اخبار حقوق بازنشستگان در سال ۹۸ (کلیه اخبار)

اخبار حقوق بازنشستگان

 

خبر ۳۰دی ۹۸ – حقوق دی ماه بازنشستگان کشوری امشب واریز می شود

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز حقوق دیماه بازنشستگان و موظفین این صندوق تا ساعت ۲۴ امشب (یکشنبه ۲۹ دیماه ۹۸) خبر داد.

مشاهده لینک کامل خبر


خبر ۲۱ آذر ۹۸ – بهانه‌ای برای اجرانکردن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد

یک عضو هیات رئیسه کمیسسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام خبری مبنی بر اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه سال ۹۹ از سوی نوبخت تاکید کرد: امیدوارم امسال و با افزایش اعتبار همسان سازی شاهد اجرای این قانون باشیم.

مشاهده لینک کامل خبر


  خبر ۱۹ آبان ۹۸ – همسان سازی حقوق عمده گلایه بازنشستگان

یکسان سازی حقوق عمده گلایه بازنشستگان/ صندوق به سمت درآمدزایی هدایت می شودعلی روحی مدیر روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با اشاره به نحوه خدمت رسانی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به افراد تحت پوشش خود، گفت: با توجه به ایجاد مجهز‌ترین مرکز خدمات رفاهی برای خدمت رسانی به بازنشسته همه نیاز‌های افراد مذکور به عنوان ارباب رجوع در مرکز خدمات رفاهی انجام می‌شود.

مشاهده لینک کامل خبر

 


۲۸ فروردین ۹۶ – میزان حقوق بازنشستگان و قهرمانان را افزایش خواهیم داد

خبرگزاری ایسنا: وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد در سال جاری میزان حقوق بازنشستگان و قهرمانان را افزایش خواهیم داد.
به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در سخنرانی در نشست تخصصی تبیین راهبرد ورزش بانوان در برنامه ششم توسعه کشور با رویکرد “تولید و اشتغال” که صبح امروز (دوشنبه) در هتل المپیک تهران در حال‌ برگزاری است، بیان‌ کرد: میزان حقوق بازنشستگان و قهرمانان در سال جاری را افزایش خواهیم داد.


 

۲۶ فروردین ۹۶ – مصوبه افزایش ۱۰درصدی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد

 

خبرگزاری مهر : افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، امروز شنبه ۲۶ فروردین ۹۶ از سوی معاون اول رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزارت دفاع، پیشتیبانی نیروهای مسلح ابلاغ شد.
متن این مصوبه به شرح زیر است :
سازمان برنامه و بودجه کشور- سازمان اداری و استخدامی کشور
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی- وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
هیئت وزیران در جلسه ۱۳۹۶/۱/۲۰ به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری – مصوب ۱۳۸۶- و بند (هـ) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشو تصویب کرد؛

۱- حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۶، ۱۰ درصد نسبت به سال ۱۳۹۵ افزایش می یابد.
تبصره: حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های وابسته به دستگاه های اجرایی به میزان ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال و حداکثر حقوق آنان نیز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین می شود. اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی و قضات و وزارت اطلاعات و دیوان محاسبات کشور و کارمندان سیاسی و کارمندان شاغل در پست های سیاسی وزارت امور خارجه از شمول حداکثر این بند مستثنی می باشند.

۲- در اجرای بند (هـ) تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور، همسان سازی حقوق بازنشستگان، موظفین و مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح پس از اعمال درصد افزایش حقوق سال ۱۳۹۶ نسبت به حقوق سال ۱۳۹۵، با افزایش امتیازات گروه های شغلی جداول مواد (۱۰۹) و (۱۱۰) قانون مدیریت خدمات کشوری در سقف اعتبار ردیف (۱۲۰-۵۵۰۰۰۰) حقوق شماره (۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور (۲۲ هزار میلیارد) ریال برای صندوق بازنشستگی کشوری و (۱۲ هزار میلیارد) ریال برای سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و بنابر مقررات مواد مذکور با ضریب یکهزار و ۶۹۵ ریال اعمال می گردد.
تبصره ۱- جداول افزایش امتیازات به نحوی که درصد افزایش امتیازات گروه های شغلی پائین تر بیشتر باشد، توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور حداکثر ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه ابلاغ خواهد شد.
تبصره ۲- برای موارد خارج از قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و قانون مدیریت خدمات کشوری و تطبیق گروه شغلی آنها با رعایت طرح طبقه بندی مشاغل مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری عمل خواهد شد.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها