آموزش و پرورش گچساران ۴۷۲ نیروی انسانی نیاز دارد

ظهرالدین پور الحسینی روزچهار شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش گچساران افزود:۱۲۰ معلم در مقطع ابتدایی، ۱۱۲ معلم در مقطع متوسطه اول، ۶۲ معلم در مقطع متوسطه دوم و ۲۵ معلم برای مدارس فنی و حرفه ای این شهرستان در سال تحصیلی جدید نیاز است
وی بیان کرد: این اداره همچنین به۱۲۰نیرو خدماتی و راننده، ۱۴ معلم پرورشی، پنج مشاوره، هشت معلم تربیت بدنی و ۶ معلم بهداشت نیاز دارد.
پورالحسینی ادامه داد: در مقطع متوسطه اول ۶۵ معلم مرد و ۴۷ معلم زن در رشته های زبان خارجی، ریاضیات، علوم تجربی، کار و فناوری، فرهنگ و هنر، دینی عربی، مطالعات اجتماعی و آمادگی دفاعی نیاز است.
وی گفت: ۳۶ معلم مرد و ۲۶ معلم زن در رشته های معارف اسلامی، ادبیات، عربی، علوم اجتماعی، اقتصاد، جغرافیا، تاریخ، آمادگی دفاعی، شیمی، فیزیک، زیست، زمین شناسی، ریاضی، زبان خارجی، فلسفه و منطق و روانشناسی در مقطع متوسطه دوم نیاز است.
پورالحسینی اظهارکرد: با توجه به تعداد کلاس ها، ایجاد پایه ها، افزایش جمعیت دانش آموزی و همچنین ترخیص نیروهای وظیفه، مقاطع مختلف این شهرستان در سال تحصیلی جدید با کمبود نیرو روبرو خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: امید است در سال تحصیلی جدید با بکارگیری نیروهای اداری و اضافه تدریس، این مشکل برطرف شود.
وی تصریح کرد: برای استاندارد سازی سامانه سرمایشی مدارس این شهرستان ۱۳میلیارد ریال اعتبار در سالجاری در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد مدارس دولتی این شهرستان ۱۸۸ باب است افزود: برای یک نوبتی شدن مدارس به ۱۱ باب مدرسه دیگر نیازمندیم.
پورالحسینی گفت: در این مدارس بیش از ۲ هزارو ۶۵۳ دانش آموز به علم آموزشی مشغول‌اند.
فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: عدالت آموزشی یکی از برنامه های مهم دولت است که تحقق این امر با جدیت دنبال می شود.
عبدالرحیم رحیمی افزود: دولت تاکنون د زمینه رفع محرومیت ها و توسعه عدالت آموزشی قدم های موثری برداشته است.
وی اظهار داشت: ۱۳ میلیارد ریال در طی سه سال گذشته تاکنون برای تجهیز مدارس این شهرستان به وسایل سرمایشی هزینه شده است.
۱۸۸ باب مدرسه دولتی، ۸۷ مدرسه غیر دولتی در این شهرستان وجود دارد که در این مدارس بیش از ۲۳ هزارو ۹۹۶ نفر مشغول به علم آموزی هستند.
از این تعداد مدارس ۱۱۹ باب با ۵۷۶ کلاس در مقطع ابتدایی، ۵۷ باب با ۲۳۱ کلاس در مقطع متوسطه اول و ۷۰ باب با ۲۲۳ کلاس درس در قطع متوسطه دوم است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها