استخدامی های جدید شهرداری خرم آباد به زودی آغاز به کار می کنند

شهردار خرم آباد با اشاره به روند جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شهرداری، گفت: استخدامیهای جدید شهرداری خرم آباد به زودی آغاز به کار می کنند.

هرمز نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر به آزمون استخدامی شهرداری خرم آباد اشاره کرد و گفت: پذیرفته شدگان در این آزمون که حدود ۱۰۳ نفر هستند به زودی در شهرداری خرم آباد آغاز به کار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سازمان شهرداریهای کشور قرار است اعتباری را برای رفع مشکلات مالی شهرداری خرم آباد پرداخت کند، تصریح کرد: با پرداخت این کمک مالی و تعدیل برخی نیروها به زودی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شهرداری خرم آباد در این نهاد مشغول به کار خواهند شد.

شهردار خرم آباد با تاکید بر اینکه این افراد مستخدم شهرداری هستند، بدون اشاره به تاریخ دقیق آغاز به کار استخدامیهای جدید ادامه داد: همچنین در این راستا تعدادی از نیروهای شهرداری خرم آباد در قالب مشاغل سخت و زیان آور بازنشسته خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به کمبود نیروی خدماتی در شهرداری خرم آباد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این نهاد با کمبود ۳۰۰ نیروی خدماتی مواجه است.

شهردار خرم آباد با تاکید بر اینکه برای جذب این تعداد نیروی خدماتی نیز با کمبود درآمد مواجه هستیم افزود: در این راستا شهرداری خرم آباد مجبور است برای رفع این کمبود این افراد را به صورت حجمی و یا از طریق شرکتهای خصوصی جذب کند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

 

آخرین اخبار استخدامی شهرداری ها

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها