسخگوئی در خصوص هر گونه ابهام و یا اعتراض احتمالی به عهده دستگاههای مربوطه می باشد و افراد از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی به اداره کل  منابع انسانی استانداری خودداری نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا را کلیک کنید

اطلاعیه شماره ۴

بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به حجم بالای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مورخ ۲۵/ ۱۲/ ۹۱ و طولانی بودن فرآیند بررسی مستندات ارسالی ، نمرات این عزیزان متعاقبا اعلام خواهد شد .

خبر ۶ خرداد ۹۲ – اطلاعیه نتایج نهائی آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱

به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز می رساند نتایج  نهایی آزمون استخدامی مورخ۲۶/۳/۹۱دستگاههای اجرایی استان خوزستان اعلام گردید
داوطلبان گرامی می توانند با وارد کردن نام دستگاه ،رشته شغلی و شهر مورد تقاضا نتیجه نهایی خود را دریافت نمایند.
ضمنا نتایج اداره کل راه و شهرسازی ،ادراه کل ثبت احوال ،استانداری خوزستان ،اداره کل تعزیرات حکومتی ،ادراه کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی وبنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل در حال بررسی بودن مستندات ارسالی دستگاههای مذکور متعاقبا اعلام می گردد.
بدیهی است داوطلبان گرامی جهت پیگیری سایر مراحل استخدامی از طریق دستگاههای ذیربط اقدام و از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به استانداری خودداری نمایند.
لازم به ذکر است پذیرفته شدگان نهایی می بایست حداکثر ظرف مدت یکماه جهت انجام امور اداری مربوطه به دستگاه مورد تقاضا مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

خبر ۱ خرداد -بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به حجم بالای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مورخ ۲۵/ ۱۲/ ۹۱ و طولانی بودن فرآیند بررسی مستندات ارسالی ، نمرات این عزیزان متعاقبا اعلام خواهد شد .

خبر ۲۲ اردیبهشت -استاندار خوزستان خبر داد: تمامی استخدام های سال ۹۲ به نیروهای بومی اختصاص خواهد یافت

استاندار خوزستان در نشست شورای اشتغال که شنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد از اختصاص ۱۰۰ درصد استخدام های سال ۹۲ دراستان خوزستان به نیروی های بومی خبر داد.

سید جعفر حجازی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون ،کار و امور اجتماعی استان خوزستان باید بر نحوه اجرای این طرح در استان نظارت داشته باشد افزود: وزارت خانه های نیرو، نفت، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان متعهد شده اند در سال جاری ۱۰۰ درصد استخدام های خود در استان خوزستان را به نیروهای بومی اختصاص دهند.
حجازی به استخدام ۳ هزار نفر نیروی بومی در وزارت نفت اشاره کردو بیان داشت: استخدام این تعداد نیروی بومی در سال جاری در خوزستان بخش قابل توجهی از مشکلات بیکاری در استان را حل خواهد کرد.
وی افزود: با توجه به مشکلات اشتغال در استان های همجوار هر ساله تعداد قابل توجهی از این نیروها به استان خوزستان وارد می شوند که این امر باعث افزایش بیکاری در استان خوزستان می شود.
وی افزود:در حال حاضر ۳۰۰ هزار شاغل غیر بومی در استان خوزستان مشغول به کار هستند که این مشاغل می توانست به جوانان استان خوزستان تعلق داشته باشد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه باید به فکر جذب سرمایه گذار در استان خوزستان بود افزود: در سال گذشته در استان خوزستان بیش از یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی جذب استان خوزستان شده است که این روند باید در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
حجازی بیان داشت: در بخش اشتغال خانگی نیز با توجه به صادرات چهار و نیم میلیاردی در بخش صنایع دستی استان خوزستان لازم است طرح های اشتغال زا هرچه زودتر بررسی و برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شوند.

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۲ – اطلاعیه نتایج نهائی آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱

به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز می رساند نتایج  نهایی آزمون استخدامی مورخ۲۶/۳/۹۱دستگاههای اجرایی استان خوزستان اعلام گردید
داوطلبان گرامی می توانند با وارد کردن نام دستگاه ،رشته شغلی و شهر مورد تقاضا نتیجه نهایی خود را دریافت نمایند.
ضمنا نتایج اداره کل راه و شهرسازی ،ادراه کل ثبت احوال ،استانداری خوزستان ،اداره کل تعزیرات حکومتی ،ادراه کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی وبنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل در حال بررسی بودن مستندات ارسالی دستگاههای مذکور متعاقبا اعلام می گردد.
بدیهی است داوطلبان گرامی جهت پیگیری سایر مراحل استخدامی از طریق دستگاههای ذیربط اقدام و از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به استانداری خودداری نمایند.
لازم به ذکر است پذیرفته شدگان نهایی می بایست حداکثر ظرف مدت یکماه جهت انجام امور اداری مربوطه به دستگاه مورد تقاضا مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

خود را برای  مصاحبه شغلی آماده کنید

خبر ۱۵ اردیبهشت ۹۲ – نتایج نهایی آزمون استخدامی خرداد ۹۱ فردا اعلام می‌شود

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مرحله اول استخدامی استانداری خوزستان که در تاریخ ۲۶ خردادماه سال گذشته برگزار شد تا فردا اعلام می‌شود.
خبرگزاری فارس: نتایج نهایی آزمون استخدامی خرداد ۹۱ فردا اعلام می‌شود

بهروز حسینی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نتایج این مرحله از آزمون استخدامی نهایی است و نامبردگان جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند.

وی ادامه داد: نتایج، مرحله دوم آزمون استخدامی استانداری خوزستان که در ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۱ برگزار شد، با سه برابر ظرفیت تا ۲۰ روز آینده اعلام می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خوزستان اضافه کرد: پذیرفته شدگان این آزمون‌ها می‌توانند برای مصاحبه آماده شوند.

وی همچنین از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی خرداد ماه ۱۳۹۱ تا فردا خبر داد و خاطر نشان کرد: از طریق این دو آزمون ۳ هزار نفر جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند و با اشتغال آن‌ها کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی تا حدی مرتفع می‌شود.

خبر ۱۵ اردیبهشت ۹۲ – لیست پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ۲۶/۳/۹۱
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم: این اداره کل پیگیر امور مربوط به گزینش بوده که در صورت حصول نتیجه به صورت تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد.

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۲ – زمان اعلام نتایج استانداری خوزستان

به گفته ی بهروز حسینی،به نقل از ایرنا نتایج آزمون استخدامی مورخ ۹۱/۰۳/۲۶ تا ۱۵ اردیبهشت ۹۲ و نتایج آزمون مورخ ۹۱/۱۲/۲۵ تا پایان اردیبهشت ۹۲ اعلام می گردد.

داوطلبان با مراجعه به سایت www.ostan-kz.ir می توانند در تاریخ های یاد شده،نتایج را ببینند.

خبر ۲۹ فروردین ۹۲ –  اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری خوزستان اعلام می شود –  لینک خبر

خبر ۲۹ فروردین ۹۲ –  اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت برق خوزستان از اول اردیبهشت –  لینک خبر

خبر ۲۶ فروردین ۹۲ – نتایج نهایی آزمون استخدامی خرداد ۹۱ ادارات و دستگاههای دولتی خوزستان  – لینک خبر

خبر ۲۲ اسفند –مشاهده کارت آزمون استانداری خوزستان مورخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۵


چنانچه مغایرتی در عکس و سایر مشخصات خود مشاهده می کنید، روز پنجشنبه مورخ ۲۶/۱۱/۹۱ از ساعت ۹ الی ۱۵ به ستاد رفع نقص استان خود مراجعه نمایید. برای مشاهده آدرس ستاد مذکور اینجارا کلیک نمایید.


کارت ورود به جلسه آزمون های دوره های آموزشی

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فرم زیر را با توجه به مشخصات مندرج در کد رهگیری استفاده شده در زمان ثبت نام تکمیل نموده، کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر را نیز وارد و کلید نمایش کارت را وارد نمایید
لینک دریافت کارت: http://jazb.portaltvto.com/card/card/index/1/56

خبر ۲۱ اسفند- معاون برنامه ریزی وپشتیبانی اداره کل منابع طبیعی خوزستان گفت: ۱۵۲ نیرو در اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان جذب می شوند.

‘ عبدالرضا دانایی’ سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : طی مجوز استانی که دراین زمینه دریافت شده ۷۴ نفر ازطریق آزمونی که در ۲۵ اسفند ماه جاری برگزارمی شود جذب خواهند شد.

وی بیان داشت: با ریزش نیروهایی که در طی سال های گذشته انجام شد ۲۰۰ جای پست خالی وجود دارد که باید این نیروها تامین شود.

معاون برنامه ریزی وپشتیبانی اداره کل منابع طبیعی خوزستان بیان داشت : جذب نیرو در ۱۹ شهرستان استان خوزستان انجام می شود و الویت جذب نیرو با افراد بومی است.

دانایی افزود: مجوز ملی جذب نیرو برای ۷۸ نیرو نیز به اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان ابلاغ شده است و آزمون استخدامی این تعداد نیرو در فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.

 

ثبت نامدستگاه اجرایی  شروع شد – لینک ثبت نام

خبر ۲ اسفند – دستگاههای اجرایی استان خوزستان

بمنظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق قوانین و مقررات مربوطه و از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور تعداد ۱۳۳۱ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی، مصاحبه تخصصی، آزمون علمی (حسب مورد)و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی استخدام می نمایند: داوطلبان می توانند برای ثبت نام از تاریخ ۳/۱۲/۹۱ تا تاریخ ۱۲/۱۲/۹۱ به آدرس اینترنتی  www.ostan-kz.ir  مراجعه نمایند.

خبر ۲ اسفند –آزمون استخدامی اسفندماه، برای استخدام در ادارات شهرستان کارون

خبر ۲ بهمن – زمانبندی مصاحبه استخدامی در دستگاه های اجرایی – لینک خبر

خبر ۱۷ دی- اطلاعیه شماره ۲

نتایج آزمون استخدامی مورخ  ۱۳۹۱/۰۳/۲۶ دستگاه های اجرائی استان خوزستان منتشر شد

داوطلبان می‌توانند با ثبت مشخصات فردی شامل شماره داوطلبی و کدملی یا  نام ونام خانوادگی وکدملی در سایت استانداری به آدرس : www.ostan-khz.ir نتیجه آزمون  خود را مشاهده نمایند
همانطوری که در اطلاعیه قبلی ذکر شده بود ، استخراج نتایج براساس مندرجات آگهی استخدام  منتشر شده و با رعایت سهمیه‌های پنج درصد سایر ایثارگران ، سه درصد معلولین و همچنین دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های مربوطه صورت گرفته است
ابتدا متقاضیان بومی(محل جغرافیایی رشته شغل های آگهی شده)که حداقل شصت درصد (۶۰% ) نمره عمومی لازم را کسب کرده‌اند ، به ترتیب بالاترین نمره تخصصی انتخاب گردیده‌اندو در صورت عدم تکمیل سه برابر ظرفیت هر پست سازمانی ، از داوطلبان  غیربومی سایر شهرستان‌های استان که حائز حد نصاب نمره عمومی شده‌اند و متقاضی همان رشته شغل و محل جغرافیایی بوده‌اند به ترتیب بالاترین نمره تخصصی انتخاب صورت پذیرفته است .
طبق مفاد آگهی استخدام و دستورالعمل‌های مربوطه تا زمانی که داوطلب بومی واجد شرایط دارای نمره حد نصاب  وجود داشته باشد داوطلبان غیربومی انتخاب نمی‌گردند .
قابل ذکر است که نتایج اعلام شده صرفا سه برابر ظرفیت هر پست سازمانی است واز پذیرفته شدگان این مرحله برای انجام مصاحبه دعوت بعمل خواهدآمد
انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون بعد از طی مراحل مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت
زمان و نحوه انجام مصاحبه از تاریخ ۱۳۹۱/۱۱/۱ازطریق همین سایت و دستگاه‌های اجرایی مربوطه اعلام خواهد شد.
تذکر : جهت رفع هرگونه ابهام و یا اشکال فقط ازطریق دستگاه اجرایی شغل مورد تقاضا اقدام نمائید

برای مشاهده نتایج اینجا را کلیک کنید

لینک خبر

خبر ۲۷ آذر – نمرات خام استانداری خوزستان اعلام شد


بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

 

برای مشاهده نمرات خام استانداری خوزستان اینجا کلیک کنید.

خبر ۱۱ آذر – تناقض میان سخنان استاندار خوزستان و معاون ریاست جمهوری/ بلاتکلیفی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی – لینک خبر

خبر ۹ آذر – استاندار خوزستان:انگیزه برای ماندگاری کارمندان در خوزستان فراهم شود لینک خبر

استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲,۳۴۳)

  1. elham گفت:

    تمام …
    به پایان آمد این دفتر / حکایت همچنان باقی است

  2. علی اداره کار اسفند 91 گفت:

    سلام
    امروز شنبه ۹۵/۱۱/۲ روز اول کاریمون بود …

  3. علی اداره کار اسفند 91 به پیگیر گفت:

    سلام
    من ۱۹ نامه ابلاغیه رو بهم دادن و گفتن حساب بانکی باز کنم و نامه بیمه جهت اعلام شماره بیمه دادن …
    حالا شنبه ۹۵/۱۱/۲ باید برم سرکار
    گفتن حکمم هم یک ماه بعد از شروع به کار میزنن

  4. پیگیر گفت:

    علی حکمت رو هم زدن؟کی ابلاغیه رو بهت دادن؟

  5. علی اداره کار اسفند 91 گفت:

    سلام نامه ابلاغیه و شروع به کار رو گرفتم و از شنبه ۹۵/۱۱/۲ باید به محل کار معرفی بشم … با ارزوی موفقیت برای همه …

  6. پیگیر گفت:

    بچه ها خبر جدیدی نیست؟؟؟؟؟

  7. علی اداره کار اسفند 91 گفت:

    سلام
    تمام مراحل ازمایشات . سوء پیشینه . طب کار . عدم اعتیاد و همچنین تعهد ۱۰ ساله هم دادم و گفتن یک هفته دیگه تماس میگیریم بیاین ابلاغیه رو بگیرید و از اول بهمن شروع به کار میشید .

  8. علی اداره کار اسفند 91 گفت:

    سلام
    از اداره کار چهارشنبه تماس گرفتن و گفتن بیا برگه آزمایش و سوء پیشینه رو بگیر … من گرفتم …گفت باید زود تحویل بدین جوابشو و بعد صداتون میزنیم برای انجام تعهد خدمت و بعد هم حکم کارگزینی …
    گفت سازمان برنامه و بودجه بهشون گفتن بیاید اول بهمن ماه با حکم شروع به کار کنیم …

  9. ناجی گفت:

    سلام. دیروز یه پیامب از استانداری خوزستان برام رسید که جهت گرفتن ابلاغ حکم و گذراندن دوره کارورزی به ستاد سامد مراجعه کنم..
    حالا سوال اینه کارورزی یعنی میخوان تشخیص کنند که به دردشون میخوری یانه؟

    • ناپیگیر گفت:

      سلام
      ناجی جان همانطور که از معنی کلمه کارورزی پیداست یعنی دوره ای که در اون بهت آموزش میدن تا در کارت ورزیده بشی.
      وبه دوصورت هست یا قبل ازشروع بکار کلاس آموزشی میذارن واسه ما ویا ضمن خدمت هست مثلا دوماه ازشروع بکاروبعنوان دوره ی آموزشی ویاکارورزی محاسبه میکنن که البته این دوماه بدون دریافت حقوق ماهیانه هست.

    • پیگیر گفت:

      سلام ناجی کارورزی به معنای آشنایی با روال اداری سازمان یا نهاد .میخوان برای شروع بکار اماده شی همین

  10. امیرعلی گفت:

    سلام
    انگار دوستان دیگه به سایت سر نمیزنن و نظر نمیدن؟
    دوستان قبول شده استانداری و زیرمجموعه هاش، گوش به زنگ باشید که به احتمال خیلی زیاد این هفته با قبول شدگان تماس میگیرن برا دریافت نامه ابلاغ کار

    • ناپیگیر گفت:

      امیرعلی جان چی بگیم آخه برادر!؟
      آدم از پیگیربودن حالش بدمیشه دیگه.
      من یکی اصلاپیگیرقضیه نبودم مگه اینکه بهم زنگ زدن واسه انجام مراحل استخدام که رفتم.
      همون کارآزادخودمو انجام دادم وزندگیمو کردم تنهامشکلی که باقضیه دارم حرف آشناهاست که پیگیرن ببینن من دروغ گفتم قبول شدم یانه انگارازم طلبکارن تا منو ببینن بایه حالتی میپرسن راستی هنوز شروع بکارنکردی؟!
      فقط این حالمو گرفته و گرنه شکرخدازندگیم عالی و روبه راهه.
      درآخر:
      این همه روز خدازنگ نزدن اونوقت این هفته که همش تعطیلیه منتظرباشیم.
      اگه حرفت صحت داشته باشه یه صدآفرین داری شما.

  11. امیرعلی گفت:

    سلام
    از یه منبع موثق شنیدم که قراره آذر ماه با قبول شدگان تماس بگیرن برا دریافت ابلاغ و از ۱۵ آذر شروع بکاره(البته قراره ۴۵ روز اول بعنوان کارورزی و بدون حقوق باشه و از ابتدای بهمن رسما شروع بکاره با حقوق)
    امیدوارم که صحت داشته باشه و همین آذر شروع بکار کنیم

  12. پیگیر گفت:

    سلام آخرین خبر در مورد آزمون اسفند ۹۱ :خدارو شکرمجوز شروع بکار رو از تهران گرفتن از بهمن ماه هم شروع بکار میکنیم خبر تکمیلی توی سایت خبری شوشان است.

  13. مهران گفت:

    این هم از اسحاق جهانگیری که امروز گفت ، هیچ نهادی حق نداره بدون بررسی محل تامین اعتبار استخدامی انجام بده و نیروی جدید بگیره

  14. ناشناس گفت:

    سلام
    از دوستان کسی هست ؛ اسفند۹۱ باشه،و زمان انتخابات ریاست جمهوری۹۲ ،یاهمون خرداد۹۲ مدارک تحویل سایت سامد داده باشه.
    خبری از مصاحبه جدید نشده.

    • دوست گفت:

      چرا ؟چطور؟مگه اتفاقی افتاده ؟

      • ناشناس گفت:

        نه داداش دوستان حرف از مصاحبه دوباره و حراست پیش آوردن، گفتم ببینم از ما که اون موقع فقط مدارک تحویل دادیم کسی برا مصاحبه دوبار دعوت شده.

      • ناشناس2 گفت:

        سلام
        نه داداش دوستان حرف از مصاحبه دوباره و حراست پیش آوردن، گفتم ببینم از ما که اون موقع فقط مدارک تحویل دادیم کسی برا مصاحبه دوبار دعوت شده.

      • بيكس گفت:

        سلام
        نه داداش دوستان حرف از مصاحبه دوباره و حراست پیش آوردن، گفتم ببینم از ما که اون موقع فقط مدارک تحویل دادیم کسی برا مصاحبه دوبار دعوت شده.

  15. قبول شده استانداری خوزستان گفت:

    دوستانی که مصاحبه حراست رفتن آیا منظورشون همون پر کردن فرمها بوده یا اینکه دوبار حراست رفتن

    • مجاهد گفت:

      سلام
      دیشب استاندارخوزستان درمصاحبه باخبرنگارصداوسیمای خوزستان قول جذب نیروهادرنیمه دوم سال وبه احتمال زیاددرآبان یاآذررادادند.أن شاءالله

  16. خبر خوش گفت:

    با سلام. بنده امشب جناب شریعتی رو در نمایشگاه بین المللی خوزستات دیدم.اومده بود بازدید.شخصا ازش پرسیدم وضعیت استخدامی های ۹۱ چیشد؟ گفت قول صددرصد آبان یا آذر کار خود را آغاز خواهند کرد. چون چندنفرشون مشکل پرونده دارند.قطعا یکی دو ماه آینده شروع به کار میشوند.

  17. مصطفی گفت:

    سلام دوستان
    مثل اینکه آزمون های بعد از ما تامین اعتبار شدند.
    فک کنم بعد کش و قوس های فراوان به بهانه محدودیت سنی استخدام قبولیمون کان لم یکن تلقی کنن!!!!

    بهرحال
    تماس گرفتم وزارت کشور گفتن حداکثر تا سه ماه دیگه کاراتون درست میشه!

  18. مصطفی گفت:

    سلام دوستان
    مثل اینکه آزمون های بعد از ما تامین اعتبار شدند.
    فک کنم بعد کش و قوس های فراوان به بهانه محدودیت سنی استخدام قبولیمون کان لم یکن تلقی کنن!!!!

    بهرحال
    تماس گرفتم وزارت کشور گفتن حداکثر تا سه ماه دیگه کاراتون درست میشه!
    دوستان پیشنهاد میکنم علاوه بر مراجعه حضوری بصورت مستمر تماس تلفنی داشته باشید با امور اداری استانداری ، برنامه و بودجه خوزستان ، برنامه و بودجه کشور ، وزارت کشور
    تا نتیجه بگیریم به خواست خدا

    گفته باشم اگه امسال وضعیتمون درست نشد شاید دو سال دیگه هم باید منتظر باشیم چون اولا باید بودجه سال ۹۶ بسته بشه و ثانیا انتخابات ریاست جمهوری رو در پیش داریم.

  19. اسفند91 گفت:

    سلام.کی قبولی اداره کار و تعاون هست توی این جمع؟

  20. امیرعلی گفت:

    سلام
    مصاحبه حراست ربطی به رشته خاص مرتبط با حراست نداره
    من خودم رشته مهندسی کامپیوتر درس خوندم و بعنوان کارشناس تحلیل گر سیستم قبول شدم ولی اواسط فروردین ۹۵ به مصاحبه حراست رفتم.
    حدود ۸ نفر بودیم که اون روز رفتیم مصاحبه حراست

  21. منتظر گفت:

    سلام. بنده امروز با استانداری تماس گرفتم و گفتند که تامین اعتبار نشدید و باید تا اواخر سال منتظر بمونید تا شاید شاید شاید تامین اعتبار بشوید و کارورزیتون رو برید و بعدش احیانا احیانا احیانا کارتون رو شروع کنید که با این تفاسیر حساب کنید میشه سال آینده. من الله توفیق

    • قبولی استانداری گفت:

      دقیقا همینطوره…
      دوستان پیشنهاد می کنم حتما بطور جدی به فکر ادامه کار فعلی یا تصمیمات جدید باشید. متاسفانه ظاهرا با این روال و توضیحات نه چندان دربسته ی مسئولین استانداری، شروع به کار به سال دیگه و تامین موکول شده !!

  22. امیرعلی گفت:

    سلام
    منظورم همین فرم پر کردن و صحبتهایی که کارشناس حراست کرد و سوالاتی که پرسید
    دلیلش رو نمیدونم چون فقط تعداد محدودی دعوت شدن به حراست

    • دوست گفت:

      برادر این مصاحبه فقط برای پست های خاصی بود مثل حراست بقیه این مصاحبه را ندارند

    • دوست گفت:

      استاندار خوزستان در مصاحبه با خبرگزاری خوزستان گفته تمام نیروها در نیمه دوم امسال بکار گرفته میشن و احتمالا در ابان و یا اذر دعوت بکار بشن

  23. امیرعلی گفت:

    سلام
    هفته گذشته که با امور اداری تماس گرفتم گفت که برا ۱۵ نفر کد مستخدمی صادر نشده و دلیلش رو نپرسیدم
    میگن تعداد محدودی از قبول شدگان استانداری اوایل فروردین امسال برا مصاحبه ای رفتن قسمت حراست استانداری
    تا حالا از شما واسه مصاحبه حراست دعوت نکردن؟

    • قبول شده استانداری خوزستان گفت:

      که اینطور… والا من پارسال دعوت شدم حراست یه فرم هم پر کردم و همون موقع سوالاتی رو هم از من پرسید نمیدونم همین منظورتونه یا چیز دیگه؟

  24. امیرعلی گفت:

    سلام
    من شنیدم برای ۱۵ نفر از قبول شدگان استخدامی استانداری کد مستخدمی صادر نشده
    ولی برا بقیه صادر شده

  25. قبولی استانداری گفت:

    بنده بتازگی پیگیری کردم از مسئولین ارشد استانداری و ظاهرا حالاها خبری از شروع به کار نیست و فرمودند که تامین اعتبار صورت نگرفته و شرمنده هستند که وعده یک مهر را داده بودند!!
    بهرحال اگر شاغل هستید فعلا محکم به همان بچسبید…

    • قبول شده استانداری خوزستان گفت:

      جدا؟ یعنی استخدام رفت برای چه موقع؟!

    • متاسف گفت:

      حالا اونایی که میگفتن لطفا بچه هارو نامید نکنین کجان؟ آخر همونی شد که گفتیم. اینا امکان نداره امسال دعوت به کارمون کنن، شب درازست و قلندر بیدار

  26. دوست گفت:

    استاندار قول مهرماه را داده بود الان میگه معلوم نیست یکی دوماه دیگههمه زیر قولشون میزنن به راحتی حتی استاندار

  27. متاسف گفت:

    جالبِ که توی سایت استانداری از قبولیهای آزمون شهرداری ها که شیش ماه پیش آزمون دادن دعوت به مصاحبه کردن و مطمئنم زودتر از مایی که چهارسال از آزمونمون گذشته دعوت به کار خواهند شد. نمیدونم از طرفی میگن بودجه نداریم از طرفی استخدام میکنن. یعنی فقط واسه ما بودجه نیست؟ یا گناه ما این بوده که در دولت قبلی آزمون دادیم؟ واقعا که

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها