جذب پلیس افتخاری در سال ۹۶

 

خبر ۲۳ مهر ۹۶ – استخدام پلیس افتخاری راهنمایی و رانندگی در استان تهران

خبرگزاری مهر : مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور اعلام کرد: پلیس راهور تهران بزرگ از بین برادران داوطلب، پلیس افتخاری جذب می‌کند.
به گزارش خبرنگار مهر، این طرح با هدف کمک به پلیس راهور در توسعه و تحکیم نظم و امنیت اجتماعی و کنترل و هدایت وسایل نقلیه و نظام‌بخشی به عبور عابرین پیاده و… با رویکرد تأمین نظم و امنیت اجتماعی در قالب پلیس افتخاری و جلب مشارکت مردمی در حوزه پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
از جمله شرایط عمومی عضویت در پلیس افتخاری داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سوءپیشینه کیفری و داشتن سلامت جسمی و روانی است. همچنین درباره شرایط اختصاصی عضویت در پلیس افتخاری می‌توان به داشتن سن حداقل ۱۸ و حداکثر ۶۵ سال و سکونت در تهران کرد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و اطلاع از شرایط جذب به پلیس راهنمایی و رانندگی مناطق ۲۲گانه مراجعه کنند. همچنین می‌توان برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن ۶۳۹۵۱۴۷۷ تماس گرفت یا به دفتر جذب و گزینش پلیس راهور تهران بزرگ واقع در خیابان رودکی، نرسیده به خیابان آزادی جنب ستاد مرکزی پلیس راهور تهران بزرگ مراجعه کرد


 

چگونه پلیس افتخاری شویم؟

خبرگزاری مهر : پلیس افتخاری برای تحکیم و توسعه نظم و امنیت اجتماعی به وجود آمده است و براساس آئین نامه مربوطه، کلیه آحاد جامعه با هر مسئولیت و شغلی می توانند پلیس افتخاری باشند.


به گزارش خبرنگار مهر ، به موجب تبصره ۳ ماده ۲۳ قانون استخدامی ناجا، به نیروی انتظامی اجازه داده شده است تا از مشارکت های مردمی در قالب پلیس افتخاری به منظور تحکیم و توسعه نظم و امنیت اجتماعی بهره گیری کند که براساس آئین نامه مربوطه، کلیه آحاد جامعه با هر مسئولیت و شغلی (اعم از وزیر یا وکیل، مدیر، دانشجو، دانش آموز، کارگر، کارمند و…) می توانند پلیس افتخاری باشند.

علاقه مندان به همکاری و مشارکت در این امر ملی و خداپسندانه می توانند با در دست داشتن اوراق و مدارک هویتی شامل چهار قطعه عکس، تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی (حداقل سیکل)، سابقه عضویت در بسیج و تصویر سوابق ایثارگری و جانبازی اقدام کنند.

افراد داوطلب در تهران به ساختمان مرکزی پلیس افتخاری مستقر در خیابان مطهری – نبش کوه نور و یا کلانتری محل مراجعه کنند و در استان ها و شهرستان ها هم افراد علاقه مند به معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی محل سکونت خود مراجعه کنند.

افراد مراجعه کننده پس از تشکیل پرونده و کسب موفقیت در مراحل مختلف جذب و احراز شرایط عمومی و تخصصی به عضویت پلیس افتخاری درآمده و از امتیازات و نظام حمایتی پیش بینی شده برخوردار می شوند.

خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، بسیجیان، بازنشستگان نیروهای مسلح، فرزندان کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح، اعضای پیشکسوتان جهاد و شهادت سازمان بسیج و شاغلان دستگاه های کشوری و لشکری در اولویت جذب قرار دارند ضمن این که اعضای افتخاری پلیس براساس نیاز به همراه سایر کارکنان کادر در حوزه های ماموریتی ناجا و در مقاطع زمانی خاص به صورت پاره وقت به کارگیری می شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها