اختصاص ۷۵ هزار فرصت شغلی برای ایثارگران در دولت یازدهم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اقدامات بنیاد برای حل مشکلات معیشتی ایثارگران در دولت تدبیر و امید گفت: ۷۵ هزار فرصت شغلی برای ایثارگران دردولت یازدهم فراهم شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شهیدی در نشست شورای معاونین بنیاد تأمین اشتغال ایثارگران را در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت عنوان کرد و از استفاده بالغ بر ۷۵ هزار ایثارگر از فرصت‌های شغلی و استخدامی در دولت تدبیر و امید خبر داد و افزود: در این مدت ۴۴ هزار و ۵۸۹ نفر از ایثارگران در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استخدام شده‌اند و ۳۰ هزار و ۷۴۸ نفر نیز از تسهیلات برای اجرای طرح‌های خود اشتغالی استفاده کرده‌اند. همچنین در سال ۱۳۹۵ در اجرای قانون و آئین نامه ماده ۷۹ نظام صنفی برای حدود ۱۰ هزار نفر مجوزهایی از مراجع ذیصلاح برای ایجاد اشتغال ایثارگران گرفته شده است.
وی ایثارگران متقاضی شغل در ابتدای سال جاری را حدود ۶۱ هزار نفر عنوان کرد و گفت: تلاش کرده‌ایم با تشکیل صندوق اشتغال و کارآفرینی و اختصاص برنامه‌های مشاوره برای افراد جویای کار، قدم‌های خوبی برای اشتغال ایثارگران برداشته شود.
معاون رییس جمهوری در ادامه با اشاره به اینکه کمک به ازدواج جوانان از برنامه ای اصلی بنیاد برای جامعه ایثارگری است، تصریح کرد: با توجه به مقررات موجود اعطای وام ازدواج به ایثارگران، به میزان دو برابر ضوابط بانکی فراهم و توسط بانک مرکزی به بانک‌های عامل ابلاغ شده و در حال اجرا است.
وی افزود: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون مراتب تائید ایثارگری بیش از ۴۵ هزار ایثارگر و فرزندان آنان، از طریق سامانه الکترونیکی بنیاد و بانک مرکزی انجام شده و از تسهیلات وام ازدواج استفاده نموده اند

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها