استخدام استانداری اصفهان در سال ۹۸

استخدام استانداری اصفهان

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

خبر ۱۲ آبان ۹۸ – افزایش ۲۵ درصدی میزان اشتغال در استان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: میزان اشتغال در استان اصفهان در سال جاری نسبت به ۶ ماه مشابه در سال گذشته ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۵ بهمن ۹۷ – ایجاد ۱۵۰۰ شغل در اردستان مشکل بیکاری این شهرستان را رفع می کند

فرماندار اردستان گفت: ایجاد ۱۵۰۰ شغل در اردستان مشکل بیکاری این شهرستان را رفع می کند و می‌توانیم آن را شهرستان بدون بیکار در کشور اعلام کنیم

مشاهده کامل خبر


خبر ۱ آبان ۹۷ – اشتغال‌زایی ۲۰۰ نفری در خوانسار در صورت جذب اعتبارات

فرماندار خوانسار گفت: در جلسه اخیر استانداری اصفهان ۹۰ درصد اعتبارات جذب و احیا شد، اگر این طرح‌ها روی ریل حرکت کند و به سرانجام برسند اشتغال زایی ۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، منصور کمالی شامگاه شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار اظهار کرد: جایگزینی‌ها در منصب اداری حاکی از پویایی نظام جمهوری اسلامی است، پست‌ و مقام به معنای خدمت به مردم است.

وی گفت: آنچه که امروز نگرانی مردم را به همراه دارد موضوع گرانی‌ها است، برای مردم سوال شده که شرایط تا کی ادامه دارد و به کجا ختم می‌شود؟پس از پیروزی انقلاب با توجه به جنگ تحمیلی شرایط اقتصادی کشور بسیارنابسمان شد به حدی که با توزیع کوپن و جیره‌‌بندی برخی کالاها در اختیار مردم قرار می‌گرفت اما آن شرایط سخت اقتصادی را پشت سر گذاشتیم.

فرماندار خوانسار با اشاره به آمار اقتصادی عنوان کرد: بدهی کشور نسبت به تولید ناخالص ۴۰ درصد است که نشان می‌دهد جزء معدود کشورهایی هستیم که علی رغم تحریم‌ها پابرجا و استوار مانده‌ایم.

کمالی در خصوص دشمنی‌ها با ملت ایران یادآور شد: مثلث نتانیاهو، ترامپ و بن‌سلمان به شدت برای منزوی کردن مردم کمرهمت بستند و امیدوار بودند که با تحریم اقتصادی مردم را به خیابان بکشند و نظام را دچار چالش کنند.

وی ادامه داد: مسوولان کشور در برجام توپ را به زمین دمکرات‌ها و اروپا انداختند و آمریکا را با اروپا درگیر کردند، وضعیت اقتصادی کشور با کاهش دلار روبه بهبود است گرچه برخی مدیران و مردم نگران هستند اما هیچ نگرانی وجود ندارد و ما پیروز در جنگ اقتصادی میدان هستیم.

فرماندار خوانسار گفت: آمریکا فکر می‌کرد داخل کشور روزنه‌هایی وجود دارد اما در جنگ اقتصادی به این نتیجه‌ رسید که مردم کشور ما با فشار و تحریم نظامی که حاصل هزاران خون شهید است را از دست نخواهند داد ممکن برخی نگران باشند و حرفی بزنند اما مخالف نظام نیستند.

کمالی در ادامه با اشاره به اعتبار شهرستان اظهار کرد: سال جاری ۱۶ میلیارد تومان اعتبار در طرح فراگیر مصوب شده بود اما تا چندی پیش تنها ۳۹۰ میلیون تومان یعنی ۲.۷ درصد اختصاص یافته بود و طرح‌ها خوابیده بود.

وی با بیان این‌که در جلسه اخیر استانداری اصفهان ۹۰ درصد اعتبارات جذب و احیا شد، افزود: اگر این طرح‌ها روی ریل حرکت کند و به سرانجام برسند اشتغال زایی ۲۰۰ نفر را خواهند داشت؛ خوانسار باید بیدارتر و زنده تر باشد و انگیزه و روحیه مردم و کاسبان شهر تقویت شود، در شهر تاریخی و عالم پرور کم انگیزگی معنی ندارد.

فرماندار خوانسار گفت: برای این‌که شب خوانسار زنده تر باشد و کاسبان و رستواران‌ها اشتیاقی به کار داشته باشند ،مشکل با دانشکده ریاضی و کامپیوتر مطرح شد، دانشکده طرح مرکز نوآوری و شتاب دهی به کسب و کار و تجارت را پیشنهاد کرد که در آن مشکلاتی چون کسب و کارها و علل مهاجرت بررسی می‌شود.

وی با بیان این که این طرح در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب کرد، یادآور شد: عدم توسعه و بی‌انگیزگی در برخی ادارت شهرستان موج می‌زند، چارت سازمانی برخی ادارت محدود شده است که معضل بزرگی است.

کمالی اظهار کرد: کار مردم را در هر شرایطی انجام دهید و در صورت نبود مسوول، جانشین تعیین شود، کار مردم به فردا موکول نشود، مردم در مورد تکریم ارباب رجوع گلایه دارند، موارد این تکریم را مهیا کنید و به مردم احترام بگذارید.

وی با اشاره به این‌که مسئولان به سند پنج ساله توسعه نگاه کنند و ببینند خوانسار در چه موقعیتی باید قرار بگیرد، تصریح کرد: تورم و وضعیتی معیشتی سبب مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ به شهر های کوچک شده است؛ مدیران، این مهاجران را شناسایی و استقبال کنند و ایده‌های آن‌ها را به کار گیرند، مهاجران مورد بی‌مهری مدیران قرار نگیرند.

فرماندار خوانسار تاکید کرد: روابط عمومی ادارات، کارهای صورت گرفته را به مردم با ارسال به خبرنگاران ارسال کنند تا در سایت‌ها و فضای مجازی منتشر کنند، انعکاس خدمات ادارات را تقویت کنید.

کمالی گفت: زیبایی و توسعه محیط کار اثر گذار است و مدیری که به این مورد اهمیت نمی‌دهد، هیچ دید توسعه‌ای به شهرستان ندارد، زیبایی سر لوحه کار باید قرار گیرد، مسئولان شهرستان را وسیع‌تر از تصور کنونی خود در نظر بگیرند.

وی گفت: اگر مدیری در دسترس نیست شهرستان را رها کند و برود، مدیران شهرستان باید در هر کجا هستند باید در دسترس فرماندار باشند؛ مدیران در هر کجا ساکن باشند هر موقعی که فراخوانده شدند تا ۲۰ دقیقه خود را به فرمانداری برساند و اگر مدیری نمی‌تواند، برود.

کمالی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران برای ملاقات با فرماندار در ساعت غیر کاری به فرمانداری مراجعه نکنند و ساعات اداری به امور اداری و مراجعات مردمی رسیدگی کند؛ جهت بازدید از ادارات و نظارت به منظور جلوگیری از سواستفاده و ارتشا و تخلف بازرس ویژه تعیین شده است.

منبع : خبرگزاری فارس


خبر ۵ اسفند ۹۶ – ایجاد ۹۰ هزار شغل، گام جدید دولت برای اشتغالزایی دراستان اصفهان

دولت دوازدهم در سالجاری اجرای طرح های جدیدی مانند ‘اشتغال فراگیر’ را برای اشتغالزایی و با تعهد ایجاد نزدیک به یک میلیون فرصت شغلی در کشور کلید زد که سهم استان اصفهان از این تعهد، حدود ۹۰ هزار شغل است.

برای مشهاده ادامه خبر کلیک کنید

 


خبر ۷ بهمن – تحقق اشتغال ۲۵۰ هزار نفری در بخش اصناف کشور

قائم مقام وزیر در امور تولید و معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت از تحقق اشتغال ۲۵۰ هزار نفری در بخش اصناف تا پایان دی ماه امسال در کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان روز شنبه به نقل از رضا رحمانی اعلام کرد: امسال اشتغال ۴۵۰ هزار نفر را هدف گذاری کردیم بطوری که برای ۲۰۰ هزار نفر در بخش صنعت و ۲۵۰ هزار نفر در اصناف فرصت شغلی ایجاد شود که این هدف در بخش اصناف تا دی ماه محقق شد.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت که در جلسه گردهمایی منتخبان اصناف شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه سخن می گفت، افزود: امسال ۲ طرح اختصاصی ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کردیم که یکی از آنها بحث استاد شاگردی است که در این طرح با ایجاد ۲۰۰ هزار شغل، دولت هزینه حق بیمه اشتغال های جدید را تا یک سال پرداخت می کند.
رحمانی ادامه داد: برنامه دوم این وزارتخانه، طرح کارورزی است که اشتغال ۲۰۰ هزار نفری در آن دیده شده که دولت بخشی از حقوق آنها را متعهد شده است.
وی مهمترین دغدغه دولت را ایجاد اشتغال خواند و گفت: امیدواریم با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی مانند بسته حمایتی دولت، نوسازی تجهیزات، پرداخت تسهیلات و بهبود محیط کسب و کار در سال آینده تفاوت محسوسی در ایجاد شغل با سال های گذشته شاهد باشیم.
قائم مقام وزیر در امور تولید و معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در اجرای طرح های حمایتی این وزارتخانه در صنایع ریسندگی و بافندگی با تکمیل چرخه تولید و محصول نهایی که همان صنعت پوشاک است از تولید داخل و کیفی حمایت خواهیم کرد.
وی در ادامه با اشاره به مبارزه با قاچاق پوشاک در کشور گفت: دولت در مبارزه با قاچاق کالا، مصمم است و تلاش خواهیم کرد راه های نفوذ کالا به داخل کشور را ببندیم.
وی به صنعت مبل نیز اشاره و اظهار کرد: در جلسه ای که با رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور داشتیم بر ایجاد شهرک های تخصصی مبل و افزایش هم افزایی و کاهش قیمت تمام شده در این حوزه تاکید شد.
رحمانی به مسائل واحدهای سنگبری شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه نیز اشاره کرد و گفت: دولت، با ارایه تسهیلات و تامین نقدینگی از واحدهای تولیدی سنگ های قیمتی حمایت می کند.
رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان نیز در این جلسه به برخی مشکلات و سخت گیری های دستگاه های مرتبط با تولید اشاره کرد و گفت: برخی نهادهای اصفهان ۲۰ درصد بالاتر از ظرفیت قانون عمل می کنند و همواره صنعتگر ما با پلمب، جریمه، مالیات و کم لطفی دستگاه ها روبرو هستند.
عبدالوهاب سهل آبادی خواهان تلاش برای رفع چالش های صنعت سنگ و آجر و پوشاک شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه شد و با اعلام حمایت اتاق بازرگانی اصفهان در کمک فکری به فعالان اقتصادی بر تولید کیفی و توجه به صادرات تاکید کرد.
در این نشست نمایندگان صنوف نساجی، تولید آجر، گندم و آرد و صنایع سنگبری شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه به بیان مشکلات صنف خود پرداختند.
شهرستان برخوار با حدود ۱۲۲ هزار نفر و شهرستان شاهین شهر و میمه با حدود ۲۳۴ هزار نفر جمعیت در ۱۰ تا ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان است.

منبع:استانداری اصفهان


خبر ۲۷ دی ۹۶ – اختصاص ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اشتغال زایی در استان اصفهان

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان از اختصاص ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اشتغال زایی در استان اصفهان در ۹ ماه گذشته خبرداد.

محسن نیرومند، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به طرح های اشتغال زایی در استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: امسال ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اشتغال زایی در عرصه های مختلف صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، خدماتی و سایر حوزه ها به متقاضیان اختصاص یافته است.
وی افزود: تشکیل پرونده در ادارات خدمات برای هر یک از متقاضیان انجام و پس از کارشناسی به بانک های عامل معرفی می شود و که متقاضیان باید ضمانت های لازم بانک ها را فراهم کنند.
نیرومند با بیان اینکه نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی تسهیلات ویژه ای را از سازمان خود دارند، یادآورشد: تسهیلات این دستگاه ها برای اشتغال زایی مددجویان خود برای خودکفایی قرار می گیرد.
وی با اشاره به کارآفرینی به عنوان یک برنامه ویژه و مورد توجه در حوزه اشتغال، اظهارکرد: امسال ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان کارآفرینی که در کارگروه تخصصی مصوبه داشته اند پرداخته که برخی از این متقاضیان در حال طی فرآیند اداری و بانکی هستند.
وی اضافه کرد: تسهیلات کارآفرینی با سود ۱۸ درصد اما همراه با یارانه کاهش سود بانکی از ۲ تا ۶ درصد برای متقاضیان و نوع طرح آن ها خواهد بود.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: سهمیه اشتغال زایی و ارائه تسهیلات برای هر دستگاه متفاوت است و بر اساس نیاز و تشکیل پرونده این کار انجام می شود.

منبع:خبرگزاری شبستان


خبر ۲۲ آبان ۹۶ – ایجاد ۲۵ هزار فرصت شغلی در شهرک های صنعتی اصفهان

خبرگزاری ایرنا : مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۵ هزار فرصت شغلی جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تا ۲ سال آینده به واسطه بهره برداری از طرح های تولیدی و صنعتی ایجاد می شود.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از محمد جواد بگی افزود: در دولت یازدهم با امضای بیش از یکهزار و ۲۰۰ قرارداد واگذاری با مساحت ۶۰۰ هکتار زمین به سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، گام های موثری در جهت توسعه صنعتی و فراصنعتی استان برداشته شد.
وی افزود: با بهره برداری از واحدهای تولیدی حاصل از قراردادهای مذکور، زمینه اشتغال بیش از ۲۵ هزار نفر از جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اصفهان فراهم خواهد شد.
وی توسعه تولید محصولات دانش بنیان، صادرات گرا و رقابت پذیر را از اولویت های کشور عنوان کرد و گفت: با احداث شهرک های فناوری جدید در استان برای بیش از ۱۰ هزار دانش آموخته دانشگاهی و نخبگان علمی استان در یک برنامه میان مدت ۱۰ ساله اشتغالزایی خواهد شد.
بگی افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در حوزه صنایع دانش بنیان و فناور مطالعات ایجاد شهرک های تخصصی تبدیلات گازی، فرآوری عناصر راهبردی، فرآوری محصولات و مواد غذایی و صنعت نساجی را در شهرستان های کاشان، نائین، شهرضا و گلپایگان آغاز کرد.
وی نتیجه حاصل از احداث این شهرک های تخصصی را بومی سازی فناوری های جدید و پیاده سازی فناوری ها و ایده های مراکز علمی و تحقیقاتی استان خواند.
۷۶ مجوز ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی در استان اصفهان صادر شده که تاکنون از میان آنها ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی با اشتغال بیش از ۱۲۰ هزار نفر به بهره برداری رسیده است.
اصفهان با ۱۲ هزار هکتار مساحت شهرک ها و نواحی صنعتی از نظر تعداد و اراضی مقام نخست را در کشور دارد.
همچنین اصفهان با بیش از ۹ هزار واحد صنعتی و تولیدی، صنعتی ترین استان کشور بشمار می آید.


خبر ۱۳ بهمن ۹۵ – ایجاد ۸۶۰ شغل جدید در شهرستان کاشان

خبرگزاری تسنیم : فرماندار کاشان ضمن اشاره به طرح های انجام شده در دهه فجر گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۳هزارو ۵۴۰ میلیارد ریال، به  طور مستقیم ۸۶۰ اشتغال ایجاد کرده‌است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا مومنیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی حاصل تلاش مجاهدانی است که جان و مال خود را در راه اعتلای نظام گذاشته و مسائلی همچون توان هسته ای، پیشرفت حوزه‌های علمی و غیره است که موجبات اقتدار نظام است.
فرماندار کاشان ضمن اشاره به برنامه‌ها و اقداماتی که درمورد دهه فجر پیش بینی و انجام شده است، افزود: در بسیاری از روستاهای بزرگ شهرستان کاشان با همت بخشداران و مسئولان ستادهایی برای اجرای مراسمات دهه فجر در روستاها و بخش ها صورت گرفته است و مشارکت های گسترده مردم در این راستا یکی از محورهای اصلی این مهم است.
مومنیان ضمن تاکید به اینکه با وجود نقص های اجرایی، جهت‌گیری‌ها و مسیرهای این جشن‌ها منطبق بر خواست امام خمینی(ره) است، مطرح کرد: درمورد دهه فجر امسال حدود ۷۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی پیش بینی شده است و۳۴۷ پروژه آماده افتتاح و کلنگ زنی است.
وی با بیان اینکه ۱۱ کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل شده است، تصریح کرد: کمیته مساجد، قرآن و تشکل‌های دینی ۲۸ برنامه، کمیته کارگری، کارآفرینی و اصناف ۱۴ برنامه، بسیج و نیروهای مسلح ۱۶ برنامه، اساتید و دانشجویان ۱۰برنامه، کانون های مساجد ۱۱ برنامه، فرهنگیان و دانش آموزان ۲۱ برنامه، ورزش و جوانان ۹۲ برنامه، زنان و جامعه، ۲۱ برنامه و فضاسازی و تزیینات شهری ۲۱ برنامه در این ایام درنظر گرفته اند.
فرماندار کاشان ضمن تاکید به ۳۷ برنامه کلان اجرایی در روستاها و بخش ها افزود: ۱۵۰ پروژه مخابراتی در قالب یک پروژه انجام می شود و پروژه‌های شاخص این ایام همچون غبار روبی گلزار شهدا، عطرافشانی مرقد امام تویط بسیجیان کاشان، یادواره ها و همایش ها برای اقشار مختلف، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب، کنگره بزرگداشت محمود خادمی و غیره است.
مومنیان ضمن اشاره به طرح های انجام شده در دهه فجر اعلام داشت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۳هزارو ۵۴۰ میلیارد ریال، به  طور مستقیم ۸۶۰ اشتغال ایجاد کرده است و طرح ها در زمینه های عمران و بهسازی، کشاورزی، برق و انرژی، مخابرات، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آب و فاضلاب شهری و روستایی است.
وی با بیان اینکه ۶۰ درصد اعتبار پروژها های سال گذشته توسط بخش خصوصی تامین شده است، گفت: ۶۳ درصد از اعتبارات پروژه ها از طریق بخش خصوصی و منابع داخلی تامین شده است و اعتبار پروژه های اجرای دهه فجر سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۹ و نیم درصد رشد داشته است.
مومنیان اظهارداشت: اعتبارات تملک دارایی نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است و درطول ۳ سال و نیم گذشته بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۱۹۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حوزه خدماتی و عمرانی در ۶۹ روستا و اعتبار ۱هزارو ۲۵میلیارد تومان درمورد اعتبارات ملی و اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای تخصیص داده شده است.


خبر ۲۰ دی ۹۵ – ایجاد ۱۴ هزار شغل جدید

خبرگزاری مهر : استاندار اصفهان به عدم توجه بانک‌های خصوصی برای همکاری با صنایع اشاره کرد و گفت: در استان به بانک‌های خصوصی برای تسهیلات به صنایع کارت زرد می‌دهیم که این امر در همه استانها مشهود است.
به گزارش خبرنگار مهر، رسول زرگرپور شامگاه یکشنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم‌ترین چالش کشور بحث اقتصادی است، اظهار داشت: از این رو برای خروج از رکود و رونق ما برنامه‌های خوبی را در سطح ملی و استانی تعریف و اجرایی کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه حمایت از بنگاه‌های کوچک اقتصادی در استان اصفهان در دستور کار بوده است، اضافه کرد: در این زمینه ۷۲۰ واحد در دستور کار بود که ۶۰۰ واحد سرمایه در گردش بوده و ۱۲۰ مورد نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد را داشته‌اند.
استاندار اصفهان تصریح کرد: در این زمینه باید توجه داشته باشیم که برای این تعداد واحد صنعتی یک هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی دولت برای استان اصفهان تخصیص یافته بود.
وی با اشاره به اینکه طی شش ماه گذشته حدود چهار هزار و ۶۵۶ واحد صنعتی زیر ۱۰۰ نفر کارگر استان اصفهان در سامانه بهین یاب برای رونق واحدهای صنعتی ثبت‌نام کردند، اضافه کرد: این تعداد صنعت توسط کارگروه استانی و سیستم بانکی پالایش شدند و در نهایت سه هزار صنعت از سیستم خارج شدند.
۹۰۰ واحد صنعتی کوچک ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات گرفتند
زرگرپور با بیان اینکه یک هزار و ۷۵۳ واحد صلاحیت دریافت تسهیلات را داشتند، افزود: از این تعداد  ۹۰۰ واحد با سیستم بانکی به مبلغ ۶۸۰ میلیارد تومان قرار داد بستند و تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون با ارائه تسهیلات به ۹۰۰ واحد صنعتی ۳۴ هزار فرصت شغلی تثبیت شده است، ابراز داشت: همچنین ۱۴ هزار فرصت شغلی جدید نیز در استان اصفهان ایجاد شده است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه ۱۰ درصد از واحدهای صنعتی بحران زده کشور در استان اصفهان وجود دارد، گفت: در این راستا برای برطرف کردن مشکلات این واحدها در استان برای واحدهای زیر ۱۰۰ نفر کارگر و برای کارگاه‌های بالای ۱۰۰ نفر به صورت ملی تصمیم‌گیری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۲ پرونده صنایع بالای ۱۰۰ نفر کارگر را آماده کرده و به هیات دولت با نیاز اعتبار سه هزار میلیارد تومان تحویل داده‌ایم، اضافه کرد: تاکنون به مشکلات ۵۵ مورد از این صنایع رسیدگی شده و تسهیلات ۷۰۰ میلیارد تومانی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
زرگرپور به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: این کارگروه مشکلات صنایع استان را مورد ارزیابی قرار داد و در قالب ۳۱۱ جلسه از اردیبهشت ماه سال گذشته تاکنون ۱۰ هزار و ۸۳ مصوبه داشته است.
وی ادامه داد: پس از بررسی و احصای مشکلات صنایع مشخص شد که ۱۷ درصد از مشکلات صنایع در حوزه مالیات، ۱۲ درصد مربوط به بیمه تامین اجتماعی،‌۳۸ درصد مربوط به بدهی‌های بانکی و ۳۲ درصد نیز مربوط به دیگر مشکلات از جمله مسایل زیست محیطی و …. بوده است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بر اساس آمار خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تاکنون ۶۰ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی شده است، افزود: این مصوبات ۳۰ هزار فرصت شغلی را تثبیت کرده است.
در سال جاری ۱۵ هزار نفر را در سطح استان اصفهان به بیمه بیکاری معرفی کرده‌ایم
وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری ۱۵ هزار نفر را در سطح استان اصفهان به بیمه بیکاری معرفی کرده‌ایم، اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که اقدامات صورت گرفته در حوزه صنایع در واقع در راستای کاهش بیکاری و تثبیت اشتغال موجود بوده است.
زرگرپور در ادامه به عدم توجه بانک‌های خصوصی برای همکاری با صنایع اشاره کرد و افزود: ما در استان اصفهان به بانک‌های خصوصی برای همکاری و ارائه تسهیلات به صنایع کارت زرد می‌دهیم و البته این امر در همه استان‌های کشور مشهود است.
وی در ادامه با بیان اینکه در استان اصفهان پس از تصویب برجام ۱۴۰ فرصت سرمایه‌گذاری را با نیاز به اعتبار ۱۱ میلیارد یورو احصا کردیم، اضافه کرد: این در حالی است که تاکنون با حضور شش سرمایه‌گذار ۹۰۰ میلیون دلار از این سرمایه‌گذاری انجام شده است.
قرار داد انتقال مالکیت ریسباف با حضور وزیر راه و شهرسازی منعقد خواهد شد
استاندار اصفهان همچنین با بیان اینکه امروز قرار داد انتقال مالکیت ریسباف با حضور وزیر راه و شهرسازی منعقد خواهد شد، افزود: باید توجه داشته باشیم که در شهر اصفهان ۹ کارخانه ریسباف وجود داشته که هشت تا از این کارخانه‌ها با بولدوزر صاف شده است و این یکی را اجازه تخریب و ساختمان سازی ندادیم.
وی تصریح کرد: کارخانه ریسباف با هفت هکتار ۲۱۵ میلیارد تومان قیمت گذاری شده بود که ۱۶۰ میلیارد تومان از این هزینه با واگذاری مستقلات و مابقی به صورت نقدی به بانک ملی پرداخت شده است.
زرگرپور در ادامه با اشاره به اینکه دولت برای تکمیل سالن‌های اجلاس آیت‌الله خامنه‌ای ۸۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت در سال جاری اختصاص داده است، ادامه داد: از این رو بر اساس اعلام نظر مسئولان شهرداری قرار است که این پروژه مشارکتی تا نیمه دوم سال آینده به بهره برداری برسد.
وی همچنین از آغاز بکار رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان خبر  داد و افزود: این پروژه نیز عمر طولانی داشته و با همکاری شهرداری اصفهان و شش شهرداری دیگر آغاز بکار کرده است.
استان اصفهان ۱۲ هزار تخت بیمارستانی کم دارد
استاندار اصفهان در ادامه آماری را از اجرای طرح تحول سلامت در استان اصفهان ارائه داد و گفت: این طرح از ابتدای سال گذشته در استان اصفهان اجرایی شده است و تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان در این بخش در استان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه ۲۲۰ هزار متر مربع بازسازی ساخاتمان‌های قدیمی و ساخت ساختمان جدید را داشتیم، اضافه کرد: تا پایان سال جاری تعداد تخت‌های بیمارستانی استان اصفهان ۱۲۰۰ تخت افزایش می یابد.
زرگرپور با اشاره به اینکه در استان اصفهان نیازمند ۱۲ هزار تخت بیمارستانی هستیم، افزود: چنانچه این تعداد تخت افزوده شود به متوسط کشور میرسیم.
وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس قول آقای نوبخت قرار است تا پایان سال جاری ۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به استان بر اساس مصوبات هیات دولت در سفر به استان اصفهان به صورت کامل محقق خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون ۶۰ درصد از این تسهیلات پرداخت شده است.


خبر ۶ شهریور ۹۵ – اشتغال اولویت اول اردستان است

خبرگزاری ایرنا : نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اول این شهرستان ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و توسعه همه جانبه است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد عصر روز جمعه در سخنانی در خانه عالم اردستان افزود: ایجاد اشتغال و راه اندازی کارگاه ها و مرکزهای صنعتی اولویت اول شهرستان و مورد اتفاق نظر کلیه مسئولان است.
وی با بیان این که به عنوان نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی بحث و اولویت اول خود را اشتغال قرار داده است گفت: هرجا سرمایه گذار قصد سرمایه گذاری داشت باید از آن استقبال کرد و در این زمینه نیز به مجموعه مدیریت شهرستان اردستان تاکید شده است تا همکاری لازم را داشته باشند.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: هرجا کاری در صدد انجام باشد و مدیری مانع آن شود بدون تعارف حرف خود را با او خواهیم زد و چنان چه کسی می خواهد سرمایه گذاری کند باید راه را برایش طبق قوانین روان کرد.
طباطبایی نژاد با اشاره به این که رویکرد اداره های اردستان جهت ایجاد اشتغال خوب است خاطر نشان کرد: احساس می شود همکاری خوبی در این زمینه صورت می گیرد.
وی بیان کرد: انقلاب وحکومت ما برای احیای ارزشهاست وهمه باید نگاهشان این باشد، چه آن هایی که مسئولند وچه مردمی که در این مملکت زندگی می کنند همه باید نگاهشان این باشد که برای احیای ارزش ها انقلاب کرده ایم.


خبر ۲ مرداد ۹۵ – اشتغال ۳۲۰۰ نفری شهرستان لنجان

فرماندار لنجان اعلام کرد قابلیت ایجاد اشتغال ۳۲۰۰ نفری در بازده زمانی امسال پیش بینی و به کار گروه اشتغال استان پیشنهاد شده است…
کار گروه اشتغال شهرستان لنجان به ریاست مهندس سید محسن سجاد و دیگر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل جلسه داد.
فرماندار لنجان گفت: قابلیت ایجاد اشتغال ۳۲۰۰ نفری در بازه زمانی امسال پیش بینی و به کار گروه اشتغال استان پیشنهاد شده است؛ سیدمحسن سجاد افزود در سال ۹۵ با اجرایی شدن این پیشنهاد ۳۰%  نسبت به سال گذشته افزایش اشتغال در شهرستان خواهیم داشت که این موضوع مهم باید در حوزه صنایع دستی و کشاورزی لحاظ شود.
گفتنی است که سهم اشتغال شهرستان لنجان از ۳۵ هزار شغلی که در قالب طرح حرکتِ کار گروه اشتغال  استان اصفهان پیش بینی شده است؛ اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهرستان لنجان می تواند در ارائه صنایع دستی و محصولات کشاورزی می تواند بِرَند بسیار تأثیرگذاری در اقتصاد کشاورزی باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان دو محصول قارچ و انگور را از محصولات ویژه لنجان معرفی کرده و افزود: در شهرستان لنجان۷۰۰ تن محصول خوراکی از ۱۷ کارگاه تولید قارچ صنعتی و سنتی تولید می شود .

 


 

 خبر ۲۲ خرداد ۹۵ -تصویب اشتغال ۹۰هزارنفر در استان اصفهان

خبرگزاری برنا: استاندار اصفهان میزان تعهد اشتغال در سال ۹۵ را ۹۰ هزار نفر برشمرد و گفت: در سال ۹۴ بیش از تعهد اشتغال ۶۰ هزار نفر استان محقق شد و تلاش می کنیم به تعهد در سال ۹۵ نیز عمل کنیم.
به گزارش برنا از اصفهان دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی کارگروه اشتغال استان، در خصوص نامه ی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون نظام جامع اطلاعات بازار کار، اظهارداشت: در این نامه از استانداران خواسته شده است که  این موضوع  در اولین جلسه ی کارگروه اشتغال مطرح شود و براین اساس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه ی تکمیل فرم های واگذار شده را بر عهده دارد.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی مرتبط باید برای تکمیل فرم ها همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند، افزود: آنچه اهمیت دارد این است که ایجاد نظام جامع اطلاعات بازار کار در شورای عالی اشتغال مصوب شده و همه ی دستگاه ها موظف هستند که در ایجاد این نظام همکاری داشته باشند.
وی با اشاره به عملکرد بانک های عامل استان در خصوص اعتبارات طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، ادامه داد:  برای این منظور۱۷ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است که تاکنون ۱۲ میلیارد معادل ۷۲ درصد اعتبارات پرداخت شده است.
زرگرپور با بیان اینکه مهلت جذب اعتبارات در ۱۵ مردادماه ۹۵ به پایان می رسد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مبلغ ابلاغ شده مبلغی ناچیز است لذا  نباید فرصت جذب همین میزان اعتبارات از دست برود، چرا که این تسهیلات برای مشاغل خانگی بسیار مهم است و باید حداکثر تلاش صورت گیرد که این مبلغ حداقلی جذب شود.
وی از دستگاه ها و بانک های مربوطه خواست تا با پیگیری و رفع مشکلات تلاش کنند در مهلت باقی مانده، تمام مبلغ ابلاغی به استان جذب گردد .
استاندار اصفهان میزان تعهد اشتغال در سال ۹۵ را ۹۰ هزار نفر برشمرد و گفت: در سال ۹۴ بیش از تعهد اشتغال ۶۰ هزار نفر استان محقق شد و امیدواریم با توجه به شرایط ایجاد شده تعهد اشتغال امسال نیز تحقق یابد.
زرگرپور اظهارداشت: صندوق کارآفرینی، کمیته ی امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی و شهرک علمی و تحقیقاتی ظرفیت قابل توجهی برای ایجاد اشتغال دارند و باید با توجه به تسهیلات خوبی که دریافت می کنند اقدامات خوبی را در این خصوص انجام دهند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اصفهان بعنوان شهر جهانی صنایع دستی انتخاب شده است، صنایع دستی باید بگونه ای برنامه یزی نماید که بتواند اشتغال زیادی را ایجاد کند .معتقدیم انتخاب اصفهان بعنوان شهر جهانی صنایع دستی نیز نشان می دهد که ظرفیت های بسیار خوبی در این راستا وجود دارد.
رسول زرگرپور در ادامه به گزارش ادارات کل کمیته ی امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان در خصوص عملکرد خوداشتغالی مددجویان این ادارات اشاره کرد و گفت: کمیته ی امداد امام خمینی(ره) در سال ۹۴، متعهد برای اجرای۶۸۹۲ طرح بوده است که ۷۳۷۸ طرح با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان اجرا شده است و ۷۸۶۴ فرصت شغلی ایجاد نموده است و در مجموع ۱۱۴ درصد تحقق تعهد داشته است.
وی به عملکرد بهزیستی نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بهزیستی استان ۴۶۴۷ سهمیه تعهد داشته است که ۱۲۱ درصد تحقق تعهد داشته است و اداره کل بهزیستی استان اصفهان در کل کشور رتبه ی اول را به لحاظ تعداد فراوانی اشتغال ایجاد شده به خود اختصاص داده است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه خدمت به خلق خدا در نزد خداوند دارای بالاترین ثواب است، تصریح کرد: خدمت به خلق به خصوص به مردم مستحق و مستضعف اجر بسیار خواهد داشت و هرکاری که می شود خارج از ضوابط دست و پا گیر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی صورت گیرد، باید انجام شود.
رسول زرگرپور اضافه کرد: هرکاری که در حال انجام است زکاتی خواهد داشت، مدیران عامل بانک ها باید از اختیارات خود استفاده کنند و زکات کار خود را برای کمک به مددجویان این دو مرکز پرداخت نمایند و مطمئن باشند که هیچکس آن ها را برای انجام کار خیر بازخواست نخواهد کرد.
وی افزود: پرداخت همین مقدار تسهیلات ناجیز به برخی از خانوارها، آن ها را احیا می کند و باید این امر جدی گرفته شود.


 

خبر ۱۹ خرداد ۹۵ -تصویب ایجاد ۱۲۰۰ شغل در استان اصفهان

باشگاه خبرنگاران جوان: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ایجاد هزار و ۲۰۰ موقعیت شغلی استان اصفهان تصویب شد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،استاندار اصفهان در این نشست گفت: پس از تایید ۷۸ طرح در کارگروه های اشتغال، تثبیت اشتغال برای دو هزار و ۳۰۰ نفر و ایجاد اشتغال جدید برای یکهزار و ۲۰۰ نفر با تسهیلات یارانه ای به مبلغ ۹۵۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.
رسول زرگر پور افزود:در جلسات گذشته مقرر شده بود که دستگاه ها بویژه بانک ها، قوانین سپرده ها و معوقه ها را برای معرفی شدگان ستاد تسهیل و بمنظور حمایت از تولید، رقیق تر اجرا کنند.
وی اظهار داشت: بسته حمایتی دولت اگر موفق اجرا و موجب حل مشکلات شود حتما ادامه پیدا خواهد کرد.
بسته حمایتی خروج از رکود دولت، مجموعه راهکارهای مالی، حمایتی و قوانینی بمنظور رونق بازار و صادرات کالاست.
زرگرپوربا بیان اینکه برخی واحدهای بزرگ بطور مستقیم از تهران تسهیلات و بسته حمایتی دریافت می کنند گفت:رقم یکهزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای استان اصفهان مربوط به واحدهای خرد و متوسط است.
وی افزود: هدف از اجرای طرح این است که بدون در نظر گرفتن واحد و شهر، اجازه ندهیم حتی یک نفر بیکار شود.
وی با اشاره به اینکه در جلسه هیئت دولت، واحدهای بزرگ صنعتی، معدنی و تولیدی شامل بخشودگی جرائم شدند، خاطرنشان کرد: این خبر خوش برای کارفرمایان پس از جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اصفهان انجام شد .
استاندار اصفهان اضافه کرد:شرکت های خدمات رسان تا آنجا که امکان دارد برای تعویق یا تقسیط بدهی کارخانجات تولیدی و تولیدکنندگان سایر بخش ها از جمله بخش کشاورزی، مساعدت کنند و در عین حال مواظب باشند تا افرادی از این مصوبه و طرح سوء استفاده نکنند.
وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، دو کار در استان به موازات هم اجرا می شود، گفت: مدیریت استان مسائل کارگروه تسهیل و آمار ارائه شده و در کنار آن بسته حمایتی دولت مربوط به واحدهای خرد و متوسط را پیگیری می کند.
زرگرپور اضافه کرد: تاکنون با حساسیت و دقتی که صورت گرفته ۹۶ پرونده نهایی شده است.
استاندار اصفهان ابراز امیدواری کرد که بانک ها نیز در بازه زمانی مشخص شده، موارد را بررسی و در این زمینه کمک کنند.
در این جلسه مشکلات یک واحد تولیدی بزرگ و یک واحد گردشگری در نطنز و یک واحد تولیدی در کوهپایه بررسی و تصمیم لازم در باره آنها اتخاذ شد.
ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان اصفهان با برگزاری ۲۰۱ جلسه در کارگروه های تخصصی تاکنون ۹۴۳ پرونده را بررسی کرده است.
وجود ۷۰۰ معدن، ۱۵۰ هزار واحد صنفی و ۹ هزار و ۶۰۰ واحد فعال صنعتی باعث شده است اصفهان رتبه اول استان های اقتصادی در بخش صنعت، تجارت و معدن را داشته باشد.
۱۱۲ هزار نفر هم اکنون در چهار هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی استان اصفهان مشغول کارند.

 


 

اطلاعیه راه و شهرسازی درباره طب کار

به اطلاع متقاضیان استخدام در این اداره کل میرساند به منظور انجام معاینات مربوط به طب کار به مراکز مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان به شرح جدول زیر و یا مرکز بهداشتی نواب صفوی ( از روز شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۱۹) مراجعه نمایند .

مشخصات مراکز خصوصی و پزشکان مجاز به ارائه خدمات سلامت کار در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (مهر۹۴)

لینک اطلاعیه

 

 


 

خبر ۲۳ خرداد ۹۴ استخدام:  جدول زمان بندی مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان

معاونت میراث فرهنگی – رشته شغلی حفاظت و مرمت – شنبه ۳۰/۰۳/۹۴

برای نمایش جدول کلیک کنید

خبر ۵ فروردین ۹۴ استخدام: نتایج نهایی آزمون استخدامی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام شد

ضمن تبریک و آرزوی توفیق روز افزون  به پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، موارد ذیل جهت اطلاع و اقدام لازم حضورتان اعلام می گردد.
۱- از آنجا که نتایج اعلام شده بر مبنای تحلیل امتیازات مکتسبه توسط تیم کارشناسی با تائید نماینده محترم استانداری استان اصفهان صورت گرفته است لذا نتایج رسمی و قطعی و غیر قابل تغییر می باشد .

۲- از کلیه پذیرفته شدگان نهایی که نام آنها در لیست قبولی سایت اداره کل درج گردیده دعوت بعمل می آید ؛ در روز دوشنبه  مورخه  ۱۷/۱/۹۴  از ساعت ۸ صبح لغایت ۴ بعد از ظهر بادر دست داشتن مدراک ذیل جهت انجام مراحل گزینش به آدرس اصفهان ،چهارراه تختی، سرای ورزشکاران مراجعه فرمایند:

 اصل و کپی کارت ملی
 اصل و کپی از تمامی صفحات شناسنامه
 اصل و تصویر ازآخرین مدرک تحصیلی
 اصل و کپی پایان خدمت جهت آقایان
 مدارک مربوط به ایثارگری ، بسیج
 چهار قطعه عکس ۴ * ۳ جدید پشت نویسی شده

۳- بدیهی است تا اتمام مراحل گزینش و تامین اعتبار ،این دستگاه هیچ تعهدی در قبال بکارگیری پذیرفته شدگان نخواهد داشت.
                                                                          امور اداری  اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان

 

لیست نهایی پذیرفته شدگان آزمون ۹۱/۳/۲۶ را از اینجا در یافت کنید
خبر ۵ فروردین ۹۴ استخدام: لیست نهایی نفرات اصلی و ذخیره پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مورخ ۹۱/۳/۲۶(اداره کل ثبت اسناد و املاک اصفهان)

جهت مشاهده اسامی نفرات اصلی و ذخیره پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مورخ ۹۱/۳/۲۶ کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مورخ ۹۱/۳/۲۶ کلیک نمایید

 

خبر ۵ فروردین ۹۴ استخدام: اعلام نتایج نهایی مصاحبه استخدامی بهزیستی استان اصفهان

جهت مشاهده نتایج مصاحبه علمی تخصصی آزمون استخدامی ۱۳۹۱/۰۳/۲۶ کد ملی خود را وارد نمائید

لینک سایت اعلام نتایج

خبر ۲۵ اسفند ۹۳ استخدام: جذب در سال آینده

اصفهان – ایرنا – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان قبول شدگان در آزمون استخدامی سال ۹۱ استان اصفهان در سال آینده جذب خواهند شد.

به گزارش ایرنا، حسین سیسستانی عصر یکشنبه در هفدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان افزود: علاوه بر یک هزار و ۷۰۵ نفر قبول شدگان آزمون استخدامی ۴۰۰ نفر دیگر نیز درسال ۹۴ در دستگاههای دولتی استان بکار گرفته خواهند شد.

وی ادامه داد: مدیر به عنوان مهمترین عضو سیستم اداری ، نقشی اساسی در عملکرد سازمانی دارد ونیروی انسانی در سازمان ها به ویژه نقش مدیریت بسیار کلیدی و مهم است.

سیستانی با بیان اینکه بخش اعظم ارزیابی صورت گرفته در جشنواره شهید رجایی به صورت خود ارزیابی بوده است، افزود: هر چند این روش ممکن است اشکالاتی داشته باشد ولی مبنا بر رعایت امانت و صداقت دستگاهها و افراد است.

وی با اشاره به تاکیدات دولتها در سالهای اخیر بر بهره گیری از دولت الکترونیک، گفت: پیشرفت امروز جهان، سرعت، دقت و فرصت بیشتر برای خدمت رسانی، عزم دولت تدبیر و امید را برای تحقق دولت الکترونیک بیشتر کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ادامه داد: بر همین اساس یک هشتم امتیازات دستگاههای اداری و اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی به دولت الکترونیک اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۶۵ دستگاه در جشنواره شهید رجایی شرکت کردند، اظهار داشت: ارزیابی در سه سطح شرکت ها، بانک ها و دستگاههای دولتی وزارتخانه ای صورت گرفت که در بخش اول ۱۵ دستگاه، در بخش دوم ۳۱ دستگاه و در بخش سوم ۱۸دستگاه ارزیابی شدند.

سیستانی اضافه کرد: همچنین در رابطه بهره وری ۵۷ دستگاه پس از تعیین شاخص ها ارزیابی شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان افزود: ۶۰ درصد منابع انسانی دستگاههای مختلف استان رسمی، ۱۱ درصد پیمانی، ۱۴درصد قرارداد کارمعین و ۱۵درصد به شکل های مختلف دیگر مشغول به فعالیت هستند.

هفدهمین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان با معرفی ۲۱ دستگاه برتر اداری و اجرایی و ۳۵۱ کارمند به عنوان برگزیدگان خدمت سال ۱۳۹۲ به کار خود پایان داد.

خبر ۲۱ اسفند ۹۳ استخدام : نوید به‌کارگیری بیش از ۱۷۰۰ نیروی استخدامی در بدنه دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین سیستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت به‌کارگیری قبول شدگان آزمون استخدامی حدود سه سال پیش استانداری و استفاده از این ظرفیت جدید در بدنه استانداری اصفهان برای سال ۹۴، اظهار کرد: یک‌هزار و ۷۰۵ نفر سال ۹۱ طی انجام فرایند آزمون استخدام در استان اصفهان پذیرفته شدند اما سال گذشته به دلیل نبودن اعتبار مشخص و معین این افراد جذب دولت نشدند.

وی با بیان اینکه دولت فعلی دیدگاه متفاوتی با دیدگاه دولت گذشته در به‌کارگیری نیرو دارد، افزود: استانداری طبق تعهد دولت الزاماً اقدام می‌کند و خوشبختانه برای سال ۹۴ نیز تأمین اعتبار شده است و افراد قبول شده در آزمون سال ۹۱ در دستگاه‌های مختلف دولتی به کارگیری می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تصریح کرد: البته به طور متوسط با ریزش نیروها تمهیداتی در نظر گرفته می‌شود که نیروهای جدید نیز به کار گرفته شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه میزان از ظرفیت پست‌های استانداری خالی است، ادامه داد: از یک‌هزار و ۲۰۰ پست استانداری ۸۰۰ پست آن اشغال و یک سوم ظرفیت استانداری هم‌اکنون خالی است.

سیستانی در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگاران در خصوص شایعات اخیر پست معاونت سیاسی امنیتی گفت: علاقه‌ای به فعالیت در حوزه سیاسی ندارم و تمامی حرف‌ها شایعات کذب است و این شایعات صرفاً شیطنت‌های سیاسی است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر به‌کارگیری ظرفیت خبرنگاران در روابط عمومی‌ها اظهار کرد: در صورتی که خبرنگاران از لحاظ تخصصی رشته مرتبط و تسلط لازم را داشته باشند، می‌توانند به عنوان گزینه مطرح لحاظ شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ادامه داد: باید در انجمن فرهنگی روابط عمومی‌ها این ظرفیت مطرح و برای استفاده از توانمندی خبرنگاران جلساتی برگزار شود.

وی گفت: با توجه به اینکه حوزه آموزش و پژوهش زیر مجموعه مدیریت منابع انسانی است، لذا نشست‌هایی را باید برای مدیران روابط عمومی‌ها گذاشته و بر روی توانمندسازی و رفع مشکلات خبرنگاران تصمیم‌‌گیری شود.

سیستانی اضافه کرد: البته تأمین امنیت شغلی خبرنگاران نیاز به ابزار قانونی دارد اما از طریق این معاونت قابل پیگیری است.

وی گفت: لازم است کمیته چند نفره‌ای در راستای ارتقای اثرگذاری بخشی خبرنگاران تشکیل و نیز در بخش تحول اداری و سازمانی نیز آسیب‌شناسی جدی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان بیان کرد: استخدام دستگاه‌های اجرایی مشکلات خاص خود را دارد و این در حالی است که یک سازمان از یک طرف مجوز به‌ کارگیری نیرو ندارد و از طرفی برای جبران کار از نیروهای غیرمرتبط خود استفاده می‌کند که برخی از قصور در روابط عمومی‌ها مربوط به این بخش است

خبر ۲۹ دی ۹۳ استخدام  : برگزاری مصاحبه تخصصی ۴۰۶ نفر از داوطلبان آزمون استخدامی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

مصاحبه تخصصی از ۴۰۶ نفر داوطلبان آزمون استخدامی از فردا به مدت یک هفته در محل این اداره کل برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، محمدعلی اشرفی مدیر توسعه منابع اداره کل اظهار داشت: این داوطلبان، سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی خردادماه سال ۹۱ هستند که لازم است با در دست داشتن مدارک و براساس جدول زمان‌بندی اعلام شده در سایت جهت مصاحبه تخصصی به این اداره کل مراجعه نمایند.

اشرفی بیان داشت: ۴۰۶  نفر از متقاضیان جهت انجام مصاحبه تخصصی به این اداره فراخوانده شده‌اند که می‌بایست طبق زمانهای مشخص شده در جدول به این اداره مراجعه و عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف متقاضی تلقی می‌گردد.

مدیر توسعه منابع اداره کل اظهار داشت: داوطلبان بایستی اصل کارت ملی یا شناسنامه، اصل و تصویر کلیه گواهینامه‌های مربوط به دوره‌های آموزشی مرتبط با رشته شغلی مورد تقاضا، رایانه، زبان انگلیسی و …، اصل و خلاصه تالیفات، ترجمه مقالات و پایان‌نامه تحصیلی، گواهینامه تایید شده سوابق کاری را همراه داشته باشند.

گفتنی است متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.isfahanroad.org  مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۶۷۰۰۲۲۳ تماس حاصل نمایند.

خبر ۲۷ دی ۹۳ استخدام : لیست سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۱۳۹۱

اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

دواطلبان لیست سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۱۳۹۱ ، مقتضی است با در دست داشتن مدارک ذیل و براساس جدول زمان بندی شده جهت مصاحبه ی تخصصی به این اداره کل مراجعه و در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام با شماره ۰۳۱۳۶۷۰۰۲۲۳ تماس حاصل فرمایند. ضمنا زمان مراجعه غیرقابل تمدید می باشد بدیهی است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف تلقی می گردد:

 اصل کارت ملی یا شناسانامه

 اصل و تصویر کلیه گواهینامه های مربوط به دوره های آموشی اعم از دوره های آموزشی مرتبط با رشته شغلی مورد تقاضا، رایانه ، زبان انگلیسی و غیره

 اصل و خلاصه تالیفات ،ترجمه مقالات و پایان نامه تحصیلی

 گواهی نامه تایید شده سوابق کاری

 تکمیل فرم مشخصات و اطلاعات (از لینک زیردریافت کنید.)

محل مراجعه : اصفهان، میدان آزادی، خیابان سعادت اباد ، چهارراه فرایبورگ، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

     لیست دعوت شدگان مصاحبه

     فرم مشخصات و اطلاعات

 

خبر ۲۱ دی ۹۳ استخدام : جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۹۱ دامپزشکی تا اواخر امسال قطعی نیست
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: هنوز هیچ مکاتبه رسمی با این اداره کل در خصوص تعیین تکلیف و جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۹۱ دامپزشکی استان از سوی مراجع امر صورت نگرفته است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، دکتر محمد باقر مقدس در جمع ۱۰۲ پذیرفته شده نهایی آزمون‌های استخدامی سال ۹۱ دامپزشکی استان در تالار سنبله جهاد کشاورزی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مراحل جذب انجام شده و تلاشهای فراوان از سوی مسئولین این اداره کل در این خصوص صورت گرفته که حضور این جمع برای تکمیل فرم گزینش و ادامه فرآیند استخدامی را دلیلی بر این ادعا دانست.
وی با تاکید به قانونی بودن استخدام پذیرفته شدگان آزمون‌ استخدامی سال ۹۱ به دو مسئله قابل اهمیت اشاره کرد و گفت: آزمون‌های استخدامی برگزار شده باید با رعایت ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و برگزاری آزمون‌ها از طریق نشر عمومی و آگهی انجام شده باشد که آزمون مربوطه نیز مصداقی از این ماده قانونی است.
مقدس با اشاره به اینکه در آزمون‌های استخدامی باید پیش بینی اعتبار لازم برای جذب نیرو انجام شود بیان کرد: متاسفانه در زمانی که این آزمون‌ استخدامی برگزار شد در برخی موارد محاسبات لازم در مورد منابع مالی آن انجام نشده و آن را یکی از مهمترین دلایل عمده در طولانی شدن فرآیند استخدام آزمون سال ۹۱ عنوان کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در حال حاضر نیز اداره کل دامپزشکی استان مانند برخی از دستگاه‌ها با رایزنی های فراوان با مسئولین امر در استان و کشور و معرفی اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون‌های استخدامی سال ۹۱ از طریق ارسال پیامک و اعلان عمومی در درگاه اینترنتی این اداره کل نسبت به ادامه فرآیند استخدامی و گزینش افراد پیش رفته است .
وی یادآور شد: سهمیه این اداره کل برای جذب در آزمون‌های استخدامی سال ۹۱ ، ۱۰۲ نفر پیش بینی شده بود که در صورت تخصیص نگرفتن اعتبار لازم ، تا آخر سال برای جذب این افراد قول قطعی نخواهیم داد.

خبر ۲۰ دی ۹۳ استخدام : قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی استانداری اصفهان مورخ ۹۱/۳/۲۶

به آگاهی آن دسته از عزیزانی که در مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی شرکت نمودند, می رساند:

نتایج نهائی(نفرات اصلی و ذخیره) حداکثر تا پایان دی ماه ۹۳ از طریق همین سایت منتشر خواهدشد.

تذکر: خواهشمند است در طول این مدت از تماس با اداره کل ثبت اصفهان خودداری گردد.

 

روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان

خبر ۱۶ دی ۹۳ استخدام : مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان سهمیه استخدامی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان

۱- مصاحبه در روز و ساعت تعیین شده طبق جدول زمانبندی مندرج در بخش اطلاعیه های پایگاه خبری اداره کل برگزار وعدم حضور در زمان مصاحبه به معنی انصراف متقاضی از استخدام تلقی می گردد.

۲- مستندات مورد نیاز جهت مصاحبه به شرح ذیل حضور متقاضیان اعلام و این اداره کل مسئولیتی در قبال عدم تحویل اسناد در زمان مصاحبه را ندارد .

– اصل کارت ملی یا شناسنامه
– اصل آخرین مدرک تحصیلی
– مستندات هرگونه تالیف ، ترجمه مقالات ، پایان نامه تحصیلی
–  اصل و کپی دوره های آموزشی مرتبط با رشته
– مستندات هر گونه تجربه کاری در هر ارگان ، سازمان ، هیاتهای ورزشی و …..

۳- مبانی کلی مصاحبه:
– دانش و مهارت های عمومی
– دانش اختصاصی

۴- نتایج مصاحبه یک هفته پس از پایان مصاحبه فقط از طریق سایت اداره کل اعلام و به مراجعین حضوری پاسخی داده نخواهد شد .

۵- انجام مصاحبه، تعهدی برای دستگاه در قبال بکارگیری متقاضیان نخواهد داشت.

۶- آدرس محل انجام مصاحبه : اصفهان- میدان آزادی – خیابان هزار جریب – کوی امام صادق(ع)- میدان اول – فرعی سمت چپ- آکادمی ورزش استان

اسامی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی  اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان در مورخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۱ تا سه برابر ظرفیت  به تفکیک تاریخ زمانبندی برای انجام مصاحبه به شرح ذیل می باشد.

پذیرفته شدگان  الزاماً باید طبق زمان بندی مندرج در جدول زیر برای انجام مصاحبه به آکادمی ورزش اصفهان  به نشانی : اصفهان -میدان آزادی- خیابان هزار جریب- کوی امام جعفر صادق(ع) – میدان اول – فرعی سمت چپ مراجعه نمایند.

 

 

خبر ۶ دی ۹۳ استخدام: اعلام نتایج اداره کل بهزیستی

مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۹۱/۳/۲۶از ششم دی ماه امسال بمدت ۶ روز در محل ستاد بهزیستی استان اصفهان برگزار می گردد.

سید مسعود حسینی نسب، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق افزود: در این مرحله از مجموع افرادی که در مرحله اول پذیرفته شده و شرایط لازم را داشتند ۳۶۶ نفر انتخاب و در مصاحبه تخصصی شرکت می نمایند. وی در خصوص نحوه انتخاب افراد برای مصاحبه تصریح کرد: افرادی که حداقل نمره عمومی و تخصصی را کسب و از طرف استانداری استان به این اداره کل معرفی شدند پس از راستی آزمایی مدارک و احراز شرایط مندرج در آگهی استخدام با رعایت شرایط بومی بودن، و بالاترین نمره بر اساس اولویت های تعیین شده برای مصاحبه تخصصی دعوت می شوند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان پیرامون چگونگی برگزاری مصاحبه تخصصی اعلام نمود: از تاریخ ششم دی ماه روزانه با ۶۰ نفر در سه گروه تخصصی مصاحبه خواهد شد و پذیرفته شدگان این مرحله می توانند با مراجعه به سایت بهزیستی استان اصفهان از تاریخ حضور خود در این مصاحبه آگاه شوند.

جهت اطلاع از زمان مصاحبه اینجا کلیک کنید

 

خبر ۲۵ آبان ۹۲ -کمبود نیرو در اداره استاندارد اصفهان

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان گفت: قرار بود نیروهای استاندارد ۲ برابر شود و مصوبه استخدام ۹۰ نفر نیرو در اصفهان نیز به مسوولان داده شده، اما این مصوبه تاکنون توسط دولت و استانداری اجرا نشده است.

غلامحسین شفیعی، اظهار کرد: مسوولان برای فراخوان استخدام قول مساعد داده‌اند تا بتوان حداقل ماهی یک بار از واحدهای تولیدی بازرسی کرد.

وی ادامه داد: این کمبود نیرو در تمام نقاط کشور وجود دارد ولی دولت باید اجازه استخدام را بدهد. در صورتی‌که نیروهای استاندارد تامین شوند هزار قلم کالای مشمول استاندارد را می‌توان به ۵۶۰۰ قلم رساند.

شفیعی با اعلام این‌که شرکت‌های بازرسی به بخش خصوصی سپرده شده‌اند، ادامه داد: این شرکت‌ها که در اصفهان شامل ۹ شرکت است هر ماه یک‌بار موظف به بازرسی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها هستند و عملکرد آنها نیز توسط این اداره کل، بررسی و به تخلفات آنها رسیدگی می‌شود.

وی از جبران زیان مصرف کنندگان در صورت مصرف کالای غیراستاندارد خبر داد و گفت: مطابق قانون “جبران زیان مصرف کننده”، اگر مصرف کننده‌ای، کالای دارای علامت استاندارد را خریداری کرده و پس از مصرف دچار مشکل شود با مراجعه به این اداره کل و واحدهای قضایی، خسارت آنها جبران می‌شود.

شفیعی با بیان این‌که برای اعلام شکایت تلفن گویا راه اندازی شده است، ادامه داد: تلفن چهار رقمی۱۵۱۷ از ابتدای سال جاری راه اندازی شده که در طول این مدت ۲۰۰ مورد شکایت در آن ثبت و رسیدگی‌های لازم انجام شده است

خبر ۴ آبان ۹۲ – لینک اسامی اعلام شده برای مصاحبه منابع طبیعی تاریخ شروع مصاحبه ۱۲ آبان ۹۲ میباشد

خبر ۱۷ مهر ۹۲ – زمان مصاحبه حضوری آزمون استخدامی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان اعلام شد

معاون توسعه مدیریت ومنابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت:مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از روز شنبه ۲۷ مهرماه سا لجاری آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر شهرام موحدی با بیان این خبر افزود:با توجه موافقت استاندار استان جهت برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان لیست اسامی پذیرفته شدگان و همچنین اطلاعیه نحوه شرکت در مصاحبه و مدارک مورد نیاز در سایت این اداره کل به نشانی http://isfahan.ivo.ir  قرارداده شده است.
ایشان افزود: تعداد افراد مصاحبه شونده  ۲۱۵ نفر است که جهت تصدی شغلهایی چون حسابداری، کارشناس امور اداری، کاردان وکارشناس علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و کارشناس مبارزه با بیماریهای دامی به رقابت می پردازند.
وی در ادامه عنوان کرد: مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی، طی زمانهای اعلام شده در سایت و از تاریخ ۲۷ مهر لغایت ۸ آبان به آدرس اصفهان بلوار کشاورز شهرک امیریه؛  اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار می شود .
موحدی گفت: دعوت شدگان می بایست با در دست داشتن شناسنامه یا کارت ملی در روز مصاحبه حضور داشته باشند وعدم حضور در تاریخ تعیین شده به منزله ی انصراف از آزمون استخدامی تلقی می شود
وی اضافه کرد: پذیرفته شدگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان حضور در مصاحبه و… به سایت این اداره کل به آدرس  http://isfahan.ivo.ir  مراجعه نمایند.

خبر ۱۶ مهر ۹۲ – فهرست تکمیل ظرفیت شرکت کنندگان آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان اصفهان خردادماه۱۳۹۱ – دامپزشکی 

خبر ۱۲ شهریور ۹۲ بدینوسیله به اطلاع کلیه کسانی که در مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۲۶ خرداد ۹۱ پذیرفته شده اند می رساند اسامی سه برابر ظرفیت مشخص و به استانداری اعلام گردیده که پس از تأمین اعتبار نسبت به فراخوان ایشان جهت مصاحبه و … اقدام خواهد شد.

خبر ۲۸ فروردین ۹۲- جهت مشاهده مدارک مورد نیاز داوطلبین با سهمیه خانواده شهداء، جانبازان وایثارگران آزمون استخدامی ۲۶/۰۳/۱۳۹۱ اداره کل دامپزشکی استان اصفهان بر روی لینک زیر کلیک نمایید

خبر ۲۳ اسفند -اطلاعیه جدید میراث فرهنگی استان اصفهان

پیرو آزمون مورخ ۲۶/۰۳/۹۱ جهت استخدام پیمانی بدینوسیله به اطلاع اسامی مندرج در فهرست اولیه دریافت مدارک شرکت کنندگان در آزمون استخدامی میرساند که با در دست داشتن مدارک لازم وفق فرم شماره ۱ در زمانهای تعیین شده به شرح لیست شماره ۲ به کارگزینی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به آدرس اصفهان خیابان مشتاق دوم ساختمان شماره ۳ استانداری مراجعه نمایند.ضمناً عدم مراجعه در روزها و ساعات مقرر به منزله انصراف از ثبت نام برای مراحل بعدی استخدام میباشد.           

جدول زمانبندی برای تحویل مدارک

مدارک مورد نیازداوطلبین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استات اصفهان

زمان مصاحبه تخصصی کارشناسان امور فنی صنایع دستی

خبر ۱۳ اسفند – فهرست اولیه دریافت مدارک شرکت کنندگان در آزمون استخدامی مورخ ۹۱/۰۳/۲۶

خبر ۷ اسفند – قابل توجه شرکت کنندگان آزمون استخدامی فرمانداریهای استان اصفهان – لینک خبر

خبر ۶ اسفند – لیست اسامی سه برابر ظرفیت داوطلبان آزمون استخدامی استانداری در دستگاه بنیاد شهید ( جهت مصاحبه) – لینک اسامی

خبر ۶ اسفند -نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مورخ ۲۶ / ۳ / ۱۳۹۱ اعلام شد

نتایج مرحله اول  پذیرفته شدگان ۱.۵ برابر ظرفیت نیروی انسانی مورد نیاز در رشته های شغلی مندرج در آگهی استخدامی خردادماه سال ۱۳۹۱ اعلام گردید .

  قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

 فهرست رشته های شغلی پذیرفته شدگان :

رشته شغلی پرستار
رشته شغلی کارشناس رادیولوژی
رشته شغلی کارشناس آزمایشگاه
رشته شغلی ماما
رشته شغلی کارشناس هوشبری
رشته شغلی کاردان رادیولوژی
رشته شغلی کاردان اتاق عمل

خبر ۳ اسفند- نتایج استخدام شرکت مترو منطقه اصفهان – آگهی ۸

خبر۱۵ بهمن – پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون اداره کل محیط زیست استان اصفهان – لینک اسامی

خبر۱۵ بهمن – پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون اداره کل زندانهای استان اصفهان – لینک خبر

خبر۱۵ بهمن – پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان – لینک خبر

خبر ۱۴ بهمن – پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان – لینک خبر
خبر ۱۴ بهمن – پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون  اداره ثبت اسناد و املاک استان اصفهان – لینک اسامی

خبر ۱۴ بهمن – پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون اداره سازمان انتقال خون استان اصفهان – لینک اسامی

خبر ۱۴ بهمن – پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون اداره امور عشایری استان اصفهان – لینک اسامی

خبر ۱۴ بهمن – پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون اداره کل بنیاد شهید استان اصفهان – لینک اسامی

خبر ۱۳ بهمن – پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون اداره کل استاندارد استان اصفهان – لینک اسامی

خبر ۱۲ بهمن – پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون استخدامی اداره کل زندانهای استان اصفهان – لینک خبر

خبر ۱۲ بهمن – پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون استخدامی اداره اوقاف استان اصفهان – لینک خبر

خبر ۹ بهمن –  فهرست دواطلبان آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱ فرمانداریهای استان – لینک خبر

خبر ۹ بهمن – فهرست اولیه  آزمون  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان – لینک اسامی

خبر ۸ بهمن – فهرست نتایج بهزیستی استان اصفهان  لینک اسامی

خبر ۸ بهمن – فهرست اولیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون ۹۱  ثبت احوال اصفهان  و نحوه ارائه مدارک

خبر ۷ بهمن – اسامی مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۰۳/۱۳۹۱ اداره کل دامپزشکی استان اصفهان – لینک خبر

خبر ۵ بهمن  – اعلام نتایج اولیه آزمون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان – لینک خبر – اسامی

خبر ۳ بهمن  – اعلام نتایج اولیه آزمون میراث فرهنگی استان اصفهان – لینک خبر

خبر ۳ بهمن – نتایج اولیه آزمون اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان اصفهان  – لینک خبر

خبر ۳ بهمن  – نتایج آزمون استخدامی اصفهان – اداره کل ورزش و جوانان اعلام شد – لینک خبر

خبر ۳ بهمن – اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خرداد ماه ۱۳۹۱ – لینک دانلود فایل

فرزاد زیویار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان در گفت و گویی پیرامون آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان به ابهامات احتمالی شرکت کنندگان به شرح زیر پاسخ داد:

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

سوال ۱) آیا نمرات اعلام شده توسط معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور از سامانه نتایج کارمند ایران با  اعمال سابقه کار می باشد ؟

خیر، امتیاز مربوط به سابقه کار براساس سوابق اعلام شده توسط متقاضیان محاسبه ودر اختیار دستگاه اجرایی قرار خواهد گرفت و متقاضیانی که در لیست دریافت مدرک قرار می گیرند در صورت داشتن سابقه کار باید مدارک مبنی بر سابقه کار خود را به دستگاه مربوطه ارایه دهند.

سوال۲) چنانچه در هنگام ثبت نام سابقه کار خود راوارد ننموده باشد امکا ن محاسبه آن در حال حاضر وجود دارد؟

خیر ، امکان تغییر هیچ کدام از اطلاعات ثبت شده در سیستم در مهلت تعیین شده برای  ثبت نام در حال حاضر امکانپذیر نمی باشد.

سوال ۳ ) کاهش سقف نمرات آزمون عمومی پایین تر از۶۰ درصد در اختیار چه مرجعی است؟

کاهش سقف نمرات آزمون هاصرفاً در اختیارات معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی ریس جمهور است .

سوال ۴ ) منظور از سابقه کار مربوط و مشابه در متن آگهی چیست  ؟

سابقه خدمت قراردادی در هر یک از دستگاه های مشمول ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری برای سایر
دستگاه ها پذیرفته شده لیکن سابقه خدمت در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد برای همان دستگاه مورد تقاضای افراد محاسبه خواهد گردید.

سوال ۵) آیا کارت پایان خدمت واخذ مدرک تحصیلی در صورتی که تاریخ آن بعد از اتمام مهلت ثبت نام وبرگزاری آزمون باشد ومتقاضی در آزمون شرکت نموده مورد قبول است؟

خیر، تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه ومدرک تحصیلی می بایست قبل از آخرین روز ثبت نام در آزمون باشد .

سوال ۶) برگ در خواست شغل که یکی از مدارک مورد نیاز جهت ارائه به دستگاه می باشد از چه طریق قابل در یافت است؟

نحوه دریافت برگ در خواست شغل در صورت نیاز زمان تحویل مدارک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

سوال ۷) آیا فرزندان جانبازان بالای ۲۵% که در آزمون شرکت کرده اند می توانند از سهمیه ۵% استفاده کنند؟

بله، فرزندان معظم شاهد و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که از سوی بنیاد شهید در قالب سهمیه ۲۵ درصد معرفی نگردیده اند، می توانند از سهمیه ۵ درصد بهره مند گردند.

سوال ۸ )چنانچه تعدادایثارگران سهمیه پنج درصد  بیش از تعداد مورد نیاز در آگهی باشد نحوه انتخاب چگونه است ؟

انتخاب ایثارگران که حداقل نمره ۶۰ در آزمون عمومی را کسب نموده اند براساس بالاترین نمره تخصصی آن ها خواهد بود .

سوال ۹) اگر نمره دو نفر پس از اعمال سهمیه ها واولویت های آگهی با هم مساوی باشد انتخاب چگونه صورت          می گیرد ؟

اولویت قبولی افرادی که نمرات تخصصی یکسان (سایرشرایط از جمله بومی ،ایثارگر ،معلول و… کاملا یکسان ) داشته باشند بر اساس مقایسه نمره عمومی خواهد بود.

سوال ۱۰) نحوه محاسبه امتیاز مربوط به سابقه کار چگونه است ؟

به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط ومشابه ۲% وحداکثر تا ۲۰%  امتیاز مکتسبه در هر یک از مراحل آزمون(به نسبت نمره خام ) و به صورت جداگانه لحاظ خواهد شد. به عبارت دیگر محاسبه سابقه کار براساس نمرات مکتسبه است نه از ۱۰۰ نمره.

سوال۱۱)در صورتی که در یک پست کسی حدنصاب نمره عمومی را کسب نکرده باشد وضعیت استخدام در آن پست چگونه است ؟

سهمیه استخدامی در این موارد محفوظ بوده ودستگاه مربوطه می تواند مجدداً از طریق نشر آگهی اقدام نماید .

سوال ۱۲) آیا از پذیرفته شدگان مصاحبه به عمل خواهد آمد ونحوه انتخاب افراد برای دعوت به مصاحبه چگونه است؟

بله، دعوت از افرادبرای مصاحبه براساس بالاترین نمره تخصصی از بین کسانی که حد نصاب بالای ۶۰  درصد را کسب کرده اند وپس از اعمال سهمیه های قانونی از جمله با الویت متقاضیان بومی صورت می گیرد.

سوال ۱۳) در صورتی که در یک پست سازمانی افراد بومی شهرستان حد نصاب نمره عمومی را کسب نکرده باشند افراد غیر بومی شهرستان ( بومی استان ) به مصاحبه دعوت خواهند شد؟

بله، در صورتی که افراد بومی شهرستان در حد تکمیل ۳ برابر ظرفیت حد نصاب نمره عمومی راکسب نکرده باشند افراد بومی استان به مصاحبه دعوت خواهند شد لیکن در هر صورت اولویت با متقاضیان بومی خواهد بود .

سوال ۱۴ ) بومی شهرستان به چه کسی اطلاق می شود ؟

بومی صرفاً شامل افرادی می گردد که حداقل یکی از شرایط زیر را دارا باشد ۱- محل تولد آن ها همان شهرستان مورد تقاضای فرد باشد ۲- فرد حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی ،راهنمایی ، متوسطه ) در شهرستان مورد تقاضا سپری کرده باشد ۳- فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که ۳ سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی ،راهنمایی ، متوسطه ) در محل مورد تقاضا باشد نیز بومی تلقی می گردند .

سوال ۱۵) آیا می توان به صرف این که افرادی در شهرستان ازدواج  نموده و مدتی زندگی کرده باشند، دارای املاک باشند و … بومی شهرستان محسوب شوند؟

خیر، به غیر از شرایط تعیین شده موارد دیگر قابل قبول نمی باشد.

سوال ۱۶) آیا نمرات کسب شده آزمون کتبی در مصاحبه نیز ملاک عمل خواهد بود ؟

بله ، صرفاً نمرات تخصصی ملاک قرار خواهد گرفت وبا نمرات مصاحبه جمع می گردد .

سوال ۱۷) آیا زمان مصاحبه همه دستگاه ها یکسان است؟

خیر، دستگاه ها براساس گروه مصاحبه تعیین شده تاریخ مصاحبه را  تنظیم و اطلاع رسانی خواهند نمود.

سوال ۱۸) درصورتی که به متقاضی زمان مصاحبه اعلام  شده لیکن وی شرکت ننماید آیا با نمرات تخصصی می تواند قبول شود؟

خیر، در صورت عدم شرکت در مصاحبه از ادامه فرآیند آزمون حذف خواهد شد.

سوال ۱۹) نتایج آزمون استخدامی تا چه تاریخی در سامانه قرار داد؟

زمان اعلام نتایج بیست روز بوده و لذا نتایج تا بیست و پنجم دی ماه بر روی سامانه قرار دارد.

سوال ۲۰)بعد از این مرحله (اعلام نمرات شرکت کنندگان در آزمون) سایر مراحل استخدام به چه صورت است؟

فرایند استخدام به شرح زیر ادامه می یابد:

۱-اعلام لیست دریافت مدارک شرکت کنندگان در آزمون که حدنصاب نمره عمومی را کسب نموده باشند به ترتیب نمره اختصاصی توسط دستگاه اجرایی از طریق تماس تلفنی و سایت دستگاه اجرایی مربوط

۲- احصاء فهرست ۳ برابر ظرفیت آزمون پس از بررسی مدارک توسط دستگاه اجرایی

۳-اعلام فهرست ۳ برابر ظرفیت پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون

۴- دعوت از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون برای شرکت در مصاحبه تخصصی

۵- اعلام فهرست پذیرفته شدگان نهایی آزمون پس از انجام مصاحبه

۶- معرفی پذیرفته شدگان نهایی به گزینش

خبر ۶ دی – اعلام نتایج استانداری اصفهان

نتایج استانداری استان اصفهان اعلام شد.

جهت مشاهده نتایج استانداری اصفهان اینجا کلیک کنید.

اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری اعلام می شود- لینک خبر

  استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲,۳۶۳)

  1. حامی گفت:

    دوستان ثبتی مثل اینکه ماشاله همه مشغول بکار شدن که دیگه خبری ازتون نیست. فقط باید افسوس خورد به حال خودمون

    • ali گفت:

      نه عزیز من
      بچه های آزمون ۹۱ هنوز مشغول به کار نشدن فقط جواب استعلاما را بردن تحویل دادن

  2. خوشحال گفت:

    تبریک به بهنام اداره کار وبقیه دوستان خدایا شکرت خیلی برا بچه ها دعا کردم الحمدالله حل شد نزدیک یک میلیون ونیم پول قبض مبایل دادم هرروز پیگیر بودم خدایا شکرت همه قبول شدگان ۲ رکعت نماز شکر بخونید التماس دعا یا حق

  3. زهرا گفت:

    سلام
    بله چقدزمان زوود گذش.همین دیروز بود ک اینقد ناراحت بودیم ک چرا کارمون ب آخر نمیرسه.ولی خداروشکر کارمن درست شد منم ازمون۹۱بودم شمام اصلا ناامیدنباشید.روال کاراداری همینه خیلی طول میکشه

  4. ثبت اسناد اصفهان گفت:

    با سلام
    خدا رو شکر با من و خیلی از دوستان ثبتی۹۱ تماس گرفتند و نامه هامون رو گرفتیم برای معاینات و تشخیص هویت و …
    اینطور که میگن بعد از بردن جوابها خیلی طول نمیکشه که ابلاغمون رو بزنن.

  5. حامی گفت:

    من خبرهایی شنیدم مبنی بر اینکه جواب گزینش هاتون رو چند روز پیش فرستادن اصفهان و یه خبری که نمیدونم چقدر معتبره اینکه میگن میشه بعد ماه رمضون. ولی بازم شما دوستان همچنان تماس و پیگیر باشید تا انشاله زودتر حل بشه

  6. طاهره گفت:

    دوستان از اداره ثبت با شما تماس نگرفتند به بعضی بچه های ۹۱ که تماس گرفتند

  7. ناشناس گفت:

    سلام من خیلی زنگ میزنم به آقای بدری ثبت تهران تاریخ مشخصی را برای شروع به کار نمیگه نمیدونم باید چه کار کنیم ۹۳ ها که تقریبا همشون اول برج ۲ و ۳ جذب شدند

  8. حامي گفت:

    واقعا با این دوستان محترم ثبتی که می بینیم نبایدم بریم سر کار,چون اصلا پیگیری نمیکنن.خانم ها و اقایون محترم ثبتی خواهشا پیگیری کنید,تماس بگیرید,بیکار نشینید که دیگه این مورد از دست بره ,باید قید کارمندی رو زد.

  9. حامی گفت:

    آقا من تماس گرفتم اصفهان گفتن ما اصلا نمیدونیم کی اداره کل تهران پیگیر کارتونه، شماره گرفتم زنگ زدم تهران گفتن تازه میخواهیم جواب گزینش هاتونو بفرستیم اصفهان.
    دیگه خسته شدیم از بس زنگ و پیگیری کردیم

    • طاهره گفت:

      سلام حامی
      ممنون شما پیگیر هستید این حرف شما معناش چیه این که امید وار باشیم یا نه

  10. نگران دوستان گفت:

    خدایا مشکل بقیه دوستانی که استخدام نشدند را حل کن

  11. ali گفت:

    من دیروز از یکی از نمایندگان مجلس شنیدم دولت کلا آزمون ۹۱ را کنار گذاشته و همان زمان که روحانی سر کار آمد دستور توقف کامل را داد و فقط دستور داده که ایثارگران و شاهد در دستور کار باشند ، یعنی واقعا اگر سهمیه ندارید منتظر نمونید ، خود من هم بیمه خدمات درمانی بودم همه مراحل انجام شد اما هیچ وقت دعوت به کار نشدم

    • ثبت اسناد اصفهان گفت:

      لطفا شایعه پراکنی نکنید برادر من.
      تقریبا همه ادارات مشکل استخدامی های ۹۱ رو حل کردند و اداره ثبت اسناد هم به زودی مشغول می شوند. اون موضوع مال همون اوایل دولت تدبیر بود و طرح مهرآفرین.
      ضمنا:
      طی مراجعه ای که داشتم مسئولین ثبت گفتند تعدادی از اسامی و پست ها از تهران تایید شدند ولی هنوز نامه تاییدیه نیومده. همچنان باید منتظر باشید.

  12. طاهره گفت:

    سلام دوستان ثبتی این طور که معلومه همه سازمان ها نیروهاشون رو گرفتند الا از ثبت که هنوز ازمون دهندگان ۹۱ بلا تکلیفند ولی ازمون دهندان ۹۳ اون هفته رفتند سر پستاشون .اگه میشه اعلام حضور کنید ببینیم چند نفریم

    • محمود گفت:

      سلام….من اداره ثبت اسناد هستم….ازمون۹۳….ولی هنوز شروع بگارنکردم؟از کجا مدونید ۹۳کارشونو شروع کردن؟؟؟

      • طاهره گفت:

        سلام به منم یکی از بچه ها گفت که اون هفته ثبتیای ۹۳ رفتند ولی دقیقا نمیدونم

      • ثبت اسناد اصفهان گفت:

        سلام
        آزمون ۹۳ ثبت از اول برج۲ مشغول کار هستند. ما هم که ۹۱ هستیم همچنان منتظریم.

    • حامی گفت:

      سلام…. من اداره ثبت اسناد ۹۱ هستم…بنده چندین بار پیگیری کردم میگن امیدوار باشید. نمیدونم این امیدواری تا کی میخواد ادامه داشته باشه. خسته شدم از بس تماس گرفتم

    • ثبت اسناد اصفهان گفت:

      سلام
      آزمون ۹۳ ثبت از اول برج۲ مشغول کار هستند. ما هم که ۹۱ هستیم همچنان منتظریم.
      اگه صلاح می دونین یه حرکتی بکنیم.
      یکی از دوستان تماس گرفته بود جوابش گفته بودند شما در دولت قبل امتحان دادین و به همین جهت تامین اعتبار نمی شین!!!

      • حامی گفت:

        ازمون ۹۳ قطعا مشغول شدند یا نهایتا به زودی زود مشغول میشن.
        اینکه میگن برای دولت قبل بوده تامین اعتبار نمیشه, فکر نکنم صحت داشته باشه. بمن گفته بودن تامین اعتبار شده, پست سازمانی مشکل داره که تماس با تهران داشتم گفتن داریم مشکل رو حل میکنیم
        دیگه این حل شده چقد طول میکشه الله اعلم.

      • حامی گفت:

        موافقم ی حرکتی کنیم…..

        • ali گفت:

          سلام طاهره خانم
          منم از بچه های سال ۹۱ هستم. منکه خیلی وقته خسته شدم و دیگه از اداره ثبت پیگیری نکردم، فقط گاهی به همین سایت یه سری میزنم. فعلا هم جای دیگه مشغول کارم و امیدم به خداست.

      • طاهره گفت:

        سلام دوستان ثبتی منم موافقم که یه حرکتی بکنیم
        منم زنگ زدم ثبت گفتند که ۹۳ که رفتند سر کار با شما فرق میکنند و انگار نه انگار که ما تو این چهار سال چی کشیدیم و گفتند هنوز صبر باید کرد
        اگر با صبر کردن قرار بود مشکلی حل شه تا الان حل شده بود بیایید همه باهم به دیوان عدالت اداری اعتراض کنیم

  13. منتظر ميراث گفت:

    خدا رو شکر کار ما حل شد. بعد ۴ سال.

  14. طاهره گفت:

    سلام دوستان دیگه خسته شدم الان چهار ساله که دارم اخبار این استخدامیا رو از طریق همین سایت پیگیری میکنم واقعا چقدر انتظار بده ای خدا یعنی توفیقی حاصل میشه

  15. زهرا2 گفت:

    سلام بچه های میراث چرا خبری نیس هنوز. شماها هم گاهی زنگ بزنید به نادی فرد تا اونم پیگیر بشه از تهران که زودتر جواب گزینش ها بیاد. خسته شدیم والا.

  16. م م گفت:

    دوستان حتما اگه امکانش رو دارید دوشنبه به اداره کل اصفهان مراجعه کنید برای پیگیری باور کنید ما یه گروه ۴۰ نفره از کل استانها تشکیل دادیم و بارها تهران مراجعه کردیم اصفهان تنها استانی هست که کارش تموم نشده

  17. منتظر ميراث گفت:

    سلام مهمان
    شما جزو نفرات اصلی بودین یا ذخیره

    • مهمان گفت:

      جزء نففرات ذخیره بودم که به نظرم فقط کرایه رفت وبرگشت به تهران را به دوشم گذاشت و قطعن نفراصلی انتخاب می شود البته مدرک من ارشد بود ونفر اصلی کارشناسی که یه جوارایی فقط مصاحبه تخصصی را خراب کردم

  18. محمد گفت:

    با سلام و تبریک سال نو….میشه لطفا بچه هایی که شروع بکارکردن این سوالمو جواب بدن…ممنون میشم….
    میخاستم بدونم از زمانی که جواب استعلام ها و طب کارو تحویل اداره مربوطه میدی چقدرطول میکشه برا رفتن سرکار؟؟؟ممنون میشم جواب بدین..

    • محمدرضا گفت:

      سلام هیچی
      چون من اول رفتم سر کار بعد رفتم طب کار

      هر اداره ئاسه خودش یه سیستمی داره
      بستگی داره به مدیر کل و … که کی بگن شروع به کار کنید

    • ناشناس گفت:

      سلام
      شما از کدام اداره هستی ؟؟ هر اداره ای فرق میکنه

  19. منتظر ميراث گفت:

    سلام به بچه های میراث
    ما که هنوز منتظر جواب گزینش تهران هستیم
    کسی هست که هنوز کارش درست نشده باشه؟

    • مهمان گفت:

      سلام
      منم بعد از رفتن به گزینش تهران همچنان منتظر جوابش هستم و ظاهرن چاره ای جز این انتظار طاقت فرسا ندارم
      به امید موفقیت همه عزیزان میراثی

  20. محمد گفت:

    باسلام…..عزیزان میخاستم بدونم از زمانی که جواب استعلام ها و طب کارو تحویل اداره مربوطه میدی چقدرطول میکشه برا رفتن سرکار؟؟؟ممنون میشم جواب بدین..

  21. احمد گفت:

    سلام
    حکم بچه های فرمانداری هم اومد .
    ۲۲ اسفند

  22. زهرا گفت:

    سلام
    میراث
    حکم ما اومد۱۸ اسفند.الانم داریم میریم سرکار
    انشالله مشکل شمام حل بشه
    یاعلی

  23. منتظر ميراث گفت:

    سلام به بچه های میراث
    کسی هست که حکم کارگزینیش درست شده باشه؟
    اون دوستانی که برا گزینش رفتن ساختمان حج و زیارت کسی هست که جواب گزنشش اومده باشه؟
    من که کاملا ناامید شدم. تو گزینش تهران……..

  24. اداره کار اصفهان گفت:

    بچه های اداره کار تبریک فراوان من پیگیرترین فرد در این ازمون اسنانداری بودم ک یک میلیون ونیم فقط پول مبایلم شد تواین ۴سال خدارو صدهزار بار شکر مشکل همه بچه ها حل شد یاحق خیلی سختی کشیدیم

  25. بهنام گفت:

    بالاخره ما هم رفتیم سر کار
    البته فکر کنم مشکل کل بچه های اداره کار حل شد……….
    خدا رو شکر

  26. محمد گفت:

    سلام….از بچه های ثبت اسناد کسی رفته سرکار؟؟؟؟میشه لطفا خبر بدین…

  27. mbm گفت:

    سلام.دوستان اداره کار چه خبر؟من از فردا میرم سرکار.

  28. اداره راه گفت:

    سلام به همه دوستان

    میشه نظرتون راجع به حقوق ۹۰۸.۰۰۰ تومانی یه مهندس در این بحران اقتصادی بگید ؟

  29. زهرا2 گفت:

    من زهرا ۲ هستم. نه اون زهرا. دفه اولم بود رفتم گزینش.

  30. ناشناس گفت:

    فکر کنم تمام ادارات برند سرکار غیر ثبت و اسناد نمیدونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  31. زهرا2 گفت:

    بچه های میراث مگه شما قبلا گزینش نشده بودید. منم ۲۷بهمن گزینشم بود. تهران. ولی نگران نباشید انشالا دیگه جوابا همین دوروزه میاد.

  32. رضا میراث گفت:

    بچه های میراث
    فکر میکنید چرا دوباره گزینش تهران ما رو خواستند.
    آیا کسی هست که گزینش نرفته باشه.
    بخدا دیگه کلافه شدم.
    دیروز دیگه اشک درومد. بخدا اشک رو گونه هام جاری شد…
    خدا……………………………………..

  33. میراث گفت:

    سلام دوستان .کسی خبر از گرفتن کدهای استخدامی داره؟میدونید کی حکم هارو میزنن؟لطفا اگه کسی خبر داره جواب بده.ممنون

  34. رضا میراث گفت:

    سلام بچه های میراث
    کسی رو برا گزینش تهران دعوت کردن؟

    • مهمان گفت:

      سلام
      اره من هفته قبل برای گزینش رفتم تهران هسته گزینش تو سازمان حج و زیارت شما هم برای
      گزینش تهران دعوت شدید؟

      • رضا میراث گفت:

        بله . من روز ۱۱ اسفند ماه گزینشم بود . یه چندتا دیگه از بچه ها هم اومده بودن . محل گزنش ما هم سازمان حج و زیارت بود. راستی مهمان عزیر کسی از بچه ها هم به گزینش دعوت شده بود؟ فکر میکنی به همه گفتن و یا بعضی بچه ها .

  35. جواد گفت:

    دارن کد استخدامی ها رو برا فرمانداری ها میگیرن یه سری هارو گرفتن بقیه هم تا اخر هفته میگیرن

  36. محمد گفت:

    سلام عزیزان…یه سوال پرسیدم جواب ندادین..میشه لطفا بگین…
    …میگم نتیجه گزینش چقدرطول میکشه مشخص بشه؟..اصلا چجور مشخص میشه؟وقتی برا مرحله بعد خبر کنن یا اینکه جداگانه اعلام میشه قبول یا رد دیم؟؟؟ممنون میشم بگین….اداره ثبت هستم…

  37. میراث گفت:

    سلام دوستان.
    من ۱/۱۱/۹۴ گفتن برو به مدت ۱ ماه کارورزی حالا که ۱ ماه تموم شده میگن برو خونه وقتی حکمت اومد میگیم برو سر کار.میگن کد استخدامی نداریم.آبروم رفت.

  38. علي گفت:

    سلام
    اصلا چیزی که استانداری اصفهان در مورد فرمانداریها می گه منطقی نیست. اگر می خواند که بریم سر کار باید حکم صادر بشه یا اینکه حداقل به صورت رسمی و کتبی طی یک نامه به فرمانداریها اعلام کنند همین طوری با تلفن که نمی شه کار را شروع کرد. اصلا فرماندار قبول نمی کنه چون به صورت رسمی با اونها هماهنگ نشده.
    فکر کنم با این کار می خواند یکم از فشاری که پذیرفته شدهها دارند می آرند کم کرده باشند. ولی حقیقت اینه که هنوز شروع به کار فرمانداریها به صورت رسمی و قانونی اعلام نشده و در پاره ای از ابهامه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

  39. زهرا2 گفت:

    بچه های میراث چه خبر هنوز جواب گزینش نیومده؟

    • رضا میراث گفت:

      سلام . نه نیومده. فکر کنم یه چند سال دیگه طول بکشه. دخترم تازه فارغ التحصیل شده . تو آزمون استخدامی یکی از ادارات شرکت کرده و الان هم سره کار هست……………………

  40. علي گفت:

    هنوز کدهای استخدامی فرمانداریها گرفته نشده. حکمها هم خورده نشده، ولی گفتند برین سر کار؟؟

  41. محمد گفت:

    سلام بچه ها…میگم نتیجه گزینش چقدرطول میکشه مشخص بشه؟..اصلا چجور مشخص میشه؟وقتی برا مرحله بعد خبر کنن یا اینکه جداگانه اعلام میشه قبول یا رد دیم؟؟؟ممنون میشم بگین….اداره ثبت هستم…

    • اداره کار گفت:

      سلام
      ما خودمون زنگ زدیم گفتند جواب گزینش شما اومده قبول شدید باقی مراحل را بهتون زنگ میزنیم

      • اداره کار اصفهان گفت:

        سلام دوست عزیز بیشتر بچه ها رفتن سرکار غیراز ما چرا اینقد لفتش میدن

  42. مهدوی گفت:

    سلام خانم بنی نجار گفتند بچه های فرمانداری برن سر کار از امروز هرکسی نرفته بره فرمانداریش و خودشو معرفی بکنه

  43. اداره کار گفت:

    سلام
    بعد از اینکه همه مراحل استخدامی انجام شد امور اداری مدارک افراد رو اماده و تایید میکنه بعد از اون ذیحساب تایید میکنه و میفرسته برای مدیر کل بعد از تایید مدیرکل میره استانداری و پس از تایید اونجا میزه برای معاونت راهبردی و پس از تایید معاونت راهبردی کد پرسنلی صادر میشه….بچه های اداره کار اکثر اسامی فعلا در معاونت راهبردی منتظر تایید هست که فعلا ۱۰ نفر تایید شدند و باید منتظر بمونیم ببینیم کی معاونت راهبردی میخاد تایید کنه….تحقیقات من در همین حد بوده…

  44. علی صادقی گفت:

    عذر می خوام ۹۱/۰۳/۲۶

  45. علی صادقی گفت:

    سلام لطفا اگر امکانش هست آگهی استخدامی استانداری اصفهان و ادارات اصفهان در سال ۹۰ که آزمون آن در سال ۹۰ در ۹۰/۰۳/۲۶ برگزار گردید را برای من بفرستید با تشکر
    نیاز مبرم دارم .

  46. جواد گفت:

    ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ : این اطلاعیه را حتما بخوانید.

    نظر به اینکه اعتبار مالی بکارگیری مشمولین سهمیه ایثارگران و قبول شدگان در آزمون سال های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ استانداری های کشور در قانون بودجه سال ۱۳۹۴ پیش بینی شده است، بنابر این دستگاه های اجرایی استانی و ملی با همکاری سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان های ذیربط مکلفند، حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ (چهار ماه) نسبت به ارسال اطلاعات و دریافت شماره مستخدم از طریق سامانه کارمندایران اقدام تا پس از صدور احکام کارگزینی، حقوق و مزایای آنان در سال ۱۳۹۵ در بند (و) تبصره ۱۹ دستگاه مربوطه پیش بینی گردد.بدیهی است عواقب ناشی از عدم دریافت شماره مستخدم برای افراد مذکور بعهده دستگاه اجرایی ذیربط بوده و ضمن ممنوع بودن صدور احکام کارگزینی بدون تخصیص شماره مستخدم ۱۱ رقمی از سامانه مذکور، مدیران مالی و ذیحسابان محترم بر این فرایند نظارت کامل خواهند داشت.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها