آگهی استخدام گروه نرم افزاری سیاق

گروه نرم افزاری قیاس به عنوان یک شرکت همیشه در حال توسعه بوده همواره از تخصص ها و خلاقیتها استقبال می نماید. چنانچه در حوزه های ذیل امکان همکاری با این گروه را دارید میتوانید رزومه و مشخصات ذیل را از طریق سایت برای این شرکت ارسال فرمایید. گروه نرم افزاری قیاس تجربه های قبلی و سوابق خصوصا مرتبط را ارج مینهد.
زمینه‌های همکاری:
۱- تولید نرم افزار دانش‌آموختگان حوزه تخصصی برنامه نویسی با گرایش‌های تحلیل‌گری و کدنویسی – نیاز شرکت روی تخصص‌های برنامه نویسی DELPHI , C Sharp و دیتابیس سرور SQL است.
۲- پشتیبانی مشتریان تخصصهای مالی و مدیریتی در کنار آشنایی مناسب با کامپیوتر و زمینه های نرم افزاری آن از نیازهای این حوزه است. روابط عمومی خوب در کنار اراده رشد و فعالیت مزیت‌های استخدامی است.
۳- فروش و بازایابی کارشناسان فروش قیاس علاوه بر الزامات تخصصی و آشنایی با بازار و آشنایی با قواعد نرم افزارها لازم است در فضای واحد فروش تجربه داشته باشند. در این حوزه علاوه بر رابطه کارمندی زمینه‌های متفاوت و متنوع دیگری نیز با شرایط آسان‌تر برای همکاری در نظر گرفته شده است.
۴ – کارمند واحد R&D و سایر پست‌های مدیریت تجربه مناسب و زمینه کار مرتبط یا وجود طرح و مقالات در خصوص بازار نرم افزار و….
منبع آگهی : http://sahar.ir/cooapration.aspx

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها