آمار و درصد جنسیتی متقاضیان آزمون وکالت دادگستری

رییس اتحادیه‌ی سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از ثبت‌نام ‌٣۶ هزار و ‌۶٢۴ نفر در آزمون سال‌٩٠ کانون‌های وکلای این اتحادیه خبر داد.
بهمن کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ایسنا در تشریح آخرین جزییات ثبت‌نام آزمون وکالت ‌٩٠ گفت: در آزمون امسال تعداد ‌١٧ هزار و ‌١٢۶ نفر زن و ‌١٩ هزار و ‌۴٩٨ نفر مرد شرکت خواهند داشت.
وی گفت: به طور کلی از لحاظ درصدی میزان شرکت‌کنندگان مرد ‌٢۴/۵٣ و میزان شرکت کنندگان زن ‌٧۶/۴۶ است.
کشاورز تصریح کرد: بیشترین افراد ثبت‌نام کننده در کانون وکلای دادگستری مرکز به تعداد ‌١١ هزار و ‌٣۴٩ نفر و کمترین تعداد ثبت‌نام کنندگان ‌۴٢٢ نفر در کانون وکلای دادگستری قم است.
رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری مرکز تاکید کرد که از کل تعداد افراد ثبت‌نام شده در نهایت ‌٢ هزار و ‌٣٢١ نفر در سراسر کشور به عنوان کارآموز جذب کانون‌های وکلا خواهند شد. یعنی به طور متوسط از هر ‌١۶ نفر یکی پذیرفته خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: تعداد ثبت‌نام کنندگان در آزمون وکالت در سال گذشته و درکانون مرکز ‌٣۶ هزار و ‌٨۶٨ نفر بود که از این تعداد ‌١٧ هزار و ‌۵١ نفر زن و ‌١٩ هزار و ‌٨١٧ نفر مرد بودند که نسبت به امسال حدود ‌٢٠٠ نفر از تعداد ثبت نام کنندگان کاسته شده‌ است. به طور کلی تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون وکالت مانند سال گذشته بوده و درصد متفاوتی را نسبت به امسال ندارد.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها