اتهامی که به فردوسی پور نمی چسبد

عادل فردوسی پور، مجری و تهیه کننده برنامه نود، دوشنبه شب در واکنش به مصاحبه بسیار تند محمدرضا ساکت که وی را متهم به دلالی بین دو باشگاه کرده بود، با بازخوانی حرف‌های او، از مدیرعامل سپاهان خواست برای روشن شدن افکار عمومی حتما موارد اتهامی مطروحه را رسانه ای کند.

به گزارش ۳ نسل به نقل از تابناک ؛ انصافا از مدیر عامل باتجربه ای مانند ساکت بعید بود اتهام دلالی را به عادل فردوسی پور نسبت دهد..

فراموش نکنیم عادل فردوسی‌پور به عنوان ستاره سال رادیو و تلویزیون در سال ۸۹ شناخته شد. او به همراه رضا کیانیان و داوود میرباقری، بیشترین امتیازات این نظرخواهی را کسب کردند…

به هر حال فردوسی‌پور که برافروخته به نظر می‌رسید دراین باره گفت: در این چند سال اتهامات مختلفی به نود زده شده و ما سعی کرده ایم واکنشی در این قبال نداشته باشیم اما این دفعه آقای ساکت حرفهایی زده‌اند که در آن تهمت، مطالب کذب و هر چیزی که قابل شکایت باشد وجود دارد. ما و سازمان صدا و سیما حق خود می دانیم که پیگیری های قانونی خودمان را انجام بدهیم .

فردوسی‌پور با اشاره به اینکه موارد مطروحه کاملا خلاف واقع است، خطاب به ساکت گفت:«یه چیزی بگویید که به ما بچسبد.» باشگاه سپاهان از اوایل فصل تازه لیگ برتر، مدام با عادل فردوسی‌پور در کشمکش بوده و به نظر می‌رسد اختلافات طرفین اکنون به اوج رسیده است. جالب است که علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال نیز در گفت‌و‌گویی با یکی از خبرگزاری‌ها ، فردوسی‌پور را متهم به رنگی بودن و دفاع یک‌جانبه از پرسپولیس کرد. او معتقد است بخش پیام کوتاه این برنامه با شکل و شیوه‌ای خاص و هدایت‌شده به سود پرسپولیس عمل می‌کند!

عادل فردوسی‎پور برخلاف برخی مجریان بیشتر زمان برنامه‎اش را به تعریف و تمجید اختصاص نمی‎دهد. کمتر صحبت می‎کند و این اجازه را می‎دهد که میهمانان حرف بزنند. این‎گونه بود که نود زودتر از حد تصور، به جایگاه قابل‎ قبولی رسید. قرار دادن افراد رودرروی یکدیگر فردوسی‎پور با سرلوحه قرار دادن این موضوع که باید رک و صریح سخن بگوید، برنامه‎اش را پیش برد. او با دعوت از بازیکنان، مربیان و مدیران، آن‎‎‎ها را به حرف می‎کشید. یکی از اصول کاری عادل این بود که میهمانان را رودرروی یکدیگر قرار دهد.

عادل فردوسی‌پور هم مثل هر انسان دیگری می‌تواند اشتباه کند و بری از خطا و گناه نیست. او و برنامه‌اش، ادعایی بیشتر از این هم ندارند. بی‌گمان اتفاقی هم که بین او و رییس کمیته انضباطی ، قلعه نوعی و…رخ داده و غیرمنصفانه و ناعادلانه جنبه رسانه‌ای پیدا کرده نیز در زمره اشتباهات عادل دسته‌بندی می‌شود.

سوال اساسی در این میان اما، آن است که آیا آنچه این روزها در برخی محافل فوتبالی می‌گذرد، تاوان به اندازه و متناسبی است برای خطای کوچک و پیش‌پا افتاده مجری نود؟ آیا آنها که از این فرصت برای تاختن و بیشتر تاختن بر عادل سود می‌برند، رعایت انصاف را می‌کنند و آیا خدمات او را به یاد دارند؟ طبیعی است که فردوسی‌پور به خاطر زبان تند و تیزش و ماهیت انتقادی برنامه‌اش، اما در قیل و قال این روزها، این ادب و اخلاق است که به قربانگاه می‌رود و سرافکنده از جفاکاری عده‌ای فرصت‌طلب، در خون خودش می‌غلتد…
به نقل از سایت ۳nasl.com

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها