استخدام اداره کل تربیت بدنی استان تهران

اداره کل تربیت بدنی استان تهران جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود تعداد ۴ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون،‌مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام می نماید .

به گزارش خبرنگار بازار کار محل جغرافیایی خدمت افراد شهرستان های دماوند ، ری ، ملارد و قرچک بوده و فارغ التحصیلان رشته های مدیریت ( دولتی – بازرگانی ) ، امور مالی ، حسابداری و یکی از رشته های تحصیلی گروه امور تربیت بدنی با داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس می توانند در این آزمون شرکت کنند .

بر اساس این اطلاعیه دارا بودن حداقل معدل ۱۴ اجباری بوده و سن داوطلبان در زمان ثبت نام در مقطع کارشناسی نباید بیشتر از ۳۰ سال و در مقطع کارشناسی ارشد ۳۲ سال باشد .

بر اساس این اطلاعیه انجام خدمت وظیفه زیر پرچم به حداکثر سن داوطلبان اضافه می گردد و عدم اشتغال بصورت رسمی و پیمانی در سایر دستگاه های اجرایی دولتی از دیگر شروط این سازمان جهت استخدام است .

داوطلبان حداکثر تا پایان وقت اداری روز ۸۸/۱۰/۱۷ فرصت دارند تا مدارک خواسته شده در این آزمون را ارسال نمایند و آزمون نیز طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخه ۷ و ۸ بهمن ماه ساعت ۸/۳۰ الی ۱۶ در ساختمان امور اداری سازمان تربیت بدنی استان تهران برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار بازار کار مواد آزمون عمومی شامل ، زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش ، زبان انگلیسی ، دانش عمومی کامپیوتر ، معارف اسلامی ، اطلاعات سیاسی و اجتماعی ، ریاضی و هوش و استعداد ویژه بوده و در آزمون تخصصی نیز از سوالات مرتبط با رشته تحصیلی طراحی می گردد .

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به روزنامه کیهان مورخه پنجشنبه ۳ دی ماه و یا پایگاه اطلاع رسانی www.sporttehran.ir مراجعه نمایند .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. حبيب گفت:

    ارشد فیزیولوزی ورزشی از تبریز هستم جان عزیزانتان به کسی نگویید تربیت بدنی بخواندواقعا این رشته بدی هست

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها