اخذ مجوز استخدام ۱۶۰۰ نفر را در اردبیل دست اقدام داریم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور گفت:‌ اخذ مجوز استخدام و جذب یک هزار و ۶۰۰ نفر را برای استان‌های کشور در دست اقدام داریم که به هیچ عنوان در سطح ستادی وزارت کشور امکان به‌کارگیری این نیروها وجود ندارد.

 جواد ناصریان پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه منطقه سه در اردبیل اظهار داشت:‌ اخذ مجوز استخدام و جذب یک هزار و ۶۰۰ نفر را برای استان‌های کشور در دست اقدام داریم که به هیچ عنوان در سطح ستادی وزارت کشور امکان به کارگیری این نیروها وجود نخواهد داشت.

وی بیان کرد: توانمندسازی و ساماندهی نیروی انسانی و  تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانی از برنامه‌های اولویت‌دار معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور است که در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام خواهد شد تا بتوانیم شاهد بهره‌وری هر چه بیشتر نیروی انسانی باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور با بیان اینکه حق مرزی استان‌های مرزی را پیگیری می‌کنیم، گفت: این استان‌ها و مناطق با توجه به موقعیتی که دارند باید بتوانند با بهره‌مندی از حق مرزی در مسیر عمران و آبادانی حرکت کنند.

ناصریان با تاکید بر مدیریت منابع مالی در استان‌ها تصریح کرد: با این امر می‌توانیم شاهد اجرایی و عملیاتی شدن پروژه‌ها و طرح‌ها در بخش‌های مختلف باشیم که این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

اقبال عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل نیز اظهار کرد: باید برای پرداخت پاداش بازنشستگی راهکاری اندیشیده شود تا قبل از بازنشستگی کارکنان، منابع پرداخت پاداش بازنشستگی و مطالبات پیش بینی و همزمان با صدور حکم بازنشستگی پرداخت شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها