اجرای ۶۸۰ طرح اشتغال مددجویان در بابل

مدیر کمیته امداد شهرستان بابل گفت: ۶۸۲ طرح اشتغال در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، صنفی و صنایع دستی این نهاد برای خانوارهای زیر پوشش و نیازمند اجرا شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل ، حسین سلیمانیان امشب در نشست خبری به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، ضمن تبریک سالگرد تاسیس کمیته امداد امام اظهار داشت: به مناسبت سالگرد تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری هر ساله ۱۴ اسفند در آستانه سال نو با همکاری نیروی مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و صدا و سیما جشن نیکوکاری در راستای یاری رساندن به اقشار نیازمند برای همنوایی و دلجویی خانواده‌ها برگزار می‌شود.
وی از به صدا در آمدن زنگ احسان و نیکوکاری در تمامی مدارس شهرستان بابل خبر داد و گفت: با همکاری شورای خیران و حامیان اکرام کمیته امداد شهرستان بابل مراسم جشن گلریزان و جشنواره نیکوکاری با حضور خیران بابل و مردم برگزار می‌شود.
این مسئول از افتتاح دومین شبکه نیکوکاری محله شهرستان بابل در مسجد سیدالشهداء حمزه‌کلا خبر داد و گفت: این هسته مردم نهاد به تعداد چهار هسته بوده که نخستین هسته در مهدیه امیرکلا و دومی در مسجد سیدالشهداء حمزه‌کلا در ۱۷ اسفند سال جاری افتتاح می‌شود که دو هسته دیگر در دست اجراء است.
مدیر کمیته امداد شهرستان بابل افزود: در کمیته امداد بابل ۸ هزار و ۱۶۶ خانوار شامل ۱۵ هزار و ۸۶ نفر زیر پوشش قرار دارند که پرداخت مستمری ماهانه بیش از ۳۵ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال است.
وی اظهار داشت: در طرح شهید رجایی که برای سالمندان بالای ۶۰ سال نیازمند روستایی است نیز حدود ۳ هزار و ۷۴۷ خانوار با ۶ هزار و ۱۷۳ نفر را زیر پوشش دارد.
سلیمانیان خاطرنشان کرد: ۷۷ هزار صندوق در سطح شهرستان بابل وجود دارد که ماهیانه میانگین ۱۳۰ میلیون تومان جمع‌آوری می‌شود، این در حالی است که هزینه ماهانه مستمری بگیران بالغ بر ۳۵۸ میلیون تومان است.
این مسئول افزود: در بخش عمران نیز تعداد ۸۰۸ انشعاب برق، آب، گاز، تعمیر بازسازی مسکن، ایجاد سرویس بهداشتی، حصارکشی و آشپزخانه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۶۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال برای مددجویان اجرا شده است.
سلیمانیان با اشاره به اینکه ی:‌هزار و ۴۳۶ دانش‌آموز و ۳۵۶ دانشجو از خدمات امداد استفاده می‌کنند، گفت: یک میلیارد و ۶۵۱ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال بابت کمک هزینه دانش‌آموزی و دانشجویی توسط این نهاد پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان بابل بیان داشت: ۱۷۷ نوعروس بیش از ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال از کمک‌های هزینه ازدواج این نهاد بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به میزان جمع‌آوری زکات خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۸ میلیارد و ۶۱۴ میلیون و ۷۸۴ هزار ریال زکات در سطح منطقه جمع‌آوری شده است که برای نوسازی و بهسازی مساجد و کمک هزینه معیشت محرومان هزینه شده است.
این مسئول به بخش خودکفایی، اشتغال و وام کارگشایی اشاره و بیان داشت: ۶۸۲ طرح اشتغال در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، صنفی و صنایع دستی این نهاد برای خانوارهای زیر پوشش و نیازمند اجرا شده است که ۵۰ میلیارد و ۴۷۷ میلیون و ۹۶۳ هزار ریال به صورت وام پرداخت شده است و یک‌هزار و ۴۷ نفر از وام قرض‌الحسنه این نهاد به میزان ۸ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال بهره‌مند شدند.
مدیر کمیته امداد شهرستان بابل اظهار داشت: در بخش اکرام و ایتام نیز کمیته امداد شهرستان بابل ۹۳۴ یتیم را زیر پوشش دارد و ۳ هزار و ۵۳۵ حامی مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۴ میلیون و ۶۴۳ هزار ریال برای حمایت از ایتام پرداخت کرده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها