اخبار و اطلاعیه های استخدام نخبگان در سال ۹۸

آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدام نخبگان

 

۲۹ مهر ۹۸ – ظرفیت نخبگان برای ایجاد اشتغال به کار گرفته می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصمیم داریم تا از ظرفیت نخبگان برای راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها، ایجاد اشتعال و کسب و کار استفاده و مسیر توسعه کشور را هموار کنیم.

مشاهده ادامه خبر کلیک کنید


۲۵ آبان ۹۵ – با استخدام نخبگان در ادارات دولتی، ایده‌ها نابود می‌شود

خبرگزاری ایسنا : رئیس دانشگاه یاسوج گفت: با استخدام نخبگان در دستگاه‌های دولتی مخالفم زیرا استعداد و ایده‌های این افراد بر اثر روزمرگی نابود می‌شود.
به گزارش ایسنا، دکتر محمودرضا رحیمی در نشست مشترک با رئیس و برخی از اعضای بنیاد نخبگان استان افزود: حتی هیات علمی شدن نخبگان در دانشگاهها نیز ممکن است مرگ نخبه بودن و ایده پردازی را به دنبال داشته باشد چرا که دچار روزمره‌گی خواهند شد.
وی نخبگان را سرمایه‌های یک جامعه دانست و بیان کرد: افراد نخبه باید در مدیریت‌های غیردولتی به تولید فناوری بپردازند.
رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه سوال اصلی در حوزه پژوهش این است که راه ورود به دانشگاههای نسل سه و چهار چیست، خاطرنشان کرد: استعدادیابی، پرورش این استعدادها و تلاش برای رسیدن به اهداف برنامه‌های بلندمدت می‌تواند تسهیل کننده این راه باشد.
رحیمی راه‌اندازی پارک علم و فناوری استان را گامی برای تحقق بخشیدن به ایده‌های نخبگان عنوان و تصریح کرد: با ایمان و اعتقاد به نیروهای بومی قطعا این پارک از بهترین پارکهای علم و فناوری کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: انتظار از نخبگان این است که چراغی در مسیر علم و فناوری باشند.
رئیس دانشگاه یاسوج خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان استان شد و عنوان کرد: تلاش دانشگاه یاسوج مهیا کردن زیرساختهاست تا دانشجویان و نخبگان در حوزه پژوهش دچار مانع نشوند.
رحیمی افزود: با هماهنگی معاونت پژوهشی دانشگاه افراد نخبه که از سوی بنیاد نخبگان معرفی شوند در مرکز رشد و فناوری دانشگاه حمایت ویژه خواهند شد.
دکتر یوسف نیکروز، رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست، جوانان نخبه را سرمایه‌های استان و کشور دانست و خواستار استفاده از پتانسیل این افراد شد.
وی افزود: در هر جامعه‌ای که نخبگان و افراد مستعد مورد توجه قرار گیرند باعث پیشرفت آن جامعه می‌شوند.
نیکروز از اعطای جوایز تحصیلی به نخبگان خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته ۱۵ جایزه تحصیلی به استان تعلق گرفت.
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رتبه بنیاد نخبگان استان در کشور در سال گذشته ۲۸ بود که امسال به رتبه پنج ارتقا پیدا کرد

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. b t گفت:

    با سلام
    به آقای رییس بگویید: وقتی نخبه بیکار است و در امور روزمره خود مانده است، دچار روزمرگی نمی شود؟ وقتی نخبه در تامین حتی حیاتی ترین امور خانواده اش مشکل دارد، دچار روزمرگی نمی شود؟ اما اگر استخدام یا هیات علمی شود دچار روزمرگی می شود؟!!!
    نخبه که جادوگر نیست که با چشم بندی علم و صنعت بیافریند، برای اجرای هر پروژه ممکن است چندین سال طول بکشد. در این چند سال، نخبه از کجا تامین شود اگر حتی استخدام هم نباشد؟
    این سخنان فقط یک ترفند برای دست رد زدن به استخدام نخبگان است. وگرنه در کشورهای پیشرفته نخبگان در راس امور قرار دارند.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها