آزمون مرحله سوم طرح اعطای مدرک حفظ برگزار می‌شود

مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن‌الکریم از رقابت ۴۰ حافظ قرآن در آزمون مرحله سوم هشتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جواد تجلیان اظهار کرد: آزمون مرحله سوم هشتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ساعت ۹ صبح روز جمعه، ۲۷ دی‌ماه با رقابت ۴۰ حافظ قرآن در محل سازمان دارالقرآن برگزار خواهد شد.
مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن درباره نحوه برگزاری این آزمون گفت: آزمون مرحله سوم به صورت کتبی خواهد بود که ۱۸۰ سوال طراحی شده و حافظان شرکت‌ کننده در این آزمون باید در مدت زمان تعیین شده به این پرسش‌ها پاسخ دهند.
اعلام نتایج آزمون مرحله سوم تا نیمه بهمن‌ماه
وی با بیان اینکه نتایج مرحله سوم هشتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن پس از برگزاری آزمون تا نیمه بهمن‌ماه اعلام خواهد شد، افزود: قبول شدگان در این آزمون مدرک درجه دو حفظ قرآن را از سازمان دارالقرآن‌الکریم دریافت می‌کنند.
تجلیان یادآور شد: مدرک درجه دو حفظ که به قبول شدگان در آزمون مرحله سوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن ارائه خواهد شد، معادل فوق لیسانس در مشاغل مربوطه است.
وی با اشاره به هشتمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی که اسفندماه، در تهران برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم ۱۰ نفر از حافظان قرآن که در هفتمین دوره از طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مدرک درجه یک و دو حفظ قرآن را دریافت کرده‌اند، تجلیل خواهند شد.
تجلیل از دارندگان مدرک درجه دو حفظ در مراسم تکریم چهره‌های قرآنی
مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن ادامه داد: در صورتی که نتایج آزمون مرحله سوم هشتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن تا نیمه بهمن‌ماه اعلام شود، از قبول شدگان این آزمون نیز در مراسم تکریم چهره‌های قرآنی تجلیل می‌کنیم و مدرک درجه دو حفظ به این حافظان نیز اعطاء می‌شود.
وی به آزمون‌های مراحل اول و دوم اشاره کرد و گفت: آزمون مرحله اول هشتمین دوره طرح اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن، در بخش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم بود که ۸۰ درصد سوالات این آزمون شامل ترجمه و مفاهیم قرآن طراحی شده بود و ۲۰ درصد سوالات نیز مربوط به حفظ قرآن بود، همچنین ترجمه پیشنهادی هم ترجمه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی یا استاد آیتی در نظر گرفته شده بود.
تجلیان ادامه داد: مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به صورت شفاهی برگزار شد که برگزیدگان این مرحله به مرحله سوم آزمون که ۲۷ دی‌ماه برگزار می‌شوند، راه پیدا کرده‌اند.
آزمون مرحله چهارم حفظ اوایل سال ۹۳ برگزار می‌شود
وی در ادامه عنوان کرد: آزمون مرحله چهارم هشتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نیز اوایل سال ۹۳ با حضور برگزیدگان آزمون مرحله سوم در تهران برگزار می‌شود.
طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم بر اساس مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی در آذرماه ۱۳۸۴ و به منظور تسهیل خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور به حافظان قرآن کریم هر ساله از سوی سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها