آموزش و پرورش ساوه با کمبود نیرو روبه‌رو است

مدیر آموزش و پرورش ساوه گفت: آموزش و پرورش ساوه با کمبود نیرو روبه‌رو است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، ابراهیم فراشیانی شامگاه یکشنبه در دیدار معلمان حق‌التدریسی ساوه با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: در سه سال گذشته بخشنامه به‌کارگیری معلمان حق التدریسی پیش دبستانی صادر شده که با بررسی پرونده‌ها ۱۶۷ نفر در این زمینه شناسایی شده‌اند.

وی افزود: شرایطی مانند بیمه دولتی و سوابق  را برای به‌کارگیری مقرر کرده بودند که اکثریت نفرات حائز شرایط شده و در حال خدمت هستند.

مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در گذشته قراردادهای یک ساله‌ای باتوجه به نیاز آموزشی بسته شده بود ولی اجرای کامل استخدام بدون آزمون معلمان حق‌التدریسی با توجه به تفاوت نیازها در شهرهای مختلف سبب مازاد نیرو در بعضی شهرها می‌شود، البته در ساوه کمبود نیرو داریم.

فراشیانی ادامه داد: برای آموزش و پرورش مشخص شدن وضعیت استخدام این نیروها بهتر است زیرا در بودجه هر سال منابع آن مشخص و تامین می شود.

وی تصریح کرد: در رابطه با کسورات حقوق هم هیچ تفاوتی با معلمان رسمی نبوده و در مسئله بیمه هم سعی کردیم ۹۶ ساعت آموزشی را برای آنها تکمیل کنیم تا ۳۰ روز بیمه کامل شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: معلمان رسمی از طریق آزمون تربیت معلم یا ماده ۲۸ استخدام شده‌اند که توسط سازمان سنجش به‌صورت سراسری برگزار می‌شود.

فراشیانی ادامه داد: وعده استخدام از عهده آموزش و پرورش شهرستان یا استان خارج است و باید در سطح کشوری و با توجه به رعایت شرایط سایر متقاضیان تصمیم‌گیری شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها