آگهی استخدام شرکتهای پتروشیمی مستقر در عسلویه

مقدمه :
به آگاهی می رساند : شرکتهای پتروشیمی مستقر در منطقه عسلویه شامل دماوند، مبین، نوری ، پایانه ها و مخازن، وعملیات غیر صنعتی پازارگاد(که در حال واگذاری می باشند) بمنظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز، طبق جدول بند ب(جدول نیازمندی های نیروی انسانی)، از بین متقاضیان واجد شرایط ذکور از افراد بومی استانهای بوشهر و هرمزگان برابر مقررات (تامین نیروی مزبور ۷۰% کاردانی ، ۶۰% کارشناسی و ۵۰% کارشناسی ارشد و بالاتر) و مابقی نیاز از سایر استان ها بصورت قرارداد کار مدت موقت (تامین اجتماعی) از طریق برگزاری آزمون کتبی و روانشناختی در تاریخ ۲۴/۹/۹۱، مصاحبه فنی/ تخصصی ، طب صنعتی و گزینش، دعوت به همکاری می نمایند.الف – شرایط داوطلبان :
۱- شرایط عمومی :
۱-۱ تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
۲-۱ ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری ایران و ولایت فقیه و متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور
۳-۱ عدم سوء پیشینه کیفری.
۴-۱ داشتـن تندرستـی و توانائـی کامـل جسمانـی و روانشـناختی به تائید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت(طب صنعتی).
۵-۱ دارا بودن برگ پایان خدمت یا معافیت دائم کامپیوتری برای داوطلبان در زمان ثبت نام.
۶-۱ عدم تعهد و اشتغال به کار بصورت پیمانی، آزمایشی و رسمی در سازمان ها و موسسات دولتی و مراکز وابسته به آن و همچنین بصورت قراردادی کار مدت موقت.۲- شرایط سنی :
۱-۲ حـداکثر سن برای داوطلبان مقاطع کاردانی ۲۶ سال (متولدیـن ۱/۱/۶۵ و به بعد)، کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۱/۱/۶۱ و به بعد) و کارشناسی ارشد و دکتری۳۴ سال (متولدین ۱/۱/۵۷ و به بعد) می باشد .
۲- ۲ مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب اضافه می شود .
۳-۲ مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با شغل مورد نیاز خارج از صنعت نفت ، حداکثر به میزان پنج سال ، به سقف سنی افزوده خواهد شد (ارائه گواهی سابقه کار معتبر و گواهی پرداخت حق بیمه الزامی است) .
۴-۲ مدت سابقه کار داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند(منجمله نیروهای پیمانکاری طرف قرارداد صنعت پتروشیمی در فعالیت های مستمر/ غیر مستمر) و یا بصورت قرارداد تمام وقت براساس ضوابط مصوب در صنعت شاغل بوده باشند ، در صورت پرداخت حق بیمه در مدت سابقه کار به حداکثر سن اضافه می شود .
۵-۲ به حداکثر سن داوطلبان بومی استان های بوشهر و هرمزگان به مدت ۳ سال اضافه می شود.
۶-۲ به حداکثر سن استخدام داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل اضافه می شود .
۷-۲ به حداکثر سن استخدام داوطلبان آزاده به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد یا دوران اسارت اضافه می شود.
۸-۲ به حداکثر سن استخدام خانواده شهداء (فرزندان ، پدر ، برادر) ، جانبازان و فرزندان جانبازان از کار افتادگی کلی(حالت اشتغال) تا میزان پنج سال اضافه می شود .

توضیح : در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن با مراعات کلیه بندهای مندرج در ردیف ۲ (شرایط سنی) از قسمت الف راهنمای آگهی برای مقطع کاردانی از ۳۲ سال ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد از ۴۰ سال بیشتر نباشد .
تعریف بومی : متولدین و یا دریافت کنندگان مدرک تحصیلی دیپلم از استانهای بوشهر و هرمزگان
افراد بومی در صورتی از امتیاز منظور شده بهره مند خواهند شد که تعهد محضری مبنی بر حداقل (۱۰) سال خدمت در محل تعیین شده را نیز بسپارند .

۹-۲ کارمندان رسمی صنعت پتروشیمی که متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی می باشند از شرط سنی و جنسیت معاف هستند.

تذکر ۱: فارغ التحصیلان دانشگاه ها که ملزم به شرکت در مصاحبه فنی و تخصصی می باشند حق شرکت در آزمون کتبی را نخواهند داشت.
تذکر ۲: کارمندان پیمانی متقاضی تعدیل مدرک در صورت کسب حد نصاب نمره، از تاریخ استخدام رسمی مشمول برخورداری از مزایای تعدیل مدرک خواهند شد.
تذکر۳: کسب حد نصاب قبولی در آزمون به منزله پایان مراحل تعدیل مدرک نخواهد بود، بدیهی است برخورداری افراد ذینفع پس از تحقق کلیه شروط مربوط به تعدیل مدرک خواهد بود.
تذکر ۴: متقاضیان مشمول بند ب اطلاعیه شماره ت ه م – م/۱۲۱۶۹۴/۵۰۸-۱ ص پ مورخ ۵/۱۲/۸۸ رئیس محترم بررسی طرحها ، روشها و هماهنگی مقررات اداری که به شرکتهای پتروشیمی ابلاغ گردیده است ، با هماهنگی امور اداری شرکت ذیربط ، مجاز به ثبت نام جهت تعدیل مدرک می باشند .

۳- شرایط معدل :
۱-۳ حـداقل معدل بـرای داوطلبان با مدرک تحـصیلی کاردانی و کارشناسی۱۳ و کارشناسی ارشد و دکتری۱۵ می باشد.
۲-۳ برای داوطلبان مقاطع تحصیلی کاردانی و بالاتر که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند و یا بصورت قراردادی تمام وقت براساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، به ازاء هر سال سابقه خدمت در صنعت نفت ۲/۰ (دو دهم) نمره و حداکثر یک نمره در شرایط معدل فوق تقلیل داده می شود.
۳-۳ در مورد داوطلبان بومی برای مقطع تحصیلی کاردانی یک نمره و برای مقطع تحصیلی کارشناسی نیم نمره در شرایط معدل فوق تقلیل داده خواهد شد.
تذکر: داوطلبان بومی واجد شرایط بندهای ۲-۳ و ۳-۳ فقط از مزایای یکی از بندهای مذکور(هرکدام به نفع داوطلب باشد) بهره مند خواهند شد.
۴-۳ داوطلبان دارای مدارک تحصیلی در رشته های فنی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاههای تهران ، صنعتی شریف ،‌ صنعتی امیرکبیر ، صنعتی اصفهان ،‌ تربیت مدرس ، شیراز ،‌ علم وصنعت ایران ، خواجه نصیرالدین طوسی ، فردوسی مشهد و صنعت نفت با تقلیل یک نمره در شرط معدل می توانند در آزمون های دعوت به همکاری شرکت نمایند.
۵-۳ شرط معدل برای جذب فرزندان کارکنان جانباز ۲۵ درصد و به بالا و آزاده صنعت نفت ( اعم از شاغل ، بازنشسته ، فوت شده و یا از کار افتاده ) در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی ۱۲ و کارشناسی ارشد ۱۴ می باشد.
۶-۳ براساس قوانین جاری، رعایت حداقل معدل برای فرزندان عزیز شاهد، فرزندان جانبازان ۵۰% و بالاتر و فرزندان آزادگان با حداقل پنج سال اسارت، داوطلب استخدام الزامی نمی باشد .

تذکر ۱ : فرزندان عزیز شاهدی که واجد شرایط عمومی جذب و ساکن استان بوشهر و هرمزگان بوده ، اما متولد آنجا نباشند، بومی تلقی می گردند ، لذا ارائه تائیدیه بخشداری یا فرمانداری محل در استان مزبور الزامیست .

تذکر ۲ : فرزندان معزز شاهد، فرزندان جانبازان ۲۵% و بالاتر و فرزندان آزاده با بیش از یکسال اسارت واجد شرایط می-توانند به منظور کسب اطلاعات و بهره مندی از تسهیلات استخدامی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر به بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان های محل سکونت خود مراجعه و از طریق پایگاه اینترنتی www.pazargad.org اقدام به ثبت نام نمایند.

توضیح: در هر حال حداقل معدل با مراعات بندهای فوق ، نبایستی برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از ۱۲ و کارشناس ارشد و دکتری از ۱۴ کمتر باشد.

۷-۳ رعایت شرط معدل برای کارمندان رسمی صنعت پتروشیمی که متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی می باشند ، الزامی نیست.

۴ – شرایط مدرک تحصیلی :
۱- ۴ مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمونهای استخدامی قابل قبول است (داوطلبان استخدام و متقاضیان تعدیل مدرک) که از لحاظ ارزش علمی ، مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی باشد .
۲-۴ دارا بودن مدرک تحصیلی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع ، رشته و گرایش تحصیلی ،‌ معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود .)
۳-۴ تائید مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه الزامی است، ضمناً مدارک تحصیلی که از طریق واحدهای دانشگاهی تابعه دانشگاه آزاد اسلامی صادر می-گردد، لازم است دارای امضاء و ممهور به مهر دانشگاه بوده و مهلت اعتبار آن منقضی نشده باشد.
۴-۴ مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد .
۵-۴ ارائه ارزشنامه مدرک تحصیلی ماخوذه از خارج کشور صادره توسط اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برای فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از کشور الزامی است .
۶-۴ مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی –کاربردی صرفاً پس از گذراندن آزمون جامع آن دانشگاه توسط داوطلبان قابل قبول خواهد بود .
۷-۴ حسب مفاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ، طلاب و فضلاء فارغ التحصیل حوزه علمیه که براساس مدرک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم در یکی از دوره های سطوح یک، دو ، سه یا چهار فارغ التحصیل شده اند، به ترتیب از کلیه مزایای علمی و استخدامی فارغ التحصیلان دوره های کاردانی، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها برخوردار می باشند که در صورت احراز شرایط منتشره در فراخوان جذب نیروی انسانی و قبولی در آزمون های دعوت به همکاری شرکت ها، با رعایت سایر ضوابط صنعت نفت می توانند بکارگیری شوند.

تذکر۱: داوطلبان گرامی میبایستی با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون دعوت به همکاری شرکت نمایند، بدیهی است در صورتی که در هر یک از مراحل اداری مشخص شود، فرد داوطلب دارای مدرک تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از آزمون بوده، ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع بکارگیری ایشان منتفی خواهد شد.
تذکر۲: مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا تاریخ معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۲۴/۹/۹۱ باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

۸-۴ داوطلبانیکه دارای مدرک تحصیلی دکتری می باشند، می بایست نسبت به ثبت نام در سایت اعلام شده در این آگهی اقدام نمایند، لیکن از آزمون کتبی معاف و صرفاً از آنان مصاحبه فنی/ تخصصی و روانشناختی بعمل خواهد آمد.

ب – جدول نیازمندیهای نیروی انسانی:

مقطع ردیف رشـته تحصـیلی گرایـش تـحصـیـلی تعداد نیاز
دکتری ۱ مهندسی شیمی تمام گرایش ها بجز صنایع غذایی ۱
۲ مهندسی محیط زیست محیط زیست ۲
کارشناسی ارشد ۱ مهندسی شیمی تمام گرایش ها بجز صنایع غذایی ۶
۲ مهندسی مکانیک حرارت سیالات، جامدات ۶
۳ مهندسی برق قدرت ۱
۴ مهندسی برق الکترونیک ۲
۵ مهندسی مواد متالوژی، خوردگی و حفاظت فلزات ۳
۶ مهندسی صنایع برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، تولید صنعتی ۸
۷ مهندسی عمران محیط زیست ۱
۸ مهندسی کامپیوتر نرم افزار ۱
۹ مهندسی ایمنی تکنولوژی صنعتی ۳
۱۰ حسابداری حسابداری ۷
۱۱ مدیریت دولتی، اداری، صنعتی ۲
۱۲ مدیریت بازرگانی بازرگانی ۳
۱۳ بهداشت بهداشت حرفه ای ۳
۱۴ تغذیه تغذیه ۳
۱۵ علوم اجتماعی ارتباطات ۲
۱۶ حقوق قضایی ۱
کارشناسی ۱ مهندسی شیمی تمام گرایش ها بجز صنایع غذایی ۱۲
۲ مهندسی برق قدرت ۲
۳ مهندسی صنایع برنامه ریزی و تحلیل سیستم های تولید صنعتی ۲
۴ مهندسی ایمنی تکنولوژی صنعتی ، ایمنی ۹
۵ حسابداری حسابداری ۳
کاردانی ۱ شیمی تمام گرایش ها ۳۹
۲ مکانیک ماشین ابزار و ماشین آلات ۶
۳ صنایع ایمنی صنعتی ۶
۴ مدیریت دولتی، صنعتی ،اداری جهت شغل منشی گری ۸
۵ شیمی، مکانیک، برق ، الکترونیک، صنایع، ایمنی تمام گرایش ها جهت شغل اتش نشان راننده * ۱۵
*تذکر مهم : برای شغل آتش نشان راننده دارا بودن گواهینامه پایه یکم رانندگی در هنگام ثبت نام الزامیست .

ج- نحوه ثبت نام برای شرکت در آزمون:
ثبت نام برای شرکت در آزمـون دعوت به همکاری شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه عملیاتی عسلویه ، صرفاً از طریق پایگـاه اینـترنتی www.pazargad.org انجام می گیرد. لذا داوطلبان در صورتی که واجد شرایط شرکت در آزمون باشند می بایست اقدامات ذیل را انجام دهند :
۱- داوطلب می بایست مبلغ ۰۰۰/۱۰۰ ریال بابت هزینه ثبت نام به حساب جام شماره ۶۵۱۶۲۸۲۴۰۴ نزد بانک ملت شعبه مبین عسلویه کد شعبه ۳۷۴۶۵ قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملت و یا شماره شبا IR640120000000006516282404 واریز و فیش پرداختی آن را در روز مصاحبه همراه داشته باشند . بدیهی است مبلغ پرداختی قابل استرداد نمی باشد .
۲- فرم ثبت نام الکترونیکی را بطور دقیق و واقعی تکمیل نمایند.

د- تاریخ ثبت نام برای آزمون :
داوطلبان پس از مطالعه دقیق مفاد راهنمای آگهی دعوت به همکاری و درصورت دارابودن شـرایط اعلام شده، از روزچهارشنبه مورخ ۸/۹/۹۱ تا پایان روز شنبه مورخ ۱۸/۹/۹۱ می توانند ثبت نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس فوق الذکرانجام دهند. لازم به ذکر است تاریخ ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی گردد و امکان ثبت نام داوطلبان بعد از موعد مقرر مقدور نخواهد بود.

تذکر ۱ : داوطلب می بایست پس از ثبت نام کد رهگیری خود را اخذ نموده و جهت اطلاع از شماره صندلی و محل آزمون، در تاریخ ۲۲/۹/۹۱ به پایگاه اینترنتی مراجعه و نسبت به اخذ برگه ورود به جلسه آزمون اقدام و برگ مزبور را در روز برگزاری آزمون کتبی به مسئولین مربوطه ارائه نماید .
تذکر ۲ : برگه فوق بعنوان مجوز ورود به جلسه آزمون (کارت ورود به جلسه) محسوب می گردد و همراه داشتن آن برای شرکت در جلسه آزمون کتبی الزامی است .
ضمناً‌ آزمون کتبی روز جمعه مورخ ۲۴/۹/۹۱ در ساعت و محلی که در تاریخ ۲۲/۹/۹۱ از طریق پایگاه اینترنتی مندرج در راهنمای آگهی اعلام می گردد ، برگزار خواهد شد . لذا داوطلبانی که اطلاعات درج شده در برگه مجوز (کارت ورود به جلسه) آنها مطابق با مشخصات واقعی آنها نمی باشد، جهت رفع نقص می بایست در روز پنج شنبه مورخ ۲۳/۹/۹۱ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۴ الی ۱۶ با در دست داشتن برگه مجوز (کارت ورود به جلسه) و کارت شناسایی معتبر ویک قطعه عکس به محلی که از طریق پایگاه اینترنتی در تاریخ ۲۲/۹/۹۱ اعلام خواهد شد ، مراجعه نمایند .

هـ- مواد آزمون :
مقاطع تحصیلی کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد :
ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی، کامپیوتر و دروس تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی در مقطع مربوطه
تذکر: جهت داوطلبان شغل آتش نشان راننده صرفاً آزمون عمومی (ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی و کامپیوتر)بعمل خواهد آمد.

و- نحوه تکمیل فرم ثبت نام :
داوطلبان گرامی پیش از تکمیل فرم ثبت نام، نکات بسیار مهم مندرج در بند ح راهنمای آگهی را به دقت مطالعه نموده و سپس براساس دستورالعمل ذیل نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند.

تذکرات :
۱- قبولی در آزمون کتبی منوط به صحت مندرجات فرم ثبت نام و کسب نمره لازم می باشد.
۲- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیرواقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در آزمون نماید با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار)، موضوع همکاری وی منتفی خواهد شد.
۳- کلیه داوطلبانی که قبلاًٌ در شرکتها و سازمانهای دولتی شاغل بوده و به موجب آراء صادره از سوی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری شرکتها و سازمانهای مربوطه اخراج شده اند، حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت.
۴- مبلغ فیش پرداختی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
۵- در مواردی که قسمتی از سابقه کار به یک ماه کامل نمی رسد در صورت دارا بودن بیش از ۱۵ روز سابقه کار، بعنوان یک ماه منظور گردد.

ز- اولویت های ویژه :
اولویـت های ویژه اجـتماعی ، طبق جدول مربوطه ، مندرج در این آگهی می باشدکه داوطلب در صورت دارا بودن شرایط می بایست در فرم ثبت نام اعلام نماید.

ردیف اولویت ویژه
۱ جانباز ( فرد داوطلب جانباز باشد )
۲ آزاده ( فرد داوطلب آزاده باشد )
۳ رزمنده ( فرد داوطلب رزمنده باشد )
۴ برادر دو شهید
۵ برادر یک شهید
۶ فرزند شهید
۷ فرزند جانباز
۸ فرزند جانباز از کار افتاده کلی (حالت اشتغال)
۹ فرزند رزمنده
۱۰ فرزند آزاده
۱۱ فرزند کارکنان (شاغل بازنشسته ، از کار افتاده دائم ، فوت شده) صنعت نفت
۱۲ فرزند کارکنان جانباز ۲۵% و بالاتر صنعت نفت
۱۳ فرزند کارکنان آزاده صنعت نفت
۱۴ فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت

تذکر : در صورت انتخاب اولویتهای ویژه ، ارائه گواهی های معتبر از مراجع ذیصلاح در هنگام تشکیل پرونده الزامی می باشد .
تذکر مهم : مرجع تائید مدارک ایثارگران صرفاً ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان محل تشکیل پرونده می باشد لذا گواهی های صادره از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانها قابل قبول نمی باشد . توضیح : جانبازان ازکار افتاده کلی، جانبازانی هستند که از کار افتادگی کلی آنان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به تائید رسیده باشد.

ح – نکات بسیار مهم :
۱- استخدام صرفاً بصورت قراردادی کارمدت موقت (تامین اجتماعی) می باشد و ارائه ۱۰ سال تعهد خدمت ، برای پذیرفته شدگان نهایی بومی آزمون ، الزامیست .
۲- شاغلین پیمانکاری که بر اساس دستورالعمل های جاری به قراردادی کار مدت موقت تغییر وضعیت یافته-اند، بدلیل تشابه قرارداد مندرج در این آگهی حق ثبت نام و شرکت در آزمون را ندارند.
۳- به ثبت نام داوطلبانی که اطلاعات غیرواقعی ارائه نموده اند، ترتیب اثر داده نخواهد شد و چنانچه این موضوع در هر مرحله از اداری برای شرکت محرزگردد ، از ادامه روند کار جلوگیری بعمل خواهد آمد و به هیچ وجه اعتراضی پذیرفته نیست .
۴- از پذیرفته شدگان آزمون کتبی و دکتری واجد شرایط ، براسـاس۲ برابر ظرفیـت پذیـرش ، جهت حضور در مصاحبه های فنی/ تخصصی و ارائه مدارک لازم، در تاریخ ۴/۱۰/۹۱ از طریق پایگاه اینترنتی دعوت بعمل خواهد آمد.
۵- فرزندان عزیز شاهد ، فرزندان جانبازان ۲۵% و بالاتر ، فرزندان آزاده با بیش از یک سال اسارت پذیرفته شده در آزمون مزبور نیز می بایست مدارک خود را در تاریخ ۱/۱۰/۹۱ از طریق پست پیشتاز به آدرس : استان بوشهر – عسلویه- مجتمع طرح های پتروشیمی – شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد – امور ا داری ارسال نمایند.

ط- مدارک مورد نیاز:
۱- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی رسمی فراغت از تحصیل که در آن ، مقطع، رشته ، گرایش تحصیلی، معـدل و تاریخ فـراغت از تحصیـل ذکر شده باشد .
۲- اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه.
۳- اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دو طرف کارت) و یا معافیت دائم کامپیوتری.
۴ – اصل و تصویر کارت ملی ( دو طرف کارت )
۵ – یک قطعه عکس ۴ × ۳ جدید با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد در پشت آن.
۶- اصل و یک کپی از فیش بانکی مبلغ واریز شده بابت ثبت نام .
۷ – داوطلبانی که دارای سابقه کار مرتبط با شغل مورد نیاز بصورت تمام وقت می باشند، لازم است گواهی سابقه کار که در آن تاریخ شروع، خاتمه و نوع کار ذکر شده باشد( مطابق فرم شماره یک مندرج در راهنمای آگهی) را پس از امضاء توسط مقام ذیصلاح و ممهور نمودن به مهر محل خدمت و همچنین مدارک پرداخت حق بیمه که در تاریخ ۴/۱۰/۹۱ اعلام خواهد شد ، به همراه داشته باشند (گواهی سابقه کار همزمان با تحصیل و قبل از فراغت از تحصیل و همچنین در طول خدمت نظام وظیفه قابل قبول نخواهد بود.)
۸- اصل و تصویر مدرک تحصیلی دیپلم و یا گواهی صادره از سوی اداره آموزش و پرورش شهر یا شهرستان محل اخـذ دیپلم برای داوطلبان مقاطع کاردانی و بالاتر،که مبنای بومی بودن خود را محل اخذ دیپلم اعلام نموده اند، الزامی است. (ارائه مدرک پیش دانشگاهی و دانشگاهی در این خصوص قابل قبول نمی باشد.)
۹ – اصل گواهی بخشداری یا فرمانداری محل در استانهای بوشهر و هرمزگان جهت فرزندان عزیز شاهدی که مبنای بومی بودن خود را محل سکونت اعلام نموده اند ، الزامیست .

۱۰- گواهی سابقه کار داوطلبانی که بصورت پیمانکاری در شرکت های پتروشیمی دماوند، مبین، پایانه ها و مخازن ، نوری و پازارگاد در منطقه عملیاتی و عسلویه مشغول به خدمت می باشند. (مطابق نمونه فرم شماره دو مندرج در راهنمای آگهی)
۱۱- گواهی و مدارک معتبر برای آزادگان ( با ذکر مدت اسارت و حضور در جبهه)، جانبازان (با ذکر درصد جانبازی و مدت حضور در جبهه و طول مدت درمان)، رزمندگان (با ذکر مدت حضور در جبهه)، فرزندان شاهد، اسراء و جانبازان از کار افتاده کلی، افراد خانواده شاهد، جـانبازان، آزادگان، فرزنــدان کارکنان صنعت (شـاغل، بازنشسته از کار افتاده، فوت شده عادی یا ناشی از کار)، فرزندان کارکنان شهید، آزاده و جانباز ۲۵ درصد و بالاتر شاغل در صنعت نفت.
۱۲- اصل و تصویر گواهینامه پایه یکم رانندگی جهت متقاضیان شغل آتش نشان راننده .

تذکر۱:گواهی فرزندان کارکنان صنعت نفت ، باید از طریق امور اداری شرکت محل خدمت والدین صادرشده باشد.

تذکر۲: با تـوجه به اینکـه ثبـت نام برای شـرکت در آزمـون کتبی صـرفاً از طریق پایـگاه اینـترنتی انجام می شود از داوطلبان تقاضا می گردد از ارسـال هرگـونه مدرک خـودداری نماینـد .

تذکر۳: اسامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی به میزان دو برابر ظرفیت نیاز و دکتری در تاریخ ۴/۱۰/۹۱ از طریق همین پایگاه اینترنتی بمنظور مراجعه جهت ارائه مدارک مورد نیاز و مصاحبه های فنی/ تخصصی اعلام خواهد شد ، لذا ضروری است متقاضیان گرامی مدارک خود را بشرح مندرج در این راهنمای آگهی ، از قبل تهیه و آماده داشته باشند .

تذکر۴: ارائه گواهی لازم ، برای افرادی که با توجه به داشتن سابقه کار، از تقلیل شرط سن استفاده نموده اند، الزامی است .

فرم شماره ۱ : فرم گواهی سابقه کار مفید و مرتبط با شغل مورد نیاز بصورت تمام وقت داوطلبان استخدام دانلود
فرم شماره ۲ : فرم گواهی سابقه کار مفید و مرتبط با شغل مورد نیاز بصورت تمام وقت (مستمر غیر پروژه ای) از طریق پیمانکاری داوطلبان دانلود

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها