اجازه استخدام ۶۰۰ نفر از نیروهای پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی صادر شد

نائب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بر اساس جلسه‌ای که در وزارت کشور داشتیم اجازه استخدام ۶۰۰ نفر از از نیروهای پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی صادر شد.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جذب نیروهای جدید در آموزش‌وپرورش استان گیلان اظهار کرد: نیروهای پیش‌دبستانی، خرید خدماتی و نهضت سوادآموزی از مدت‌ها قبل نسبت به تعیین تکلیف خود معترض بوده و در این خصوص چندین جلسه برگزار شده بود.

وی با بیان اینکه در آموزش‌وپرورش استان گیلان از نیروهای پیش‌دبستانی، خرید خدمات و نهضت سوادآموزی در مجموع باید یک‌هزار و ۶۰۰ نفر تعیین تکلیف می‌شدند، تصریح کرد: بر اساس جلسه‌ای که در وزارت کشور داشتیم اجازه استخدام ۶۰۰ نفر از این نیروها صادر شد.

نائب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه برای جذب این تعداد نیرو در آموزش‌وپرورش استان گیلان از گزینش‌های داخلی استفاده شده است، خاطرنشان کرد: آغاز به کار این تعداد نیروی جذب شده از سال تحصیلی امسال به‌صورت حق‌التدریسی است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تعداد نیروی جذب شده قرار است در بخش‌های مختلف نظیر پرورشی، آموزش ابتدایی، مشاوره و بهداشت به کار گرفته شوند، بیان کرد: ۱۵۰ نفر از این نیروها به‌عنوان مربیان بهداشت در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها