آغاز مهلت دریافت کدرهگیری برای کنکوریهای ۹۰

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان کنکور سراسری ۹۰ از ساعت ۱۰ امروز ۱۰ اردیبهشت می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور از وضعیت ثبت نامی خود در کنکور مطلع شوند.
سید جلال طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۰ که در زمان ثبت نام کد پیگیری ۱۶ رقمی سوابق تحصیلی را دریافت کرده اند ولی اقدام به ثبت نام نکرده اند لازم است در مدت زمان ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه وضعیت ثبت نامی خود را مشخص کنند.

وی افزود: براساس بررسی های به عمل آمده در سازمان سنجش آموزش کشور تعداد محدودی از داوطلبان در زمان ثبت نام کد پیگیری ۱۶رقمی سوابق تحصیلی را از سایت سازمان سنجش دریافت کرده اند این افراد توجه کنند که کد پیگیری با کد رهگیری متفاوت است.

طباطبایی یادآور شد: این دسته از افراد به منظور اطمینان از صحت ثبت نام و صدور کارت شرکت در آزمون باید در مهلت اعلام شده به سایت این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری شامل شماره پرونده و رمز ورود وضعیت ثبت نامی خود را مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه پس از وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری (شماره پرونده و رمز ورود) مشخص شد داوطلب در آزمون ثبت نام کرده است، مشخصات شناسنامه ای داوطلب به رویت وی خواهد رسید در غیر اینصورت، لازم است داوطلب تقاضانامه ثبت نام را تکمیل کند.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: مشخص شدن و رویت مشخصات شناسنامه ای و دریافت کد رهگیری ۱۵ رقمی و دریافت پرینت از فرم تقاضانامه به منزله ثبت نام نهایی است. کارت آزمون سراسری برای افرادی که کد رهگیری دریافت نکرده باشند، صادر نمی شود.

به گزارش مهر، کنکور سراسری سال ۹۰ در روزهای ۹ تا ۱۱ تیرماه سال ۹۰ برگزار می شود و تاکنون یک میلیون و ۱۳۶ هزار نفر در کنکور ثبت نام کرده اند.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها