آمادگی کمیته امداد برای اشتغال زایی مناطق محروم و روستایی

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی آمادگی این نهاد را برای اجرای طرح های اشتغالزایی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش بازارکار به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حبیب الله آسوده در سفر به شهرستان صالح آباد در دیدار با علی نصیریان سرپرست فرمانداری صالح آباد گفت: این نهاد آمادگی دارد تا کارهای ویژه ای را به منظور اشتغالزایی در شهر جنت آباد و روستاهای مرزی با کمک همه مسئولان شهرستان به انجام رساند.
وی ادامه داد: ایجاد نیروگاه های خورشیدی در این مناطق باتوجه به تابش نور خورشید توجیه اقتصادی خوبی دارد که در صورت تامین بخشی از منابع توسط شهرستان، کمیته امداد هم سهم خود را در این امر پای کار می آورد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: این نهاد به دنبال ایجاد کارگاه های فعال خرد و ترجیحا خانگی است تا علاوه بر کاهش هزینه ها، افراد زیادی را شاغل کند که در این زمینه کمیته امداد توانایی اعطای تسهیلات بدون کارمزد با پرداخت ۴۸ تا ۶۰ ماه را دارد. که برشبکه سازی تاکید می شود.
آسوده دراین سفر در دیدار وگفتگو با ائمه جمعه شیعه و اهل سنت صالح آباد محرومیت زدایی شهرستان با مشارکت همه جانبه دستگاه ها را بیان کرد و افزود: این نهاد به منظور جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها و افزایش مهاجرت معکوس و بازگشت به روستا آمادگی دارد تا تسهیلات اشتغال زایی را به منظور توانمندکردن خانواده های مددجو و نیازمند در شهرستان صالح آباد اعطا کند.
مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی رفع محرومیت و فقر را در گروی مشارکت همه جانبه و هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه ها دانست.
وی سپس در جمع کارکنان کمیته امداد صالح آباد حضور یافت و طی سخنانی بر عدم قائل شدن تبعیض بین مددجو یا امدادگران، شایسته سالاری کارکنان و عدم غفلت به منظور خدمت رسانی مطلوب و شایسته به محرومان تاکید کرد.
آسوده در خطاب به مددکاران فلسفه حضور آنها و امدادگران این نهاد در کنار محرومان را، حل مشکلات آنها دانست.
وی با اعلام اینکه در برخی از برنامه های این نهاد مانند ماه مبارک رمضان، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری و عید فطر همه باید پای کار باشند، اظهار کرد: کار در کمیته امداد جمعی است و مشارکت تمام پرسنل را می طلبد تا این نهاد به سرمایه های مناسب مالی دست پیدا کند و نیازمندان را بی نیاز کند.
در ادامه این سفر، مدیرکل کمیته امداد علاوه بر بازدید از یک طرح اشتغالزایی زعفران کاری، به منزل دو مددجو در روستای کاریز کهندل و شهر جنت آباد رفت و از نزدیک با آنها به گفتگو نشست و توانمندکردن خانواده ۴ نفره فاقد والدین، که همگی دختر هستند، در روستای کاریز کهندل را مورد بررسی قرار داد و به مشکلات ویژه خانواده در بخش های اتمام واحد نیمه تمام مسکن و اجرای طرح اشتغال آنها رسیدگی شد.

منبع : بازارکار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها