استخدام اداره کل پست ایران در سال ۹۶ (خبر جدید)

استخدام اداره کل پست ایران

خبر ۲۰ فروردین ۹۶ –  ۴۶ هزار نفر در پست کشور فعالیت می‌کنند/ ایجاد ۵۰۰۰ شغل جدید

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با بیان اینکه بیش از ۴۶ هزار نفر در پست کشور فعالیت می‌کنند از ایجاد پنج هزار شغل جدید در این شرکت خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، حسین مهری شامگاه شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، اظهار کرد: ۴۶ هزار و ۱۲۳ نفر در مجموعه پست کشور فعالیت می‌کنند و البته تعداد نیروهای انسانی ما ۱۵ درصد کاهش داشته است.
وی افزود: امیدواریم امسال بیش از پنج هزار شغل جدید در مجموعه پست کشور ایجاد کنیم که البته این شغل‌ها جدا از اپراتورها خواهند بود.
وی ادامه داد: در ابتدای دولت تدبیر و امید وضعیت حقوقی شرکت ملی پست ایران نا مشخص بود، زیرا هفت هزار نیروی قراردادی داشتیم که به دلیل مشخص نبودن آینده شرکت، وضعیت آنها هم مشخص نبود.
سال ۹۵ نقطه عطفی برای پست کشور بود
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران خاطرنشان کرد: شرکت پست کشور در ابتدای دولت تدبیر و امید با ۳۵۵ میلیارد تومان بدهی رو به رو بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۳۴ میلیارد تومان به ما کمک کردند تا بتوانیم حقوق کارکنان خود را بدهیم.
مهری تصریح کرد: در ابتدای کار دولت تدبیر و امید درآمد ماهانه شرکت پست ایران ۲۹ میلیارد تومان و هزینه آن بیش از ۴۰ میلیارد تومان بود و مطالباتی که ایر لاین‌ها از ما داشتند، مشکلاتی برای پست ایجاد کرد.
وی بیان کرد: سال گذشته نقطه عطفی برای پست کشور بود، زیرا با کمک دکتر واعظی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت پست ملی شد و کارگروه‌هایی برای عملیاتی کردن آن شکل گرفت.
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز شرکت ملی پست ایران بدهی ندارد و ارتقای قابل توجهی در رسیدگی به معیشت پرسنل خود داشته‌ایم.
مسیرهای پستی کشور افزایش یافت
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با بیان اینکه سال گذشته توانستیم عضو شورای راهبری شویم، گفت: خوشبختانه با عضویت در این شورا، حضور موثری در اتحادیه جهانی پست داشتیم و نقش خود را به خوبی ایفا کردیم.
مهری افزود: پست ایران حدود ۱۲ سال هیچ اثری در اتحادیه جهانی پست نداشت، اما اکنون با پنج خط ایرلاین قرار داد همکاری بستیم و مسیرهای پستی را از ۱۰۳ به ۱۲۰ رساندیم.
وی خاطرنشان کرد: با نصب نرم افزار AFC و همکاری با پست بانک، پست مالی و تجارت بین المللی ما شکل خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از میزبانی کنگره APPU خبر داد و گفت: امسال با تدبیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سال رقابت، تحول و تکامل نامگذاری شده و امیدواریم در این راه قدم‌های خوبی برداریم.
مهری تصریح کرد: رشد ترافیکی بسته پست نسبت به سال ۹۴ حدود ۵۰ درصد افزایش داشته و متناسب با این افزایش هم زیرساخت ها در حال توسعه هستند و این در حالی است که در سال ۹۳ رشد ترافیکی بسته پست منفی بود.
به گفته وی، یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در دولت تدبیر و امید برای پست ایران رخ داد، هویت مکانی به مجموعه ما بود که باید از مسئولان امر تشکر ویژه داشته باشیم.


استخدام اداره کل پست ایران سال ۹۲

اداره کل پست استان اصفهان،برای تکمیل بانک اطلاعات استخدامی خود برای انجام امور توزیع مرسولات پستی (نامه رسان) از متقاضیان در شهر اصفهان دعوت به همکاری مینماید.

متقاضیان متمایل به همکاری و دارای شرایط زیر نسبت به تهیه ی مدارک زیر اقدام نموده و از طریق پست پیشتاز،آنها را به آدرس زیر ارسال نمایند.

شرایط :

حداکثر سن تا تاریخ تکمیل فرم شماره یک،۲۷ سال

دارا بودن گواهینامه موتورسیکلت

دارا بودن کارت پایان خدمت/معافیت دائم

دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم

دارا بودن موتورسیکلت شخصی

سکونت در شهر اصفهان

مدارک لازم :

تکمیل دقیق و کامل فرم شماره یک

تصویر تمام صفحات شناسنامه به صورت خوانا

تصویر کارت ملی (دو رو خوانا)

تصویر کارت پایان خدمت/معافت (دو رو خوانا)

تصویر گواهینامه موتورسیکلت (دو رو خوانا)

تصویر مدرک تحصیلی دیپلم (گواهینامه موقت یا گواهینامه پایان تحصیلات)

یک قطعه عکس رنگی ۳ در ۴

مراحل انجام کار :

پس از بررسی و کنترل مدارک متقاضیان،مشخصات متقاضی در بانک اطلاعاتی استخدامی این اداره ی کل ثبت گردیده تا در صورت صدور مجوز به کار گیری از سوی شرکت پست اقدام گردد.

تذکرات :

به مدارم ناقص و ناخوانا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در صورتی که عضو خانواده ی شهید می باشید،نامه ی بنیاد شهید،به همراه مدارک ارسال شود.

ارسال مدارک و مشخصات متقاضیان در بانک اطلاعات استخدامی این اداره هیچگونه تعهد استخدامی و امثالهم،برای این اداره ی کل نخواهد داشت.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها