اداره کل آزمون و جذب قوه قضائیه در خصوص مصاحبه جذب اختصاصی دانشگاهیان

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۸ آبان ماه سال جاری اداره کل آزمون وجذب که در سایت معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه بارگذاری شده بود، به اطلاع آندسته از داوطلبان حائز شرایط آیین‌نامه نحوه جذب، گزینش و کارآموزی داوطلبان تصدی امر قضاء و استخدام قضات ریاست محترم قوه قضائیه، مصوب ۲۸/۰۲/۱۳۹۲، می‌رساند شروع مصاحبه‌ها از روز شنبه مورخ ۲۷/۱۰/۱۳۹۳ انجام خواهد شد. داوطلبان باید نکات آتی‌الذکر را مدنظرقرار دهند:

·       دعوت از داوطلبان به صورت تلفنی و از طریق شماره تماس‌هایی است که زمان ثبتنام در سامانه جذب اختصاصی، وارد نموده‌اند.

·       داوطلبان در روز مصاحبه باید مدارک زیر را همراه داشته باشند در غیر اینصورتاز انجام مصاحبه ممانعت به عمل خواهد آمد:

۱. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن.

۲. اصل و تصویر کارت ملی.

۳. اصل و تصویر تمام مدارکتحصیلی (کارشناسی و بالاتر برای داوطلبان دانشگاهی / سطح ۲ و بالاتر برای داوطلبانحوزوی).

* برایداوطلبانی که مشغول به تحصیل می­باشند، علاوه بر مدارک مقاطع قبلی، ارائه گواهیاشتغال به تحصیل یا اصل و تصویر کارت دانشجویی نیز الزامی است.

* در صورتی که داوطلب دانشجوی مقطعکارشناسی ارشد می‌باشد و فقط واحد درسی مربوط به پایان‌نامه برای او باقی ماندهاست، باید از آموزش دانشگاه مربوطه، گواهی مبنی بر اینکه نامبرده تمامی واحدهایآموزشی خود را پشت سر نهاده و فقط واحد درسی پایان‌نامه برای او باقی مانده است،اخذ نماید و در روز مصاحبه به دبیر جلسه تحویل دهد.

۴. اصل پروانه وکالت و تصویرصفحه مشخصات آن برای وکلاء دادگستری.

۵. گواهی تأیید ۵ سالسابقه کاری متوالی و مؤثر به عنوان مشاور یا وکیل پایه یکدادگستری از مرجع ذیربط برای وکلاء دادگستری.

۶. اصل گواهی رتبه‌های اولتا دهم آزمون وکالت کانون‌های استانی و رتبه‌های اول تا پنجاهم آزمون سراسری مرکزامور مشاوران و وکلاء قوه قضائیه و آزمون وکالت کانون مرکز، به تأیید مراجع مربوط.

ملاحظات:

۱-   تمامی مدارک فوق باید در برگه­ های سایز A4 تهیه شده باشند.

۲-   در خصوص بند ۵ به اطلاع وکلاء و مشاوران محترم دادگستری می­رساند، شرط دعوت بهمصاحبه، ارائه گواهی با مندرجات مذکور در بند مورد اشاره می­باشد. این دسته ازداوطلبان باید گواهی مربوط را از طریق شماره فکس ۸۸۸۰۹۰۶۶-۰۲۱ به اداره کل آزمون وجذب قضات ارسال نمایند.

شماره تماس روابط عمومی:

داوطلبان می­توانند همه روزه از طریق شمارهتماس‌های زیر از ساعت ۸ الی ۱۴ سؤالات خود را در این خصوص مطرح نمایند:   ۸۸۸۰۹۰۵۹ و ۸۸۸۰۹۰۶۶ – ۰۲۱

محل مصاحبه:

تقاطع خیابان سمیهو خیابان حافظ – روبروی دانشگاه امیرکبیر – ساختمان شماره ۳قوه قضائیه- معاونت منابع انسانی– طبقه نهم.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها