آگهی استخدام فرماندهی انتظامی استان هرمزگان

مدیر گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان هرمزگان خبر داد.

پذیرش و استخدام با مدرک تحصیلی دیپلم در مقطع درجه داری

گروه استان ها – مدیر هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از پذیرش و استخدام آقایان با مدرک تحصیلی دیپلم در مقطع درجه داری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ذبیح الله معراج با اعلام این خبر گفت : فرماندهی انتظامی استان هرمزگان به منظور استقرار نظم و امنیت ، تأمین آسایش عمومی و فردی و پاسداری از دستاورد های انقلاب اسلامی از بین برادران با مدرک تحصیلی دیپلم در مقطع درجه داری به صورت پیمانی ۵ سال انتظامی داوطلب می پذیرد.

وی افزود : داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و شرایط ثبت نام به مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان واقع در بندرعباس ، میدان هفده شهریور، رو به روی اداره کل پست استان و یا آدرس اینترنتی www.police.ir پایگاه اطلاع رسانی پلیس مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۱۸۳۱۲۷ تماس حاصل نمایند.

مدیر هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان هرمزگان آخرین مهلت ثبت نام برای داوطلبان واجدشرایط را ۱۲ بهمن ماه سال جاری عنوان کرد.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. یاسین گفت:

    چندماه میشه منتظر اعزام برا اموزش مقطع افسری هستم ولی خبری ازش نیست از دوستانی که اطلاع بیشتری دارند درخواست کمک دارم که زمان اعزام و مدت اعزام کی و چند ماه هست؟فوق لیسانسم و خدمت هم نرفتم تاثیری در افزایش طول دوره داره یا نه؟

  2. اصغر دادئی زاده گفت:

    سلام میخواستم بدونم نیروی انتظامی کی پذیرش می کنه

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها