اخبار و اطلاعیه های سازمان اداری و استخدامی سال ۹۸ (اطلاعیه جدید)

اخبار و اطلاعیه های سازمان اداری و استخدامی

در این صفحه آخرین اخبار و اطلاعیه های سازمان اداری و استخدامی در اسرع وقت منتشر خواهد شد

خبر ۱۰ خرداد ۹۸- تامین منابع مالی جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تامین منابع جهت جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی انجام شده است اما درباره زمانبندی جذب این نیروها، خود دستگاه ها باید تصمیم‌گیری کنند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ خرداد ۹۸ -قول مساعد سازمان اداری و استخدامی برای افزایش حقوق دانشجو معلمان

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس از قول مساعد رئیس سازمان اداری و استخدامی و قائم قائم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس دیوان محاسبات برای افزایش حقوق دانشجو معلمان خبر داد.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۷ اردیبهشت ۹۸ -خبر جدید استخدامی رئیس سازمان استخدامی و اداری کشور

رئیس سازمان استخدامی و اداری کشور گفت: سهم دولت از استخدام های کشور ۱۵ درصد ارزیابی می شود که در قالب بخش عمومی و با همراهی نیروهای مسلح صورت می گیرد.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۶ اسفند ۹۷ – دولت سالانه ۴۵ هزار نیروی جدید استخدام می کند

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: با توجه به اینکه هدف کوچک سازی دولت را مجلس طبق ماده ۲۸ قانون برنامه تکلیف کرده است، متناسب با خروجی ها دولت هر ساله تعدادی نیروی جدید استخدام می کند که بطور معمول بین ۴۰ تا ۴۵ هزار نفر است.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۹ اسفند ۹۷ – ارسال لایحه جامع اداری و استخدامی قوه قضائیه به دولت

معاون حقوقی قوه قضائیه از ارسال لایحه جامع اداری و استخدامی قوه قضائیه به دولت خبر داد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی قوه قضائیه، ذبیح اهل خدائیان معاون حقوقی قوه قضائیه از ارسال لایحه جامع اداری استخدامی قوه قضائیه به دولت خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۲ مرداد ۹۶ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

  • کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۹۶/۵/۳۱ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.
  • کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح اعلام شده در اطلاعیه اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

ه‍ – قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک کنید


خبر ۴ اریبهشت ۹۶ – طبقه‌بندی جدید کارمندان اعلام شد

خبرگزاری فارس : سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور بخشنامه‌ای درباره نحوه تطبیق کارمندان در طبقات ورودی مشاغل، طبقه‌بندی جدید کارمندان را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، این سازمان بخشنامه‌ای درباره نحوه تطبیق کارمندان در طبقات ورودی مشاغل منتشر کرده است.
در این بخشنامه آمده است:
پیرو بخشنامه شماره ۱۱۱۳۷۷۶ مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ این سازمان و بر اساس مصوبه مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی جدول شماره ۵ بخشنامه شماره ۲۰۰/۱۴۵۹۳ مورخ ۱۳۸۸/۰۲/۲۱ موضوع «نحوه تطبیق کارمندان در طبقات ورودی مشاغل» به شرح زیر اصلاح می‌شود:
طبقات جدول شغل          تحصیلات
طبقه دو  دیپلم و پایین‌تر
طبقه چهار  کاردانی(فوق دیپلم)
طبقه پنج  کارشناسی(لیسانس)
طبقه شش  کارشناسی ارشد(فوق لیسانس)
طبقه هفت  دکتری
تاکید می‌نماید با اصلاحات به عمل آمده سقف جدول شماره ۱ بخشنامه یاد شده کاکان طبقه ۱۶ است.
این بخشنامه به امضای علی اکبر اولیا معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور رسیده است.


خبر ۲۴ فروردین ۹۶ – وظایف ۲ سازمان امور اداری استخدامی و برنامه و بودجه تعریف شد

خبرگزاری ایرنا: تهران- ایرنا- بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور درباره نحوه تطبیق کارمندان در طبقات ورودی مشاغل ابلاغ شد.
به گزارش ایرنا از سازمان اداری و استخدامی کشور، این سازمان، با ابلاغ مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، کاهش صورت گرفته در حقوق و مزایای ناشی از اجرای احکام دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال طبقه- تشویقی کارکنان دولت و تفاوت – تطبیق کارکنانی که بعد از سال ۱۳۸۸ استخدام شده اند را جبران کرد.
این بخشنامه به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ و از تاریخ اول فروردین ماه ۹۶قابل اجرا است.
براساس این ابلاغیه، اجرای این بخشنامه منوط به اعمال آراء صادر شده از هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در احکام کارگزینی کارمندان است.
متن کامل این بخشنامه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان اداری و استخدامی کشور به آدرس www.aro.gov.ir قرار گرفته است.


خبر ۱ آبان ۹۵ – وظایف ۲ سازمان امور اداری استخدامی و برنامه و بودجه تعریف شد

خبرگزاری تسنیم : شورای عالی اداری وظایف حوزه امور اداری و استخدامی و برنامه و بودجه را ابلاغ و سازمانهای متولی هریک را تعیین کرد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شورای عالی اداری  در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه خود  وظایف حوزه امور اداری و استخدامی  و برنامه و بودجه را ابلاغ و سازمانهای متولی هریک را تعیین کرد.
ماده یک این ابلاغیه تاکید دارد، وظایف رئیس جمهور در امور اداری استخدامی در قالب سازمان امور اداری استخدامی توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی و همچنین وظایف رئیس جمهور در امور برنامه بودجه توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام خواهد شد.
بر اساس این ابلاغیه، مهمترین وظایف سازمان اداری و استخدامی ایجاد هماهنگی‌های لازم برای اجرای سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی رهبر معظم انقلاب؛ تعیین نقش و ماموریتهای بخشهای مختلف دولتی؛ سیاست گذاری، برنامه‌ریزی نظارت بر بخشهای مختلف دولتی شامل ساختارهای سازمانی، سرمایه انسانی دولت، آمار و برنامه ریزی نیروی انسانی، راهبری توسعه دولت الکترونیک، مدیریت فرایندهای سازمانی اصلاح سیستمها و روشها، مدیریت دانش جبران خدمات و سلامت اداری ارزیابی عملکرد و مدیریت عملکرد و صیانت از حقوق شهروندی و حقوق کارکنان دولت؛ توسعه و ترویج آموزشهای راهبردی در حوزه نظام اداری کشور و تربیت مدیران توسعه گرا؛ برنامه ریزی، هدایت و راهبری ارتقای اثر بخشی و کارایی نظام اداری و مدیریت بهره وری ملی؛  طراحی بهینه سازی و استقرار نظامهای اداری برای تحقق برنامه های توسعه با همکاری سازمان برنامه و بودجه؛ تهیه و تدوین آیین نامه‌ها و دستور العملها میباشد.
اهم وظایف سازمان  برنامه و بودجه نیز به شرح زیر می‌باشد.
راهبری و رصد توسعه کشور، انجام مطالعات و و بررسیهای اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور، تهیه و تنظیم راهبردهای توسعه و برنامه‌های کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت، ارائه پیشنهاد خط مشی و سیاستهای مربوط به بودجه کل کشور به مراجع زیر ربط، تهیه و تنظیم بودجه سنواتی و ارائه ان به مراجه زیر ربط، نظارت مسمتر بر اجرای برنامه‌ها و بودجه و پیشرفت دوره سالانه آنها، ارزیابی عملکرد مدیریت، هماهنگی و راهبری روشها  و برنامه‌های آماری در چارچوب نظام اماری کشور، تهیه نقشه و ارائه اطلاعات مکانی کشور.
همچنین در بخش دیگری از این ابلاغیه آمده است، اعتبارات، تعهدات، امکانات، تاسیسات، املاک و ابنیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورو استانها با توافق روسای سازمان اداری و استخدامی و برنامه بودجه بین دو سازمان تقسیم میشود.
این ابلاغیه درباره پستهای ستادی سازمان منحل شده مدیریت و برنامه ریزی کشور تاکید دارد که پستهای حوزه مرکزی دو سازمان جدید از محل پستهای سازمانی دو سال ۱۳۹۳ دو معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی(سابق) برای سازمان اداری و استخدامی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی (سابق) برای سازمان برنامه و بودجه کشور تامین گردد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها