آغاز استخدام ۲۴ هزار معلم حق التدریس آموزش و پرورش از فروردین سال ۸۹

واحد مرکزی خبر: وزیر آموزش و پرورش گفت : مراحل استخدام ۲۴ هزار معلم حق‌التدریس آموزش و پرورش از فروردین سال آینده آغاز می شود.


حمیدرضا حاجی بابایی درحاشیه همایش موسسین مدارس غیردولتی گفت: سابقه، مهم‌ترین مولفه استخدام حق‌التدریسی‌ها خواهد بود و این تعداد معلم حق التدریس با طی مراحل استخدام فعالیت خود را از سال آینده با احکام رسمی آغاز خواهند کرد .

وی افزود : بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، آموزش و پرورش طی پنج سال آینده باید ۶۰ هزار معلم حق‌التدریسی را به تدریج استخدام کند و بر اساس نیازسنجی‌های ، ۲۶ هزار نفر از این تعداد در سال آینده استخدام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد : آگهی استخدام ۴۰ هزار نیروی متخصص در آموزش و پرورش که پیش از این اعلام شد نیز از فروردین سال آینده چاپ خواهد شد.

حاجی بابایی تصریح کرد : از داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش ابتدا آزمون علمی گرفته می شود و سه برابر نیاز پذیرفته خواهند شد و بعد از برگزاری آزمون تخصصی تعداد مورد نیاز را جذب خواهیم کرد .

وی به پاداش پایان خدمت بازنشستگان پیش از موعد اشاره کرد و یادآور شد: تنها بدهی وزارتخانه هم اکنون پاداش پایان خدمت بازنشستگان پیش از موعد است که ۵۳ هزار نفر هستند و با احتساب بازنشستگان عادی به ۷۰ هزار نفر می‌رسند.

منبع : آتی نیوز

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها