اختصاص سهمیه ۳۰۰ اشتغال توسط بنیاد برکت در اسدآباد

فرماندار اسدآباد از اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری برای ایجاد اشتغال توسط بنیاد برکت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایسنا ،منطقه همدان ،مجید درویشی در مراسم افتتاح شرکت تعاونی گل آرای بنفشه روستای چنار سفلی در چهارمین روز از هفته تعاون، اظهار کرد: قرار است ستاد اجرایی حضرت امام تحت عنوان بنیاد برکت در بحث اشتغال به کمک شهرستانها بیاید که شهرستان اسدآباد در استان همدان در این راستا اولین شهرستان در این راستا خواهد بود.
وی گفت: امسال برای شهرستان تعداد ۳۰۰ سهمیه جهت اشتغال زایی بنیاد برکت در نظر گرفته شده که روستای چنار سفلی یکی از جمله روستاها جهت اجرای طرح بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال خواهد بود.
درویشی با بیان اینکه در این طرح بنیاد برکت به مشاغل خانگی توجه دارد و در کنار سرمایه گذار قرار می گیرد و می تواند سرمایه در گردش به آنان پرداخت کند و هم برای سرمایه قابل توسعه برای ایجاد کارخانه و کارهای سنتی ،دامداری و نیز دیگر بخش ها به همکاری مردم بیاید تصریح کرد:با تمام توان از طرح های اشتغال زایی شهرستان حمایت خواهیم کرد چرا که با اشتغال پایدار شرایط حمایتی بهزیستی و کمیته امداد به حداقل رسیده و بیشتر خانواده های تحت پوشش با استقلال اقتصادی از چتر حمایتی دستگاه های حمایتی خارج می شوند.
مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایسنا گفت:در حال حاضر در شهرستان اسدآباد ۸۱ تعاونی در زمینه های کشاورزی ،صنعت ،خدمات ،مصرف ،مسکن و اعتبار دارای فعالیت بوده که ۵ هزار نفر در این تعداد تعاونی عضو هستند.
محمد خدایاری توسعه تعاونی ها در بخش صنعت و کشاورزی شهرستان را ضرورت دانست و افزود: شرکت تعاونی گل آرای بنفشه چنار سفلی در زمینه کشاورزی با اشتغال زایی ۱۰ نفر با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون تومان از محل آورده متقاضی امروز به مناسبت هفته تعاون مورد بهره برداری قرار گرفت که افزایش کمی و کیفی این تعاونی ها در شهرستان ضرورت دارد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها