از Gravatar چه می دانید؟ (اطلاعات عمومی)

اگر دقت کرده باشید، در قسمت نظرخواهی وبلاگها و وبسایتها در کنار نظرات افراد قسمتی وجود داد که تصویر مشخصی از نویسنده نظر قرارداده می شود، مثلاً برای مدیریت سایت استخدام در نوشتن نظرات در این سایت و وبسایتهای دیگر این تصویر در نظر گرفته شده است، و دوستان دیگر نیز بنا به تمایل خود می توانند هرنوع تصویری برای خود انتخاب نمایند تا در وبلاگ و وبسایتی که نظر می دهند تصویر انتخابی نیز در کنار نظر قرار بگیرد، بنا به درخواست برخی دوستان که در مورد نحوه قرار دادن اینگونه تصاویر در کنار نظرات پرسیده بودند، راهنمای چگونگی ایجاد یک گراواتار که در سایت farsigeek به صورت خیلی ساده و روان توضیح داده شده بود را برایتان انتخاب کرده ایم، تا در صورتی که خواستید بعد از این تصویر انتخابی تان هم به صورت اتوماتیک بعد از انتشار هر نظر در کنار نظرتان قرار گیرد. 

 

Logo_Gravatar

معمولا اکثر کاربران وب با کلمه آواتار یا همان Avatar آشنا هستند. همان تصویری که برای پروفایل خود قرار می دهند تا خود را در دنیای مجازی اینگونه بشناسانند. همانگونه که می دانید اضافه کردن آواتار در سایت های مختلف کمی که نه خیلی خسته کنند است و شما باید با هر بار ثبت نام در یک سایت تصویر آواتار خود را نیز اضافه کنید. اما امروز ما سایت گراواتار را به شما پیشنهاد می دهیم تا بتوانید از شر این مشکل بزرگ خلاص شوید.

 

 

نام این سایت یا همان Gravatar از ترکیب کلمات Globally Recognized Avatar به وجود آمده است که به معنای آواتار شناخته شده جهانی است و همانگونه که از نامش برمی‌آید برای فراهم کردن یک آواتار در سراسر وبگاه ‌هایی است که شما در آن ها فعالیت داشته‌اید است. این سرویس ابتدا توسط تام پرستون طراحی شد و در ۱۱ زوئن ۲۰۰۷ دارای ۳۲۰۰۰ کاربر بود. در ۱۸ اکتبر ۲۰۰۷ این سایت توسط Automattic که وردپرس هم متعلق به این شرکت است خریداری شد. طبق آخرین آمار ها در سال ۲۰۱۰ این سایت دارای ۲۰ میلیار تصویر آواتار بوده است که نشان از رشد فزاینده این سرویس دارد.

برای شروع استفاده از این سرویس کافی است به سایت گراواتار بروید. و در صفحه اصلی بر روی Get your Gravatar today کلیک کنید و یا در بالای صفحه موشواره خود را بر روی (وارد شوید/ نام نویسی) قرار دهید تا منوی کشویی برای شما به نمایش درآید و سپس بر روی نام نویسی کلیک کنید.

Gravatar-01

در صفحه نمایش داده شده در کادر وسط صفحه رایانامه (ایمیل/ البته فرهنگستان جدیدن نام رایانامه ای که قبلا گذاشته بود به رایانشانی تغییر داده. اگر یادتان باشد با هلیکوپتر هم همین کار رو کردن اول شد چرخ بال بعد شد بال گرد! تعادل شخصیتی ندارند که! Winking smile) خود را وارد کنید و بر روی Signup کلیک کنید. ایمیل فعال سازی و تنظیم پسورد برای شما ارسال خواهد شد.

Gravatar-02

حال به رایانامه خود بروید و رایانامه ای که تحت عنوان ” Welcome to Gravatar ” برای شما ارسال شده است را باز کنید. اکنون بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

Gravatar-03

در این صفحه نام کاربری و کلمه عبوری برا حساب خود انتخاب کنید.

Gravatar-04

حال شما دارای یک حساب گراواتار هستید. می توانید از قسمت My Account به مدیریت حساب کاربری خود بپردازید. توجه داشته باشید که می توانید به یک حساب Gravatar چندین رایانامه را متصل کنید که در صورت استفاده از هر یک از آن ها تصویر آواتار شما برای آن ها نیز به نمایش گذاشته شود.

Gravatar-05

برای اضافه کردن تصویر خود به گراواتار و نمایش آن در سایت ها و وبلاگ هایی که نظر می دهید می توانید به قسمت افزودن تصویر و یا Add an Image بروید و متناسب با مکان قرار گرفتن تصویر و یا چگونگی انتخاب آن از صفحه زیر منبع خود را انتخاب کنید.

Gravatar-06

پس از انتخاب تصویر بر روی بعدی یا Next کلیک کنید. حال تصویر خود را ببرید و تایید بر روی بریدن و پایان  (Crop and Finish) کلیک کنید.

Gravatar-07

در آخرین قدم از شما درباره محتوای عکس آپلود شده سوال می پرسد که گزینه ها ب شکل زیر است:

Rated G یک گراواتارِ رتبه‌ی G برای نمایش در کلیه‌ی وب‌گاه‌ها با هر نوع مخاطبی مناسب است.

Rated PG گراواتارهای رتبه‌ی PG می‌توانند شامل اشارات بی‌ادبانه، افراد با لباس‌های تحریک کننده، واژه‌های ناسزای کم‌اهمیت یا خشونت ملایم باشند.

Rated R گراواتارهای رتبه‌ی R می‌توانند شامل مواردی چون بی‌حرمتی‌های زننده به مقدسات، خشونت شدید، برهنگی یا استفاده از مواد اعتیاد آور باشند.

Rated X گراواتارهای مرتبه‌ی X می‌توانند تصاویر به شدت س… یا خشونت‌های آزار دهنده در بر داشته باشند.

Gravatar-08

برای امتحان تصویر گراواتار خود می توانید در قسمت نظر های همین مطلب و دیگر مطالب سایت یک نظر با آدرس ایمیل خود قرار دهیت تا تصویر گراواتار خود را مشاهده کنید همچنین در پایین هر آدرس ایمیل شما در صفحه اصلی حساب کاربری شما لینکی با عنوان Check this gravatar وجود دارد که با کلیک بر روی آن تصویر گراواتار ایمیل خود را می توانید ببینید. برای امتحان آواتار خودم یک نظر در انتهای همین مطلب وارد می کنم!

 

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها