آموزش و پرورش تهران نیازمند نیروی انسانی مرد در تمام پایه های تحصیلی است

آموزش و پرورش تهران نیازمند نیروی انسانی مرد در تمام پایه های تحصیلی است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام ضوابط انتقال فرهنگیان از سایر استان های کشور به شهر تهران گفت: آموزش و پرورش تهران نیازمند نیروی انسانی مرد در تمام پایه های تحصیلی است.
محسن بهارلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فرهنگیان متقاضی انتقال به شهر تهران می‌توانند برای مناطق ۱۱ تا ۱۹ آموزش و پرورش پایتخت اقدام کنند.
وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهر تهران به ویژه در دوره ابتدایی گفت: این موضوع در جنسیت مرد بیشتر مشاهده می‌شود که با تدابیری در تلاشیم این کمبود را جبران کنیم.
بهارلو با اشاره با ساماندهی نیروی انسانی در شهر تهران افزود: پس از برنامه ریزی های لازم و کلاس‌بندی‌ برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶، اگر با کمبود نیروی انسانی مواجه شویم، این کمبود را با اضافه کار، حق‌التدریس و انتقال معلمان از شهرستان‌ها به تهران جبران خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهر تهران برای ورود معلم از سایر استان ها نیازمند نیروی مرد در تمام رشته‌ها و پایه های تحصیلی است، اظهار کرد: این نهاد در جنسیت زن نیازمند آموزگار است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه میزان نیروی انسانی منتقل شده از شهر تهران کمتر است، گفت: خروج نیروی انسانی در جنسیت مرد و زن با تایید کمیته برنامه‌ریزی استان امکان پذیر است.
بهارلو درباره ضوابط و چگونگی انتقال معلمان از سایر استان ها به شهر تهران افزود: این موضوع در مرحله نخست نیازمند موافقت شهر مبداء بوده که هم اکنون فرد در آن مشغول به تدریس است.
وی با بیان اینکه برای انتقال فرهنگیان به شهر تهران، معلم نباید در منطقه خدمت خود تعهد داشته باشد، اظهار کرد: در روند نقل و انتقال فرهنگیان برای زوج فرهنگی و خانواده‌های شهدا نیز امتیازاتی در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان برای تغییر محل خدمت آنان در سال تحصیلی ۹۷-۹۶، از اول خردادماه به نشانی اینترنتی http://enteghal.medu.ir آغاز به کار کرده است.
نقل و انتقال فرهنگیان امسال به استان ها واگذار شده و استان ها بر اساس حجم نیاز یا مازادبودن نیروی انسانی می توانند در این حوزه تصمیم گیری می کنند.
براین اساس، چنانچه استان مبدا و مقصد تمایل به انتقال نیروی انسانی داشته باشند، بعد از ثبت در سامانه، موافقت حوزه ستادی و تایید استان مبدا و مقصد نقل و انتقال انجام خواهد شد.
علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز پیش از این در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به توزیع نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهر تهران براساس اجرای نقل و انتقال فرهنگیان اظهار کرده بود که فرهنگیان منتقل شده از سایر استان ها به شهر تهران برحسب نیاز بیشتر در مناطق ۱۴ تا ۱۹ و برحسب ضرورت در مناطق پایین تر سازماندهی می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه حدود ۷۱درصد نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران خانم هستند، افزود: در نقل و انتقالات هم اغلب نیروی خانم منتقل شده و به عدم توازن نیروی انسانی افزوده می شود، این در حالی است که ما در دوره متوسطه و ابتدایی به خصوص دوره دوم ابتدایی نیازمند نیروی انسانی مرد هستیم و ترجیح می دهیم نیاز خود را از بین آقایانی که مایل به تدریس در این دوره تحصیلی هستند، تامین کنیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها