آغاز جذب نیروی انسانی در کارخانه شمش چدن خوسف

مرکز خراسان جنوبی، رئیس نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوسف گفت: مرحله اول این  کارخانه آماده بهره برداری است و با راه اندازی آن برای حدود۱۵۰ تا ۲۰۰نفر شغل ایجاد خواهد شد.
محمد کسایی افزود: متقاضیان و افراد جویای کار با اولویت نیروهای بومی شهرستان در رشته های مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، شیمی، صنایع، مکانیک، تاسیسات و برق در مقطع کاردانی وبالاتر و دیپلم فنی تا ۲۹ مهر فرصت دارند برای ثبت نام به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خوسف مراجعه و فرم ثبت نام را کامل کنند.

وی با بیان اینکه اولویت با نیروهای بومی شهرستان است گفت: به کارگیری نهایی افراد معرفی شده توسط هیئت گزینش کارخانه بر اساس سوابق، تجربیات و مدرک تحصیلی افراد و طی مصاحبه حضوری و عملی خواهد بود.
قرار است تا راه اندازی و نصب کامل تجهیزات کارخانه شمش چدن، ۵۰ درصد نیروی ها چینی و ۵۰درصد نیروی های ایرانی به کار گیری شوند و به تدریج نیروی های چینی کم و نیروهای ایرانی تا ۷۰درصد جایگزین خواهند شد.

عملیات اجرایی کارخانه شمش چدن خوسف با سرمایه گذاری چینیها از سال ۹۲ آغاز شده  و قرار است در آینده نزدیک مرحله اول آن به بهره برداری برسد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. امیر حسین زنگوئی گفت:

    من سربازارتش بودم و در ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ خدمتم تموم شده اما کارت پایان خدمتم تا دو ماه دیگر به دستم میرسه مدیریت محترم کارخانه چدن آیا برای من هم می توانید کاری بکنید ؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها