استخدام آموزشیاران متناسب با شرایط آموزش و پروش

به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سهمیه جذب آموزشیاران در دولت تصویب ‌شده که متناسب با شرایط آموزش‌وپرورش استخدام می‌شوند.
وی تصریح کرد: تعدادی از آموزشیاران باقی می‌مانند که باید جهت استخدام تا پایان برنامه ششم، بسته به شرایط و نیاز آموزش‌وپرورش به رشته آن‌ها، بتوانند در منطقه‌ای که هستند متناسب با ردیف بودجه که هرسال برای این کار اختصاص داده می‌شود استخدام شوند.
وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: در سیل فروردین‌ماه حدود ۴۰۰ فضای آموزشی در سطح لرستان تخریب شد که از این تعداد ۳۱۰ مدرسه، نیاز به تعمیر داشتند که بازسازی و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید آماده شدند.
حاجی میرزایی اضافه کرد: مدارسی که در جریان سیل غیرقابل استفاده بود و نیاز به بازسازی و احداث مجدد داشتند که ۳۱ مدرسه از این تعداد در سطح استان افتتاح و عملیات اجرایی مابقی مدارس تخریبی آغاز شده است.
وی بیان کرد: با وجود یکسری مشکلات مانند جابجایی محل برخی روستاها با همکاری استانداری و مجموعه عوامل استان با تعیین زمین مناسب، تعیین تکلیف و عملیات احداث مدارس تخریبی، در این مناطق آغاز شده است.
وزیر آموزش‌وپرورش ادامه داد: امید می‌رود تا پایان سال جاری بتوان جشن احداث مدارس تخریبی را در سطح استان لرستان برگزار کرد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها