استخدام اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

استخدام اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

 

 

 

خبر ۵ دی ۹۶ – اسامی پذیرفته شدگان آزمون جذب نیروی شرکتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اسامی ۳ برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون جذب نیروی شرکتی در مراکز فرهنگی هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح ذیل اعلام می گردد.

گفتنی است زمان و مکان مصاحبه متعاقبا به پذیرفته شدگان اعلام می گردد.

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۸ آذر ۹۶  – استخدام در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، کانون استان در راستای تکمیل نیروی انسانی خود، در سال ۱۳۹۷، از علاقه مندان دعوت به همکاری کرد.

بر همین اساس از میان متقاضیان خدمت در کانون، در زمینه‌های مربی فرهنگی، نگهبانی و خدمات، با برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی، افراد مورد نیاز جذب می‌شوند و در قالب نیروهای شرکتی با کانون همکاری خواهند کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۸ آذر ۹۶ – کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در راستای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در نظر دارد از افراد علاقمند و فعال در زمینه (مربی هنری و مربی ادبی) که دارای مدرک مرتبط با نوع فعالیتهای مورد نظر باشند . دعوت بعمل آوردعلاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و مدارک مورد نیاز تماس حاصل نمایند

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۳ آذر ۹۶ – استخدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از دارندگان شرایط عمومی و اختصاصی برای جذب نیروی انسانی “شرکتی “دعوت کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این اداره کل در راستای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در” قالب نیروی شرکتی ” در سال ۱۳۹۷ از علاقه‌مندان و فعالان در زمینه‌ی (مربی فرهنگی، مربی هنری، مربی ادبی ونیروی خدمات) که دارای مدارک مرتبط با نوع فعالیتهای مورد نظر باشند. دعوت بعمل آورد.

علاقمندان پس از تکمیل فرم‌ ثبت‌نام مدارک را به آدرس : خیابان آیت‌الله غفاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، کد پستی ۷۹۱۴۹۱۳۱۶۹ ارسال نمایند.

جهت هر گونه ابهام با شماره ۱۲-۰۷۶۳۳۳۱۳۴۱۱ (داخلی ۱۴۲ واحد امور اداری) تماس حاصل نمایید.

برای مشاهده آگهی جذب نیرو اینجا را کلیک کنید.

 


خبر ۱۲ آذر ۹۶ – استخدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان

اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از دارندگان شرایط عمومی و اختصاصی برای جذب نیروی انسانی شرکتی دعوت می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این اداره‌کل در راستای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در قالب نیروی شرکتی در سال ۱۳۹۷ در نظر دارد از افراد علاقه‌مند و فعال در زمینه‌ی (مربی فرهنگی، مربی هنری، مربی ادبی، راننده و نیروی خدمات) که دارای مدرک مرتبط با نوع فعالیت های مورد نظر می‌باشند، دعوت به عمل آورد.

شرایط و نحوه‌ی پذیرش افراد علاقه‌مند در قالب تصویر پیوست به شرح ذیل می‌باشد.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها