استخدامی بدون آزمون نداریم/ تبدیل وضعیت ۴۳۰ نفر از شاغلان ادارات لرستان

معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه استخدامی بدون آزمون در استان نخواهیم داشت، گفت: ۴۳۰ نفر از شاغلان ادارات استان بر اساس طرح انتقال کارمندان استانها به شهرستانها با تبدیل وضعیت به شهرستانهای لرستان انتقال داده می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد معین ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و برنامه پنجم توسعه هیچگونه استخدامی بدون آزمون صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه همه استخدامهای لرستان نیز با برگزاری آزمون و تایید و نظارت معاونت توسعه سرمایه انسانی ریاست جمهوری برگزار می شود، یادآور شد: در سال گذشته مجوز استخدام ۹۹۹ نفر را به لرستان دادند که متاسفانه به دلیل تغییراتی که در معاونت توسعه سرمایه انسانی رخ داد تا کنون آزمون این استخدامی برگزار نشده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم که تا قبل از پایان سالجاری این آزمون را برگزار کنیم، افزود: البته شرایط سیاسی کشور نیز در برگزاری این آزمون تا پایان سالجاری موثر خواهد بود.

معین در ادامه با اشاره به طرح انتقال کارمندان دولت از تهران به استانها و از استانها به شهرستانها گفت: در راستای اجرای این طرح ۴۳۰ نفر از کارمندان دستگاه های اجرایی استان با تبدیل وضعیت به شهرستانهای لرستان منتقل می شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها