آمار ثبت‌نام متقاضیان عضویت در هیأت علمی دانشگاه‌ها اعلام شد

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم از ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار متقاضی اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: نتایج نهایی این فراخوان شهریور ۹۷ اعلام می‌شود.

دکتر محمدرضا رضوان در گفت‌وگو با ایسنا،‌ ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام متقاضیان اعضای هیأت علمی برای عموم واحدهای دولتی و غیرانتفاعی ساعت ۸ صبح روز شنبه، ۱۲ اسفندماه به اتمام رسید و متقاضیانی که موفق به ثبت نام در این فراخوان نشدند باید خود را برای فراخوان بعد که در شهریور ۱۳۹۷ منتشر می‌شود، آماده کنند.

وی در ادامه از ثبت‌نام بیش از ۱۰هزار داوطلب در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: تعداد ۱۰ هزار و ۹۹۱ داوطلب در این فراخوان ثبت نام کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۴۶۴ نفر مرد و ۴ هزار و ۵۲۷ نفر نیز زن هستند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم خاطر نشان کرد: در فراخوان اخیر جذب اعضای هیات علمی هر متقاضی ۳ اولویت انتخاب دارد که بطور کلی ۲۸ هزار و ۸۸۱ اولویت انتخاب در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۲۷۹ اولویت برای متقاضیان مرد و ۱۱ هزار و ۶۰۲ اولویت نیز برای متقاضیان زن در نظر گرفته شده است.

دکتر رضوان طلب به آمار متقاضیان هیات علمی در ۵ گروه آزمایشی اشاره کرد و گفت: در گروه آزمایشی فنی و مهندسی تعداد ۳۵۵۰،‌ گروه آزمایشی علوم پایه ۲۳۷۲،‌ گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۳۳۳،‌ گروه آزمایشی هنر و معماری ۶۸۰، علوم اجتماعی ۷۵۱ و سایر رشته‌ها تعداد ۳۰۵ نفر به عنوان متقاضی هیات علمی ثبت نام کردند.

وی با تاکید بر اینکه تهرانی‌ها بیشترین متقاضیان هیات علمی در دانشگاه‌ها بودند،‌افزود: تهرانی‌ها با ۷ هزار و ۹۸۹ شرکت کننده و هرمزگان با ۹۴ شرکت کننده بیشترین و کمترین متقاضیان ثبت نام کنندگان در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها هستند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم خاطر نشان کرد: بررسی این ثبت‌نام اوایل اردیبهشت از سوی دانشگاه‌ها به مدت سه ماه آغاز می‌شود و بعد از این بررسی‌ها وزارت علوم ۴۵ روز فرصت دارد نظر نهایی خود را اعلام کند؛ اما نتایج نهایی شهریور ماه ۹۷ اعلام خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها