از دولت تقاضا کردیم برای هر استان ۱۰۰ نفر به صورت میانگین مجوز استخدام برای وزارت کشور را بدهد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران مشهدی گفت: تمام تغییرات در حوزه استانداران تا پایان شهریور به اتمام خواهد رسید.

وزیر کشور تاکید کرد: برخی استانداران فعلی بازنشسته شده اند و برخی تقاضای جابه جایی دارند که همه این موارد مورد توجه قرار دارد.

وی در خصوص برنامه ریزی برای کاهش قاچاق کالا در دولت دوازدهم گفت: تا حد امکان جلوی ورود کالای قاچاق را گرفتیم و محموله های وارداتی نیز از گمرک تا انبار رصد می شوند.

وزیر کشور بیان کرد: دولت به موضوع کوله بران نیز ورود جدی یافته و مصوبه های خوبی برای چهار استان در این بخش داشته ایم به صورتی که سهمیه ۵۰۰ هزار تومانی برای هر کوله بر تعیین شده است.

رحمانی فضلی در خصوص جوان گرایی در دولت دوازدهم گفت: باید به تناسب نوع کار تعریف جوان گرایی داشته باشیم و به کمیته انتخاب استانداران گفته شده حداقل ۵ سال میانگین سنی استانداران در دولت دوازدهم کاهش یابد.

وزیر کشور تصریح کرد: البته ما در وزارت کشور نیاز جدی به کادرسازی داریم که در این راستا تلاش شده تا نیروهای مناسبی جذب شوند.

وی گفت : از دولت تقاضا کردیم برای هر استان ۱۰۰ نفر به صورت میانگین مجوز استخدام برای وزارت کشور را بدهد که امیدواریم موافقت شود.

کمک  دولت به توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها

رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص حکم شهرداران گفت: این احکام پس از استعلام از مراجع ذیصلاح از جمله وزارت اطلاعات صادر می شود.

وی با تاکید به اینکه در انتخاب شهرداران نگاه سیاسی نداریم گفت: این دولت، دولت همه مردم است و با عدالت خدمت رسانی می کند و در خصوص خدمات رسانی به شهرداری‌ها همان روند گذشته ادامه خواهد داشت.

وزیر کشور در خصوص حضور بانوان در کابینه دولت دوازدهم نیز گفت: رویکرد دولت در این دوره بهره‌گیری از بانوان در معاونت‌ها است و به استانداران اعلام کرده‌ایم که در بخش‌های گوناگون از بانوان استفاده کنند. متاسفانه از گذشته در خصوص حضور زنان در وزارت خانه ها سرمایه گذاری نشده است.

رحمانی فضلی با اشاره کمک های دولت در حوزه حمل و نقل کلانشهرها گفت: موضوعاتی از جمله نوسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوس رانی و کمک به ساخت خطوط مترو از جمله برنامه های وزارت کشور است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها