آگهی استخدام در شرکت خدمات مشاوره و مدیریت تدبیر منصور واقع درشهر اهواز

شرکت خدمات مشاوره و مدیریت تدبیر منصور در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی برای اشتغال در یکی از کارخانجات خصوصی (صنعت فولاد، نورد و فولادسازی) واقع در شهر اهواز از طریق آزمون ورودی و مصاحبه و به صورت قرارداد معین استخدام نماید.

الف) رشته های مورد نیاز

١- مهندسی برق گرایش های: الکترونیک- کنترل و ابزار دقیق

٢- مهندسی مکانیک گرایش: ساخت و تولید

٣- مهندسی مواد و متالوژی گرایش های: صنعتی- استخراجی- ریخته گری- آهن و فولاد- شکل دادن فلزات

۴- مهندسی کامپیوتر گرایش های: سخت افزار- نرم افزار

ب) شرایط عمومی

۱ – داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران ۲ – نداشتن سوء پیشینه کیفری با تائید مراجع ذیصلاح – برخورداری ازسلامت و توانایی جسمی و روحی با تائید کمیسیون پزشکی شرکت ۴ – عدم وجود منع استخدام در بکارگیری ذینفع ۵ – دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت غیر پزشکی ۶ – نداشتن تعهد خدمت به سایر شرکت ها ، سازمان ها و نهادها .

ج) شرایط اختصاصی

١- حداکثر سن متقاضیان ٣۰ سال (متولدین ۱/۱/۱ ۵۹ به بعد)  ۲ – دارا بودن مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی از دانشگاههای دولتی با حداقل معدل ۱۳ و دانشگاه آزاد اسلامی با حداقل معدل ۱۶ . ٣- پذیرش نیروهای کارشناسی مورد نیاز صرفاً از بین متقاضیان مرد صورت می پذیرد . ۴ – اولویت استخدام در شرایط برابربا داوطلبین بومی می باشد.

* تعریف بومی برای داوطلبان استخدام : در این آزمون، بومی به داوطلبانی اطلاق می شود که محل سکونت فعلی آنان یکی از شهرهای استان خوزستان باشد .

د) مدارک مورد نیاز ۱- عکس ۴*٣ تمام رخ و جدید جهت صدور کارت ورود به جلسه آزمون . ۲- تصویر مدرک تحصیلی با ذکر معدل در متن آن .

ه) نحوه ثبت نام ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی صرفاً از طریق پایگاه اینترنتی اعلام شده انجام می گیرد و داوطلبان در صورت دارا بـودن شـرایـط میتوانند از روز شنبه مـورخ ۸۹/۳/۲۹تـا پـایـان روز سه شنبه مورخ ۸۹/۴/۱۵ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. تذکر مهم : زمان ثبت نام قابل تمدید نبوده و امکان ثبت نام بعد از موعد مقرر میسر نمی باشد .

نکات قابل توجه : ۱ – به مدارک ناقص یا مدارکی که بصورت حضوری ارائه میشوند ترتیب اثر داده نخواهد شد . ۲ – زمان و مکان برگزاری آزمون متعاقباً از طریق پایگاه اینترنتی اعلام شده در روز چهارشنبه مورخ ۲۳ /۴/۸۹ به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. ٣- به ثبت نام داوطلبانی که اطلاعات غیرواقعی ارائه نمایند، ترتیب اثر داده نخواهد شد و چنانچه این موضوع در هر مرحله ای از استخدام برای شرکت محرز گردد با فرد خاطی طبق مقررات برخورد خواهد شد . ۴ – مدارک تحویلی به هیچ عنوان قابل استرداد نبوده و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت. ۵- ثبت نام و ارسال مدارک برای داوطلبانی که پیش از این و به هر طریقی دیگری اعلام تمایل به خدمت در این شرکت نموده اند الزامی است . ۶- به گواهی های ارسالی توسط دانشجویان و همچنین مدارک تحصیلی معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضیان می توانند با در نظر گرفتن شرایط و ضوابط یادشده و از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی estekhdam.insig.ir نسبت به ثبت نام (تکمیل فرم پرسشنامه اطلاعات فردی متقاضیان اشتغال و ارسال مدارک) اقدام نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها