ابلاغ افزایش حقوق کارکنان قرارداد معین بهزیستی از ۲۳ بهمن

رئیس سازمان بهزیستی گفت: رویکرد مهم سازمان بهزیستی در دولت تدبیر و امید کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی‌بندپی در مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان ایلام با تاکید بر اینکه رویکرد مهم سازمان بهزیستی در دولت تدبیر و امید کاهش آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: این سازمان در دولت یازدهم چند راهبرد مهم و اصلی را در دستور کار قرار داده که مهمترین آن تلاش برای پیشگیری از شیوع آسیب‌های اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد و غیره و همچنین معلولیت‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مقرون به صرفه بوده و از تحمل هزینه‌های زیاد در این عرصه پیشگیری خواهد کرد، افزود: از مهمترین اقدام‌های این سازمان در این زمینه را غربالگری شنوایی ۸۰ درصد نوزادان، پوشش ۸۲ درصد کودکان بالای پنج سال در طرح پیشگیری از تنبلی چشم می‌توان عنوان کرد که علاوه بر این در قانون ششم توسعه اجباری شدن غربالگری ژنتیک نیز در دستور کار قرار گرفته و ایلام نیز یکی از استان‌ها مورد نظر برای اجرای این طرح است.

محسنی بند پی ارتقاء بخشی به کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف را از دیگر راهبردهای این سازمان در شش سال اخیر اعلام و عنوان کرد: وجود ۲۲ هزار نیروی متخصص و ماهر در این سازمان موجب شده خدمات بهزیستی بصورت تخصصی به عموم مردم و جامعه هدف ارائه شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور به مشارکت این سازمان با سازمان‌های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: با تعامل بهزیستی با این مراکز روند کیفیت رسانی خدمات بهزیستی روز به روز در حال افزایش است و امروز اقدام‌های تخصصی این سازمان با بسیاری از سازمان‌های علمی دنیا برابری می‌کند.

وی بهزیستی را مولود انقلاب دانست و گفت: یکی از اهداف تشکیل انقلاب برقراری عدالت است و این سازمان برای پرکردن خلا نابرابری برای افرادیکه در مسیر زندگی داشته با ایجاد توانمندسازی و حمایت‌های روانی و اجتماعی در حال یاری رساندن به آنهاست.

وی همچنین از ابلاغ دستورالعمل افزایش حقوق کارکنان قرارداد معین این سازمان به استان های کشور از ۲۳ بهمن ماه جاری خبر داد.

یادآور می‌شود که در پایان این مراسم از زحمات «فرهاد قیصربیگی» تقدیر و «زهرا همتی» به عنوان مدیر کل جدید بهزیستی استان ایلام معرفی شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها