آموزش و پرورش کردستان سرباز معلم جذب می کند

آموزش و پرورش کردستان سرباز معلم جذب می کند
سنندج – خبرگزاری مهر: اداره کل آموزش و پرورش کردستان با انتشار اطلاعیه ای از جذب سرباز معلم در راستای تکمیل کادر آموزشی خود در سال تحصیلی آینده خبر داد.
به گزاش خبرنگار مهر، اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در نظر دارد برای تامین بخشی از نیازهای آموزشی در مناطق محروم و صعب العبور از بین واجدان شرایط برای سال تحصیلی ۹۲- ۹۱ سرباز معلم جذب کند.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به شرایط جذب سرباز معلم آمده است: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به احکام و شریعت اسلام، داشتن شرایط جسمانی و روانی کامل و توانایی و علاقمندی به شغل معلمی و تدریس در مناطق محروم، داشتن مدرک تحصیلی مرتبط و مورد نیاز،داشتن برگه آماده به خدمت و فاقد مهر غیبت دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر مجموعه شرایط جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش کردستان است.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: بر این اساس افراد واجد شرایط می توانند با ارائه برگه اعزام به خدمت تا تیرماه سال ۹۱، ارائه اصل و کپی مدرک تحصیلی و تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، چهار قطعه عکس ۴×۳ که مشخصات داوطلب در پشت آن نوشته شده باشد و ارائه کارت واکسناسیون نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: ارائه گواهی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثار گران برای اعضای درجه یک خانواده های معظم شهدا،آزادگان، مفقودین و جانبازان برای اعضای محترم درجه یک این خانواده ها، ارائه گواهی از سپاه پاسداران برای اعضای پایگاه مقاومت بسیج  فعال و حکم کارگزینی برای فرزندان فرهنگیان الزامی است.

ثبت نام در سه مرحله انجام می پذیرد که مرحله اول آن از تاریخ ۱۷دی ماه ۹۰، مرحله دوم از تاریخ چهارم اسفند ماه ۹۰ و مرحله سوم نیز از تاریخ ۲۲ اسفند ماه ۹۰ است که در صورت تکمیل ظرفیت در هر مرحله ثبت نام مرحله بعد منتفی می شود.

واجدان شرایط برای ثبت نام برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به ادارت آموزش و پرورش شهرستان ها و منطقه محل زندگی خود مراجعه کنند.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها