استخدامی بدون ضوابط و قوانین در شرکت توزیع نیروی برق صورت نگرفته است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگوی اختصاصی با چرام با اشاره به نرخ تعرفه برقی شهرستان چرام بیان کرد:نرخ تعرفه قبوض برقی شهرستان چرام درجه دوم گرمسیری است و برای اینکه درجه دوم شود یا نرخ ارزان تری داشته باشد،در واقع باید تابع پارامترهای هواشناسی همچون دما و رطوبت باشد.

 

داوود راهزادی با بیان اینکه مسئولان استانی و نمایندگی شهرستان های چهارگانه و مردم پیگیری این مشکل هستند،گفت: وزارت نیرو دارای قوانینی است که موارد قانونی آن مصوب بوده و با توجه به اعداد و ارقام هواشناسی و موارد مد نظر وزارت نیرو،منطقه ای از حالت درجه دوم به درجه اول منتقل میشود.

 

وی افزود :البته اکنون تعرفه برقی شهرستان چرام درجه دوم بوده که نسبت به درجه سوم ارزان تر است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی مبنی بر شرایط ورود به شرکت توزیع نیروی برق، بیان کرد:این مورد از طریق آزمون صورت می‌گیرد و تمام نیازمندی شرکتها یا سازمانها از طریق موافقت وزارت و آزمون صورت گرفته و افراد برگزیده جذب می‌شود.

 

راهزادی در ادامه عنوان کرد: اما نیروهای شرکتی که در قالب فعالیت ها و کارهای پیمانکاری انجام می شود تابع شرایط خاصی نیست و با مجوز از وزارت و متناسب با نیروی مورد نیاز و متخصص آزمون برگزار می‌شود و فرد برگزیده نیز وارد شرکت می شود.

 

وی عنوان کرد: ما فعالیت ها و کارها را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم و بخش خصوصی نیروهای واجد شرایط را جذب می کنند.
 

این مسئول ادامه داد:برای رسمی شدن نیروهای شرکتی یا تبدیل وضعیت، باید از ضوابط و قوانین وزارت نیرو پیروی کنند.ّ

 

راهزادی در ادامه تصریح کرد:وزارت نیرو شیوه نامه برای ما ارسال می‌کند که هر زمان به ما ابلاغ شود، عملیات تبدیل وضعیت صورت می‌گیرد اگرچه تاکنون نیز انجام نگرفته است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویر احمد گفت:نیروهای شرکتی که صددرصد خصوصی هستند، برای آنها عملیات تبدیل وضعیت امکان پذیر نیست اما برای افراد با سابقه و باتوجه به ابلاغ وزارت و مطابق با ضوابط و قوانین وزارت،امکان پذیر است.

 

وی در پاسخ به سوال آیا فعالیت غیر قانونی صورت می گیرد یا خیر،عنوان کرد:هیچ عملی بدون ضوابط و قوانین انجام نخواهیم داد.

دانا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها