آگهی استخدام ۳۰۰ نفر در شرکت پردیس دانایی ایساتیس (PDI)

آگهی استخدام پردیس دانایی ایساتیس (PDI)

دفتر مرکزی پردیس دانایی ایساتیس جهت گسترش فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود و نیز اعطای نمایندگی در تمامی مراکز استان­های کشور نیازمند همکاری تمام وقت ۳۰۰ نفر از فارغ التحصیلان کلیه رشته های غیر پزشکی با مدرک فوق دیپلم تا دکتری می­باشد.

از عموم علاقه مندان دعوت به عمل می آید حداکثر تا تاریخ ۱۵ مرداد، رزومه علمی، پژوهشی، آموزشی و مشخصات فردی خود را به آدرس الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند. لازم به ذکر است تمامی پذیرفته شدگان در مصاحبه حضوری، از مزایای بیمه و پایه حقوق ۷۰۰ هزار تومان برای مدرک فوق دیپلم، ۸۰۰ هزار تومان مدرک کارشناسی، ۹۵۰ هزار تومان کارشناسی ارشد و یک میلیون و پانصد هزار تومان برای مدرک دکتری تخصصی، برخوردار خواهند بود.

لازم به ذکر است پس از بررسی اولیه رزومه توسط واحد کارگزینی، اسامی پنج برابر ظرفیت استخدامی، حداکثر تا ۲۲ مرداد ماه از طریق پست الکترونیک به اطلاع عزیزان خواهد رسید که بر حسب شرایط منتخبین، مصاحبه به صورت حضوری یا تلفنی انجام خواهد گرفت.

همچنین اطلاعات کلیه افرادی که در مرحله مصاحبه انتخاب نشوند نیز در بانک اطلاعاتی متخصصین شرکت نگهداری خواهد شد تا در آینده نزدیک در این شرکت یا شرکتهای مشابه در تخصص مورد نظر مشغول به کار خود گردند.

دانشجویان عزیز نیز در صورت برخورداری از رزومه قوی کاری، در اولویت خواهند بود.

اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل:

۱- اعطای نمایندگی پردیس دانایی ایساتیس برای برگزاری کلاسهای آموزشی و نیز تصویب پروژه های تحقیقاتی سازمانهای دولتی و خصوصی

۲- کارمند اداری در تمامی بخشهای بازرگانی، کارگزینی، دبیرخانه و غیره

۳- مدیر پروژه برای هدایت طرحهای تحقیقاتی به عنوان مدیر پروژه یا همکار اصلی

۴- مدیران پروژه اجرایی برای هدایت طرحهای اجرایی از جمله برگزاری نمایشگاه و کنفرانسهای داخلی و بین المللی

منبع آگهی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها