استاندار خوزستان:انگیزه برای ماندگاری کارمندان در خوزستان فراهم شود

استاندار خوزستان گفت: انگیزه برای ماندگاری کارمندان در استان خوزستان باید افزایش یابد.

سید جعفر حجازی” در جلسه ای که با حضور معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی طی سفر خود به استان خوزستان در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد اظهار داشت : دو طرح پرداختی بدی آب و هوا و حق مرزی که قرار بود به کارمندان استان خوزستان و چند استان مرزی دیگر پرداخت شود متوقف شد و مسئولان استانی در تلاش هستند تا این طرح ها دوباره در استان فعال شوند.

وی گفت: برای ماندگاری کارمندان در استان خوزستان باید شرایط به گونه ای فراهم شود تا از خروج کارمندان به دلیل شرایط  خاص آب و هوایی جلوگیری شود.

عالی ترین مقام دولت در استان خوزستان همچنین با اشاره به اینکه پست های اداری زیادی در سطح استان خوزستان خالی است و نیاز به نیرو دارند افزود: در حدود ۱۲ هزار و ۶۰۰ پست در استان خوزستان نیاز به نیرو دارند و باید برای پر کردن این پست ها استخدام نیرو انجام شود.

حجازی بیان داشت : آزمون استخدامی برای سه هزارنفردر استان خوزستان برگزار شد اما هنوز مجوز اشتغال این تعداد افراد برای آغاز فعالیت آن ها صادر نشده است.

وی گفت: به عنوان مثال استان خوزستان و هر مزگان ۸۰ درصد درآمد گمرکی در سطح کشور را دارند این در حالی است که تعداد نیرو در این بخش در استان از سه درصد نیروی خراسان رضوی کمتر است.

در ادامه جلسه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان اظهار داشت : در حال حاضر در استان خوزستان ۸۳۰ هزار کارگر مشغول کار هستند که وظیفه اداره کار و رفاه اجتماعی صیانت از این قشر است.

” سید خلف موسوی” گفت: تا کنون به ۱۴ هزار نفر در استان خوزستان وام اشتغال خانگی با اعتبار ۶۰۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها